Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

25 minutter siden, Line skrev:

Hvordan er det mulig å bruke 22 000,- pr mnd på mat for to voksne og en liten unge? :blink: Ja, jeg ser på Luksusfellen, og føler meg som et økonomisk geni..

Damn, syns vi bruker mye penger på mat liksom... vi er ikke i nærheten av slike beløp :o  

 

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

... og tenk å gå i minus med 42 000 kroner i måneden! Det skal ikke være mulig å ikke være klar over det. :blink: 


Etter mange kollapser i luftrøret i dag, og et tilfelle med kraftig halting etter å bare fulgt etter meg totalt 50 meter med påfølgende fall ing så har vi satt en dato for avliving. :icon_cry: 
Det blir torsdag neste uke. Så får vi mulighet til å ha litt fri alle sammen etterpå, og tid på oss til å forberede oss. 

Nå ser jeg etter beste måte å få tatt et poteavtrykk :heart: 

Ååh :(:hug: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

I dag er visst dagen for mye rart på nett - siste er at om en valp får kylling og vom så kan den utvikle allergi, helt uten at den er genetisk disponert for det.

Kjenner jeg utvikler og forverrer allergi jeg også av alt det jeg har lest de siste dagene av den type uttalelser. 
Allergi mot bullshit og dumskap. :pinch: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

I dag er jeg lei :( Den nye stomien lekker og lekker, og alt er sårt og ømt, og jeg vil bare hjem men veit ikke hvordan jeg skal fikse å være hjemme når ingenting holder driten på plass (pun intended). Jeg får hjelp av hjemmesykepleie, men hva om det lekker mellom besøkene? Jeg klarer ikke å ordne det på egenhånd, pga operasjonssår og alt, og jeg hater å ikke få til sjøl, og jeg hater å være avhengig av hjelp, og jeg hater å være stuck.

Jeg. Vil. Hjem. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:
  Vis skjult innhold

 

I dag er jeg lei :( Den nye stomien lekker og lekker, og alt er sårt og ømt, og jeg vil bare hjem men veit ikke hvordan jeg skal fikse å være hjemme når ingenting holder driten på plass (pun intended). Jeg får hjelp av hjemmesykepleie, men hva om det lekker mellom besøkene? Jeg klarer ikke å ordne det på egenhånd, pga operasjonssår og alt, og jeg hater å ikke få til sjøl, og jeg hater å være avhengig av hjelp, og jeg hater å være stuck.

Jeg. Vil. Hjem. 

 

 

Æsj for noe skit da... :( 
:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:
  Skjul innhold

 

I dag er jeg lei :( Den nye stomien lekker og lekker, og alt er sårt og ømt, og jeg vil bare hjem men veit ikke hvordan jeg skal fikse å være hjemme når ingenting holder driten på plass (pun intended). Jeg får hjelp av hjemmesykepleie, men hva om det lekker mellom besøkene? Jeg klarer ikke å ordne det på egenhånd, pga operasjonssår og alt, og jeg hater å ikke få til sjøl, og jeg hater å være avhengig av hjelp, og jeg hater å være stuck.

Jeg. Vil. Hjem. 

 

 

Bruker de tettepasta i hudfoldene? Klør i fingrene etter å hjelpe. Var mitt spesialfelt en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Siri skrev:

Æsj for noe skit da... :( 
:console:

Bokstavelig talt til og med :hmm:

29 minutter siden, Tricolor skrev:

Bruker de tettepasta i hudfoldene? Klør i fingrene etter å hjelpe. Var mitt spesialfelt en gang i tiden.

Tettepasta, tetningsring, konvekse poser, halvmåneringer, jeg tror vi har prøvd det meste for å få det tett de siste dagene, men det holder bare så lenge, så er det lekk igjen. Problemet er at det væsker fra operasjonssåret, som lekker inn i stomien, som gjør at den løsner så det lekker inn i operasjonssåret igjen. Vi har til nå ikke funnet noen måte å holde det tett på. Stomisykepleieren mente at problemet var konsistensen på det som kommer ut, det er nesten rein galle, så nå prøver vi å få litt tykkere konsistens på ting, men ingenting har fungert til nå :( 

Jeg håper jeg får dra hjem i morgen uansett, det begynner å bli veldig langtekkelig å være her.. Selv om jeg ikke helt ser for meg hvordan det skal gå bra heller.. AS Negativ! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Vikingane nå, og jeg lurer på om dette skal være seriøst eller om det er ment som humor og en slags parodi på den tidens holdninger. 

Jeg synes det blir litt vel moderne ord, talemåter, og litt voldsomt moderne problemstillinger. For å ikke snakke om nåtidens kvinnfolklogikk. Snakk om mote, skuespillerteknikker... Det var rart. 
Jeg holder en knapp på at det er meningen å være en parodi av noe slag. 

Går over til Netflix og American Horror Story heller :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg håper at den klubben din setter veldig stor pris på alt det arbeidet du gjør!

Ja, Hamar og omegn er en kjempetrivelig klubb, og jeg får så fine tilbakemeldinger for instruktørjobben, så det er bare koselig.

50 minutter siden, JeanetteH skrev:

:gaah: gi meg vinter. Dette her *fekter med armene mot vinduet* gjør meg sur og gretten...

Samme her...

43 minutter siden, *Kat84* skrev:

Etter mange kollapser i luftrøret i dag, og et tilfelle med kraftig halting etter å bare fulgt etter meg totalt 50 meter med påfølgende fall ing så har vi satt en dato for avliving. :icon_cry: 
Det blir torsdag neste uke. Så får vi mulighet til å ha litt fri alle sammen etterpå, og tid på oss til å forberede oss. 

Nå ser jeg etter beste måte å få tatt et poteavtrykk :heart: 

:console:

Kan det fungere å lage avtrykk i trolldeig, og bruke det som en form for å få 3D-form i gips? Mindre grisete, vil jeg tro.

13 minutter siden, 2ne skrev:
  Skjul innhold

 

I dag er jeg lei :( Den nye stomien lekker og lekker, og alt er sårt og ømt, og jeg vil bare hjem men veit ikke hvordan jeg skal fikse å være hjemme når ingenting holder driten på plass (pun intended). Jeg får hjelp av hjemmesykepleie, men hva om det lekker mellom besøkene? Jeg klarer ikke å ordne det på egenhånd, pga operasjonssår og alt, og jeg hater å ikke få til sjøl, og jeg hater å være avhengig av hjelp, og jeg hater å være stuck.

Jeg. Vil. Hjem. 

 

 

:console: Jeg tror ingen kan forstå deg, men vi har i hvert fall masse medfølelse for alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 2ne skrev:

Bokstavelig talt til og med :hmm:

Tettepasta, tetningsring, konvekse poser, halvmåneringer, jeg tror vi har prøvd det meste for å få det tett de siste dagene, men det holder bare så lenge, så er det lekk igjen. Problemet er at det væsker fra operasjonssåret, som lekker inn i stomien, som gjør at den løsner så det lekker inn i operasjonssåret igjen. Vi har til nå ikke funnet noen måte å holde det tett på. Stomisykepleieren mente at problemet var konsistensen på det som kommer ut, det er nesten rein galle, så nå prøver vi å få litt tykkere konsistens på ting, men ingenting har fungert til nå :( 

Jeg håper jeg får dra hjem i morgen uansett, det begynner å bli veldig langtekkelig å være her.. Selv om jeg ikke helt ser for meg hvordan det skal gå bra heller.. AS Negativ! :hmm:

Uffda. Håper det bedres når såret er grodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

 

:console:

Kan det fungere å lage avtrykk i trolldeig, og bruke det som en form for å få 3D-form i gips? Mindre grisete, vil jeg tro.

 

Jeg har googlet litt, og det ser ut som at det er mange effektive og vellykkede måter å gjøre det på. 
Vurderer å bruke stempelpute. Eller bruke trolldeig og lage en slags form av det og helle gips oppi. Det hadde vært fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg håper jeg får dra hjem i morgen uansett, det begynner å bli veldig langtekkelig å være her.. Selv om jeg ikke helt ser for meg hvordan det skal gå bra heller.. AS Negativ! :hmm:

Det er lov til å være negativ i slike situasjoner altså.... :( 

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg ser på Vikingane nå, og jeg lurer på om dette skal være seriøst eller om det er ment som humor og en slags parodi på den tidens holdninger. 

Jeg synes det blir litt vel moderne ord, talemåter, og litt voldsomt moderne problemstillinger. For å ikke snakke om nåtidens kvinnfolklogikk. Snakk om mote, skuespillerteknikker... Det var rart. 
Jeg holder en knapp på at det er meningen å være en parodi av noe slag. 

Det er jo en superparodi - der man lager en parodi på dagens talemåter og problemer lagt til vikingetiden.... jeg synes det er hysterisk morsomt :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Ja, Hamar og omegn er en kjempetrivelig klubb, og jeg får så fine tilbakemeldinger for instruktørjobben, så det er bare koselig.

Jeg tror muuuuligens hun mente den andre klubben... :aww: 

Har jeg børstet Yasmine... det tok ikke lange tida :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det er jo en superparodi - der man lager en parodi på dagens talemåter og problemer lagt til vikingetiden.... jeg synes det er hysterisk morsomt :lol: 

 

Ja, det ser jeg nå. Men jeg hadde en viss forventning om at det skulle være litt autentisk, så jeg ble rimelig satt ut :P 
Må vel helst se det fra starten for å skjønne helheten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Siri skrev:

 

Jeg tror muuuuligens hun mente den andre klubben... :aww: 

 

Jeg mente den klubben som nyter godt av at @SFX periodevis jobber dag og natt og har tatt på seg arbeid som vanligvis fordeles på flere mennesker ja. :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...