Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

Så koselig :)

Jeg må høre med oppdretter om jeg får lov.

Hun er jo ikke trent til særlig annet enn hverdagslydighet. Har til tider loff i øra...

Hun er ikke så sosialisert som hun burde ha vært, så dette kan taes som en trenig til utstillinger.

Vet ikke hva Nelly kan stilles i her, jeg har ikke peiling på noe :P

Hund og barn hadde vært morro. Har ei på snart 11 som har et eget språk med bikja :)

Har ei på snart 5, om det trengs noen til utdeling av premier :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Så koselig :)

Jeg må høre med oppdretter om jeg får lov.

Hun er jo ikke trent til særlig annet enn hverdagslydighet. Har til tider loff i øra...

Hun er ikke så sosialisert som hun burde ha vært, så dette kan taes som en trenig til utstillinger.

Vet ikke hva Nelly kan stilles i her, jeg har ikke peiling på noe :P

Hund og barn hadde vært morro. Har ei på snart 11 som har et eget språk med bikja :)

Har ei på snart 5, om det trengs noen til utdeling av premier :ahappy:

Hvorfor skulle du ikke fått lov når det er en uoffisiell match show? :)

Forøvrig så fungerer ikke påmeldingsskjemaet for øyeblikket pga Google. Håper det er oppe imorgen. Evnt send meg pm om dere vil melde på NÅ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med!! Har ikke fått med meg denne tråden overhode :P

Har lyst til å melde begge hundene på matchshow! Men blir nok bare Leja.. men hu trenger treninga! Så jeg skal sjekke kalelderen og prøve å få blitt med :D

Påmeldingssiden fungerer igjen også! :D

https://docs.google.com/forms/d/1wGDVV4rllY0AhbbfMbpxnBYl7sEeDg3Xlc1neYpT_D0/viewform

Hvor melder man seg på?? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal melde på Enya siden jeg faktisk er hjemme i Kongsberg den helgen? Æææh *Skummelt*

Men hva skal jeg melde meg på tro.. Matchshow går jo sikkert greit, men det hadde jo vært morro å prøvd seg på LP rekrutt også.. Selv om vi ikke kan noe annet enn lineføring og innkalling :P haha! Når er fristen for å melde seg på?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal melde på Enya siden jeg faktisk er hjemme i Kongsberg den helgen? Æææh *Skummelt*

Men hva skal jeg melde meg på tro.. Matchshow går jo sikkert greit, men det hadde jo vært morro å prøvd seg på LP rekrutt også.. Selv om vi ikke kan noe annet enn lineføring og innkalling :P haha! Når er fristen for å melde seg på?

vel,som jeg har sagt kan man melde på på dagen sålangt vi har kapasitet, men for organsiering og slikt i forkant håper vi alle som har tenkt seg dit kan melde på en uke i forveien minst :) gjør ting lettere ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

matchshow er jo å løpe i en ring et par runder, krever ingen forkunskap. Også har vi rekrutt klasse til lydighet :) f.ex

LP er lydighet? (må ha det med t-skje)

Ser litt på youtube, kan jo hende vi kan få det til med litt trening. Ellers så blir jeg kjempe flau, og det blir en morsom underholdning for tilskuere :lol:

Er dette ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LP er lydighet? (må ha det med t-skje)

Ser litt på youtube, kan jo hende vi kan få det til med litt trening. Ellers så blir jeg kjempe flau, og det blir en morsom underholdning for tilskuere :lol:

Er dette ute?

Er inne i Drammen hundepark

øvelsene til rekrutt: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=65

lp = lydighet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi sånn halvveis klare :)

Vi prøver på lp og show! Gleder oss.

Sender deg pm.

påmeldingssiden er oppe forøvrig, link i første post :)

http://sonen.corgilicious.net/?page_id=21

Sånn forøvrig folkens så er vi sponset av Royal Canin, Hundegodt, Sinsen Dyreklinikk. Samt vi har pokaler og rosetter an mass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i i nærheten av Tønsberg. Så hvis det er noen herifra, så kan jeg ta med noen i bilen :)

Har plass til et ekstra bur.

Er det noen som kan låne meg en langline?

Jeg tar med langliner så det er ikke noe problem, har tilogmed en for små hunder :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...