Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Æv, håper du finner det og kan le litt av deg selv!

Du, du skulle hatt sånn pc-mus som Fredrik kjøpte til meg, du! Med varme i! :D

Det var overaskende festlig å se seg selv smelle rett i bakken på kamera faktisk.. Frem til jeg innså at det var meg selv.. og jeg håper inderlig gutta oppe ikke så dette...

OOOOOh, DET vil jeg ha! hvor får man det??

nå har jeg fått være superstreng allerede i dag, og det digger jeg, så dette er en bra dag :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Idag er det kaldt, men sol. Så jeg og prinsessa skal ut å leke modeller:)

Må bare vente til det er litt varmere.

Sliter med å få fyr i ovenen idag, veldig kjedelig for det er bare 13 grader her i stua. Zebra ligger under dyna oppe, nekter å komme ned før det er fornuftig varme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overaskende festlig å se seg selv smelle rett i bakken på kamera faktisk.. Frem til jeg innså at det var meg selv.. og jeg håper inderlig gutta oppe ikke så dette...

OOOOOh, DET vil jeg ha! hvor får man det??

Her, feks. Men det er ikke der Fredrik kjøpte det da, aner ikke hvor han fikk det. :P

Lol, sjekk disse. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han kjøpte det på nett fra Japan, for å si det sånn! :lol: Men den var visst latterlig billig også, og den funker gull!

Haha, hva man ikke kan få tak i nå til dags :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si? Takk :ahappy:

Det var ment som et kompliment, så bare hyggelig det ;)

Jeg er sikker på at hun blir ei flink hundejente :ahappy:

Ja, hun er forholdsvis fornuftig, til fjortis å være :lol: Men det betyr ikke at hun får ha noe siste ord i hannhund-valg når den tid kommer, som hun prøver å forlange. Det hjelper ikke at det er hennes hund, jeg må nemlig ikke avle på den :aww:

Det er nå jeg ikke skal si at hun minner meg om meg?

.. Er det 21 minusgrader ute, og jeg er glad jeg har motorvarmer til Fransoas, hun liker ikke norske vintre. Måtte kjøre en sving om Jessheim på morran bare fordi at hun skal få litt mer enn disse 10 minutters turene. Godt vi skal hente datterbarnet på skolen i dag, da blir det i hvert fall en times kjøring på henne :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-15 her idag. DET er kaldt på vestlandet det. Blir ikke lange turen, men bikkjene er snart klargjort. Det tar så innmari lang tid å kle på dem (I -15 får de klær ja!) kontra å bare hive dem i bilen :P
Kjøpte kupévarmer i November, den har kommet godt med nå de siste ukene :)

Ut på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen du får når du finner ut seint på kvelden før avreise på din første jobbreise, med din aller første jobb, hvor du har vært ansatt i tre uker, at passet ditt har gått ut... den følelsen!


:frantics:

Men nå er nødpass fiksa, og jeg kan slappe av et par timer før jeg hopper på flybussen. Fyttikatta så stressa jeg var, og så utrolig amatør jeg følte meg! Glemme å sjekke at passet er gyldig liksom..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med Aida??

Det føles litt rart å være den som har minst lyst på hund faktisk. Jeg har veldig lyst på hund jeg også, men jeg vil vente i hvertfall 3-4 år før jeg prøver igjen. Uansett.

Typen tenker at hvis alt går bedre i sommer og vi endelig får tatt disse blodprøvene ordentlig burde det ikke være noe i veien for en puli eller bedliss om et års tid.

Hsn har aldri opplevd Ask allergisk da , han var jo helt symptomfri innen de fikk møtes. Han kan ha vokst det fra seg alt , eller ikke. Jeg vil være 110 % sikker.

Også blir det i såfall bedliss først for tenk. De er mye tøffere mentalt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såltråd rett i jording er notert. :aww: Desverre er jordingen fryktelig dårlig her om vintern, så må vurdere polarbånd i tillegg.

Nuh skal jeg ta med kaostrioen ut og se om jeg finner disse hestedyra... Antakeligvis har det gått etter sola oppover skogen, spørsmålet er hvor langt. :aww:

Polarbånd :wub:

På denne tiden i fjor døde en av mine beste venninner. Jeg savner henne veldig enda.... :cry: Så i morgen skal jeg på graven hennes og tenne lys.... :)

:console: :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg tryna så heftig på isen her ute, hadde akkurat lagt kortet på låsen så porten gikk opp, løftet første benet mot aviskassa, bena gikk rett opp i lufta og jeg landa på sida og tok meg imot med kneet... Det var så unødvendig.. Håper ikke de som sitter oppe fikk det med seg på kameraene... tror faktisk jeg skal spille tilbake for å se meg selv jeg.. Så kan jeg late som det er noen andre også le litt.. Nå sitter jeg med istappfingre på kontoret, har skrudd på alle tre varmeovnene og burde egentlig ta hendene under bordet og ikke på tastaturet for å varme de :P

Jeg liker ikke at du datt, men at du skal se på deg selv :lol:

Caravellisen liker ikke kulda, så C måtte kjøre meg på jobb i lastebilen igår :lol: Skal visst bytte noen tennplugger i helga. Skjønner den godt at den ikke il starte jeg, er jo tross alt -26 ute :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo rent å fortelle at jeg sitter på t-banen og viser frem 3 gode representanter for rasen! Det fortalte en mann meg! Jepp de ligger her så vakkert atte selv da den narkomane satte seg på gulvet klarte de neeesten å oppføre seg *flir*

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarbånd :wub:

Det tenkte Myllar, gamlefjordingen min, å. Fordi det var det bare å løpe igjennom nemlig, selv med fungerende strøm på :lol: Ståltråd derimot, var litt ekkelt, så det gjorde han ikke så ofte. Gud, som jeg savner den hesten..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caravellisen liker ikke kulda, så C måtte kjøre meg på jobb i lastebilen igår :lol: Skal visst bytte noen tennplugger i helga. Skjønner den godt at den ikke il starte jeg, er jo tross alt -26 ute :ermm:

Kjøp Toyota, den starter uansett (bank-i-bordet) :D Selv om den knirker og knaker fælt for tiden da, for slemme "matmor" har ikke motorvarmer :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og buldogger lizm. Blir bra tenker jeg!

*Fnis*

Kjøp Toyota, den starter uansett (bank-i-bordet) :D Selv om den knirker og knaker fælt for tiden da, for slemme "matmor" har ikke motorvarmer :P

Toyota ruler :D. Ingen motorvarmer her heller, men starter gjør den (iallefall på andre forsøk).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte Myllar, gamlefjordingen min, å. Fordi det var det bare å løpe igjennom nemlig, selv med fungerende strøm på :lol: Ståltråd derimot, var litt ekkelt, så det gjorde han ikke så ofte. Gud, som jeg savner den hesten..

Myllar, altså. :heart:

I dag har jeg krøpet til korset og lagd meg kakao med en cappuchino oppi. Den smaker skikkelig høgg. :P

En fin ting med kulda:

Sirkus Samurai kommer løpende med EN gang jeg roper dem inn om morran! :lol

En dum ting med kulda:

Jeg trur at det er vakre snøkrystaller jeg ser på bakken, inntil jeg kommer nærme og innser at det er frosne spytteklaser. :P

Og så savner jeg sommer og den mest spektakulære fjellturen jeg noengang har vært på:

Dany var like stor som Imouto (ikke dobbelt så svær som nå), og snø midt på sommeren var noe vi var glade for:

292894_10152233069185301_869855325_n.jpg

Verdens snilleste og vakreste kooikergutt var med:

550170_10152233075090301_1838006424_n.jp

Sirkus Samurai forsto hvor shibaene er ment å befinne seg:

178910_10152233077520301_1423919456_n.jp

Og vi visste å slaske oss på hytta:

548_10152233083180301_2030994424_n.jpg

Åh, som jeg lengter!

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota ruler :D. Ingen motorvarmer her heller, men starter gjør den (iallefall på andre forsøk).

Ikke noe motorvarmer her heller, og min starter på første forsøk, Citroen og diesel liksom... :P

24 grader inne, og jeg fryser (tror kroppen min vet det er altfor kaldt ute :lol: )... Jeg kan ikke skjønne dere som har under 20 grader inne. Det er jo bare tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
    • Her er Cuba- også kalt "BomBom", nå litt over 6 uker Hun krøp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp før de er 7 uker, men nå har hun vært min i over 1 uke alt 😇 ) På bildet med bestemor i samme alder- fineste brunbjørnene ❤️   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...