Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! icon_evil_laugh.gif Så dere får jaggu trene!

Bare tuller, jeg skal være søt og snill

Tror jammen jeg nedgraderer til rekrutt uansett hvilket nivå vi er på jeg ... AnetteH er nemlig ikke like skummel :ustol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH: Er det mulighet for å bytte klasse på dagen? F.eks fra rekrutt til LP1? :innocent:

Kan noen være snill å forklare hva dette matchshowet er fornoe? Skjønner jo at det er duell og utkonking(?), men lydighet, utstilling hva? GRØNN JA, HEI! :rofl:

Utstilling. To og to hunder møtes, så går en av dem videre. Sånn fortsetter det til det står en igjen. Superkort forklart :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH: Er det mulighet for å bytte klasse på dagen? F.eks fra rekrutt til LP1? :innocent:

Kan noen være snill å forklare hva dette matchshowet er fornoe? Skjønner jo at det er duell og utkonking(?), men lydighet, utstilling hva? GRØNN JA, HEI! :rofl:

Du kan bytte på dagen jaa, MEN om du tenker å gjøre det et par dager før så er det lettere for meg da jeg lager kritikkskjema for alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Da er jo det utelukket, siden vi har kraftige rasefeil eller blandingsbikkje og velge mellom :D

Det er bare for gøy da, gjør jo ingenting om hunden har feil! Du må ikke undervurdere viktigheten av sjarm og livsglede :D

Edit: synes å huske det var snakk om at blandingshunder kunne delta, men husker ikke hva utfallet ble..? Isåfall skal det stå et sted her i tråden mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! icon_evil_laugh.gif Så dere får jaggu trene!

Bare tuller, jeg skal være søt og snill

Jeg vil være med! Men det kom et tilbud jeg ikke kunne avslå samme helga! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Shiiiit.. Nå er jeg usikker på om jeg vil være med eller ikke. Meldte meg jo av, men så har jeg jo egentlig veeeeeldig lyst... ****.

Nå er ikke vi klare i det hele tatt for klasse en. De fleste øvelsene sitter riktig nok, men så er det dette med at han helst vil løpe til andre hunder og leke der. Nå driter jeg i poengene, men hadde det vært mulig å gå klasse en, men med en langline på? Sånn i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiiiit.. Nå er jeg usikker på om jeg vil være med eller ikke. Meldte meg jo av, men så har jeg jo egentlig veeeeeldig lyst... Faen.

Nå er ikke vi klare i det hele tatt for klasse en. De fleste øvelsene sitter riktig nok, men så er det dette med at han helst vil løpe til andre hunder og leke der. Nå driter jeg i poengene, men hadde det vært mulig å gå klasse en, men med en langline på? Sånn i tilfelle?

ja,men da kan du ikke få poeng sånn egentlig, evnt har vi jo også rekrutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

ja,men da kan du ikke få poeng sånn egentlig, evnt har vi jo også rekrutt da ;)

Kanskje jeg bare skal melde på i rekrutt da? Det holder vel egentlig i første omgang :) Rekrutt og matchshow. Da tenker jeg pøbelen blir god og sliten :P

Og på den andre siden, noen i Ås-området som kunne tenke seg bilfølge til og fra mot bensinpenger og god selskap? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bare skal melde på i rekrutt da? Det holder vel egentlig i første omgang :) Rekrutt og matchshow. Da tenker jeg pøbelen blir god og sliten :P

Og på den andre siden, noen i Ås-området som kunne tenke seg bilfølge til og fra mot bensinpenger og god selskap? :)

Heidi skal dit,sånn hint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var samme helg som NO, men det er det jo ikke:D

Kanskje jeg skal melde på flokken min... har blandingshunder lov til og være med på matchshowet?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

SFX har vel sagt ja men dommer får da ikke forberedt seg så mye på rasestanfard siden den ikke finnes. Så blir mer på hvordan den viser seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...