Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
35 minutter siden, Line skrev:

Bæreveske.

Tenkte på det når Klematis la ut sin :lol: 
Men vondt er det jo uansett, sååå.... Hmm.. 

21 minutter siden, MonicaT skrev:

 

og søte Aragon :wub: 

Verdens herligste sjarmør er han :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

2 timer siden, Krutsi skrev:

Men da ødelegger det gulv når jeg må gå inn i BHG :P 

Tar man ikke av seg på beina når man går inn? :whistle: 

Ferdig med møte nr to i dag... Det er litt vittig når prosjektleder pustet lettet ut når jeg proklamerer at jeg er skikkelig dårlig på å skrive langt, grundig og omfattende, men djevelsk god å enkle og korte konklusjoner :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha en veldig effektiv dag i dag, våknet nettopp etter å ha sovet 2-3 timer:| Har fått fikset ene skjørtet jeg skulle fikse i det miste, nå mangler bare alt annet.

Litt kjekt å innse at skjørte jeg sydde i høst måtte sprettes helt opp, fordi jeg tror jeg er blitt større enn hva jeg er. Måtte ta det inn MYE over alt for at det skulle bli fint :ahappy:  Nå sitter det veldig bra på, og jeg gleder meg til å sy et til. Det blir i fargen julerød, og jeg gleder meg til å bruke det i desember:rockettes:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Oi, det er jo helt sprøtt hvor livlige de kan være ene dagen og så plutselig er det bare stopp :o  Er det noe underliggende sykdom de ikke har oppdaget? 

Nei, hunder skal bli 50. Fordi noe annet er helt utenkelig. Og det starter med Sjef. Fordi det har jeg bestemt! I løpet av 7 år  har jeg mistet (snart) 2 hunder, og 5 katter. Påkjørsler på 3 av kattene, og de siste 4 dyrene er sykdom. Teite levende vesener med puls. Kunne godt vært mer forutsigbare :aww: 

Obduksjonen viste kun at hjertet stoppet :hmm: De skulle hatt like lang levealder som oss!

Når det regner hjemme så kjører man litt opp i høyden der det snør :ahappy: Og jeg som ikke skulle engasjere meg mer har sagt ja til å være leder i valgkomiteen i rasegruppa...

IMG_20161101_130053.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Stine skrev:

Obduksjonen viste kun at hjertet stoppet :hmm: De skulle hatt like lang levealder som oss!

 

Usj, så ekkelt. At det går an å bare dette om på den måten :o Men klart, det skjer jo dessverre med mennesker også om man ikke er obs på de tidlige symptomene. 
Av og til tenker jeg at jeg skulle hatt meg en papegøye. En grå Jaco. De kan jo bli 70-80 år. Men spørs om arvingene har lyst til å arve den. 
Dessuten bråker de jo verre enn en papillon som oppdager nye folk utenfor døra, så da kan jeg like gjerne få meg ny papillon om et par år når Sjef er rolig og voksen nok til å lære en valp voksenfakter i stedet for tull og tøys. :aww: 

1 time siden, Stine skrev:

Når det regner hjemme så kjører man litt opp i høyden der det snør :ahappy: Og jeg som ikke skulle engasjere meg mer har sagt ja til å være leder i valgkomiteen i rasegruppa...

IMG_20161101_130053.jpg

 

Jeg håper faktisk for en gangs skyld at det kommer snø snart. Begge gutta mine elsker å leke i snøen, så det hadde vært så fint å kunne la Aragon gjøre det en gang til :wub: 

34 minutter siden, Wachita skrev:

Da var det en pus mindre i verden :heart: Blir bedre for henne å få fri fra tvangstankene sine tror jeg. 

:hug: 

26 minutter siden, Annik skrev:

Begravelse i morgen, og jeg har ikke engang rukket å komme dit at jeg har tenkt på hva jeg skal ha på meg engang. :hmm: Spørs om jeg må ut på stress-shopping etterpå, for å finne noe jeg får plass til magen i :P

Først av alt: :hug:  

Og deretter; Lykke til! 
Jeg skjønte akkurat at det er på tide å kjøpe bursdagsgave til jenta. Så jeg må ut og hastverkshoppe jeg også. Akkurat nå er jeg glad for at det ikke er jeg som skal stå for selskapet :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bjornal skrev:

https://www.vitusapotek.no/nordic-grip-running-pro-lopebrodd-str%3a-l/p/935758 Funker som bare juling. Kvalitetssikra i nedoverbakke med en 25 kg BC, 35 kg Golden, bælglatt samt en katt ca 100 meter lengre frem :D

Sitter på jobb og glaner ut på fine været og rett på Gaustadtoppen med sukker på. JEGVILHJEEEEM! NÅÅÅ! Hrrmf...

Er noen ala slike jeg har :P 

2 timer siden, Siri skrev:

Tar man ikke av seg på beina når man går inn? :whistle: 

Ferdig med møte nr to i dag... Det er litt vittig når prosjektleder pustet lettet ut når jeg proklamerer at jeg er skikkelig dårlig på å skrive langt, grundig og omfattende, men djevelsk god å enkle og korte konklusjoner :aww: 

Vanligvis bruker jeg bare blåposer (som jeg innimellom glemmer å ta av) :aww: 

-----

ellers har jeg en hund mindre i dag :cry: 

IMG_1054.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

@Krutsi :hug:

 

Jeg er litt grinete egentlig, for jeg har nå hatt fri siden lørdag ettermiddag og det har pissregna hele tida!

Da har jo ikke jeg lyst til å gå tur, men det har bikkja mi, så hun kan ikke klage. Hun har svinsa rundt løs en time i dag, det dukka opp både en bil og annen hund, og hun er så flink som bare det. Holder seg ved meg, hun.

Ligge på en balkong i ei blokk i Bærum uten å bråke når man hører lyder gikk også kjempefint. Det må hun nemlig gjøre på julaften, så vi måtte sjekke om det gikk an, og det gjorde det.

Det hjelper å passere to år, altså.:P

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pringlen skrev:

@Krutsi :console:

Skal ikke være lov å ha så uflaks med hundene som du har hatt nå :icon_cry:

Mtp at det egentlig ikke er mye sykdom på linjene jeg har hatt, så har jeg definitivt den oddsen på min side.. evt ikke på min side litt ettersom man ser det.. skjønner ikke at det er mulig jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wachita skrev:

Da var det en pus mindre i verden :heart: Blir bedre for henne å få fri fra tvangstankene sine tror jeg. 

:hug: 

55 minutter siden, Annik skrev:

Begravelse i morgen, og jeg har ikke engang rukket å komme dit at jeg har tenkt på hva jeg skal ha på meg engang. :hmm: Spørs om jeg må ut på stress-shopping etterpå, for å finne noe jeg får plass til magen i :P

Kondolerer!

Jeg har aldri tenkt på hva andre har på seg i en begravelse, og jeg tror majoriteten vil ha forståelse for at en ikke har liggende klær for enhver anledning for ethvert magemål i et svangerskap - jeg antar du ikke kommer i hot pink crop top, håndfarget batikkskjørt i pastell og avklippet dongerivest?

15 minutter siden, Krutsi skrev:

ellers har jeg en hund mindre i dag :cry: 

IMG_1054.JPG

:hug:

Nå har jeg malt strøk 2 på pipemuren i stua, så nå skal jeg steke meg pannekaker til middag og slappe av før det er Skypestyremøte om to og en halv time - hvor vi skal gå gjennom RS-sakene. Fire av syv dager denne uka går med til møter i eller for raseklubben. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt begynne å snø i Oslo også! Jeg sitter her og beundrer mine helt nye langrennski og staver :wub: ! Valgte smørefri med integrert mohair felle siden de har fått så mye gode anmeldelser. 

Jeg jobber sent igjen, men er på ferdigstillingen av rapporten som har plaget livet av meg den siste uken, så er bare en time til eller noe før jeg sender den avgårde og kan jobbe normalt en stund fremover. 

@Krutsi kondolerer!!!

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...