Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Tynn, lett langline, som flyter. Minst 15m??

Hadde en sånn tynn gummigreie, men den fløt vel ikke? Og så har jeg rotet den bort. Blir litt snaut for badeglad støver med flexibånd...

Kjøpte bånd på Biltema og satt på krok selv, fant ingen liner som fløt :)

http://hundesonen.no/forum/topic/79051-kraftig-langline-som-flyter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=123457496&prodid=53799(flere størrelser på siden). :)

Åh, så nå at de ikke hadde på lager... Sorry. Men jeg hadde gått innom en Tropehagenbutikk, om du har det i nærheten (evt. ringt) og spurt om når de får det inn igjen.

Tack jag har kontaktat dem och frågat men fått besked om att dem inte vet när dem får möjligheten att få tag på de då dem måste vänta till de ev får en ny förhandlare...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn, lett langline, som flyter. Minst 15m??

Hadde en sånn tynn gummigreie, men den fløt vel ikke? Og så har jeg rotet den bort. Blir litt snaut for badeglad støver med flexibånd...

Kjøpte bånd på Biltema og satt på krok selv, fant ingen liner som fløt :)

http://hundesonen.no/forum/topic/79051-kraftig-langline-som-flyter/

Takk :)

Båtutstyrsbutikker har flyteliner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne selen fra Hunter på nett, norsk nettbutikk?

image.jpg1_zps4zhdxsjc.jpg

Vanskelig å se utifra bildet, men har jo litt spesiell ryggplate, skulle egentlig bare ta bilde av str jeg tror min hund må ha utifra øyemål.

Det er ikke den som ser ut som Julius-selen, og klarte heller ikke å finne den avbildet på Hunters nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne selen fra Hunter på nett, norsk nettbutikk?

Vanskelig å se utifra bildet, men har jo litt spesiell ryggplate, skulle egentlig bare ta bilde av str jeg tror min hund må ha utifra øyemål.

Det er ikke den som ser ut som Julius-selen, og klarte heller ikke å finne den avbildet på Hunters nettside.

Er det denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell mer varianter av et produkt jeg ser etter, men likevel! :ahappy:

Noen som vet om gode mellomstykker/båndforlengere med god demping/strikk på max 60cm? Hadde Hurtta noe slikt? Vet om Ezy Dog-variantene.

Trine har rene strikk-stykker. 40-50 cm? Solide og greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo fine ut! Tro om man finner noen som har slike å selge på nett :)

De så jo fine ut! Tro om man finner noen som har slike å selge på nett :)

Nei, si det. Jeg har kjøpt i butikk. Finner ikke i noen nettbutikk sånn umiddelbart. Men skulle jo tro det finnes...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke, må være hull så de kan lukte lettere - men ikke så mye hull at man ser under hvilken det de lukter er plassert. Skal ikke være lett. :P Helst sånne; https://solvt.files.wordpress.com/2015/02/smeller-ostekasse3.jpg

Sånne? http://www.canider.no/products/treningsboks-i-rustfritt-stal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanntett underlag til vann- og matskåler? Sånn før vi får vannskade på vegg og gulv... Gjerne noe med litt oppkanter

En stund siden du spurte, men her bruker vi sånne gjennomsiktige ganske store (1,5x1,5m kanskje?) plastbelegg fra ikea. Sånn som er ment for å ha under kontorstoler for å beskytte gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hos v&h. Ikke superbillig, men helt ok.

Ah glemte den lille detaljen at det må kunne bestilles på nett og sendes. Eneste forhandler av v&h her, er veterinæren, og vel, veterinærer er ikke akkurat kjent for billigsalg av sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Kor mange tenker du, og kor billig? ;)

Eh nei altså. Så mange jeg må kjøpe for å få dem ganske mye billigere enn sånne ti og tjue-pakninger i dyrebutikker? Har fruser, så kan kjøpe litt av gangen for å blippe unna blodpris :) Veldig presist? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...