Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Digger bikkja mi, digger hvor vi har kommet i samspillet vårt, digger kurset vi går på og hvor det er, og digger de som er trenerne på kurset, og generelt digger jeg virkelig den bikkja altså! :wub: den følelsen der, er ubeskrivelig deilig!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Ja, det er sant. Men tenker det er litt bedre får min lille frysepinn å trene på enn den kalde bakken. Gresset der tror jeg ikke er like kaldt som bakken ute, men jeg vet ikke :P

Ja det kan hende, jeg har ikke testet gulvtemperaturen der :P

Selvfølgelig kræsjet ag treningen der oppe med jobb. Vi trenger å trene litt før februar stevnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk tenke meg en nesevarmer. Snytskaftet mitt stikker seg fram og blir alltid kald på dager med ekstra minusgrader.

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig på jobb. Stille og kjedelig her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86-årig tante bet ihjel kamphund:

- Gamla tanter ska inte obehindrat få sätta skräck i oss med kamphundar. Jag vet inte hur jag ska gå vidare nu, jag kanske måste köpa ett nytt läppglans eller en väska, säger Pernilla och tar ett djupt bloss på sin Marlboro Light.

http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=86_arig_kvinna_sparkade_ihjal_kamphund.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva som skjer hvis man ser en rottis i øynene?

397976_10152461173440553_1422985933_n.jp

Like etter dette syntes hun kosen ble for passiv, så da reiste hun seg opp, tok tak i ermet på genseren min og løftet opp armen min. Tvangskosing sa du? Jeg skjønner godt at Akita ikke kan være ute blant folk, jeg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på Susanne Sundfør. For en stemme!

Hun har hatt på potesokk/bandasje på, og den har ila dagen (mens bikkjene var alene hjemme) sklidd ned, og strammet alvorlig til. Hun har nå en labb som er twice the size (har allerede gått ned MYE!), og verker ut av absolutt hele labben. Og det er tydeligvis sabla vondt, for hun er helt slått ut, og hinker på tre bein. Usj assa, sånn der bandasjering, det hører fanden til! Lille Mallen :heart:

Uffda, god bedring :(

86-årig tante bet ihjel kamphund:

- Gamla tanter ska inte obehindrat få sätta skräck i oss med kamphundar. Jag vet inte hur jag ska gå vidare nu, jag kanske måste köpa ett nytt läppglans eller en väska, säger Pernilla och tar ett djupt bloss på sin Marlboro Light.

http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=86_arig_kvinna_sparkade_ihjal_kamphund.html

Hæ, er det der seriøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett The Cove (dokumentaren om fangst av delfiner)... :no: Det er mye godt man kan gjøre på denne planeten, om vi bare får opp øynene og gjør motstand!

Siden jeg er i gang med "bedre liv" tankene mine så skal jeg prøve å avvenne meg fra "Akkurat nå"-tråden og kutte ned sonen og facebooktiden radikalt. Er veldig glad det finnes en "Self control" app kjenner jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi med Malle Jankaa!

Og tvi tvi med nesevarmer Margrete! :lol:

Idag har vært en dum dag.. først så hadde ikke kupe/motorvarmer slått seg på slik den skulle, da jeg var litt sent ute til å kjøre til toget imorges.. is som kommer på ruta i -23 sitter hardt! :gaah:

Så datt jeg mellom 2 tavler på hjul på et møte idag, slo kneet mitt kjempevondt - så vondt at jeg var helt kvalm, men måtte allikevel oppføre meg sivilisert og verdig gitt at jeg var på jobb. Og kneet har gjort vondt siden. :gaah:

Så ble sjefen sur da jeg gikk tidlig, for jeg skulle hjem til bisker. Imidlertid så hadde jeg fått en litt heftig ekstra-oppgave som skal leveres kl 10:30 imorgen, så jeg kom til å måtte jobbe som en gal når jeg kom hjem.

Så var det feil på skinnegangen på togbrua over Glomma, buss for tog mellom Fetsund og Sørumsand.. sukk. Det var selvfølgelig ikke nok busser.. det var bare satt om en. Jeg klarte å stresse meg innpå den da. På Sørumsand skulle vi ta et annet tig videre. Men det gikk jo ikke før man hadde fått gravd frem transport til de som ikke komme med bussen, så enden på visa var at det tok 3 timer å komme hjem - men nå vet jeg at Shy fikser 7.5 timer alene hjemme.. :gaah:

Så ble det bare en litt kort tur for bissevovvene, dels fordi jeg ikke hadde tid - måtte jo hjem og jobbe - og dels fordi det kneet var ikke så godt å gå på. :gaah:

Så kom jeg hjem for å oppdage at hjemmekontor-løsningen til jobben plutselig ikke funket,, da ville jeg måtte på jobb imorgen og bli sykt stresset av å få ting ferdig i tide :gaah:

Men - hjemmekontor-løsningen ble frisk ikveld :sweat: Og så har jeg gleden av de søteste, morsomste, kuleste hundene i verden.. så verden er ikke så fæl allikevel.

Og så tenker jeg på mødre som skal stresse sånn med barna sine.. lurer på om jeg egentlig er en ganske håpløs uniteressert mor.. snakker med sønnen hver 3. uke eller noe sånt, og forlanger aldeles ikke å bli orientert om steder han skal/skulle/har vært.. På den annen side, jeg tror aldri jeg gir han dårlig samvittighet eller presser han med dårlig samvittighet.. mine egne foreldre bruker den taktikken en del, og har alltid gjort det som et slags makt-middel - det har jeg alltid hatet intenst (så mye at nå er jeg helt immun..) og lovet at sånn skulle jeg aldri aldri gjøre med egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett The Cove (dokumentaren om fangst av delfiner)... :no: Det er mye godt man kan gjøre på denne planeten, om vi bare får opp øynene og gjør motstand!

Så denne på filmfestivalen i Bergen for noen år tilbake. Forferdelig film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leita så fælt etter joggebuksa mi i dag, og til slutt fant jeg den, på rommet til lillebroren min. Viser seg at han hadde brukt den i hele går uten at jeg merket det. Han er visst ikke så liten lenger han nei. :teehe:

Og nå dere, nå maser Zelda foran soveromsdøren igjen!! I det siste har nemlig Zelda funnet ut at det passer å legge seg kl. 23:00. Og det betyr at man maser foran døra mi. Tidligere har det holdt å åpne døren, så hun kan legge seg før meg og Linda, men nå må alle sammen legge seg. Eller, viktigst er det at jeg legger meg, for Linda må gjerne sove ute på stua for Zelda sin del. Jeg ber henne gå å legge seg i sofaen til jeg vil sove, for en bikkje som bestemmer når jeg skal legge meg, nei det gidder jeg ikke!

Så da blir det en episode Criminal Minds for å plage Zelda før jeg legger meg. :)

I morgen har jeg bestemt meg for å ta med hundene og kameraet til lillebroren min ut i skogen, men hvordan jeg skal få med meg pyntepute-Zelda lurer jeg litt på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ligger jeg lettere henslengt under et pledd, med bikkjene snorkende ved side av meg, og ser på idol. Sliten etter ei utrolig bra trening med Bris. Skikkelig flaks at det ble forfall sånn at vi fikk plass på ridehalltreningene til en av klubbene jeg er med i. :ahappy: Bris virker veldig lovende syns jeg, med bra konsentrasjonsevne og er lett å motivere. :)

Møtte og hun som dømte oss i anleggsspor på klubbmesterskapet i høst, og hun ville vite hvordan sportreningene hadde gått. Fikk beskjed om at ble det ikke en fantastisk sporhund av det der så var det virkelig ikke bikkja det stod på. Og jeg er jo sånn passelig svak for skryt. så det kan jeg leve på ei stund. KM-et var i oktober og hun husket oss veldig godt. Morsomt. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutt hundesavn. Dere må slutte å skrive om hvor koselig dere har det med hundene deres!

Og jeg som tenkte, da jeg hadde skikkelig superkos med vofsesnofsen at "Åååh, for en gangs skyld skal jeg og skrive noen sappy hjerteblødmer om hvor godt det er å ha hund" :P En liten varmovn som stikker snuten under låret og puster så søtt ved siden av meg. Herregud som jeg elsker og holder av den bikkja :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som tenkte, da jeg hadde skikkelig superkos med vofsesnofsen at "Åååh, for en gangs skyld skal jeg og skrive noen sappy hjerteblødmer om hvor godt det er å ha hund" :P En liten varmovn som stikker snuten under låret og puster så søtt ved siden av meg. Herregud som jeg elsker og holder av den bikkja :heart:

Det må du så klart bare gjøre. :) Koselig er det! Vet jo at det blir hund på meg igjen. Du mer enn noen alle vet jo sikkert hvordan det er å savne hunden sin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk og la meg, men det funket ikke, så nå er jeg her igjen. Kjedelig å sove.

I dag har jeg vært på fin tur med tøfflus, Calle har fått rast fra seg med Mocca og Hottie, og kløvet et par kilometer med litt Royal Canin energifor i kløven. I kveld ble det 6 km i skiløypen med Hermes, en liten runde i lysløypen. Fornøyd, og burde vært like trøtt som bikkjene, men det er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt på potesokk/bandasje på, og den har ila dagen (mens bikkjene var alene hjemme) sklidd ned, og strammet alvorlig til. Hun har nå en labb som er twice the size (har allerede gått ned MYE!), og verker ut av absolutt hele labben. Og det er tydeligvis sabla vondt, for hun er helt slått ut, og hinker på tre bein. Usj assa, sånn der bandasjering, det hører fanden til! Lille Mallen :heart:

Hvorfor hadde hun potesokk på? Ush, håper det blir bra fort!

Også forsvant Ane sin quote, men altså:

Jeg gleder meg til å se Margrete iført en slik, jeg - nesten så jeg har lyst til å bli med kostebinderiet på tur :lol::

sDYZ3aS8Roxtsv8f3n83guiPo1_500.jpg

Hahahaha! Vil og se :D

Har sett The Cove (dokumentaren om fangst av delfiner)... :no: Det er mye godt man kan gjøre på denne planeten, om vi bare får opp øynene og gjør motstand!

Helt enig!

*Klipp*

Du kan få kosemose Nora om det blir tur i sommer! Hun elsker kos, og vil nok bli god venn med deg :) Hun er slik som kommer opp i sofaen, sitter seg ved siden av oss, og venter på å bli kost med. Om vi ikke gjør noe så bare velter hun over, og "faller" ned i fanget ditt som om hun svimer av. Det er så hysterisk artig! Og koser du ikke, kan hun sitte seg vekk igjen, ser på deg, og "faller" igjen. Eller så bruker hun hode som hun vipper under armen din :P "Kos med meg.....!"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
    • Her er Cuba- også kalt "BomBom", nå litt over 6 uker Hun krøp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp før de er 7 uker, men nå har hun vært min i over 1 uke alt 😇 ) På bildet med bestemor i samme alder- fineste brunbjørnene ❤️   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...