Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

 

Eh nei altså. Så mange jeg må kjøpe for å få dem ganske mye billigere enn sånne ti og tjue-pakninger i dyrebutikker? Har fruser, så kan kjøpe litt av gangen for å blippe unna blodpris :) Veldig presist? :P

Kan ordne hundre pk :) send pm så skal jeg rote frem pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

- Billig vannskål i stål, som kan henges på en slikt sammenleggbart stålbur? Etter jeg kjøpte meg en madrass som passet akkurat inn i monsterburet mitt, er det ikke lenger plass til skåla i bunnen...

- Og så er jeg ute etter en apportbukk i tre til så rimelig pris som mulig. Tenkte å prøve å lære det inn for moroskyld. Hvilken størrelse/vekt vil passe en bc på 24 kg?

- Helsitar agilityvest i (antakeligvis) XXXS? Finner den kun på utstyrtilhund.no, men de får jo aldri inn størrelsen.

- Et bra reflekskobbel som er godt å holde i? Har en hund som trekker ganske bra tiø til tider.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Billig vannskål i stål, som kan henges på en slikt sammenleggbart stålbur? Etter jeg kjøpte meg en madrass som passet akkurat inn i monsterburet mitt, er det ikke lenger plass til skåla i bunnen...

- Og så er jeg ute etter en apportbukk i tre til så rimelig pris som mulig. Tenkte å prøve å lære det inn for moroskyld. Hvilken størrelse/vekt vil passe en bc på 24 kg?

- Helsitar agilityvest i (antakeligvis) XXXS? Finner den kun på utstyrtilhund.no, men de får jo aldri inn størrelsen.

- Et bra reflekskobbel som er godt å holde i? Har en hund som trekker ganske bra tiø til tider.

:)

Ks zoo har ihvertfall skål, mulig de har noe mer. På maligator har jeg reflekskobbel fra plantasjen, helt greit det, ellers liker jeg dogman sitt med refleksstripe :) hun er forresten 24 kg hun også, så ganske like store!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden du spurte, men her bruker vi sånne gjennomsiktige ganske store (1,5x1,5m kanskje?) plastbelegg fra ikea. Sånn som er ment for å ha under kontorstoler for å beskytte gulvet. 

Tusen takk for tips. Fant noe litt mindre drastisk gjemt i en krok på en dyrebutikk i dag. Så mye i omfang griser ho heldigvis ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klöv!
Var hittar jag bäst utbud av detta mellan Oslo och Nannestad? Vill ha tips på en butik så jag kan prova, vågar/orkar inte beställa på nätet med risk för fel storlek och måste skicka tillbaka och hejsan hoppsan vilket styr det kan bli... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klöv!
Var hittar jag bäst utbud av detta mellan Oslo och Nannestad? Vill ha tips på en butik så jag kan prova, vågar/orkar inte beställa på nätet med risk för fel storlek och måste skicka tillbaka och hejsan hoppsan vilket styr det kan bli... :P

Jeg har en ekstra non-stop kløv som jeg tipper kan passe klumpen din igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...