Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

:lol: Jeg tror desverre ikke Shy kommer til å være der. Så det var en tom trussel egentlig :P

Jeg som begynte å bygge opp forhåpningene om en rosett..

På utstilling har hun blitt målt til 43. Tror kanskje man kunne fått målt henne til 42,5, sånn om hun skulle blitt agilitystjerne (eller det hadde vært stor konkurranse på sonenmesterskapet. :aww: ).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krympe issi i vasken*

Det blir rosetter til alle LP klasser, til BIS vinnere, også har vi en bunke hederspris rosetter + beste lydighetshund :) Utover det har vi pokaler, premier fra eiksmarka hund og katt, kurs til den mest trengende osv!

Har du noe å bidra med send pm til meg :)

Kanskje Kuro og jeg skal stille i lydighet likevel? :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at Klima skulle få lov å være med (lenge til oktober...), men i rekrutt finner man jo bare alle de øvelsene vi er dårligst på! Kan ikke jeg få sette sammen en egen klasse? Fvf, stå u marsj og avstand. Eller, bare et eller annet uten neddekk og eksplosive starter. Skjønner forsåvidt at lobbyvirksomheten burde vært startet litt tidligere.

Jaja, da er det vel bare en løsning igjen. Trene. :ermm:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at Klima skulle få lov å være med (lenge til oktober...), men i rekrutt finner man jo bare alle de øvelsene vi er dårligst på! Kan ikke jeg få sette sammen en egen klasse? Fvf, stå u marsj og avstand. Eller, bare et eller annet uten neddekk og eksplosive starter. Skjønner forsåvidt at lobbyvirksomheten burde vært startet litt tidligere.

Jaja, da er det vel bare en løsning igjen. Trene. :ermm:

starte klasse 1 istedenfor da vettu :D:D :D;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen idè om ca start tidspunkt for matchshowet? Vi har nemlig RAS-seminar samme helg....

(Og kan valper bli med på matchshow?)

LP starter 12.matchshoweg blir fra 15-18. Blir det mange må vi evnt starte det tidligere. Vi har hallen fra 12-18

Jeg skal melde på i noe, men venter og ser an litt hvilken klasse som passer best for oss. Det er nemlig litt avhengig av hvor mye jeg gidder å trene i høst. :P

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Å bytte klasse er ganske lett :-) er to tastetrykk for meg ;-)

Får stadig pm fra folk som vil bytte osv, er ikke noe problem det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh blir det veldig vanskelig hvis jeg bytter ut Tindra med en annen hund? :P

Vi kan ordne noe :-P send pm ;-)

Fare for at vi nedgraderer også innen oktober altså AnetteH.. Bør kanskje begynne treninga etterhvert? :lol:

Hihi. Jeg innså det var ingen vits å melde på pi i rekrutt når hun har vært her 1,5 mnd. Men matchshow! Det skal vi!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å se på søstra har Imouto skjønt at det er meninga at hun skal sette seg ned idet jeg stopper og hun går ved siden av meg, og at hun skal gi high five om jeg holder opp håndflata foran henne. Nå håper jeg hun lærer seg alle de andre tingene jeg trener med Aiko også. :wub: Vi skal være dritflinke!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...