Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Tricolor skrev:

elvfølgelig vil de ha en pasient som er så sjølhjulpen innlagt så lenge som mulig. Det letter jo arbeidet deres betraktelig.

Annerledes med sånne som meg, som lå i narkose etter galleoperasjon. Mye jobb å observere en postoperativ, blodtrykksfall hadde jeg hatt under operasjonen, så da måtte jeg vel passes litt ekstra, så da er det best å jage pasienten hjem så snart hu slår øya opp etter narkosesøvnen.

Okay, men da veit jeg det til neste gang. Da blir jeg liggende i senga mi og lar de hente greier for meg osv, så får jeg dra hjem tidligere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

16 minutes ago, 2ne said:

Okay, men da veit jeg det til neste gang. Da blir jeg liggende i senga mi og lar de hente greier for meg osv, så får jeg dra hjem tidligere :) 

Sett fra MITT ståsted mistenker jeg at det dreier seg om tidligere erfaringer, altså: mulighet for komplikasjoner i forløpet. De med tidligere kjente komplikasjoner holder man lenger på enn andre. For sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bananen skrev:

:console:@Raksha.

Puh. Hodet er litt sliten.

For øvrig - hvor og er det mulig å ta kopier av ett kapittel i en bok? For jeg trenger bare det ene kapittelet - ikke hele boken ...

Prøv biblioteket? Vi tok kopier av deler av bøker for studenter da jeg jobba i bibliotek. 

 

Nakken min er helt krise i dag. Den er så vond og stiv som den aldri har vært før. På motsatt side av der det pleier å være vondt, så det er jo litt rart. Hva slags piller er mest effektivt mot slikt? Noe må jeg ha, for dette går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mokken skrev:

Heldige begge to! :ahappy:

Har lurt på å bestille dekken til Lykke men er litt usikker på størrelsene. 

Målene stemmer ganske godt. Jeg har en mistanke om at det jeg har ikke er egna til valpen når han blir stor, tror det går litt for langt bak under magen (Spysmil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tutle skrev:

Så du lærte ikke første gang? :whistle: 

 

Måtte bare prøve en sjakkspiller til. :rolleyes:

1 time siden, mokken skrev:

Nå er jeg litt nysgjerrig på hva gubben får til jul? :P

.

Kanskje tyggebein?

1 time siden, Siri skrev:

 

:lol: ... for hun er IKKE bitter liksom :lol: 

 

Jammen, den følelsen når man tror man har gjort et glupt trekk, og så er man sjakkmatt to sekunder senere. Om og om igjen, i ekteskap etter ekteskap! 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bananen skrev:

Deichman har ikke boken inne. :( Jeg har tilgang til 2010-versjonen, men 2016-versjonen er revidert med del 3, og pensum er bare ett kapittel i del 3 ...

Er det noen andre biblioteker som har rett utgave inne da? For bibliotekene sender bøker til hverandre om du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Line skrev:

Huskyer kan ha kull på hver løpetid i flere år :aww: 

Gotta love KG :lol: 

Måtte såklart innom for å lese da. Har ikke profil der ellers skulle jeg svart..

 

Sitat

Tenker generelt på huskyen. I en huskyspann der de har mange huskyer så er det umulig å skille de etter hver løpetid, men siden de hundene klarer seg som regel og føder på den naturlige måten, så er det sjeldent det vil skje noe, som jeg forsto. Har hørt det har vært et par huskyer som har født 2 ganger i året flere år etter hverandre. 

Akkurat (er det ufint å sitere forresten?)

Vi har 14 hunder, det er ikke noe problem å skille dem hver løpetid. Merkelige greier det der.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Meg skrev:

Måtte såklart innom for å lese da.

 

Akkurat (er det ufint å sitere forresten?)

Vi har 14 hunder, det er ikke noe problem å skille dem hver løpetid. Merkelige greier det der.

Er det ett offentlig dokument? Mulighet for å linke?

Men altså om jeg leser det rett her: Ja, men nei! og "Atte hæ??"

Edit: Fant og fant ut at jeg ikke er så veldig inni dette med KG, og trodde det var ment som Kompetanse Gruppe forkortning :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småsliten nå. Ble noen timer med vasking i går og sovna seint pga en forbaska pipelyd som kom utenfra et sted. Den holdt på hele natta..Lukka vinduet, men hørte den allikevel :|.

Nest siste dag på jobb. Nesten mer behagelig å være her enn hjemme, der venter bare rot og pakking av siste rest. I morgen flytter vi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Line skrev:

Huskyer kan ha kull på hver løpetid i flere år :aww: 

Gotta love KG :lol: 

De få gangene jeg er der og morer meg over dumskapen er jeg kjapp med å komme meg ut derfra igjen :P 

En liten tur i dusjen, å så skal jeg på jobb en times tid. De 4 siste butikkene som faktisk er her, og som ligger tett inntil hverandre. 

Jeg zngrer litt på at jeg sa ja til det oppdraget :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Line skrev:

Huskyer kan ha kull på hver løpetid i flere år :aww: 

Gotta love KG :lol: 

hva? Hvilken tulling er dette?

 

 

13 minutter siden, Meg skrev:

Måtte såklart innom for å lese da. Har ikke profil der ellers skulle jeg svart..

 

Akkurat (er det ufint å sitere forresten?)

Vi har 14 hunder, det er ikke noe problem å skille dem hver løpetid. Merkelige greier det der.

jeg har bare ti, men har heller ikke problemer med det. Rare greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, enna skrev:

Sett fra MITT ståsted mistenker jeg at det dreier seg om tidligere erfaringer, altså: mulighet for komplikasjoner i forløpet. De med tidligere kjente komplikasjoner holder man lenger på enn andre. For sikkerhets skyld.

Jeg regner med at det er derfor de holder meg her fortsatt :) Det har vært to forholdsvis store operasjoner på kort tid, så de vil vel være sikre på at jeg klarer meg hjemme når jeg får dra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...