Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Jeg og en venninne gikk oss bort i skogen ved Sessvoll igjen... Etter å ha gått i en time eller så og det var veldig mørkt og vått. Glad jeg hadde god hodelykt. Innså vi at vi var på vei mot Aurtjern og andre siden av leiren... Det er i lengste laget for en mørkevandring før middag, så da var det bare å snu. Hundene var like glade og koste seg. Piggs softshelldekken trenger sikkert tre dager på å tørke, så vått er det...

Ble fjorlandmiddag for jeg orket ikke lage noe, så nå er det sløving i sofaen for alle pengene :P men to timer i surt og kaldt og mørkt vær er ikke så ille med godt selskap

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

2 minutter siden, Turb skrev:

Jeg og en venninne gikk oss bort i skogen ved Sessvoll igjen... Etter å ha gått i en time eller så og det var veldig mørkt og vått. Glad jeg hadde god hodelykt. Innså vi at vi var på vei mot Aurtjern og andre siden av leiren... Det er i lengste laget for en mørkevandring før middag, så da var det bare å snu. Hundene var like glade og koste seg. Piggs softshelldekken trenger sikkert tre dager på å tørke, så vått er det...

Ble fjorlandmiddag for jeg orket ikke lage noe, så nå er det sløving i sofaen for alle pengene :P men to timer i surt og kaldt og mørkt vær er ikke så ille med godt selskap

Akkurat sånn går eg og ofte tur, heilt utan stedsans! Merkverdig kor lite langt utanfor kjent område eg skal før eg plutselig sit på ein stein i skogen og griner fordi eg ikkje aner kvar eg er. (nesten) :D Kos deg med sløving, det er deilig å kome heim!

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hjem til Flekkefjord i helga! :D

Prøver å bestille billett på kystbussen sin app, men får ikke logge inn pga jeg har fått nytt kort. Får beskjed om å legge til nytt kort via nettsiden deres. Har gjort det to ganger nå, og de har trekt 1kr hver gang, så det burde jo være i orden. Men kortet blir ikke registrert. Nekter å betale 2-300kr mer bare fordi jeg må betale på bussen, når det er deres system som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wachita skrev:

Da var det en pus mindre i verden :heart: Blir bedre for henne å få fri fra tvangstankene sine tror jeg. 

:console:

2 timer siden, Annik skrev:

Begravelse i morgen, og jeg har ikke engang rukket å komme dit at jeg har tenkt på hva jeg skal ha på meg engang. :hmm: Spørs om jeg må ut på stress-shopping etterpå, for å finne noe jeg får plass til magen i :P

:console:

2 timer siden, Krutsi skrev:

Er noen ala slike jeg har :P 

Vanligvis bruker jeg bare blåposer (som jeg innimellom glemmer å ta av) :aww: 

-----

ellers har jeg en hund mindre i dag :cry: 

 

:console:

Så mye trist det var her i dag da :( 

 

Jeg og hundene har vært på joggetur og Felix fikk løpe litt løs og ble stokk halt igjen.. Han må virkelig trenes opp til "galopp-form" igjen han. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Krutsi skrev:

Mtp at det egentlig ikke er mye sykdom på linjene jeg har hatt, så har jeg definitivt den oddsen på min side.. evt ikke på min side litt ettersom man ser det.. skjønner ikke at det er mulig jeg.. 

Det som har skjedd med Aragon har skjedd med en hund fra en av de bedre oppdretterne av Papillon her i landet også. Plutselig dukket det opp, etter 8-9 generasjoner uten denne slitasjen som Aragon har. 
Men du gjorde jo faktisk alt du kunne for å unngå slikt, og alt tatt i betraktning så var hun jo heldig som fikk komme til deg! :) 


Fikk nå handlet inn bursdagsgave fra både meg og onkler i kveld. Nå skal jeg kose meg med is til kvelds. Fordi jeg kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Det kan godt begynne å snø i Oslo også! Jeg sitter her og beundrer mine helt nye langrennski og staver :wub: ! Valgte smørefri med integrert mohair felle siden de har fått så mye gode anmeldelser. 

Jeg jobber sent igjen, men er på ferdigstillingen av rapporten som har plaget livet av meg den siste uken, så er bare en time til eller noe før jeg sender den avgårde og kan jobbe normalt en stund fremover. 

@Krutsi kondolerer!!!

 

 

Dere får snø på fredag sa værdamen. :aww:

Jeg vil gjerne slippe snø. Men hvis det er det som skal til for at vinteren skal komme i gang og bli ferdig, så bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: @Krutsi 

Og :hug: @Wachita

 

Guess what, Paralgin forte tar ikke migrene. Men det har heller ikke to doser med migrenemedisin gjort. Så nå har jeg prøvd mat, det funka ikke, da vet jeg ikke hva mer jeg skal prøve. Hvis barnet sovner kan jeg forsåvidt legge meg igjen, hun ligger i vår seng så jeg skal slippe å stå opp.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutsi skrev:

Mtp at det egentlig ikke er mye sykdom på linjene jeg har hatt, så har jeg definitivt den oddsen på min side.. evt ikke på min side litt ettersom man ser det.. skjønner ikke at det er mulig jeg.. 

:hug:

Har vi gått på tur i ganske mye snø... sånn snø som fester seg i pelsen... hundene hadde tidvis litt spesiell gange kan man si :lol: Det ble dusjing da vi kom hjem, for å si det sånn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Raksha skrev:

:hug: @Krutsi 

Og :hug: @Wachita

 

Guess what, Paralgin forte tar ikke migrene. Men det har heller ikke to doser med migrenemedisin gjort. Så nå har jeg prøvd mat, det funka ikke, da vet jeg ikke hva mer jeg skal prøve. Hvis barnet sovner kan jeg forsåvidt legge meg igjen, hun ligger i vår seng så jeg skal slippe å stå opp.  

Huff, synes skikkelig synd på deg :hug: Du må love at du prøver ihvertfall å ta vare på deg om dagen! Så kan supermom vente litt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer alle sammen!
Fryktelig stusselig å gå hjem med et tomt bur. Man blir fort knyttet til de rare dyrene. Hun var jo meget spesiell fra før pga balansefeil i hjernen, så hun hadde litt spesiell personlighet pga det. Og desverre var det det som tok henne til slutt også "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hadde glemt at Bizi er så fryktelig glad i sitrus.

Tok hintet da hun satt og nistirra på appelsina mi.:P Så da måtte hun jo få en båt da, men jeg måtte skrelle den for henne, for skallet skulle hun ikke ha. Raringen.

 

@Wachita :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Stine skrev:

Huff, synes skikkelig synd på deg :hug: Du må love at du prøver ihvertfall å ta vare på deg om dagen! Så kan supermom vente litt!

Ikke mye supermom her altså - pappaen er super da!  Så han har fått henne til å sove, i vår seng, og så har han dratt på spilling. Jeg har svigers i to vegger unna, så jeg er ikke alene i huset heldigvis. Svigerfar kan hjelpe om det blir helt krise. Skal sitte her og drikke litt mer før jeg kapitulerer og legger meg med barnet. 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hjemme fra dyrlegen igjen. 

Har en kul på ene tåen som er vond, og en på albuen. Har fått antibiotika, men vet ville sende inn prøve for å være sikker på at det ikke er noe verre enn betennelse :no:

I tillegg er bilen begynt å fuske og stopper/mister motorkraft plutselig. Mekaniker søkes... Skikkelig upraktisk å bo midt uti gokk i en bakke uten bil:no:

:hug:til @Krutsi og de som trenger det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Akkurat hjemme fra dyrlegen igjen. 

Har en kul på ene tåen som er vond, og en på albuen. Har fått antibiotika, men vet ville sende inn prøve for å være sikker på at det ikke er noe verre enn betennelse :no:

I tillegg er bilen begynt å fuske og stopper/mister motorkraft plutselig. Mekaniker søkes... Skikkelig upraktisk å bo midt uti gokk i en bakke uten bil:no:

:hug:til @Krutsi og de som trenger det.

:hug: Så mye dritt Nemi skulle få :(  Fryktelig kjedelig med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

:hug: Så mye dritt Nemi skulle få :(  Fryktelig kjedelig med bilen.

Ja er det :no: håper vi snart er ferdig med sånt for en stund, og at vi snart finner ut hva som feiler bilen.. Trodde vi hadde fått fikset den i dag(kom meg til vet og halvveis tilbake uten tull), men dengang ei. Er tvers igjennom sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her var flere som trengte en :hug: her i dag!

Det er en hektisk høst her og starten på neste år blir sannsynligvis ikke noe bedre. Og innimellom der skal jeg følge opp en gutt som har sine nedperioder, heldigvis blir de sjeldnere og kortere, men de er der. Har akkurat fått snudd den siste nå, tror jeg. Oppi dette får nok Lady litt for lite oppmerksomhet, og i dag er hun visst ekstra misfornøyd, hun ligger og synger/klager/piper til all reklamemusikk og intromusikk på programmer på tv. Litt slitsomt å høre på, men tror det også har litt sammenheng med at hun er 1 uke ut i løpetiden. åå... der skjønte jeg hvorfor hun ligger borte med soverommene, guttungen har lukket døren på rommet sitt så hun kommer ikke inn!! :lol: Han har lukket døren for hostingen min slo inn på mikrofonen når han spiller med kompiser :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...