Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden, *Kat84* skrev:

Joda, har ledning til kameraet. Men det er så gammalt at det finnes ikke drivere som kan lastes ned som er kompatible med så ny Windows som jeg har :lol: 
Det er eksen sitt. Jeg kjøpte det av ham. Kostet en 0,33 flaske Whiskey og en naturhårsbørste fra Vita, så regner med at det er et sted mellom 10 og 15 år gammalt :aww: Men uansett hadde jeg ikke lyst til å bruke penger på nytt kamera akkurat nå :P Selv om jeg kan ha det i 15 år. 

:lol: ! Okda. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

"Gå masse, det hjelper til å holde bekkenløsning unna!" sa de... Særlig. Jeg ligger nå rett ut på sofaen og vet ikke engang om jeg kommer meg inn i senga uten hjelp etterpå :P

Ikke er det noe behagelig å ligge heller, det gjør også vondt. Men iallfall mindre vondt enn å sitte...

Tror jeg har fortjent å ikke gjøre noe i morra! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Annik skrev:

"Gå masse, det hjelper til å holde bekkenløsning unna!" sa de... Særlig. Jeg ligger nå rett ut på sofaen og vet ikke engang om jeg kommer meg inn i senga uten hjelp etterpå :P

Ikke er det noe behagelig å ligge heller, det gjør også vondt. Men iallfall mindre vondt enn å sitte...

Tror jeg har fortjent å ikke gjøre noe i morra! :aww:

Føler med deg! 

Jeg har hatt bekkenløsning fra uke 10-12 begge gangene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet ikke hvorfor, men i mitt hode forventet jeg å lese at du hadde sendt meldingen til feil nummer - DET hadde vært flauere om en random person fikk spørsmål om litt prat og kos :D 

Hoho, det hadde tatt seg ut! "Hei, kan jeg komme på besøk for litt prat og kos?" :whistle: Heldigvis sendte jeg til riktig person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig i skikkelig dårlig humør i dag, av alt for mange grunner. Så fikk jeg plutselig melding av paps om at det nå er helt bestemt at han skal hente valp i begynnelsen av Desember, så når jeg kommer hjem til jul har vi en ny liten elghundbølle i hus:wub:  Og vipps var dagen reddet! Han blir jo ikke min, men håper på å få låne han litt i perioder etterhvert som han er kommet dit at han både er husren og kan være hjemme alene et par timer. Valpene er ennå bare 4 dager gamle så det blir jo enda en stund til, men idémyldringen til navn har allerede begynt, for navn har jeg fått siste ord på :D Har allerede en del idéer, men sier ikke nei til forslag (liker særlig norske, sterke navn, navn hentet fra naturen, eller fra norrøn mytologi. Vi har Ravn fra før.)

Gleder meg bare litt og er absolutt ikke overgira:whistle:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Krutsi skrev:

Føler med deg! 

Jeg har hatt bekkenløsning fra uke 10-12 begge gangene.. 

Det har jeg heldigvis sluppet, å ha det så lenge må være grusomt! Men det blir verre og verre for hver uke... bare uke 25 enda, så det kan jo bli spennende etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 minutter siden, Malinka skrev:

 


På de fleste PC-er som har USB 3.0 så finnes det også USB 2.0 utganger. Har du prøvd å skifte USB inngang?



Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Har teste alle 3 men gikk ikke... :hmm:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Annik skrev:

Det har jeg heldigvis sluppet, å ha det så lenge må være grusomt! Men det blir verre og verre for hver uke... bare uke 25 enda, så det kan jo bli spennende etterhvert :P

Det er ikke heeeelt uten grunn at jeg har aldri ment at svangerskapene har aldri vært noen høydare :lol: 

men les deg opp på nettet ang tips og triks.. utrolig hvor mye enklere livet blir med å feks bare sette seg på en krakk når man dusjer, har på seg sko eller sokker osv.. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perfect Image skrev:

Så fin dag :) Var ganske nede etter den C'n på lørdagen. Han fikk 0 på albuene, og ingen forkalkninger på hoftene ihvertfall :) Så igår ble søsteren hans på sin første utstilling BIR, cert og BIG 4. Utrolig morsomt for familien som eier henne og tok henne med selv, synes det er ekstra gøy når de gjør det bra, som ikke egentlig har peiling eller noen forutsetninger utenom å ha fått beskjed om å lære hunden å bli vandt med å bli tatt på av fremmede og løpe med beina i bakken ved siden av dem :) Hun ble også BIS på et matchshow tidligere i år, for en dommer jeg tror @enna vet hvem er.

Før lunsj synes jeg Lerke bjeffet sånn, kikker ut vinduet og ser vi har noen ungkviger på feil side av gjerde, og ganske langt unna de andre mtp jeg kan se dem :P Tok med meg Arya egentlig mest med tanke på å distrahere dem litt, men hun var helt rå! Det hadde jeg aldri trodd eller forventet. Drev dem så fint ned til de andre og med engang en av dem prøvde seg på å løpe en annen vei så var hun på den. Vi hadde spesielt en som hele tiden stod og stirret på henne og prøvde å komme seg unna de andre og løpe tilbake igen der vi var, men hun ga seg aldri og klarte å holde dem sammen :)Hun holder enda god avstand fra dem mens hun jobbet, noe jeg var glad for siden de ikke egentlig er vandt med hund, og hun har aldri gjort noe sånt før :P Var mektig imponert, og når de var på rett sted fikk jeg henne til å hjelpe meg å jage bort de andre fra åpningen og vi fikk dem lett inn på rett side av gjerde. Kjente meg nesten på gråten etterpå av hvor fornøyd jeg var med oss begge haha! Også skal jeg fortsette å gjøre ungdyrene vandt med hunder :) Dette hadde jeg aldri aldri i verden trodd :P 

Så moro! Både utstillingen og kugjetingen. 

 

Leser legemiddelkjemi for tiden og lurer på hvordan i huleste jeg skal komme i mål så jeg er klar for eksamen om 2 uker :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

"Noen " har skjønt hva som er i ferd med å skje når jeg går på badet og tannbørsten skrus på. 

"Noen" gikk inn på soverommet i forveien for å varme dyne og pute :aww:

Så da sier vi god natt :)

 

20161011_002900.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en intens retard jeg er noen ganger :P Satt her og sosa med litt modellbygging, kosa meg verre. Når jeg var ferdig satte jeg på en vaskemaskin jeg hadde utsatt litt for lenge. Problemet er at jeg ikke sjekka klokka. Den var blitt 01:00... Jadda. Og ikke nok med at jeg satt på en vaskemaskin - jeg satte på en ULLVASK. Så den må jeg faktisk være våken for :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåke og tre minus, vintern er på vei gitt. :aww:   Mann og barn har reist, hunder er luftet, gakker er sluppe ut, kaniner og hester er sjekket, jeg er bespist, fått kaffe og dusjet - og har 11 minutter på meg til jeg blir hentet. Ikke dårlig. :ahappy:  

i dag begynner mamma og stefar på lister - spent på å se hvor langt de kommer, de reiser videre i dag da, men de får begynt så får vi ta resten. Jeg er utrolig heldig som har dem som gidder å ta i et tak!  Jeg har veldig vondt for å ta i mot slik hjelp, og jeg husker veeeeeeldig godt hvorfor - men sånn formen min er og timeplanen til Bonden er nå, så er det verdt det likevel. I morgen melder jeg meg ut av den virkelige verden, så får nytt og bedre liv starte på torsdag. DA har jeg nytt stuegulv, forhåpentligvis gulvlister, "ny" tv med chromecast og i det heletatt. :ahappy: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi tror mange på sonen har begynnende influensa/forkjølelse- melder meg inn i klubben.

Snart må jeg pakke, sorte klær og minneord, skal i begravelse. Trist men slik er livets gang. Ikke skal Prima være med i dag heller, kanskje like greit- ho tror jo alt er fest. 

Ellers er det innbruddraid her for tiden. Jeg har mistet masse utstyr i boden, og en venn av meg har fått stjelt skiltene- hva skal en med stjålne skilter????

Kos dere videre- jeg får finne frem sorte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Forkjølelse henger lenge i...Utrolig artig å få tidenes hosteanfall på jobb og hoste så man brekker seg. Jada. Jeg går ingen steder uten paracet og fisherman's friend akkurat nå. 

Jeg har fri, og er ikke overbegeistret over to timers obligatorisk møte på jobb. 

I kveld kommer Bizi'en min hjem. Utrolig stille det blir i et hus uten noen poter som tasser.

Hun har ikke kastet opp mer etter ormekuren, så da var det vel det, da. Andre gang på et halvt år, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en surredag, og klokka er ikke 11 enda :lol: Bonden dro på jobb, der hadde de endra lister siden sist han så, og ikke sagt i fra, så det ble bomtur,  jeg dro til fysio for å innse at f... Timen er i morgen!  Vanedyr,alltid time på tirsdag nemlig :lol: ordna seg da,fikk flyttet timen :lol:

Nå har jeg kjøpt to par vintersko til snupp, 200kr pr par! Me like. Nuh hjem straks,  venner på tog. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Klematis skrev:

Forkjølelse henger lenge i...Utrolig artig å få tidenes hosteanfall på jobb og hoste så man brekker seg. Jada. Jeg går ingen steder uten paracet og fisherman's friend akkurat nå. 

Jeg har fri, og er ikke overbegeistret over to timers obligatorisk møte på jobb. 

I kveld kommer Bizi'en min hjem. Utrolig stille det blir i et hus uten noen poter som tasser.

Hun har ikke kastet opp mer etter ormekuren, så da var det vel det, da. Andre gang på et halvt år, det. 

Kan anbefale zyx om du absolutt må snakke på jobb når du hoster - det har vært litt redningen for meg som lærer flere ganger, bedøver litt så man slipper de akutte hosteanfallene når man skal si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Har ikke fått gjort så mye i løpet av dagen jeg heller. 

Skulle sende SMS til de som har kjøpt huset og spørre om de var interessert i å overta tidligere siden vi er ferdige. De skal visst gjøre mye arbeid for å bli ferdig til jul. 
Så oppdaget jeg at avtaledokumenter og alt ligger inne på nettsiden til megleren. Og der kom det frem et langt lavere beløp i salgsomkostninger enn hva jeg var blitt fortalt. For jeg måtte nemlig haste avgårde på jobb før megler gikk når avtalen ble inngått.... 

Luringen trakk av nesten 100.000 kroner i det han hadde som overskudd. Så da har jeg sendt bilde av både dokumenter og utregning, og har gitt klar beskjed om at det ikke blir trukket noe omkostninger av min del. Og siden han serverte nok en løgn bør han begynne å tenke på hvilket beløp han tenker å høyne min andel til. 

Stakkars som bare har 100.000 etter alle hans utgifter er betaltf, mens jeg etter alle mine utgifter er heldig om jeg har 15.000 :getlost:

Sånn, måtte bare få det ut. Nå kan dagen fortsette på en bedre måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...