Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Ja det vil jeg tro han snakka om ja, skulle jobba i trondheim han der! :teehe:

Det dukker sikkert opp mer utover mot våren :) Trivelig her ute i Orkdal'n (selv om man helst vil ha postnr 7300, ikke 7320 hehe... . )

Jepp, får tru det, hvis ikke blir jeg overraska :) Jeg begynner på jobb i Orkanger 18 februar, gleder meg stort :D Men er forberedt på å pendle en god stund fremover. Jeg kommer til å bruke bil, og kommer bare til å bruke bare noen minutter mer ut til Orkanger enn jeg bruker ut til Lade nå (med buss det riktignok, så litt urettferdig sammenligning, men lell) :lol: Vi håper å finne halvpart eller liten enebolig som ligger ikke langt unna verken timesekspress-busstopp eller noen fine turområder, et eller annet sted mellom Trondheim og Orkanger :) Vi har ingen interesse av å bo i byen da, både samboer og jeg er oppvokst på skikkelig bondeland, og klør etter å få litt mer plass rundt oss. Så har blitt litt glad i Orkdal, men ikke si det til noen :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Nå tullet quotene seg til og jeg får ikke skrive mellom de. :sint_01: men ja hvilken sele har du kjøpt? Vurdere ny sele til Ivo og Lea burde snart også få seg en sele...Hater å finne seler jeg :ermm:

Sånn er ikke lov :aww:


Jeg er VELDIG glad for at ingen kommer på besøk til meg akkurat nå *kremt*.

Nå er det 14 dager siden jeg bestilte seler til hundene, og de har enda ikke svart meg en gang. Nå har jeg sendt min andre purremail til de... Dette er ikke godt nok :aww:

Nå må jeg komme meg ut :ahappy:

Aïda er ferdigoperert og hilser til sonen for lykkeønskningene! Vi fant en stor ferskenstein i tykktarmen hennes. Nå ligger hun og sover vd siden av meg. Jeg har med væske hjem og må overvåke henne i hele natt samt gi medisiner, så skal hun bli med en dag til på jobben. Grunnen til at det ble vurdert å vente med operasjonen til imorgen er fordi klinikken ikke har nattåpent, men jeg sa jeg heller ville ha henne til overvåkning og væskebehandling hjemme en å bekymre meg for at hun skulle revne! Veterinæren var kjempesnill og kjørte oss hjem, og jeg har nummeret hans hvis jeg lurer på noe :)

Så bra det gikk godt. :) Jeg ble veldig bekymret jeg også for jeg så hvor fort det gikk nedover ned Lea når hun hadde spist en sokk. Fra hun ble dårlig til hun ikke orket å reise seg gikk det under 8 timer. Hun kom seg veldig fort etterpå så jeg krysser fingrene for at Aïda kommer seg like fort :)

næh vurdere å bare legge meg å håpe at jeg sover godt i natt. Trening med hundene i morgen hvis jeg får sove i natt. Får jeg ikke sove så skal jeg bare sløve hele dagen for kroppen mååå snart kollapse. Forstår ikke hvordan den klarer å virke når det er 5 dagen med minimalt med søvn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av solbærsaft, og nå er det tomt, og vi glemte å kjøpe mer :cry:

Da burde du gå på møter for Anonyme Solbærsaftlikere! :o

Noomi er nå både dusjet og badet labber i. Det går utmerket å putte henne i boksen hennes, og så stå der litt. :ahappy: Uten at jeg føler jeg er verdens slemmeste i verden. :( Seriøst, jeg er blaut når det kommer til disse jentene mine, og som noen pent påpekte en gang, Vida har meg så veldig rundt poten sin, at hun får vilja si på alt annet enn å sitte løs i bilen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får tru det, hvis ikke blir jeg overraska :) Jeg begynner på jobb i Orkanger 18 februar, gleder meg stort :D Men er forberedt på å pendle en god stund fremover. Jeg kommer til å bruke bil, og kommer bare til å bruke bare noen minutter mer ut til Orkanger enn jeg bruker ut til Lade nå (med buss det riktignok, så litt urettferdig sammenligning, men lell) :lol: Vi håper å finne halvpart eller liten enebolig som ligger ikke langt unna verken timesekspress-busstopp eller noen fine turområder, et eller annet sted mellom Trondheim og Orkanger :) Vi har ingen interesse av å bo i byen da, både samboer og jeg er oppvokst på skikkelig bondeland, og klør etter å få litt mer plass rundt oss. Så har blitt litt glad i Orkdal, men ikke si det til noen :teehe:

Spennende! Kan jeg spørre hvor du har fått jobb? Nei, å pendle den veien må være kurrant, motsatt vei av hva "alle" andre kjører :) Hihi, det er jo trivelig og fint her da! Men skal ikke si det til noen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet en ny suveren påleggskombinasjon (jeg har jo mange andre gode også): Prim og jordbærsyltetøy, særlig på nybakt brød. Nam nam nam.

Nå skal jeg straks legge meg mens det fremdeles dufter nybakt brød i leiligheten. I morgen skal jeg stå opp i rett tid og komme meg ut på tur før jeg skal møte resten av gruppa mi på skolen. Vi har fremdeles temmelig mye igjen å gjøre på oppgaven vår. Faktisk har vi så langt ikke gjort noe annet enn å skrive navnene våre i et dokument. Oppgaven skal leveres på fredag. Yay. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det nå, men jeg var redd for at Aida skulle dø fra deg, for når du sa at det lukta dritt av oppkastet og vet ikke tok bariumsrtg med en gang, men bare væskebehandlet var jeg nesten sikker på at løpet var kjørt... Selv om det ikke luktet direkte bæsjbæsj, skal det aldri lukte vondt/dritt av hundespy!! Det kan lukte magesyre, halvfordøyd mat osv, og ekkelpekkelt, men ikke vondt.

Men nå har både du og jeg fått bekreftet at man skal lytte til magefølelsen, og om nødvendig KREVE den diagnostikken/behandlingen vi vet hunden vår trenger.

Masse masse klemmer til dere begge, det må være forferdelig å være der borte helt alene nå :hug:

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej me. Trur jeg har gått på meg blærekatarr. Fikk ullbokser av mamma til jul, men jeg synes sikkert underbevisst at det er skikkelig nerdete å gå med, så jeg glemmer alltid å ta den på. :lol: Vi går mellom en halv til en mil hver dag så og si, og jeg blir så sjukt kald på rompa. Nå er det ikke noe kjære mor mer! Pøse på med tranebærjuice (særlig de har det på Blodpris, eneste butikken på Blindern) i morgen og håpe disse følelsene av sitronlyn opp i magen gir seg.

I dag prøvde Imouto en ny variant av den hardhendte pokinga si, nemlig lette puff med nesa bare, kombinert med hodet på skakke og svarte, kjærlige øyne. Jeg endte fort nede på gulvet da, og blei sittende med hodet hennes lent mot magen min mens jeg masserte nakken hennes og sussa på grisebusten (fleeceløver uten underull har nemlig grisebust, haha!). Åh, som jeg elsker den hunden! :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aïda er ferdigoperert og hilser til sonen for lykkeønskningene! Vi fant en stor ferskenstein i tykktarmen hennes. Nå ligger hun og sover vd siden av meg. Jeg har med væske hjem og må overvåke henne i hele natt samt gi medisiner, så skal hun bli med en dag til på jobben. Grunnen til at det ble vurdert å vente med operasjonen til imorgen er fordi klinikken ikke har nattåpent, men jeg sa jeg heller ville ha henne til overvåkning og væskebehandling hjemme en å bekymre meg for at hun skulle revne! Veterinæren var kjempesnill og kjørte oss hjem, og jeg har nummeret hans hvis jeg lurer på noe :)

God bedring!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så innlegget ditt nå Maria, så kom jeg på at det gikk to damer med hver sin portugiser forbi huset mitt i dag, minst en av dem var showklipt. Det har jeg aldri sett her før.

Nå har jeg sittet her en stund og planlagt hage til sommeren. Rosehekk tror jeg blir fint ja. Da mangler jeg bare bein som passer til hagearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...