Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Tja....

Ganske nære :aww:

Jeg har leid stedet, dommere til begge deler er ordnet. Vet du at du kan meld på nå, usikker vent litt.

Vi har vel som regel akseptert folk som vil gå i siste liten om vi har tid. Vi må nesten se når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

Ganske nære :aww:

Jeg har leid stedet, dommere til begge deler er ordnet. Vet du at du kan meld på nå, usikker vent litt.

Vi har vel som regel akseptert folk som vil gå i siste liten om vi har tid. Vi må nesten se når det nærmer seg.

Blir nok i så fall matchshow, ingen fare for LP debut :lol: Skal heller bidra med å være sosial :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt av hele greiene, men er så usikker på om jeg skal gå LP rekrutt eller klasse 1, kunne jo liksom vært en mulighet for at vi hadde fått på plass alle momentene innen oktober liksom.. vanskelig valg detta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå kom jeg på at vi kanskje burde begynne å trene litt. :D

Hmmmm. Det er nesten så jeg har lyst å melde meg på... Tror dere Kuro og jeg får til å være klare til start i rekrutt i oktober, når vi såvidt har begynt å trene? :aww:

Jeg har lyst til å være med, men jeg har ikke lyst til å trene. Da blir det litt problematisk, jeg syns nemlig ikke det er så gøy å starte bare for å få en 3.premie eller verre, ikke engang uoffisielt :P

Så, om noen har litt treningslyst til overs, så er jeg veldig takknemlig for å få meg litt, altså :aww:

Jeg har ikke trent noe enda.

Sirkus Samurai flyter på sjarmen, vøtt. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt av hele greiene, men er så usikker på om jeg skal gå LP rekrutt eller klasse 1, kunne jo liksom vært en mulighet for at vi hadde fått på plass alle momentene innen oktober liksom.. vanskelig valg detta...

Det er fult mulig å endre klasse tett opptil altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent noe enda.

Sirkus Samurai flyter på sjarmen, vøtt. :P

Kuro har ennå ikke skjønt hva utgangsstilling er for noe, så jeg tror vi hadde hatt et såre strev med å komme oss noe som helst vei :lol: Trippeltkommandering og lokking må til for å få få ham inn på riktig plass, og selv da skjønner han ikke helt hva vi driver med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lov å snike som tilskuer? :P  Føler meg grønn ifht. til gjengen her i LP selv om vi har gått klasse 1., skumle, talentfulle, skjønne mennesker. Prestasjonsangst!  :icon_redface:

Ja:-)

Vi har med mange som er heia gjeng og som bare er sosiale :-)

Men det er bare å bli med, er uoffisiell og bare trivelig. Alle blir hedret.

Første posten har link til påmelding ol.

Dommer i match show og lp blir soniser også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:-)

Vi har med mange som er heia gjeng og som bare er sosiale :-)

Men det er bare å bli med, er uoffisiell og bare trivelig. Alle blir hedret.

Første posten har link til påmelding ol.

Dommer i match show og lp blir soniser også :-)

Kanskje vi prøver oss i rekrutt da(?). Problemet vårt på lydighetsstevner tidligere har vært settinga for Bonnie, så kanskje med belønning! Lov å melde seg på enda? :innocent:

Ok, grønn indeed, matchshow? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi prøver oss i rekrutt da(?). Problemet vårt på lydighetsstevner tidligere har vært settinga for Bonnie, så kanskje med belønning! Lov å melde seg på enda?  :innocent:  

Ok, grønn indeed, matchshow?  :icon_redface:

Påmelding går ikke ut før ganske nærme nei :-) bare å melde på! Er en ypperlig måte å få trent på. Du kan gå kl 1 og belønne underveis men da får du null i øvelsene.

Matchshow er at to og to hunder vises mot hverandre, en går ut og en går videre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje jeg kan ta turen ned med Zenta.. HEIDIIII?

Og hun kan gå matchshow isåfall. Og og og og, den hunden er til salgs altså, så jeg drar gjerne hjem alene! :D (Nora og Zenta er ikke gode nok venninner lengre til å være i hundegård uten tilsyn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan ta turen ned med Zenta.. HEIDIIII?

Og hun kan gå matchshow isåfall. Og og og og, den hunden er til salgs altså, så jeg drar gjerne hjem alene! :D (Nora og Zenta er ikke gode nok venninner lengre til å være i hundegård uten tilsyn).

Bare å komme :-) Heidi er påmeldt iallefall ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...