Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på Snapchat


Poter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, tenker at det viktigere å glede seg over innblikket i andres hundehold og forholdet de deler med bikkja si, enn å føle på tilkortkommenhet fordi en sjøl ikke er ute hele dagen/konkurrerer/har lydi

Har sett flere ulike grupper har egen snapchatkonto hvor brukerne har snappen en dag/et døgn i slengen også bytter man på. Hadde ikke det vært noe for sonen? Synes det hadde vært koselig å bli bedre k

Stjerna er klar for morgendagen og lader opp voldsomt, håper dere vil følge oss!  

Posted Images

  • 3 weeks later...
1 time siden, MegaMarie skrev:

Håper det var greit å følgen i dag selv om det ikke ble helt slik som jeg hadde planlagt. Jeg hadde tenkt å snappe fra resten av teltturen i dag, men siden jeg glemte snappen, så ble det med de få bildene jeg hadde tatt. 

Funket det også :ahappy: Koselig å følge dere! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MegaMarie skrev:

Håper det var greit å følgen i dag selv om det ikke ble helt slik som jeg hadde planlagt. Jeg hadde tenkt å snappe fra resten av teltturen i dag, men siden jeg glemte snappen, så ble det med de få bildene jeg hadde tatt. 

Helt innenfor! :) Alle kan ikke snappe likt heller, og terskelen burde ikke være høy for å ha snappen en dag syns jeg. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må slutte å unnskylde dere så, jeg synes mangfoldet i snappen er det som gjør det interessant. Ikke at alle gjør det nøyaktig likt og følger en mal på 50 snaps til hvert 15 minutt av dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kangerlussuaq said:

Dere må slutte å unnskylde dere så, jeg synes mangfoldet i snappen er det som gjør det interessant. Ikke at alle gjør det nøyaktig likt og følger en mal på 50 snaps til hvert 15 minutt av dagen :P

Det var ikke akkurat en unnskyldning fra min side. Men når man ikke får noen spørsmål eller tilbakemeldinger så er man nysgjerrig på om folk syns det er kjekt å følge det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Det var ikke akkurat en unnskyldning fra min side. Men når man ikke får noen spørsmål eller tilbakemeldinger så er man nysgjerrig på om folk syns det er kjekt å følge det eller ikke. 

Jeg synes i alle fall det er veldig trivelig, selv om jeg ikke sender så mye spørsmål eller kommentarer :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Alt-Mulig kategorien ligger egen tråd :) . 

Det kommer ny tråd med ukens snappere ca hver uke:                    Ukens snappere !                 

Også er det en generell snakketråd her:                    Påmelding hundesonens snapchat                 

Lurer egentlig litt på om denne tråden også bør ned til Alt Mulig eller eventuelt slås sammen med den påmeldingstråden? Sånn at det bare er én diskusjonstråd og én oversiktstråd?

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Mirai said:

I Alt-Mulig kategorien ligger egen tråd :) . 

Det kommer ny tråd med ukens snappere ca hver uke:                    Ukens snappere !                 

Også er det en generell snakketråd her:                    Påmelding hundesonens snapchat                 

Lurer egentlig litt på om denne tråden også bør ned til Alt Mulig eller eventuelt slås sammen med den påmeldingstråden? Sånn at det bare er én diskusjonstråd og én oversiktstråd?

Sikkert greit å slå de sammen. Jeg syns det var litt vanskelig å vite hvilken som var den generelle snakke tråden om Snapchat, da den heter "påmelding til Snapchat". 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Dere må slutte å unnskylde dere så, jeg synes mangfoldet i snappen er det som gjør det interessant. Ikke at alle gjør det nøyaktig likt og følger en mal på 50 snaps til hvert 15 minutt av dagen :P

Føler meg nesten litt truffet:innocent::innocent: Jeg har posta MANGE bilder/snaper :icon_redface: Kanskje i kanten mye? :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Kristiin skrev:

Føler meg nesten litt truffet:innocent::innocent: Jeg har posta MANGE bilder/snaper :icon_redface: Kanskje i kanten mye? :lol:

 

Jeg og. Halveis i dagen tenkte jeg bare "herregud, de må tro jeg er gæren" :lol: Blei plutselig voldsomt mange snap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristiin skrev:

Føler meg nesten litt truffet:innocent::innocent: Jeg har posta MANGE bilder/snaper :icon_redface: Kanskje i kanten mye? :lol:

 

 

38 minutter siden, Ozzy skrev:

Jeg og. Halveis i dagen tenkte jeg bare "herregud, de må tro jeg er gæren" :lol: Blei plutselig voldsomt mange snap :P

Jeg synes det er gøy uavhengig av om folk snapper mye eller lite :) for meg har det mer med hva snapper om å gjøre :) f.eks snapping om (ekte) jakt styrer jeg langt unna, men det aller meste annet er bare gøy :) en velger jo selv om en vil se. Er det MYE så er det jo bare å bla igjennom fort eller hoppe over hvis det ikke er interessant tenker jeg, selv om jeg ikke har gjort det på sonen så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Eh, nei. Perfekt! ??

Søte du :wub:

1 time siden, Ozzy skrev:

Jeg og. Halveis i dagen tenkte jeg bare "herregud, de må tro jeg er gæren" :lol: Blei plutselig voldsomt mange snap :P

Tok meg selv i det jeg og :lol: Hadde mer jeg hadde lyst til å vise eller si noe om, men *begrens deg* sa hjernen :lol:

 

...btw siste snappen min så jeg var borte :o Isåfall, logga ut i 23-tida. Takka for meg, meldingene og om noen vil følge oss videre er vi relativt aktiv på instagram :D Så ønska vi jo seffern Mirai velkommen i morgen (dag?)! :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annik skrev:

Men inni bilen fram og tilbake på IKEA er jo en del av dagen din. Og nå var vel hele greia med dette å vise fram hverdagene til sonenfolket? :ahappy:

Sant. Tror det er enkelt å være for kritisk til hva som er av verdi å legge ut når man har snappen selv! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Mirai said:

Sant. Tror det er enkelt å være for kritisk til hva som er av verdi å legge ut når man har snappen selv! 

Så enig! Haha, jeg blir veldig kritisk. Tenker jeg ligger ut for mye, tenker jeg ligger ut noe folk ikke vil se, eller kanskje jeg lar vær å legge ut akkurat det de vil se. Jeg syns det var veldig gøy å følge deg i dag, og du virket så selvsikker med hva du la ut også :ahappy: Men jeg kjenner igjen den å være usikker på hva vil Hundesonen egentlig se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Så enig! Haha, jeg blir veldig kritisk. Tenker jeg ligger ut for mye, tenker jeg ligger ut noe folk ikke vil se, eller kanskje jeg lar vær å legge ut akkurat det de vil se. Jeg syns det var veldig gøy å følge deg i dag, og du virket så selvsikker med hva du la ut også :ahappy: Men jeg kjenner igjen den å være usikker på hva vil Hundesonen egentlig se. 

Takk! Jeg tenkte bare go for it fra starten av, ikke vær selvkritisk og bare lat som jeg snakker til en venn :D . 

Forresten et tips jeg kan gi videre; ikke legg tekstboksen helt i toppen av skjermen. Da blir det vanskelig å lese teksten fordi det står jo "Hundesonen" oppi venstre hjørne når snappen publiseres, men det ser man ikke mens man lager snappen.. så tekst bør litt ned fra toppen av skjermen. Og helt i bunnen er kanskje ikke det beste heller, for der har folk sånne skjermikoner. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...