Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Såret til Drogo blei infisert, og for å redde han ba Dany heksa om hjelp. I bytte mot Drogos liv tok heksa livet fra barnet til Dany (som var født med skjell over hele kroppen), mens Drogo blei liggende i en vegetativ tilstand.

En sånn gjengivelse er en veldig god grunn til å ikke se denne serien. Utrolig at noen kan komme på noe sånt :lol: :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Ikke for å være negativ, men var ikke mye av problemet at Mozza hadde pollen i pelsen osv. ?

Jeg håper selvfølgelig at dere får mulighet til å få hund igjen :)

Jeg hadde en lærer jeg likte veldig dårlig... Jeg tok i strømgjerdet med vilje, for å så ta henne i armen :innocent:

... synes jeg kroppen kan skjerpe seg litt. Jeg har til fysot. før jobb. Akkurat nå har ikke kroppen planer om å gjøre noe, og det er litt dumt :aww:

Vet ikke. Det er umulig å vite. Fikk jo aldri tatt skikkelig blodprøver siden han reagerte så kraftig på Emla- plasteret. Pollen i pelsen kan man redusere, jeg har minst like mye i håret vil jeg tro.

Jeg ser visst Game of thrones feil vei :lol; Nå rr jeg veldig forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, nå fosser vannet utenfor igjen! :sint_01:

... synes jeg kroppen kan skjerpe seg litt. Jeg har til fysot. før jobb. Akkurat nå har ikke kroppen planer om å gjøre noe, og det er litt dumt :aww:

Døh, klokka er ikke tolv enda. Slapp a'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost! Brunost! Kakao!

*sette på musikk og finne frem tegnebrettet*

Jeg er en kløpper på filmmusikk og! Igår kom jeg over en tilfeldig sang og oppdaget at det var noe kjent med den, og jaggu kom jeg ikke fram til at det var bakgrunnsmusikk fra Kick Ass. Oh yes.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask mener han er frisk og vil i barnehagen. Han er frisk , men jeg er så sær at han ikke får gå før fredag. Pappaen tar han i morgen. Har man vært så dårlig som han har vært trenger man litt hvile uansett hva man tror.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er på tide å bestille gebiss. Tennene mine ramler fra hverandre... Så ny tannlege time på fredag, denne gangen fordi jeg har mistet en plombe eller en bit av en tann :lol: Er ikke vondt da - bare rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt :D:jump::jump::bananas::bananas::frantics::frantics: og bittelitt :|:fear::blink:

601271_457092677679221_1785524210_n.jpg

Denne snuppeluppa flytter visst inn om 17 dager :jump:

Nåmmen, så søt! Gratulerer! Hun har visst samme bestefar som Blaze også tror jeg :)

Nå skal jeg finne fram børster og gjøre ferdig jobben jeg begynte med i går. Tipper Blaze blir kjempefornøyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg rekker hjemom å dusje selv om jeg drar på spinning, så da er jeg litt mer matcho og gjør det. :aww: Så får jeg psyke meg opp og tørre å gå på zumba en annen dag. :lol: Noen ganger hadde det vært superkjekt å kunne dusjet på treningsstudio, og slippe å dra hjem, men men. Jeg får være glad jeg har muligheten til det bare. :P

Kan du ikke dusje på treningsstudioet?

Kjøp Toyota, den starter uansett (bank-i-bordet) :D Selv om den knirker og knaker fælt for tiden da, for slemme "matmor" har ikke motorvarmer :P

Ene toyotaen til pappa har hatt problemer med å starte i kulden de siste årene! :lol: De fant ikke ut hva som var galt før nå, så nå starter den uansett :D

Cookies baking så snart smøret er romtemperert :D

149558_10151342123295256_1551864045_n.jp

Ja takk! :D

Spist frokost, og nå skal jeg snart rydde. Tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuud, så vanskelig det skal være å få avlyst en avtale. Nå har jeg blitt satt over til omtrent alle avdelingene på sørlandet sykehus før jeg kom til den riktige. Og når grunnen til at jeg vil avlyse er at jeg har intens hodepine, så ække det så kult! Kvalm er jeg og. Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke dusje på treningsstudioet?

Nei. Det hadde det nok blitt litt styr av. :lol: Så beste er at jeg dusjer hjemme. :P

Men hjemme nå, og fått dusjet før jeg snur og drar videre igjen. Ble 50 minutter på spinning ca, og 15 minutter på tredemølla. Får si meg fornøyd med den økta, for da gikk tiden litt i fra meg.

Så fikk jeg brev idag om en time jeg skulle hatt den 14.1. Det ble sendt 2.1., så jeg trur vi har funnet norgesrekord i postgang. :lol: Det ble tross alt sendt fra herifra i byen, så man må anta at den skal bruke 21 dager på den turen. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåmmen, så søt! Gratulerer! Hun har visst samme bestefar som Blaze også tror jeg :)

Nå skal jeg finne fram børster og gjøre ferdig jobben jeg begynte med i går. Tipper Blaze blir kjempefornøyd da.

Japaro By Design? Han er i allefall en flott kar :wub: Jeg liker veldig godt stamtavla hennes :ahappy:

Nå har jeg bestilt billetter, er enda mer :frantics::frantics: 16 dager igjen :frantics:

(dere kommer til å bli så lei av meg etterhvert :lol: )

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hvordan vi sto med strå på strømgjerdet da jeg var liten og kjente det tikke i hele armen. I dag hadde jeg aldri turt. :lol:

Eller få lurt broren sin til å tisse på det :lol::icon_redface:

Du, det er fantastisk hvordan en bare tar alt som skjer på strak arm når en er inne i det universet! :D

Enig, var veldig merkelig å se en episode sammen med pappa- han syntes alt var sært og rart.

Det ble ikke så mye bedre etter 12 :aww: Godt at det ikke er kroppen som er sjefen her i huset :aww:

De siste to ukene har vi hatt sol nesten hver dag :D

Her er et bildet fra i går:

734873_483640235016276_1726467752_n.jpg

Vi har hatt mer sol de siste 14 dagene, enn det vi hadde hele sommerhalvåret i fjor... Det er jeg sikker på!

For et nydelig bilde, og misunnlig på dere som har sol, og ikke snø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...