Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tenkte også på de maistallerknene. Jeg håper likevel at framtidas erstatningsmateriale skal benytte avfallsprodukter, ikke mat. Med tanke på framtidas matvaresituasjon altså. Hvis man da ikke skal satse på at først spiser du maten, så spiser du tallerkenen og så tar du all emballasjen som dessert. :lol:

 

I en del asiatiske land spiser man på bananblad ol, og etter måltidet skraper man sammen matrestene og ruller dem inn i bananbladet, og forer husdyrene med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

1 time siden, 2ne skrev:

Da har hun ikke måtte være ute alene lenge nok :P 

Av hensyn til naboene :P Og jeg kan ikke sette henne igjen der når jeg går tur med de andre, og jeg setter henne ikke ut når det er mørkt. Så det er litt begrenset med muligheter på denne tiden av året egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg vært og lagt spor til Bris på åkeren rett nedenfor huset. Fikk plutselig selskap av naboens vorsteh, som tydeligvis var ute på selvlufting. Godt jeg vet han er en trivelig hund, for han hadde litt å si om at jeg valset rundt der midt på åkeren. :P Han tuslet hjem igjen rett etterpå, så regner med han er hanket inn nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Det der har jeg tenkt på også når jeg er på sykehuset for å få min medisin... herregud så mye utstyr og plast og søppel det blir av et lite besøk der liksom :aww: 

Ja, det er nesten helt utrolig :aww: 

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Røde da eller? :P 

Nei, fortenkt! Jeg har pinnsvintøfler jeg :aww::P 

1 time siden, Siri skrev:

Synd diagnosen "tett i pappen" ikke er forbudt å avle på :aww:  

Synd at "tett i pappen" ikke er forbudt :aww: 

1 time siden, Siri skrev:

Ja, jeg tenker det er greit å skåne fremmedfolk for sånt :lol: 

:lol: Det setter de antageligvis pris på :teehe: 

1 time siden, Siri skrev:

Voksen er jo egentlig veldig kjekt som oftest, men det er enkelte ting da... de er ikke like kjekke :D 

Jeg tror hun syns det hadde vært greit å være slutten av tenårene-alder en stund til, da er hun myndig og (tror hun) kan bestemme selv, men uten at det forventes at hun gjør noe fornuftig med livet sitt :lol: 

1 time siden, Siri skrev:

Høres egentlig ut som en bra strategi, det :D 

Fortrening er en undervurdert måte å håndtere ting på :D 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Så lenge det kildesorteres og gjenvinnes så går det nå enda an, men plast er plast uansett gjenvinning. Jeg tipper at det snart blir helt slutt på å produsere plast som ikke er raskt nedbrytbart. Hvor tåpelig er det ikke å benytte et "evigvarende" materiale til ting som skal brukes bare en gang?

Ja, jeg må kildesortere, hvis ikke blir det helt håpløst. Jeg skjønner ikke helt greia med å bruke plast til alt i det hele tatt, egentlig. 

5 minutter siden, Line skrev:

Av hensyn til naboene :P Og jeg kan ikke sette henne igjen der når jeg går tur med de andre, og jeg setter henne ikke ut når det er mørkt. Så det er litt begrenset med muligheter på denne tiden av året egentlig.

Bjeffer hun når hun er ute alene? Ta på henne langline da, så har hun ikke noe valg - det var skritt to for meg om den minste lille fillebikkja ikke hadde syns det var noe stress å være alene i hagen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Siri skrev:

Med tanke på hvor sure mange soniser også blir når det kommer løse hunder bort til de mer eller mindre hyggelige hundene, så jo... folk BLIR sure av løse hunder... sånn er det bare... kanskje mest hundefolk faktisk. Særlig de som er litt aktive - det er litt opplest og vedtatt at man skal bli sur når det kommer løshunder borttil faktisk :aww: 

Sant nok, og jeg kan forstå at folk ikke liker det, selv om jeg ikke blir sur om vi treffer løshunder (så lenge de er trivelige, that is). Vanligvis er jeg derfor veldig rask til, og nøye med, å beklage om min hund ikke lystrer og løper bort til andre hunder i bånd. Det ER en uting, og det er noe jeg og Twist driver å trener på for å unngå slike situasjoner. Og jeg vet det ikke hjelper å argumentere med at min hund er grei, men i min verden er det litt selvfølgelig at teite bikkjer ikke går fritt, nettopp fordi det da er mye verre om de skulle løpe bort til andre hunder. Derfor tar jeg det heller ikke så tungt når vi treffer løshunder, for jeg går bare ut fra at siden de er løse, så er de rimelige allrighte hunder. Naivt og ukorrekt, I know, men samtidig viser det seg jo ofte å stemme :P 

Nå skal jeg lage pizza tenkte jeg. Spent på ferdigbunnen til peppes, jeg orket ikke tanken på å krangle med pizzadeig i dag :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarieR skrev:

Sant nok, og jeg kan forstå at folk ikke liker det, selv om jeg ikke blir sur om vi treffer løshunder (så lenge de er trivelige, that is). Vanligvis er jeg derfor veldig rask til, og nøye med, å beklage om min hund ikke lystrer og løper bort til andre hunder i bånd. Det ER en uting, og det er noe jeg og Twist driver å trener på for å unngå slike situasjoner. Og jeg vet det ikke hjelper å argumentere med at min hund er grei, men i min verden er det litt selvfølgelig at teite bikkjer ikke går fritt, nettopp fordi det da er mye verre om de skulle løpe bort til andre hunder. Derfor tar jeg det heller ikke så tungt når vi treffer løshunder, for jeg går bare ut fra at siden de er løse, så er de rimelige allrighte hunder. Naivt og ukorrekt, I know, men samtidig viser det seg jo ofte å stemme :P 

Nå skal jeg lage pizza tenkte jeg. Spent på ferdigbunnen til peppes, jeg orket ikke tanken på å krangle med pizzadeig i dag :lol: 

Så har vi sånne som min lille idiot, som er en trivelig og grei unghund løs men får for seg at han er en frådende rottweiler innimellom i bånd. Møter vi hunder i skogen når han er løs hilser han og går videre, møter vi de samme hundene i bånd har han mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

 

Med tanke på hvor sure mange soniser også blir når det kommer løse hunder bort til de mer eller mindre hyggelige hundene, så jo... folk BLIR sure av løse hunder... sånn er det bare... kanskje mest hundefolk faktisk. Særlig de som er litt aktive - det er litt opplest og vedtatt at man skal bli sur når det kommer løshunder borttil faktisk :aww: 

Nå er det ikke lenge siden jeg skrev om at jeg kjefta på ei dame for at hunden hennes var løs, så nå jeg føler litt for å forsvare meg :lol: Jeg bryr meg ikke i det hele tatt så lenge hunden som kommer bort er grei, for jeg vet at det kan glippe for de aller fleste av oss. Sure hannhunder som ypper til bråk derimot kan jeg spare meg for, særlig når de er mye større enn min/mine.

Akkurat nå skulle jeg vært på vei hjem, men vi har personalmøte om en halvtime så da er jeg nok ikke hjemme før nærmere 17 i dag. Må løpe i kiosken og kjøpe noe mat, hvis ikke kommer jeg til å sovne på det møtet..

Samboern fikk fiksa den gamle bila vår, så i dag kan jeg faktisk kjøre til butikken og handle det jeg trenger til kake :) Vurderer å ta en kjapp skitur med gutta også, må bare se an tempen litt. Jeg merker faktisk nå at Felix er bittelitt lei kuldegrader når det blir for mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi har helt rett, ara ER roten til alt vondt! :aww:

NKK har komt opp på "favorittlisten" min på tf i det siste, bare synd at den jeg skal snakke med bortimot aldri er tilgjengelig og ikke ringer opp igjen før etter noen dager. Hadde jeg visst at det skulle være så vanskelig å få hjelp så hadde jeg ikke sagt ja til å hjelpe til som arrangør. Sukk. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Kanskje det er det her og? Jeg har så langt i mitt pur-unge liv vært bortskjemt med hud som sjelden er fet eller tørr, jeg bruker bare håndkrem, og på resten av kroppen ingenting. Men kanskje jeg skal grave fram en hudkrem og smøre meg inn, for når jeg studerer nå så er jeg kanskje litt tørr. Kanskje litt veldig tørr, faktisk. Men det klødde mest på innsiden av lårene, og der er jo huden helt fin om du ser bort fra at det ser ut som om jeg i løpet av natta har blitt angrepet av en bjørn. Jaja, jeg får prøve meg fram. Jeg bruker varmpepumpa nå, den kan vel også tørke ut litt mer. Jeg har studert vannet til øynene renner, og synes av og til at det er litt misfarge, og andre ganger synes jeg det er helt normalt.

Jeg har en veldig fin veterinær, og de har ofte ringt tilbake når det er noe stort - da Foenix hadde fremmed gjenstand i tarmen og måtte hasteopereres på Oslo Dyreklinikk, så var det min faste veterinær som ringte dagen etter for å høre hvordan det gikk. Jeg valgte jo å beholde dem, selv om jeg flyttet lenger unna. Jeg kan ikke få fullrost dem nok. Bare noe så omtenksomt som at da jeg måtte ta X'en, så sa de stille før vi begynte at de la regningen til side og jeg kunne ta den en dag jeg orket. Det er nok forbeholdt faste kunder, men det er likevel en omtanke og medmenneskelighet som betydde mye for meg, at jeg kunne få si farvel så lenge jeg trengte, gå ut bakdøra, og kjøre hjem for å sørge videre. 

Første gangen jeg var med på en avlivning var jeg jentunge, og da kom veterinær med en sort søppelsekk, sopte den døde bernertispa nedi, slo knute på og ga til pappa. Det er innprentet i hjernen til evig tid.

Det er ulike måter å håndtere ting på...

Jeg har heldigvis ikke sånne stikkehår på hundene, men jeg har en BH jeg holdt på å brenne her om dagen, så nå har jeg store blåmerker og stikk-skade på hver side av puppene. Det er så vondt at jeg bruker sports-BH nå, de spilene er farlige!

Det er så godt med veterinærer som vet og forstår at hundene er det kjæreste vi har, og som ikke bare ser oss som en i rekka av mange pasienter.

Håper dere finner noen svar til stakkaren, for det er mye bedre å vite hva som er galt enn å få fine prøver når hunden ikke er frisk. Lykke til!

Jeg var også slik før, smørte meg aldri. Men etter varmpepumpa kom i hus har jeg blitt tørr og kløende i huden.

Akkurat nå ser jeg på en dokumentar om hesten Snowman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en lilla velourbukse i skapet som jeg ikke har brukt på flere år. Den passer fint når man er syk og skal slække i sofaen hele dagen, tenkte jeg. Problemet er at jeg gidder ikke å skifte til noe annet når jeg går ut, og lilla velourbukse, parkas og lue er så crazy dogwoman at jeg håper jeg ikke treffer folk når jeg lufter hundene! :lol:

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh - apropos løshunder liksom. Bamse Bakken den 3. og Kasko har blitt "venner". :aww: Mine elskelige, gjør aldri noe galt, velloppdragne voksne hunder, les: Hottie og Kasko tok seg en løpetur i sola :o ! Lempet inn Lu og dro etter på spark. Kasko kom med bust på ryggen, så kom hottie, jeg fanget inn begge to, og der kom en snikende lodott av en svart elghund, som egla seg innpå oss og ville hilse på Kasko. Slapp Hottie så hun kunne kjefte han unna sinnavepsen i bånd. Det funka til sinnavepsen klarte å vri seg løs :gaah:  Han kasta seg selvsagt over Bamse, og enden på visa ble at de to løp opp og ned veien her og bytta på å "jage" Virka som det var mest lek på slutten. Fikk hanket inn Kasko og dro ned og sjekket over Bamse. Ser ut som det har gått bra med begge to, og nestegang så hater kanskje ikke Kasko han så ille? Snakket med eiern også, så de vet at Kasko har smakt på han , og ba de følge med at han ikke har noen bittsår det går infeksjon i, så heldigvis greit ut. Hun lurte på om ikke mine kunne banke han hardt nok til at han ikke turte stikke mer :lol:  Problemet er bare at mine KAN skade han ganske heftig, og det vil jeg ikke. Får heller satse på at de kan bli såpass trygge på hverandre at de er "venner". Og ikke myrder hverandre ved første andledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart å bli glad over at neglen jeg skadet for flere uker siden ramlet av nå? :lol: Ser det holder på å vokse opp en ny negl under, og jeg slipper å gå med plaster! Yey! For uten plasteret så ble det ubehagelig med neglen som bare hang igjen på den ene siden. :aww:

Også har jeg kjøpt nye treningssaker i dag! En sånn sånn jeg kan rulle bortover med armene for å trene mage, push up-stenger og sånne klemmesaker til å bruke i hendene. Hold på å kjøpe mini stretchband også, men lot være. Nå får det holde for en stund, fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag når vi var ute på tur dukket plutselig den sure briard'en som angrep Bizi i fjor og beit meg i leggen opp på veien et godt stykke foran oss. Den var koblet til eieren sin som prøvde å stå på ski. Vi stoppet og sto et godt stykke unna, men damen ropte at vi skulle gå tilbake. Vi sto langt unna fra før av og gikk godt utenfor veien vi, sto flere meter unna, men damen ropte "Kanke du gå tilbake a, så slipper vi detta styret?"

Jeg skjønner at det er fordi bikkja hennes er ei bitch og at hun har problemer med å holde den, men det er faktisk hun som har en meggete hund, det har ikke jeg. Så egentlig er det hun som burde gå unna, vekk, hjem eller hva som helst for min del.

En annen gang, lenge før dette angrepet møtte vi dem også, og da hadde jeg to hunder med meg. Da fikk jeg også beskjed om å gå unna så de kom forbi.

Og jeg kan gjerne flytte meg, for jeg skjønner at den er lei, men det hadde vært mye hyggeligere om dama innrømte at det er nødvendig fordi bikkja både er dritsur og for sterk til at hun egentlig har noe særlig kontroll. Men, det kan man selvfølgelig ikke si høyt. Så da later man heller som at det er fordi det blir så mye bjeffing og styr og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Bjeffer hun når hun er ute alene? Ta på henne langline da, så har hun ikke noe valg - det var skritt to for meg om den minste lille fillebikkja ikke hadde syns det var noe stress å være alene i hagen :lol: 

Mindre enn om hun har med seg mora, men ja hun kan bjeffe på folk og fe som passerer. Jeg får jo henne inn, det er ikke problemet. Hun lar seg hanke inn ganske enkelt ved hjelp av godis. Men jeg skulle ønske det å forlate henne ute kunne vært et ledd i treningen på å få henne mer fokusert på meg når vi er ute bare :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, fortenkt! Jeg har pinnsvintøfler jeg :aww::P 

Med piggene ute da, antar jeg :P 

1 time siden, 2ne skrev:

Synd at "tett i pappen" ikke er forbudt :aww: 

Sant nok :aww: 

1 time siden, 2ne skrev:

:lol: Det setter de antageligvis pris på :teehe: 

Det tror i grunnen jeg også :D 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg tror hun syns det hadde vært greit å være slutten av tenårene-alder en stund til, da er hun myndig og (tror hun) kan bestemme selv, men uten at det forventes at hun gjør noe fornuftig med livet sitt :lol: 

Sånn enkelt liv altså :lol: 

1 time siden, 2ne skrev:

Fortrening er en undervurdert måte å håndtere ting på :D 

Jeg vet - jeg er ganske god på det selv :D 

1 time siden, MarieR skrev:

Sant nok, og jeg kan forstå at folk ikke liker det, selv om jeg ikke blir sur om vi treffer løshunder (så lenge de er trivelige, that is). Vanligvis er jeg derfor veldig rask til, og nøye med, å beklage om min hund ikke lystrer og løper bort til andre hunder i bånd. Det ER en uting, og det er noe jeg og Twist driver å trener på for å unngå slike situasjoner. Og jeg vet det ikke hjelper å argumentere med at min hund er grei, men i min verden er det litt selvfølgelig at teite bikkjer ikke går fritt, nettopp fordi det da er mye verre om de skulle løpe bort til andre hunder. Derfor tar jeg det heller ikke så tungt når vi treffer løshunder, for jeg går bare ut fra at siden de er løse, så er de rimelige allrighte hunder. Naivt og ukorrekt, I know, men samtidig viser det seg jo ofte å stemme :P 

:D 

49 minutter siden, Tonje skrev:

Nå er det ikke lenge siden jeg skrev om at jeg kjefta på ei dame for at hunden hennes var løs, så nå jeg føler litt for å forsvare meg :lol: Jeg bryr meg ikke i det hele tatt så lenge hunden som kommer bort er grei, for jeg vet at det kan glippe for de aller fleste av oss. Sure hannhunder som ypper til bråk derimot kan jeg spare meg for, særlig når de er mye større enn min/mine.

:lol: Men du vet - egentlig er alle hunder som kommer bort, enten de er søte og snille eller sure og ekle, noe herk... :aww: 

37 minutter siden, mokken skrev:

NKK har komt opp på "favorittlisten" min på tf i det siste, bare synd at den jeg skal snakke med bortimot aldri er tilgjengelig og ikke ringer opp igjen før etter noen dager. Hadde jeg visst at det skulle være så vanskelig å få hjelp så hadde jeg ikke sagt ja til å hjelpe til som arrangør. Sukk. 

Det er da man allierer seg med en @Krutsi på "chat" :D 

21 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg fant en lilla velourbukse i skapet som jeg ikke har brukt på flere år. Den passer fint når man er syk og skal slække i sofaen hele dagen, tenkte jeg. Problemet er at jeg gidder ikke å skifte til noe annet når jeg går ut, og lilla velourbukse, parkas og lue er så crazy dogwoman at jeg håper jeg ikke treffer folk når jeg lufter hundene! :lol:

Det krever BILDE !!!! :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg fikk meg trivelig hund (tidligere har vi hatt frådende tispe og fryktagressiv kastrert hannhund), så synes jeg det er så koselig når løse hunder kommer bort:icon_redface: Det er så deilig å bare kunne gi Banzai slakt bånd, og så hilser de, leker litt og så ferdig med det. Banzai elsker jo alt som kryper og går, så jeg er kjapt frampå med å si at det ikke er noe problem, at min er trivelig  og aldri skaper trøbbel, bare så folka ikke kommer stressende og gaulende bak og skaper en situasjon :) Det blir aldri et problem om det er bråkehund heller forsåvidt, for da bare snur han ryggen til og går å tisser på et tre :lol: 

Senest i dag kom det ei goldentispe bort til meg og Banzai når vi var i skogen. Og hun var jo bare supersøt, så selv om apa mi ble stupforelska og temmelig høyt og lavt, så var det bare kos. Jeg elsker å ha så trivelig hund :wub:  

Banzai er så godt som aldri løs da, må ha på langline, for ellers er han over alle hauger om han ser/hører folk eller hunder :lol: 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Klematis skrev:

I dag når vi var ute på tur dukket plutselig den sure briard'en som angrep Bizi i fjor og beit meg i leggen opp på veien et godt stykke foran oss. Den var koblet til eieren sin som prøvde å stå på ski. Vi stoppet og sto et godt stykke unna, men damen ropte at vi skulle gå tilbake. Vi sto langt unna fra før av og gikk godt utenfor veien vi, sto flere meter unna, men damen ropte "Kanke du gå tilbake a, så slipper vi detta styret?"

Jeg skjønner at det er fordi bikkja hennes er ei bitch og at hun har problemer med å holde den, men det er faktisk hun som har en meggete hund, det har ikke jeg. Så egentlig er det hun som burde gå unna, vekk, hjem eller hva som helst for min del.

En annen gang, lenge før dette angrepet møtte vi dem også, og da hadde jeg to hunder med meg. Da fikk jeg også beskjed om å gå unna så de kom forbi.

Og jeg kan gjerne flytte meg, for jeg skjønner at den er lei, men det hadde vært mye hyggeligere om dama innrømte at det er nødvendig fordi bikkja både er dritsur og for sterk til at hun egentlig har noe særlig kontroll. Men, det kan man selvfølgelig ikke si høyt. Så da later man heller som at det er fordi det blir så mye bjeffing og styr og sånn...

Det er litt pga sånne briarder at vi skal gjennomføre en "gemyttsundersøkelse" på briard nå... :aww: 

2 minutter siden, Sanne skrev:

Etter jeg fikk meg trivelig hund (tidligere har vi hatt frådende tispe og fryktagressiv kastrert hannhund), så synes jeg det er så koselig når løse hunder kommer bort:icon_redface: Det er så deilig å bare kunne gi Banzai slakt bånd, og så hilser de, leker litt og så ferdig med det. Banzai elsker jo alt som kryper og går, så jeg er kjapt frampå med å si at det ikke er noe problem, at min er trivelig  og aldri skaper trøbbel, bare så folka ikke kommer stressende og gaulende bak og skaper en situasjon :) Det blir aldri et problem om det er bråkehund heller forsåvidt, for da bare snur han ryggen til og går å tisser på et tre :lol: 

Senest i dag kom det ei goldentispe bort til meg og Banzai når vi var i skogen. Og hun var jo bare supersøt, så selv om apa mi ble stupforelska og temmelig høyt og lavt, så var det bare kos. Jeg elsker å ha så trivelig hund :wub:  

Banzai er så godt som aldri løs da, må ha på langline, for ellers er han over alle hauger om han ser/hører folk eller hunder :lol: 

Hahhahahaa, jeg er også litt sånn når jeg går med Yasmine. OM hun ikke vil hilse, så bare bjeffer hun litt og trekker seg unna, og det signalet tar de fleste... men så har du dem hun bare såååå åpenbart vil hilse på og flirte med... da blir hun jo helt tullete og hopper rundt og skremmer jo nesten gutta vøtt :lol:. Hun blir skikkelig fjollete :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Hahhahahaa, jeg er også litt sånn når jeg går med Yasmine. OM hun ikke vil hilse, så bare bjeffer hun litt og trekker seg unna, og det signalet tar de fleste... men så har du dem hun bare såååå åpenbart vil hilse på og flirte med... da blir hun jo helt tullete og hopper rundt og skremmer jo nesten gutta vøtt :lol:. Hun blir skikkelig fjollete :wub:

Jaa, det er jo bare så sjarmerende :wub::wub: Hun høres herlig ut da! Hadde definitivt vært en sånn som hadde "skremt" vettet av Banzai :lol: han har enormt respekt for tisper, og hvis de hopper og bumper inni han, så piper han med en gang, legger seg ned på rygg og er så underdaning, flørtete og forsiktig :lol: Og tispeeierne bare "Ooi, skadet hun han??" Og jeg litt flaut "neida, han er bare så taslete og tussete rundt tisper..." :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sanne skrev:

Jaa, det er jo bare så sjarmerende :wub::wub: Hun høres herlig ut da! Hadde definitivt vært en sånn som hadde "skremt" vettet av Banzai :lol: han har enormt respekt for tisper, og hvis de hopper og bumper inni han, så piper han med en gang, legger seg ned på rygg og er så underdaning, flørtete og forsiktig :lol: Og tispeeierne bare "Ooi, skadet hun han??" Og jeg litt flaut "neida, han er bare så taslete og tussete rundt tisper..." :lol: 

Thats it, kan du garantere meg en Banzaidatter med likt gemytt som han så vil jeg ha. :aww:  :wub: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sanne skrev:

Jaa, det er jo bare så sjarmerende :wub::wub: Hun høres herlig ut da! Hadde definitivt vært en sånn som hadde "skremt" vettet av Banzai :lol: han har enormt respekt for tisper, og hvis de hopper og bumper inni han, så piper han med en gang, legger seg ned på rygg og er så underdaning, flørtete og forsiktig :lol: Og tispeeierne bare "Ooi, skadet hun han??" Og jeg litt flaut "neida, han er bare så taslete og tussete rundt tisper..." :lol: 

Hahahhaa, stakkars Banzai :lol: Hun er ekstra svak for mindre gutter også :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Da oppsummerer jeg at det er forkjølet jeg er. Har vært frossen og varm og skikkelig kroppsjuk, men jeg har jo klart å gå små turer med hundene, det klarer man vel ikke hvis man har skikkelig influensa.

 

Jeg er glad til for at det bare var en skikkelig ille forkjølelse jeg også hadde. For influensa som sitter i flere uker hadde jeg ikke akseptert :aww:

3 timer siden, SFX skrev:

Nå skal jeg ta på meg nye klær, av en eller annen grunn klør jeg så innmari av de jeg har på meg nå. Som om det er kløpulver på innsiden. Jeg klødde av dem i går også (og de var nyvasket i går tidlig, rett fra tørketrommel), og jeg har kloremerker på lårene fordi jeg har klødd meg i søvne i natt. Så glemte jeg det da jeg sto opp og bare dro på meg det som lå på stolen før jeg luftet hundene. Men nå skal jeg snart på farta, og jeg kan ikke gå rundt og klø. Veldig sært... Ikke nye klær, ikke nytt vaskemiddel eller skyllemiddel.

Det har jeg merket på en av de nye genserne. Kun den som inneholder litt ull. Og det er ikke noe spesielt med vaskemidler eller noe som skulle tilsi at jeg begynner å klø. Men etter et par timer med den genseren på får jeg utslett og klør konstant. 

Hr du sjekket om det er noe annet enn bare "det vanlige " i det du klør av? 

3 timer siden, 2ne skrev:

 

Det høres ut som normal hundevelkomst for oss hundefolk, men oppleves muligens som en anelse kaotisk for de ikke-innvidde? :lol: 

Prøver du å si at andre ikke synes det er sjarmerende med 45 kg -ish lykkepille som ikke klarer å la være å presse seg inntil besøket? :blink: Han hopper jo ikke, så hva er problemet?  :o    :whistle:

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

 Hvis man da ikke skal satse på at først spiser du maten, så spiser du tallerkenen og så tar du all emballasjen som dessert. :lol:

 

:lol:

Fremtidens treretters :teehe:

 

I dag har vi vært nesten 3 timer i marka. Nesten 2 av disse var Sjef løs og løp i ulendt terreng. 

Men jeg ble litt overrasket over ham i dag. Når jeg tok av båndet så løp Jan som en gal i 2 minutter. Men siden holdt han seg ganske nær meg og hadde ikke noe gallopp tendenser. 

Kan det kanskje tenkes at han begynner å bli voksen... :o

Nå skal jeg snart begynne på middagen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

Thats it, kan du garantere meg en Banzaidatter med likt gemytt som han så vil jeg ha. :aww:  :wub: 

 

 

Han er enestående :wub: Helt utrolig mange som vil ha en Banzaikopi, så det er virkelig noe med han, lille lykkeloppa mi :heart:
 

2 minutter siden, Siri skrev:

Hahahhaa, stakkars Banzai :lol: Hun er ekstra svak for mindre gutter også :ahappy: 

Jaa, er ikke så enkelt å være hannhund altså, med slike ivrige tisper :lol::wub: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...