Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Elsker å komme hjem! Har ikke noe å si at folka er bortreist når jeg kommer hjem til 1 flaske bacardi, 1 stor boks body butter fra bodyshop, 1 smykkesett fra Martin James og 1 stor pakke fra Makeup Mekka :D Mamma <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh... :|

Tok litt tid før jeg skjønte hvilken mus du skrøyt av... :|

Dobbeltehhhhhh :|:|

Hva er det man IKKE deler på forum...? :lol:

:lol:

(Er den en suksess på by'n?)

:lol: Følger dere ikke med eller, vet dere ikke at jeg har en superfin Muse-Dany, Lille Mus og Danger-Mouse? :D

Grisejenter, jeg som trodde vi kjente hverandre såppas her inne :ahappy::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå vurderer jeg faktisk å melde meg på et grunnkurs med Geo. Jeg vet ikke helt hvor stor nytte noen av oss ville fått av det sånn egentlig, men jeg tror kanskje det hadde vært litt fint å komme seg på trening en gang i uka og få litt prestasjonsfølelse. Og vi har jo et par sånne hverdagsting det ikke skader å jobbe litt med. Men 2000 kroner for litt prestasjonsfølelse? Hmm. Jeg ville jo helst gått et lydighetskurs i grunn.

Nå skal jeg straks legge meg, faktisk. Like greit det, så kommer jeg meg opp i rett tid i morgen og får kanskje gjort noe fornuftig før skolen begynner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på å få komme inn til veterinæren, med en Malle som virkelig har au.. Stakkars Malleballen min :-(

Hva skjer? :(

Hun har hatt på potesokk/bandasje på, og den har ila dagen (mens bikkjene var alene hjemme) sklidd ned, og strammet alvorlig til. Hun har nå en labb som er twice the size (har allerede gått ned MYE!), og verker ut av absolutt hele labben. Og det er tydeligvis sabla vondt, for hun er helt slått ut, og hinker på tre bein. Usj assa, sånn der bandasjering, det hører fanden til! Lille Mallen :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....tiner vi etter lp trening. Jammen kom ikke det folk i kulden og! Gærne hundefolk.... :P

Det er visst drop-in trening i Fellangerhallen neste uke eller noe :) Om du ikke visste det.

Lurer på når jeg kan starte agilitytrening med Blondie igjen etter operasjonen. Kanskje ringen vetten å høre. Hun hopper opp i sofaen da, og går i trapper. Men får vondt om hun hopper ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt på potesokk/bandasje på, og den har ila dagen (mens bikkjene var alene hjemme) sklidd ned, og strammet alvorlig til. Hun har nå en labb som er twice the size (har allerede gått ned MYE!), og verker ut av absolutt hele labben. Og det er tydeligvis sabla vondt, for hun er helt slått ut, og hinker på tre bein. Usj assa, sånn der bandasjering, det hører fanden til! Lille Mallen :heart:

Huff :( Håper hun blir fort bra igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel akkurat det vi gjør.... :lol:

Kjøkkengulvet skrubbet etter alle kunstens regler og neglene er nylakkerte. Røde - for å matche helgens rosetter :aww::lol:

:ahappy: Jeg som er så ordentlig og sånn :innocent:

Nå blir det natta på oss. Hundene har inntatt soveplassen og det må jeg også gjøre sånn at jeg blir frisk og opplagt til klokken skal vekke meg alt for tidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah::twisted: jeg hater når folk ikke klarer svare etter 4-5 purringer (over 3 mnd) på noe man har en muntlig avtale på. Og skulle vist bare få en siste bekreftelse for 3 mnd siden. :gaah::poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg signert leiekontrakten min, og blitt beroliget om at jeg fikser helt fint det å plutselig leie leilighet. :) Gleder meg jeg! Overtar nøkler om en uke i dag. Skal kjæresten få flytte meg inn mens jeg er på jobb og leser lekser (eller, jeg skal flytte ut jeg også, han skal bare ordne møbler og litt sånt. Fineste). :)

Men nå tilbake til bøkene. Det er nemlig to uker til eksamen i dag men det trenger vi ikke prate så høyt om. Ennå.

Og så er jeg blitt hektet på iHerb. Men innser at jeg må vente litt med å bestille mer nå til jeg har flyttet inn, ellers må jeg helt hjem igjen for å hente pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå vurderer jeg faktisk å melde meg på et grunnkurs med Geo. Jeg vet ikke helt hvor stor nytte noen av oss ville fått av det sånn egentlig, men jeg tror kanskje det hadde vært litt fint å komme seg på trening en gang i uka og få litt prestasjonsfølelse. Og vi har jo et par sånne hverdagsting det ikke skader å jobbe litt med. Men 2000 kroner for litt prestasjonsfølelse? Hmm. Jeg ville jo helst gått et lydighetskurs i grunn.

Nå skal jeg straks legge meg, faktisk. Like greit det, så kommer jeg meg opp i rett tid i morgen og får kanskje gjort noe fornuftig før skolen begynner.

Tror det hadde vært veldig bra, jeg! Veldig fint å komme i gang med noe fast og trene med andre hunder rundt :) Ikke minst veldig motiverende!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst drop-in trening i Fellangerhallen neste uke eller noe :) Om du ikke visste det.

Lurer på når jeg kan starte agilitytrening med Blondie igjen etter operasjonen. Kanskje ringen vetten å høre. Hun hopper opp i sofaen da, og går i trapper. Men får vondt om hun hopper ned.

Ja jeg så det, men er jo fryseboks der om vinteren :P

Håper det kommer plussgrader snart, jeg vil trene agility :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det, men er jo fryseboks der om vinteren :P

Håper det kommer plussgrader snart, jeg vil trene agility :D

Ja, det er sant. Men tenker det er litt bedre får min lille frysepinn å trene på enn den kalde bakken. Gresset der tror jeg ikke er like kaldt som bakken ute, men jeg vet ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisejenter, jeg som trodde vi kjente hverandre såppas her inne :ahappy::lol:

:whistle:

:ahappy: Jeg som er så ordentlig og sånn :innocent:

Ja, det var skikkelig det inntrykket jeg fikk etter diverse historier på Sølen i fjor sommer ja :lol: :lol:

Også forsvant Ane sin quote, men altså:

Jeg gleder meg til å se Margrete iført en slik, jeg - nesten så jeg har lyst til å bli med kostebinderiet på tur :lol::

sDYZ3aS8Roxtsv8f3n83guiPo1_500.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
    • Her er Cuba- også kalt "BomBom", nå litt over 6 uker Hun krøp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp før de er 7 uker, men nå har hun vært min i over 1 uke alt 😇 ) På bildet med bestemor i samme alder- fineste brunbjørnene ❤️   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...