Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Fysioen sa jeg hadde ødelagt begge armene igjen,merker det idag da det kjennes ut som armen revner fra skulderen og i alle ledd utover :aww:

Nå har jeg ordnet masse med billån og oppgjør og greier og blir litt sånn her :blink: av det hele. Og doffen har fått dato til røntging :D En stund til da, men kjekt å være tidlig ute :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japaro By Design? Han er i allefall en flott kar :wub: Jeg liker veldig godt stamtavla hennes :ahappy:

Nå har jeg bestilt billetter, er enda mer :frantics::frantics: 16 dager igjen :frantics:

(dere kommer til å bli så lei av meg etterhvert :lol: )

Stemmer :) Skjønner godt at du gleder deg, sånne små fleeceballer er jo bare uberherlige! Misunner deg litt nå altså.

Nå er det ikke lenge til jeg skal på jobb. Gutta skal få en luftetur før jeg drar og så må jeg lage matpakke. Knekkebrød, noe godt pålegg og en yoghurt får vel duge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle søster komme og hjelpe meg litt her, så da måtte jeg jo rydde begge stuer og kjøkken så det var fint her da hun kom. Hun hadde med seg berlinerboller, så nå har vi hatt kaffeslabberas i stedet. Så da sitter jeg her da, har det ryddig og pent rundt meg og skal bare slappe av og kose meg resten av dagen. Bare avbrutt av noen øvelser med beinet som fysioterapeuten (han med varme brune øyne, direkte blikk og mops med mariusgenser) har pålagt meg.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie har vært lilla fra topp til tå i dag på tur :ahappy:

dI7Ht8u.jpg

Det var en veldig fin tur! Det var is på vannet, og Blondie syntes det var supergøy, for det var sikkert det lengste og flateste strekket hun hadde sett i sitt liv! :D Hun løp rundt og koste seg :ahappy: Jeg fikk testet min nye turbukse, og den var veldig behagelig å gå med ihvertfall. Nå er jeg bare spent på om den holder meg tørr når Bergen viser seg på sitt beste :lol:

Nå skal jeg robbe meg selv for litt penger, fikse meg, og så blir det cafe med min bror sin kjæreste og noen venner av henne, deretter dansekurs :D Å, hvor jeg gleder meg til å danse igjen! :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er fantastisk hvordan en bare tar alt som skjer på strak arm når en er inne i det universet! :D

Men det universet kommer jeg ikke inn i. Mulig jeg mangler et eller annet fantasigen, men jeg har aldri klart å sette meg inn i slike historier. Jeg syns det blir både dumt og kjedelig. Jeg har sett en halv ringenes herre-film, ikke et sekund med Harry Potter, (heller ikke lest noen av bøkene) og vet vel egentlig ikke hva dette Games of Thornes er for noe, men med det sammendraget du ga, frister det ikke særlig å finne mer ut av det heller.

Jeg husker i min ungdom ( :P ) at jeg begynte på sagaen om isfolket, for alle leste jo det, så da måtte jo jeg også. Etter nesten fire bøker ga jeg opp. Da ble det for mye "tusser og troll" og overnaturlige hendelser, at jeg rett og slett ikke orket mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det universet kommer jeg ikke inn i. Mulig jeg mangler et eller annet fantasigen, men jeg har aldri klart å sette meg inn i slike historier. Jeg syns det blir både dumt og kjedelig. Jeg har sett en halv ringenes herre-film, ikke et sekund med Harry Potter, (heller ikke lest noen av bøkene) og vet vel egentlig ikke hva dette Games of Thornes er for noe, men med det sammendraget du ga, frister det ikke særlig å finne mer ut av det heller.

Jeg husker i min ungdom ( :P ) at jeg begynte på sagaen om isfolket, for alle leste jo det, så da måtte jo jeg også. Etter nesten fire bøker ga jeg opp. Da ble det for mye "tusser og troll" og overnaturlige hendelser, at jeg rett og slett ikke orket mer :lol:

Du er LITE ikke kjedelig, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i styret i beardisklubben, det betyr at jeg får en epost fra alle hundeklubber om alle de hundeklubbene som har glemt å svare alle hundeklubber om tillatelse til å ta med rasen på alle hundeklubbers utstillinger. Dette får jeg selv om vår rase har orden i sysakene. For et utrolig tungvint system! Hvorfor kan det ikke finnes en webside hos NKK der alle raseklubber kan gi generell tillatelse med unntak for de datoene de skal ha spesialer (+ eventuelle andre unntak) så kan alle hundeklubber gå inn der og hente info?

Hvorfor må jeg tenke ut alle glupe løsninger? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ryddet, vasket og ommøblert på soverommet! Jeg klarte til og med å fikse skyvedørene så de funker nesten ordentlig :D

Akita er fryktelig frustrert da. Hun vil leke med Santo, men herjingen hennes er ikke lov inne! Så derfor kaster hun seg ned i lekestilling bortover hele stuegulvet, og blir trist når jeg ber henne slutte.... Mishandling, altså.

Nå skal jeg hente E i barnehagen, og så rydde mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG!!

Tidenes samtale med min mor. Hun var dypt skuffet over at jeg ikke hadde gidd beskjed om at jeg kjørte til Sandefjors i helgen. Hun mente faktisk at jeg burde rapportere til henne hvergang jeg var ute på "lengre" turer og gi beskjed om t jeg var vel framme. Jeg ble litt NEI så mye som jeg er på farten så er ikke det aktuelt. Nå, 15 år etter at jeg flyttet hjemmefra og 15 år siden vi bodde i samme kommune (og nesten fylke) skal jeg begynne rapportere til mamma. Det sa jeg ikke var aktuelt så da måtte hun spille på ALLE dårlig samvittighet knappene hun fant. :gaah:

Det er faktisk urettferdig å bruke sykdom til slike ting!!

Edit: faktisk et det 17 år sidn jeg flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG!!

Tidenes samtale med min mor. Hun var dypt skuffet over at jeg ikke hadde gidd beskjed om at jeg kjørte til Sandefjors i helgen. Hun mente faktisk at jeg burde rapportere til henne hvergang jeg var ute på "lengre" turer og gi beskjed om t jeg var vel framme. Jeg ble litt NEI så mye som jeg er på farten så er ikke det aktuelt. Nå, 15 år etter at jeg flyttet hjemmefra og 15 år siden vi bodde i samme kommune (og nesten fylke) skal jeg begynne rapportere til mamma. Det sa jeg ikke var aktuelt så da måtte hun spille på ALLE dårlig samvittighet knappene hun fant. :gaah:

Det er faktisk urettferdig å bruke sykdom til slike ting!!

Edit: faktisk et det 17 år sidn jeg flyttet.

Er det lov å le litt? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det universet kommer jeg ikke inn i. Mulig jeg mangler et eller annet fantasigen, men jeg har aldri klart å sette meg inn i slike historier. Jeg syns det blir både dumt og kjedelig. Jeg har sett en halv ringenes herre-film, ikke et sekund med Harry Potter, (heller ikke lest noen av bøkene) og vet vel egentlig ikke hva dette Games of Thornes er for noe, men med det sammendraget du ga, frister det ikke særlig å finne mer ut av det heller.

Jeg husker i min ungdom ( :P ) at jeg begynte på sagaen om isfolket, for alle leste jo det, så da måtte jo jeg også. Etter nesten fire bøker ga jeg opp. Da ble det for mye "tusser og troll" og overnaturlige hendelser, at jeg rett og slett ikke orket mer :lol:

I hear you!

Jeg prøvde meg på en HP film, men sovnet like før halvveis :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i styret i beardisklubben, det betyr at jeg får en epost fra alle hundeklubber om alle de hundeklubbene som har glemt å svare alle hundeklubber om tillatelse til å ta med rasen på alle hundeklubbers utstillinger. Dette får jeg selv om vår rase har orden i sysakene. For et utrolig tungvint system! Hvorfor kan det ikke finnes en webside hos NKK der alle raseklubber kan gi generell tillatelse med unntak for de datoene de skal ha spesialer (+ eventuelle andre unntak) så kan alle hundeklubber gå inn der og hente info?

Hvorfor må jeg tenke ut alle glupe løsninger? :P

Jeg har tenkt ut mange alt :aww: Hva med en felles kalender hvor klubbene kan huke av NÅR de vil reservere seg? Tenk så mye enklere :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G n r k, er det rart man på død og liv IKKE tar buss, jeg hadde ikke turt det i det hele tatt. Hadde pinade heller satt meg på et fly i sterk storm og haggel-byger :lol:

http://www.nordlys.no/nyheter/article6457629.ece

Skjønner deg godt, så lenge de har de bussene de har. Jeg bor rett ved en av de mest berykta bakkene i byen, det er ikke helt tilfeldig at jeg alltid tar bussen fra det øverste stoppet om vinteren, for å si det sånn. :P Ser nestenulykker daglig når snøen ligger og det er litt småglatt, er helt utrolig at det ikke har skjedd en alvorlig ulykke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å le litt? :lol:

Gjør det for jeg slår hode mitt i veggen for å IKKE ha dårlig samvittghet over noe så absurd!! :lol:

Nå spise en kjapp middag på Måken så skal jentene til sin årlige fysio sjekk. (og siden jeg spanderer det på jentene så kan jeg dra på Måken å spise junk :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, Ingen avgjørelse enda. Det skulle kaaaanskje komme med andre bud (det var signaler om at noen kanskje kunne komme til å legge inn bud, men ingen faktiske bud) så da ville selger vente. Synd for selger :P Budet vårt får stå til i morgen da. Er de som må ha to hus imens liksom :lol:

Er litt happy med at jeg motsto presset til å by over meg selv til tross for mas fra megler, selv om jeg er fersk på det her :ahappy:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er LITE ikke kjedelig, da! :D
Realist heter det :P

AnnikenK: :fish:

Back to you :fish:

Gi meg et skikkelig drap, med påfølgende mysterier, intriger og spenning som kan ha noe med virkeligheten å gjøre, så er jeg med. Sånne med lange tenner, spisse ører og overnaturlige evner kan dere ha for dere sjøl :aww:

:P

Støvsugd, hvem søren har finni på at det er ***** lurt å røyte når det er i gjennomsnitt 25- ute hver dag?? :gaah:
Om du finner ut hvem det er, vil jeg gjerne vite det så jeg kan banke vedkommende :getlost:

Nå røyter ikke Supra mye enda, men det er såpass at man blir ganske hårete av å kose med henne. Skjønner ikke noe av denne pelssyklussen hennes. Nå er hun vært fullpelsa i en måneds tid, også begynner hun å røyte. Hun er definitivt ikke som de andre belgerne jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...