Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Når jeg så innlegget ditt nå Maria, så kom jeg på at det gikk to damer med hver sin portugiser forbi huset mitt i dag, minst en av dem var showklipt. Det har jeg aldri sett her før.

Nå har jeg sittet her en stund og planlagt hage til sommeren. Rosehekk tror jeg blir fint ja. Da mangler jeg bare bein som passer til hagearbeid.

Trondheim, sant? Er ikke veldig mange i området, men det er jo noen. Så moro, da! :) Litt kjedelig at det er blitt såpass mange av de, men gøy og. Vet sikkert hvem de hundene er i alle fall.

Chessea har portisklipp nå, men det synes ikke sånn hun sitter og breier seg ut :P

Jeg fryser. Hele tiden. Tror ikke jeg er ment for å bo i Norge.. Godt jeg har en breeeeei portis på beina og en spirrevipp papillon på innsiden ved knærne. De varmer godt de to der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene Timo og Murre lever glade dager. Tenk å få gå ifred uten å bli gjett av Symra, og tenk å få ligge på fanget til mor uten at en sjalu hund kommer og snuter på deg.

Du, du må jo være trøndelags versjon av Toril, du?

:teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan ikke ha sex og ikke møte opp til aborten" :lol:

Girls er best :D Håper det kommer nye episoder snart! Oppdaget den serien helt ut av det blå, da jeg ville se en jenteserie, også fant jeg en som het "Girls" og tenkte det måtte da være perfekt! Og gjett om det var :D

Nå har jeg sett min 3 dansefilm på under 1 uke :whistle: Lurer på hva jeg tenker på om dagen.. Og etterpå måtte jeg såklart danse litt og tøye :) Så nå er jeg godt sliten og slapper av i sofaen med en flaske vann.

Jeg har oppdaget en supersær norsk tvserie. Hellfjords :lol: Jeg og en kompis er helt hektet, og det er blitt vår greie å se den i lag. Ingen av oss har lov til å se noe av serien uten den andre :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pristilbud på 791 kr for 50 kg.

Wow det var billig :D

Kiter kan hente ting. Og da gjør han det. Hele tiden :frantics:

528958_10151391559926999_269606254_n.jpg

397407_10151391705336999_706496668_n.jpg

Herlige Kiter :wub:

Dany prøver å legge in aksjer for å få egen dundyne til senga si i busdaggave. Siden hun ikke får ligge oppå min når jeg skal sove.

Mnja, skeptisk til rengjøring. Mye enklere å slenge pledd i vaskemaskinen.

Men hun elsker dyna sånn, og hun er nok i ferd med å skjønne at mamsen er i ferd med å bli litt blauthjertet når hun ligger der og er så pen og uskyldig..

Arla hilser og sier at egen dyne er veldig viktig altså :innocent:

Nå er jeg helt :D:jump::jump::bananas::bananas::frantics::frantics: og bittelitt :|:fear::blink:

601271_457092677679221_1785524210_n.jpg

Denne snuppeluppa flytter visst inn om 17 dager :jump:

Hvor er denne skjønheten fra,alder,foreldre osv ? Du kan jo ikke bare legge ut bildet uten info :innocent: Gratulerer så mye forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt vond på NESA! Den er ikke rød, så noen Rudolf får dere ikke kalle meg, den er derimot blek og beige liksom. Litt død...

Også vil jeg informere om at jeg er en heller dårlig prinsipprytter, tryner av i tide og utide. Jeg skulle nemlig ta en liten pause fra sonen jeg, men se på meg nå! Lot fingrene løpe av med meg i en tråd og sitter i virrer i denne tråden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i overaskende våken og opplagt form i dag. Enda jeg våknet kl 03, og 05 før klokken ringte.

I dag skal jeg jobbe litt ekstra hjemme med diverse, ture pelser og så skal jeg jobbe med bakpartskontrollen til Dany og fvf.

Bake kake også? *nei ikke bake kake hele tiden!- jo-nei-jo-nei!*

Sånn, da har jeg tatt et oppgjør med meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg tryna så heftig på isen her ute, hadde akkurat lagt kortet på låsen så porten gikk opp, løftet første benet mot aviskassa, bena gikk rett opp i lufta og jeg landa på sida og tok meg imot med kneet... Det var så unødvendig.. Håper ikke de som sitter oppe fikk det med seg på kameraene... tror faktisk jeg skal spille tilbake for å se meg selv jeg.. Så kan jeg late som det er noen andre også le litt.. Nå sitter jeg med istappfingre på kontoret, har skrudd på alle tre varmeovnene og burde egentlig ta hendene under bordet og ikke på tastaturet for å varme de :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei! Det er jo nesten akkurat det samme som brunost med syltetøy på, og det er jo ikke rart i det hele tatt. Nesten merkelig at jeg ikke har kommet på prim+syltetøy-kombinasjonen før nå!

*grøsse* :lol:

Awww! :wub: Gratulerer :D

Hva heter hun, navn og nummer takk?! :aww:

Hvor er denne skjønheten fra,alder,foreldre osv ? Du kan jo ikke bare legge ut bildet uten info :innocent: Gratulerer så mye forresten :D

Vidunderet heter North Sheltie's Cognac N Cream, og foreldrene er Rannerdale Oliver Twist og North Sheltie's Born To Shine :D

Sorry, glemte jo bort slike viktige detaljer i gledesrusen :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Ganzie, nå får jeg dessverre ikke sett bilder på jobb-pc, men tipper det er et skikkelig nurk!

Har sovet som en stein inatt, men våknet litt for tidlig, og klam! Samboer som aaalltid åpner vinduet før han legger seg, hadde droppet det, og i tillegg lagt seg heeelt inntil meg. Og varmeteppe mitt var ikke på engang!

Men gleder meg masse til ikveld, jeg sovner nemlig lynraskt når jeg har trent kroppen skikkelig og det er bare dødsdeilig og skikkelig kontrast til høsten der det føltes som om jeg aldri sovna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That made my day. En kollega fortalte nettopp i en forbindelse med noe annet at jeg er veldig godt likt av alle kollegaene på jobben her (ikke det at jeg lurte altså, men det er hyggelig å høre allikevel), og det var så koselig sagt. Synd at sjefen min ikke synes det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Crap! Hater anbud der tilbydningskriteriene er 100 % pris, altså. Jeg hadde skrapet alt ned til beinet og gitt en pris som var det absolutte minimum for å levere fra seg et okay stykke arbeid (som jeg har lyst til å stå inne for), men neida. Så kommer det noen duster og er 150.000,- billigere enn meg. )"&!%)(&!¤ Håper ikke sjefen blir alt for sinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk overraskende opplagt til å ikke ha sovet mange timene, og var oppe for snart tre timer siden. Gutta er trøtte, Kamar har fotfulgt meg hele tiden og satsa på at jeg skulle legge meg litt på sofaen og ta pleddet over meg. Og det har jeg gjort nå. Han var på pletten og under teppet før jeg fikk lagt meg ned. :lol: Pøbel synes det er teit å ha noe sånt over seg, så han ligger ved føttene mine og snorker. Tenk at jeg har så gode gutter!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig homo å gå på Zumba? Da hadde jeg rukket å både trene, dra til lege og alt slikt.... Men jeg burde vel ha knekk i håndledd og fnise hele tiden for slikt?

Nehei!

Holder med at du tør å løsne hofta litt og bevege på deg :) Personlig syntes jeg det er kjempetøft at gutter drar på sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig homo å gå på Zumba? Da hadde jeg rukket å både trene, dra til lege og alt slikt.... Men jeg burde vel ha knekk i håndledd og fnise hele tiden for slikt?

herregud :P gå nå for svarte og tren :P

halvtime forsent fordi noen glemte jobbkortet sitt og begynner på T :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg tryna så heftig på isen her ute, hadde akkurat lagt kortet på låsen så porten gikk opp, løftet første benet mot aviskassa, bena gikk rett opp i lufta og jeg landa på sida og tok meg imot med kneet... Det var så unødvendig.. Håper ikke de som sitter oppe fikk det med seg på kameraene... tror faktisk jeg skal spille tilbake for å se meg selv jeg.. Så kan jeg late som det er noen andre også le litt.. Nå sitter jeg med istappfingre på kontoret, har skrudd på alle tre varmeovnene og burde egentlig ta hendene under bordet og ikke på tastaturet for å varme de :P

Æv, håper du finner det og kan le litt av deg selv!

Du, du skulle hatt sånn pc-mus som Fredrik kjøpte til meg, du! Med varme i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æv, håper du finner det og kan le litt av deg selv!

Du, du skulle hatt sånn pc-mus som Fredrik kjøpte til meg, du! Med varme i! :D

Såppas, det visste jeg ikke at fantes! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei!

Holder med at du tør å løsne hofta litt og bevege på deg :) Personlig syntes jeg det er kjempetøft at gutter drar på sånt!

herregud :P gå nå for svarte og tren :P

halvtime forsent fordi noen glemte jobbkortet sitt og begynner på T :aww:

Jeg fant ut at jeg rekker hjemom å dusje selv om jeg drar på spinning, så da er jeg litt mer matcho og gjør det. :aww: Så får jeg psyke meg opp og tørre å gå på zumba en annen dag. :lol: Noen ganger hadde det vært superkjekt å kunne dusjet på treningsstudio, og slippe å dra hjem, men men. Jeg får være glad jeg har muligheten til det bare. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...