Papillon Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 It be old picture Likte bildet godt, men synes notearket + den grønne dingsen forstyrrer litt av det harmoniske inntrykket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 It be old picture Likte bildet godt, men synes notearket + den grønne dingsen forstyrrer litt av det harmoniske inntrykket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerValp Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2011 Meninger? Likte bildet : ) Kunne vell kanskje vært litt nærmere, da hadde det vært enda bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 12. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2011 Eg vil gjerne høyre tilbakemelding på dette om nokon har nokon meiningar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2011 Kunne tenkt meg kritikk på disse bildene : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hva synes dere om mine bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Legge ut noen til kritisering jeg også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Husker ikke hva jeg har gjort med disse, men jeg gjør aldri annet enn å ende på skarphet/farger og beskjære. Dette liker jeg godt og kunne tenke meg å ha på veggen, hvordan gjøre det bedre? Dette er det noe feil med, som ødelegger - men jeg klarer ikke sette fingeren på hva. Dette er ikke croppet, ihvertfall (sjekket originalen), så det kan uansett ikke fikses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Husker ikke hva jeg har gjort med disse, men jeg gjør aldri annet enn å ende på skarphet/farger og beskjære. Dette liker jeg godt og kunne tenke meg å ha på veggen, hvordan gjøre det bedre? Jeg ville i alle fall prøvd å gjøre selve hesten litt lysere. Her har jeg for eksempel veldig kjapt bare gjort skyggene litt lysere. Man kan fint gjøre mer, men det er veldig mye lettere å gjøre det hvis man har et større bilde å jobbe med. Dette er det noe feil med, som ødelegger - men jeg klarer ikke sette fingeren på hva. Dette er ikke croppet, ihvertfall (sjekket originalen), så det kan uansett ikke fikses. Det er jo vanskelig å gjøre noe med, så da må du nesten heller ta et nytt bilde enn å redigere dette, men jeg syns det burde vært mer luft rundt hesten. Hvis du skal beholde så mye av hestehodet, ville jeg ha hatt minst dobbelt så mye luft rundt. Alternativt valgt et annet utsnitt - hvis munnviken hadde vært en anelse høyere opp og langt mer til høyre i bildet, hadde det blitt fint. Det er ikke så dumt å tenke på det gyldne snitt eller rule of thirds når man tar bilder, selv om man innimellom kan ta seg friheter fra dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Dette var innmari fint!! Jeg ville prøvd å fått bakgrunnen sort/hvit... Synes gulvet ødela litt... Ser det er mange dyktige fotografer her inne gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Hva synes dere om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 26. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Tok noen dråpebilder i går og i dag og vil dele de med dere. Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 7. April 2011 Rapporter Share Skrevet 7. April 2011 Jeg klarer JAMMEN ikke slike dråpebilder. De er pene å se på men jeg er totalt idiot når det kommer til å prøve seg. Urettferdig. Får vel legge ut gårsdagens. IMG_5983_flickr by Carl Riot, on Flickr IMG_6009_flickr by Carl Riot, on Flickr CRO_6002 by Carl Riot, on Flickr CRO_5972 by Carl Riot, on Flickr CRO_6017 by Carl Riot, on Flickr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Anette Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Ønsker gjerne litt kritikk på bildene mine Kvalitet ble litt dårligre her inne,vet ikke helt hvorfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Anette Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Obs. Dobbelt post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Likte dråpebilde #2. Skulle dog ønske å ha sett at du flyttet kamera litt ned slik at det blir mer plant og selve dråpesplashen ser større ut. Prøve å få liv i denne igjen? Morning Wood by Carl Riot, on Flickr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Fantastisk flott bilde Riot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Omg, for et navn på bildet! Men det er utrolig fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Haha, ja. Vel, det er kun skog i alle retninger ute på Lindås. Gikk opp på fjellet mellom klokken 4 og 5 for å se soloppgangen og ta bilder. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Det var nydelig Riot! Skikkelig fint lys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Omg, for et navn på bildet! Men det er utrolig fint! Grise jente, Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Grisejente, Soppen Tæhæhæhæhhæ, ynnsjyll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2011 Likte dråpebilde #2. Skulle dog ønske å ha sett at du flyttet kamera litt ned slik at det blir mer plant og selve dråpesplashen ser større ut. Prøve å få liv i denne igjen? Morning Wood by Carl Riot, on Flickr Fytti katta så fint! Hvor er bildet tatt hen, forresten? (kanskje litt off topic, men men) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2011 Fytti katta så fint! Hvor er bildet tatt hen, forresten? (kanskje litt off topic, men men) Haha, ja. Vel, det er kun skog i alle retninger ute på Lindås. Gikk opp på fjellet mellom klokken 4 og 5 for å se soloppgangen og ta bilder. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts