Tuvane Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 35 minutter siden, Lunatic skrev: Jeg har intenst lyst på en PetSafe AutoTrainer, et bjeffehalsbånd som belønner ro istedenfor bjeffing. Tror det kunne hjelpe med alenetreninger her i huset. Er er det noen som vet hvor jeg kan få tak i..? (Helst i norsk butikk eller nettbutikk. er litt skeptisk til amazon/ebay) Null stress å handle på amazon, det har jeg ALDRI hatt noe problemer med. Ebay er også rimelig trygt så lenge du kjøper fra en top rated selger, helst med over 99% fornøyde kunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 På 31.10.2015, 20.57.00, mokken skrev: Regndekken, gjerne med noe type tynn fóring, str 50 og med åpning for feste til sele? Nonstop sitt er vannanstøttende med tynt for og åpning for både sele og halsbånd. Kjøpte mitt på XXL :) På 31.10.2015, 21.39.35, Jeas_89 skrev: Jeg er på desperat jakt etter vanntette/vannavstøtende refleksdekken str 70 og 80.. Helst som ikke koster halve lønninga.. sparkjøp har rimlige, forete refleksdekken. 100lapp eller noe i den duren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 1 time siden, Kristiin skrev: Nonstop sitt er vannanstøttende med tynt for og åpning for både sele og halsbånd. Kjøpte mitt på XXL :) Vannavstøtende holder nok ikke i Bergen dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 @mokken Hurrta og så mekke hull til sele? Hurrta holder frøkna her tørr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2015 @mokken de nye hurtta dekkene har hull til sele. Torrent coat heter den vel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 På 10. desember 2015 kl. 20.59.00, Tuvane skrev: Null stress å handle på amazon, det har jeg ALDRI hatt noe problemer med. Ebay er også rimelig trygt så lenge du kjøper fra en top rated selger, helst med over 99% fornøyde kunder. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe typ bøker og mindre ting på Amazon, men jeg er litt skeptisk når det er såpass store ting som koster litt. Det er vel mest i tilfelle det skjer noe. Da er det selvfølgelig mye tryggere å ha kjøpt av noen i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 På 10. desember 2015 kl. 20.59.00, Tuvane skrev: Null stress å handle på amazon, det har jeg ALDRI hatt noe problemer med. [emoji4] Ebay er også rimelig trygt så lenge du kjøper fra en top rated selger, helst med over 99% fornøyde kunder. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe typ bøker og mindre ting på Amazon, men jeg er litt skeptisk når det er såpass store ting som koster litt. Det er vel mest i tilfelle det skjer noe. Da er det selvfølgelig mye tryggere å ha kjøpt av noen i Norge [emoji4] Husk også at du må ha konverter til strøm. Men manners minder fungerer jo bra også men er ikke til et bjeffe halsbånd er det for alene hjemme eller når du er Der? Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2015 1 time siden, Lunatic skrev: Jeg har ikke noe problem med å kjøpe typ bøker og mindre ting på Amazon, men jeg er litt skeptisk når det er såpass store ting som koster litt. Det er vel mest i tilfelle det skjer noe. Da er det selvfølgelig mye tryggere å ha kjøpt av noen i Norge Tollef er regelmessig i USA og England på jobb, og vi handler MYE på Amazon. Ikke alt som leveres til Norge, så han bestiller til kontoret og tar med seg hjem. Tror aldri vi har hatt noe som helst problem, og de har god kundeservice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Frøkna har slitt litt for mye i hyperpet frisbeen jeg kjøpte fra HUNDELIV (utstyrtilhund.no) her for et års tid siden. Noen som vet om et annet sted jeg kan finne disse, evnt noen andre gode frisbee? Den er ganske billig, men frakten er så høy og kommer på mer enn selve produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 30 minutter siden, tutle skrev: Frøkna har slitt litt for mye i hyperpet frisbeen jeg kjøpte fra HUNDELIV (utstyrtilhund.no) her for et års tid siden. Noen som vet om et annet sted jeg kan finne disse, evnt noen andre gode frisbee? Den er ganske billig, men frakten er så høy og kommer på mer enn selve produktet. Frisbeen fra europris har jeg vært fornøyd med. Og frisbeen til Kong er jeg også fornøyd med Koda likte best den fra Kong, men europris frisbeen ble mye brukt den å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 51 minutter siden, Snoffe skrev: Frisbeen fra europris har jeg vært fornøyd med. Og frisbeen til Kong er jeg også fornøyd med Koda likte best den fra Kong, men europris frisbeen ble mye brukt den å Takk, skal så absolutt sjekke ut! Det jeg likte med den hyperpet sin er at den er i stoff og gjør det dermed enkelt for de (meg) som ikke er så flink til å kaste, hvordan er disse for ei som er talentløs? Jeg klarer ikke kaste en ball mer enn 8 meter, og siden frøkna gjerne vil løpe mer enn to steg må jeg ha leker som hjelper meg litt med lengden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Sorte frisbeen til kong ble tillintetgjort på 5-10 minutter her :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 14 minutter siden, tutle skrev: Takk, skal så absolutt sjekke ut! Det jeg likte med den hyperpet sin er at den er i stoff og gjør det dermed enkelt for de (meg) som ikke er så flink til å kaste, hvordan er disse for ei som er talentløs? Jeg klarer ikke kaste en ball mer enn 8 meter, og siden frøkna gjerne vil løpe mer enn to steg må jeg ha leker som hjelper meg litt med lengden Starmarks Easy Glider(?), iallefall Starmarks frisbee er helt super hva angår kasting! Fås i to størrelser. Den flyter mye bedre enn alle andre hundefrisbees jeg har hatt før (flyter dog ikke like greit som frisbeegolf-settet mitt, naturligvis). Den er av foam, ingen direkte tyggeleke, men den holder veldig godt til frisbeekasting. Har holdt to bruksschäfere, border collie og intens juksekelpie her. Stor fordel - den flyter også i vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 1 minutt siden, maysofie skrev: Starmarks Easy Glider(?), iallefall Starmarks frisbee er helt super hva angår kasting! Fås i to størrelser. Den flyter mye bedre enn alle andre hundefrisbees jeg har hatt før (flyter dog ikke like greit som frisbeegolf-settet mitt, naturligvis). Den er av foam, ingen direkte tyggeleke, men den holder veldig godt til frisbeekasting. Har holdt to bruksschäfere, border collie og intens juksekelpie her. Stor fordel - den flyter også i vann Tusen takk Skal sjekke ut. Nå kommer whipsen antageligvis aldri til å hente i vann, men snertent :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 18. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2015 11 timer siden, tutle skrev: Takk, skal så absolutt sjekke ut! Det jeg likte med den hyperpet sin er at den er i stoff og gjør det dermed enkelt for de (meg) som ikke er så flink til å kaste, hvordan er disse for ei som er talentløs? Jeg klarer ikke kaste en ball mer enn 8 meter, og siden frøkna gjerne vil løpe mer enn to steg må jeg ha leker som hjelper meg litt med lengden Jeg syntes ikke de er så vanskelig å kaste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 26. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne ballen? Skulle hatt en til. Vi fant denne i skogen, og Aska elsker den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 På 17. desember 2015 23:02:27, tutle skrev: Frøkna har slitt litt for mye i hyperpet frisbeen jeg kjøpte fra HUNDELIV (utstyrtilhund.no) her for et års tid siden. Noen som vet om et annet sted jeg kan finne disse, evnt noen andre gode frisbee? Den er ganske billig, men frakten er så høy og kommer på mer enn selve produktet. Jeg har noen igjen av de jeg solgte med lys. De er i myk plastisk er vanntett og utrolig holdbare. Hadde en haug med schæfer folk som handla og eneste gangene de kom igjen for å få nye var når de hadde kaste de opp i et tre eller mista de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 14 timer siden, Sofie & Aska skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne ballen? Skulle hatt en til. Vi fant denne i skogen, og Aska elsker den.. Jeg lurer på om de selger den på felleskjøpet her, skal dit til uka, så kan sjekke da. :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 14 timer siden, Arielle skrev: Jeg har noen igjen av de jeg solgte med lys. De er i myk plastisk er vanntett og utrolig holdbare. Hadde en haug med schæfer folk som handla og eneste gangene de kom igjen for å få nye var når de hadde kaste de opp i et tre eller mista de :) Høres jo veldig genial ut! Har du link så jeg får sjekka ut eller er det noe som ikke ligger på nettsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 9 timer siden, tutle skrev: Høres jo veldig genial ut! Har du link så jeg får sjekka ut eller er det noe som ikke ligger på nettsiden? Jeg har ikke nettbutikken oppe å går lengre. Men de ligger ute på facebook siden min under juletilbud til 150kr nå før 299kr. Her er infoen fra leverandøren: L.E.D. Frisbee for bruk hele året! • Myk plast -tåler biting • Super fly evne • Vanntett - flyter • Long-life utskiftbare batterier -er inkludert • Sikkert batterideksel https://www.facebook.com/Arivo.no/photos/pb.254827681272023.-2207520000.1451297146./930811143673670/?type=3&theater 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 Tips til klosliper? Om det har noe å si, så må den passe medium/medium+ klør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 3 minutter siden, maysofie skrev: Tips til klosliper? Om det har noe å si, så må den passe medium/medium+ klør Jeg har brukt Oster sin, den ser ut til å passe de fleste størrelser, og i hvert Fall BC+. Ellers har jeg hørt om Pedipaws og folk som bare bruker en Dremel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 Jeg bruker en dremmel fra Clas Ohlson :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 Hva ligger de på i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 10 minutter siden, maysofie skrev: Tips til klosliper? Om det har noe å si, så må den passe medium/medium+ klør Jeg har oster sin og er fornøyd. Bruker den på whippet, men den hadde funket bra på border collien jeg hadde også. Eneste jeg har å utsette på er at pussepapirene blir fort brukt opp( Jeg filer 1 gang i uken). Så har måtte kjøpt endel mer pussepapri raskere enn jeg hadde trodd. Jo, liker heller ikke helt at pussepappiret sklir ned fra "foten" når jeg skal ta "kantene" på klørene. Men jeg er alt i alt veldig fornøyd, og angrer ikke på kjøpet. Maskinen tar mye mer av klørene, jeg får den gjevnere og det går fortere, hunden er mer medgjøelig og jeg slipper å klippe til blods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts