Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Nei desverre får jeg ikke til å reise dit :( blir litt mye med tre hunder og reise alene på stand :hmm:

5 meter sporline gummiert 199, 10 meter 279. Farger vi pleier å ha er lilla, rød, rosa, orange, lime, turkis - kan sjekke imorgen hvilke som evnt er igjen :)

Får du in de i vanlig koppellängd också?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppblåsbar krage noe alle dyrleger har inne?

Edit: Idiotisk spørsmål. :D Rettelse: Er oppblåsbar krage noe veterinærkontorer ofte har inne, iht deres erfaring?

Nei, de færreste i min erfaring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i bruskasser og ost/fruktkasser (til smellertrening) - spør på matbutikken eller? :P Og smellerbane, skulle gjerne hatt det også... Webshopen til spesialsok.no er bare blank, trodde de egentlig solgte sånt.

Bruskasser er det pant på. Andre kasser får du nok gratis(av papp), plasttypen de bruker i enkelte butikker selges på biltema og lignende butikker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruskasser er det pant på. Andre kasser får du nok gratis(av papp), plasttypen de bruker i enkelte butikker selges på biltema og lignende butikker :)

Aha, takk for svar. Papp går ikke, plastkasser som ikke var nesten helt gjennomsiktige fant jeg ikke på Biltema. Så jeg blir glad for tips og evt. link om noen har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i bruskasser og ost/fruktkasser (til smellertrening) - spør på matbutikken eller? :P Og smellerbane, skulle gjerne hatt det også... Webshopen til spesialsok.no er bare blank, trodde de egentlig solgte sånt.

Webshopen har vist problemer for tiden sa stig. Men bane kan man snekre selv om man har et borr, også er det ostekasser - her fungerer mye rart som finnes på biltema, jula etc. bruskasser kjøper man som regel :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke, må være hull så de kan lukte lettere - men ikke så mye hull at man ser under hvilken det de lukter er plassert. Skal ikke være lett. :P Helst sånne; https://solvt.files.wordpress.com/2015/02/smeller-ostekasse3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webshopen har vist problemer for tiden sa stig. Men bane kan man snekre selv om man har et borr, også er det ostekasser - her fungerer mye rart som finnes på biltema, jula etc. bruskasser kjøper man som regel :hmm:

Aha, mulig det blir fikset etterhvert da :) Skal lete litt mer på de sidene, har ikke funnet noe enda. Kan man kjøpe bruskasser fra matbutikk, eller hvor ellers kan det kjøpes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, mulig det blir fikset etterhvert da :) Skal lete litt mer på de sidene, har ikke funnet noe enda. Kan man kjøpe bruskasser fra matbutikk, eller hvor ellers kan det kjøpes? :)

jeg hadde sjekket finn osv jeg.

Jeg lærte hundene å søke på alt mulig i huset, så slapp jeg å bruke bruskasser :P tok mye mindre plass. (har et glass med en te pose og bommull i også bare gjemmer jeg biter av bomull rundtomkring).

Er forøvrig både forslag til hvordan man lager søksbane og rondell her og her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt rundsydde halsbånd og seler til hunder med mye pels? Fant noen på ebay men er litt usikker på kvaliteten, nikkelinnhold i metalldeler osv.

Jeg lager halsbånd og kan nok lage sele også til deg :)http://facebook.com/arivo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanntett underlag til vann- og matskåler? Sånn før vi får vannskade på vegg og gulv... Gjerne noe med litt oppkanter

Hunter har en fantastisk en! Kan kjøres i oppvaskmaskin, lagd av silikon.

http://www.hunter.de/en/our-collection/unterkategorien/ext/2611011/4/0/14775365/Food%2Bbowl%2Bbase%2BSelection.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rukka form sele i turkis?

Har snart letat ihjäl mig utan att hitta någon som säljer de i den färgen

http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=123457496&prodid=53799(flere størrelser på siden). :)

Åh, så nå at de ikke hadde på lager... Sorry. Men jeg hadde gått innom en Tropehagenbutikk, om du har det i nærheten (evt. ringt) og spurt om når de får det inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...