Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

Guest *Kat84*

Skal snart levere dekk hos forhandler for hannkjønnet. Men først skal jeg inne ut hvilket turområde jeg skal velge i dag. Når bilen først er i gang så er det like greit å gjøre noe ekstra ut av det. Det blir ikke 3 timers tur i dag. Sjef nektet plent å ha noe med meg å gjøre i går. Han skulle sove i fred, kun avbrutt av mat :P 

Og utover det må jeg holde lav profil i dag. Det er noen som maser om at jeg MÅ bli med til Stavanger på noe, og har til og med sagt at jeg kan jo bare ta fri, men det har jeg nektet. 
Dessuten er jeg lei av hele Stavanger, og jeg har i hvert fall ikke tenkt å gå glipp av lønn på grunn av noe jeg ikke er interessert nok i til å finne selv en gang :P Dessuten koster det penger å reise. Og jeg nekter å dra kortet for at andre skal ha sjåfør :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Wednesday skrev:

Det var litt for spennende å kjøre ungene i barnehagen i dag. Glatt på veien! Er det sommer snart nå eller? 

Det er bare et par uker til det liksom skal være vår. Håper isen forsvinner snart slik at det ikke blir veldig spennende i lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Debbie skrev:

Kos deg med besøk. Det kan hjelpe å sette en bolle med vann rett i nærheten av varmepumpa.

Takk for tips!

Jeg sitter på jobb, og det renner så veldig fra det ene øyet så det er forstyrrende. Lurer på om jeg har klart å få sminke inn på øyet, det gikk litt fort på badet i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/Nakkeskadd-Hjelp-Hanne-med-å-få-nakkeoperasjon-1884432605176747/?pnref=story

Håper det er greit at jeg deler dette. Ei jeg kjenner har en nakkeskade som må opereres i Barcelona. Operasjonen i seg selv vil koste 600.000. Hun er 29 år og hele livet foran seg, og hun sitter ikke på 600.000 å bruke til operasjonen. Hun er virkelig helt fantastisk, så jeg håper virkelig hun kan få denne operasjonen slik at hun kan starte livet sitt. Det fortjener hun så inderlig. :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjøla her også. Har et x antall klesplagg som må vaskes. (Tenåring ryddet rommet sitt i går, bivirkning etter det).

Fraværsreglementet på videregående er noe herk. Reglene rundt det også. Tenk dere å ligge med spinalhodepine (som er mye verre enn migrene ifølge de som har kjent begge deler). Så skal du ha fraværsbevis fra legen. Det innebærer at du må møte opp personlig (yeeyy, med et hode som kjennes ut som om det sprenges når man inntar vertikalstilling) samme dag for å få tatt ut beviset. Hvem har funnet på noe sånt tull? Har vedkommende unger sjøl, og er de i såfall i videregåendeskolealder?

Ene ungen (eller ungdommen) har blitt hjemsendt fra skolen fordi lærer syntes h*n var for syk til å være der. Andre ungdommen spyr visst på skolen (frisk når h*n reiste hjemmefra) i dag, så da blir vel en hel videregående skole liggende i norovirus neste uke. Reiseveien er på etpar timer, så da kan vedkommende likesågodt være på skolen resten av skoledagen. Blir sikkert ikke noen forskjell med hensyn til smitte, alle medelever og lærere er vel smittet allerede.

Sånn. Nå må jeg gripe fatt i vaskemaskinens innhold og sette på ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

Fraværsreglementet på videregående er noe herk. Reglene rundt det også. Tenk dere å ligge med spinalhodepine (som er mye verre enn migrene ifølge de som har kjent begge deler). Så skal du ha fraværsbevis fra legen. Det innebærer at du må møte opp personlig (yeeyy, med et hode som kjennes ut som om det sprenges når man inntar vertikalstilling) samme dag for å få tatt ut beviset. Hvem har funnet på noe sånt tull? Har vedkommende unger sjøl, og er de i såfall i videregåendeskolealder?

Kunne h*n ikke fått sykmelding på sykehuset der spinalpunksjonen ble foretatt? Men dette er jo som på jobb - man må ha sykemelding der også om man er syk ut over egenmeldingsperioden. Da må man møte opp hos legen OG levere sykemeldingen på jobb. Like greit å lære seg å forholde seg til sånt. Og ja, jeg vet hvor ****** den spinalhodepinen er - jeg har hatt det et par ganger selv og lå strak ut i over ei uke begge gangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluttemann har kjøpt seg ny spelemaskin og eg sit og lurer på kva eg skal finne på med den gamle. Den er heilt i orden, og egentlig knakande god, men har eit EKSTREMT UBEHAGELIG OVERFLATE på den musestyreplatedingsen, og tilhøyrande knappar. Er skikkelig ekkel å ta på, får frystningar. Han brukte ekstern mus, og ser ikkje problemet. :P Det kan jo eg og, men eg vil late meg på sofaen samtidig så da var ikkje det så lett. Dessutan har eg jo mac'en som er ein million gangar meir behageleg for sånt. Men æsj altså. For eit skikkelig sutrete ilandsproblem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg sitter på sykehuset og skal ta blodprøver. Jeg har ventet en halvtime allerede, og det er fortsatt 11 andre foran meg. 

Jeg kan virkelig ikke fordra sykehus... alt går tregt, lufta er fæl, og jeg har egentlig 1000 andre ting jeg heller ville gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei forferdelig natt...

Bare halvannen time etter jeg sovna utslitt som vare juling så våkna minsta med øreverk. Styra på noe veldig og fikk ikke sove. 

I dag er hun skikkelig utilpass men spiser MYE☺ og har ikke feber. Paracet har hun fått mot smerten i ørene. Muligens hun bare er kjempetrøtt. 

Men... jeg er også kjempetrøtt og gar hodeverk fra ********. Itillegg er jeg sløv å giddaløs.. 

Håper det blir bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det gått slag i slag og nå har jeg 5 min å puste på. Ikke får jeg slappa av så mye hjemme i kveld for gutta må få en god tur, så skal jeg bake kake, så må jeg ettersende noen papirer og div til banker og deretter står helgevasken for tur. Innimellom der trenger jeg mat og en dusj også :P 

Dagene går raskt da, jaggu helg igjen snart jo!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: Enkelte veterinærer! Airedale får ikke hd fordi den er for "firkanta" :aww: Og ørebetennelse gjør at hunden føler seg skral så det kan forklare halting :aww:  :gaah:  Nei, dette er ikke samme veterinær som vi bruker. Da hadde jeg bytta fort. :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Raksha skrev:

:gaah: Enkelte veterinærer! Airedale får ikke hd fordi den er for "firkanta" :aww: Og ørebetennelse gjør at hunden føler seg skral så det kan forklare halting :aww:  :gaah:  Nei, dette er ikke samme veterinær som vi bruker. Da hadde jeg bytta fort. :lol: 

 

Wow ... :blink::o 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ikke spesielt imponert. Nå var jo ikke jeg med, så vet jo ikke hvordan eier la frem ting, men likevel... :gaah: 

Interessant... det er jo bare å ta en titt i DogWeb det, så ser man opptil flere med E-hofter til og med... men det er sikkert feil diagnose vøtt.... Minner meg om dansken som hardnakket påstod at briarder SKULLE ha litt HD fordi de skulle stå på bakbeina når de gjetet... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Interessant... det er jo bare å ta en titt i DogWeb det, så ser man opptil flere med E-hofter til og med... men det er sikkert feil diagnose vøtt... Minner meg om dansken som hardnakket påstod at briarder SKULLE ha litt HD fordi de skulle stå på bakbeina når de gjetet... :aww: 

Ja ikke sant, jeg skal ta en prat med eier igjen, men det er jo ikke min hund, så er grenser for hvor bombastisk jeg kan være på at de må røntge.  Tenker jeg filmer nestegang hun er her, så de får sett - for hun er jo defintivt mer aktiv her enn hjemme, og er nok mer påvirket her.  Men hun er en så fantastisk fin hund :wub: Så jeg vil jo ikke at noe skal være galt! 

:lol: ! Fantastisk danske! :lol:  

 

Nei, nå må jeg reagere her - lufte hunder og så råkjøre med minilaster for å fore dyr. Svigerfar blir 79 år  (!) i dag, så jeg må finne noen rene klær og forberede meg på å være sosial i kveld. Men jeg har så helsikkes vondt i hodet. :gaah:  Ringe apotek først ja. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ja ikke sant, jeg skal ta en prat med eier igjen, men det er jo ikke min hund, så er grenser for hvor bombastisk jeg kan være på at de må røntge.  Tenker jeg filmer nestegang hun er her, så de får sett - for hun er jo defintivt mer aktiv her enn hjemme, og er nok mer påvirket her.  Men hun er en så fantastisk fin hund :wub: Så jeg vil jo ikke at noe skal være galt! 

Nei, man har jo liksom ikke noe med det, men om hunden halter, så kan det jo være greit å sjekke ut liksom. 

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol: ! Fantastisk danske! :lol:  

Fantastisk logikk :lol: 

Jeg skjønner jo at det er vanskelig å nå rundt til alle abonnenter med renovasjon når de bruker nesten 10 min på å tømme søpla mi her... papir og matavfall... det burde vel ikke ta mange sekundene egentlig? Skjønt... det er mulig en del av matavfallet var frosset helt fast i dunken - den var jo ikke tømt siden romjula :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SFX skrev:

Nei, jeg har ikke luftfukter. Jeg bruker ikke varmepumpa mye, så da bruker jeg heller en brøkdel av de pengene en luftfukter koster på en god hudkrem for den perioden det er kaldest :P 

 

Er ikke poenget med varmepumper at det er den billigste varmekilden? 

Jeg sitter i sofaen i dag også jeg. Vakler mellom skyldfølelse for at jeg ikke er på jobb og overbevisning om at jeg ikke har noe på jobb å gjøre med voldsom hoste, hodepine og febersvetting. Der ser dere, jeg måtte ramse opp mine plager her for å styrke overbevisningen.

Men jeg har kommet på en interpellasjon som jeg skal kjøre på neste kommunestyremøte, den skal jeg skrive nå. Regner med hatbrev fra vannscooterkjørere og takkebrev fra sjøfugler og folk som ikke liker voldsom motorstøy på fjorden etterpå. Bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Er ikke poenget med varmepumper at det er den billigste varmekilden? 

Jeg sitter i sofaen i dag også jeg. Vakler mellom skyldfølelse for at jeg ikke er på jobb og overbevisning om at jeg ikke har noe på jobb å gjøre med voldsom hoste, hodepine og febersvetting. Der ser dere, jeg måtte ramse opp mine plager her for å styrke overbevisningen.

Men jeg har kommet på en interpellasjon som jeg skal kjøre på neste kommunestyremøte, den skal jeg skrive nå. Regner med hatbrev fra vannscooterkjørere og takkebrev fra sjøfugler og folk som ikke liker voldsom motorstøy på fjorden etterpå. Bring it on!

At varmepumpa er billigst er en sannhet med modifikasjoner :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...