Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Opsis vil ha en sånn rosett. Om det så må bli en hederspris for minste kelpie. :D

*krympe issi i vasken*

Det blir rosetter til alle LP klasser, til BIS vinnere, også har vi en bunke hederspris rosetter + beste lydighetshund :) Utover det har vi pokaler, premier fra eiksmarka hund og katt, kurs til den mest trengende osv!

Har du noe å bidra med send pm til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Æh, det hadde egentlig vært en fin plass å debutert på. Uoffisielt, og masse herlige folk som kan le med meg når settervimsen ikke gjør det han skal :ahappy:

Når er det påmeldingsfrist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, det hadde egentlig vært en fin plass å debutert på. Uoffisielt, og masse herlige folk som kan le med meg når settervimsen ikke gjør det han skal :ahappy:

Når er det påmeldingsfrist?

på dagen, jeg oppfordrer alle som skal dit og vet de kan å melde seg på, dette har med planlegging og det økonomiske og premier. Men vi er åpen for påmeldinger til lp og matchshow så langt vi har kapasitet på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

på dagen, jeg oppfordrer alle som skal dit og vet de kan å melde seg på, dette har med planlegging og det økonomiske og premier. Men vi er åpen for påmeldinger til lp og matchshow så langt vi har kapasitet på dagen.

Det skjønner jeg :)

Jeg skal tenke litt til, og finne ut om det er noen trøndersoniser som skal nedover. Skal tenke fort, lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :)

Jeg skal tenke litt til, og finne ut om det er noen trøndersoniser som skal nedover. Skal tenke fort, lover!

hehe,du behøver ikke bestemme degidag, men er jo greit når det er en uke igjen at vi vet antall. vi må forberede skjemaer,dommer leser rasestandarder osv :)

også må vi jo sikre alle premier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...