Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på Snapchat


Poter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, tenker at det viktigere å glede seg over innblikket i andres hundehold og forholdet de deler med bikkja si, enn å føle på tilkortkommenhet fordi en sjøl ikke er ute hele dagen/konkurrerer/har lydi

Har sett flere ulike grupper har egen snapchatkonto hvor brukerne har snappen en dag/et døgn i slengen også bytter man på. Hadde ikke det vært noe for sonen? Synes det hadde vært koselig å bli bedre k

Stjerna er klar for morgendagen og lader opp voldsomt, håper dere vil følge oss!  

Posted Images

Akkurat nå, MonicaT skrev:

Utrolig morsomt å følge med. 

Litt misunnelig på alle som går tur med hunder som ikke nitrekker hele tiden. Ser så koselig ut å bare rusle på tur. 

@Pixie Uno er utrolig søt :wub:

Jeg er ikke helt nøytral der, men han er ganske søt ja :P

Han trekker ganske godt han også, men i skogen er det så mye å lukte på at han glemmer av det litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Veldig koselig med snapper! Får se om jeg tør å ta den en dag :lol:

Men en liten oppfordring fra meg, si gjerne hvem dere er! :)

Tar oppfordringen etterhvert, bare trives SÅ mye bedre på andre siden av kameraet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pixie skrev:

Tar oppfordringen etterhvert, bare trives SÅ mye bedre på andre siden av kameraet!

Ikke det jeg tenke på egentlig selv om det også er hyggelig. Heller hva dere heter på sonen. Så slipper jeg å enten gå inn og leite, eller gjette :lol:   Type "Hei dette er Uno og jeg er Pixie på sonen"  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Ikke det jeg tenke på egentlig selv om det også er hyggelig. Heller hva dere heter på sonen. Så slipper jeg å enten gå inn og leite, eller gjette :lol:   Type "Hei dette er Uno og jeg er Pixie på sonen"  

Dette hadde jeg også likt! Hvis man skiver på den første Snappen man legger ut hvem man er på sonen, og evt. Hva hunden(e) heter :)

 

Ellers, veldig gøy å se snapper :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld:icon_redface:

Synes der er HELT ok at det kommer noen slike dager, så kanskje jeg og tør og ta på meg en dag :teehe:

Forøvrig hyggelig og følge dere alle, hundesnap er aldri feil :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld:icon_redface:

Jeg synes det har vært kjempekoselig å følge dere i dag uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anooni skrev:

Synes der er HELT ok at det kommer noen slike dager, så kanskje jeg og tør og ta på meg en dag :teehe:

Forøvrig hyggelig og følge dere alle, hundesnap er aldri feil :)

Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et samfunn vi har blitt, tatt i betraktning, når man må unnskylde seg for å ikke løpe rundt hele dagen for en gjeng fremmede folk på internett :P

Jeg synes Uno er kjempesøt, forøvrig! Han har personlighet i ansiktet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snoffe skrev:

Kan man legge til hundeskolen på snap bare for å se hva folk legger ut, eller må man være med å ha en snappe-dag? 

 

Helt klart! Bare se på og kos deg, ingen forpliktelser :) 

4 timer siden, Snoffe skrev:

Dette hadde jeg også likt! Hvis man skiver på den første Snappen man legger ut hvem man er på sonen, og evt. Hva hunden(e) heter :)

 

Ellers, veldig gøy å se snapper :D

Enig :) Veldig greit at første snappen sier litt om hvem man er og hva hunden heter. Det går også helt fint og kun si nicket sitt på Sonen og forbli litt anonym om man vil det :) 

36 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg som satte meg opp onsdag fordi det var rallytrening... vel, det bøtter ned og blåser og hun jeg bruker å sitte på med kan ikke i dag, så det blir ingen glade hundetreningsbilder dessverre. Uno streiker og har lagt seg på soverommet, men skal få litt kylling i en leke senere. Og jeg er jaggu glad jeg har vanntett mobil, så det i det minste blir noen få snaps fra minitur senere i kveld:icon_redface:

Som sagt før, så trenger man ikke løpe rundt og gjøre en hel haug med greier når man har snappen :)  Slumresnapper er helt ok! 

PS. Om det skulle skje noe så at en ikke kan ha snappen resten av dagen, er det også ok. Man kan evt gi beskjed til oss også kan vi ta over. 

Endret av Poter
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pixie skrev:

Jepp, jeg setter lista temmelig lavt i dag :D

Jeg syntes ikke det :P

Jeg tror egentlig det er positivt at man viser vanlige dager også. Det er jo slike dager det er flest av :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anooni skrev:

Forresten, hvor strenge er vi på f.eks båndtvangen? :innocent: 

Jeg brøyt den jo i dag, om så bare noen minutter for å la ham finne sin egen vei gjennom myr og treplanker. Men om man skal være strikt så er jo noen minutter alt som trengs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Jeg brøyt den jo i dag, om så bare noen minutter for å la ham finne sin egen vei gjennom myr og treplanker. Men om man skal være strikt så er jo noen minutter alt som trengs?

Jeg er ikkeno englebarn på denne båndtvangen, og bryter den all the time. Vet ikke hvor populær jeg evt blir :innocent: Jeg har ikke noen rømlinger som stikker til skogs og har instinkter som får de til å plutselig lukke ørene. De er enkle sjeler som stort sett holder seg på stien og stopper for passerende fugler, elger, rådyr, hjort osv (for det møter vi hver dag!), så jeg anser det ikke som noe fare for noe. Men allikevel; de er jo løse, uansett hvor mye jeg forsvarer hvor kontrollert det er :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...