Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

13 minutter siden, Polfarer skrev:


Han bare rista på huet og lo emoji38.png



Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

:lol:  Tror jeg på :lol: 

Naive innflyttern meg har nemlig nevnt å handle trevarer i vingelen en gang tidligere, jeg gjør ikke det igjen :aww::lol: 

 

 

Nå har min mor overtatt ringeprosjektet siden hennes datter er ubrukelig til det og :lol: (ok, det er veldig sagt med humor, men hun vet hva hun vil at vi skal ha, det vet jo ikke jeg, jeg vet hva jeg vil ha :aww::lol: så da blir mine forsøk ganske ubrukelige.) Så nåååå kan jeg gå og legge meg og dø litt, håper jeg slipper unna migrenemedisin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

2 minutter siden, Raksha skrev:

:lol:  Tror jeg på :lol: 

Naive innflyttern meg har nemlig nevnt å handle trevarer i vingelen en gang tidligere, jeg gjør ikke det igjen :aww::lol: 

 

 

Nå har min mor overtatt ringeprosjektet siden hennes datter er ubrukelig til det og :lol: (ok, det er veldig sagt med humor, men hun vet hva hun vil at vi skal ha, det vet jo ikke jeg, jeg vet hva jeg vil ha :aww::lol: så da blir mine forsøk ganske ubrukelige.) Så nåååå kan jeg gå og legge meg og dø litt, håper jeg slipper unna migrenemedisin. 

 

:lol::lol: 

Etter noen uker oppe i Einunndalen nå i sommer lærte jeg fort at det gjelder å holde kjeft om man ikke er 100% sikker på hvor personen en snakker med er fra! Det var visst ikke så populært at jeg trodde at Grimsbu og Folldal var omtrentlig samme plass :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

:lol::lol: 

Etter noen uker oppe i Einunndalen nå i sommer lærte jeg fort at det gjelder å holde kjeft om man ikke er 100% sikker på hvor personen en snakker med er fra! Det var visst ikke så populært at jeg trodde at Grimsbu og Folldal var omtrentlig samme plass :lol:  

:lol: Stakkars! Det er sånne ting jeg kan finne på å gjette på :lol:  fa'li fa'li territorie å bevege seg ut på :aww: 

 

Noen som vil ha verdens søteste islending? Isisen som stod her skal visst selges eller ut på för, var visst litt arbeid å ha alt ansvaret for hesten selv, gitt. :aww:  Hadde jeg hatt bruk for han og tid og ork, så hadde jeg sagt jeg vil ha han, for han er tvers gjennom søt, men jeg har mer enn nok. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kokospaniel skrev:


Sånt har jeg flydd fra Genève til København tror jeg. Det var ikke noe artig, personellet ombord likte det heller ikke. Flyr dash før det der

Haha! Så leit at crewet ombord gav en negativ holdning, det bør de jo ikke :P Jeg har flydd det et par ganger, verste var en tur fra München til Rostock med Lufthansa. Det var så turbulent og ******! :lol: Trodde jeg skulle dø. Men gjorde jo ikke det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe problem å få rabatt på kjolen, så nå trakk de av 20% :D Liker sånn god service, og bare et par dager leveringstid!

 

Nettopp snakket med mamma. De kommer fredag ettermiddag og lillebroren min blir også med. Han skulle egnetlig ikke pga elgjakta, men så fikk de tre elg på lørdag, så da kunne han være med likevel. Han er helt jaktfrelst for tiden :P Blir godt å se dem igjen, både folk og hunder!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Polfarer skrev:

:lol::lol: 

Etter noen uker oppe i Einunndalen nå i sommer lærte jeg fort at det gjelder å holde kjeft om man ikke er 100% sikker på hvor personen en snakker med er fra! Det var visst ikke så populært at jeg trodde at Grimsbu og Folldal var omtrentlig samme plass :lol:  

Du får spørre kompisen din om han vet likheten mellom en Alvdøl og en skiftenøkkel? Begge er store i kjeften og fullstendig ubrukelige :aww: 

hilsen kviknedølen ✌️

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skulle jeg ønske jeg hadde badekar! Ble svett og våt på beina på tur idag, og siden vi kjørte til turstedet handlet og fylte jeg diesel etter turen og da ble jeg kald :| Så da satt jeg i dusjen en stund, før jeg så det var vann over hele gulvet :P Jeg veit jo at sluket er litt vrient om våren og høsten, men det hadde jeg glemt idag :lol:

Fint på tur idag da!

IMG_20161010_110545_1.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Krutsi said:

Du får spørre kompisen din om han vet likheten mellom en Alvdøl og en skiftenøkkel? Begge er store i kjeften og fullstendig ubrukelige :aww: 

hilsen kviknedølen ✌️

Tenker vi sier at sivilisasjonen stopper nord for Sinsenkrysset, jeg... *løper*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Haha! Så leit at crewet ombord gav en negativ holdning, det bør de jo ikke :P Jeg har flydd det et par ganger, verste var en tur fra München til Rostock med Lufthansa. Det var så turbulent og ******! :lol: Trodde jeg skulle dø. Men gjorde jo ikke det da.

Har jeg nevnt den gangen jeg skulle til Poznan med mellomlanding i Frankfurt? Og ble busset ut til den ytterste "nøgne ø" på flyplassen for å entre et forsjoffent, lite polsk propellfly? Jeg tenkte jo at NÅ har min siste time kommet... men makan til behagelig flytur har jeg vel aldri hatt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Stine skrev:

Idag skulle jeg ønske jeg hadde badekar! Ble svett og våt på beina på tur idag, og siden vi kjørte til turstedet handlet og fylte jeg diesel etter turen og da ble jeg kald :| Så da satt jeg i dusjen en stund, før jeg så det var vann over hele gulvet :P Jeg veit jo at sluket er litt vrient om våren og høsten, men det hadde jeg glemt idag :lol:

Fint på tur idag da!

 

Når jeg nå flytter og skal ha nytt bad (igjen) så skal jeg ha badekar og dusj. Jeg savnet badekaret mitt noe HELT vanvittig!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Takk! 
Håper jeg finner, for da har jeg alle ting jeg trenger. Snart er hinderet ferdig også, og da har jeg omsider alt i boks :D 

Biltema hadde ikke den typen jeg trengte. Det er til et sikkert 15 år gammalt kamera :lol: 

Clas Ohlson kjøpte jeg fra. Det er det som ikke funker. Finner ikke på sidene til Elkjøp og Expert, men det er sikkert jeg som har brukt feil søkeord, så jeg stikker innom dem å sjekker når jeg først er ute :)  

Og nå skal jeg altså ut og handle. Bedre seint enn aldri osv :aww: 

Mente kjegler fra Biltema :) Men bra du fant minnekortleser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin dag :) Var ganske nede etter den C'n på lørdagen. Han fikk 0 på albuene, og ingen forkalkninger på hoftene ihvertfall :) Så igår ble søsteren hans på sin første utstilling BIR, cert og BIG 4. Utrolig morsomt for familien som eier henne og tok henne med selv, synes det er ekstra gøy når de gjør det bra, som ikke egentlig har peiling eller noen forutsetninger utenom å ha fått beskjed om å lære hunden å bli vandt med å bli tatt på av fremmede og løpe med beina i bakken ved siden av dem :) Hun ble også BIS på et matchshow tidligere i år, for en dommer jeg tror @enna vet hvem er.

Før lunsj synes jeg Lerke bjeffet sånn, kikker ut vinduet og ser vi har noen ungkviger på feil side av gjerde, og ganske langt unna de andre mtp jeg kan se dem :P Tok med meg Arya egentlig mest med tanke på å distrahere dem litt, men hun var helt rå! Det hadde jeg aldri trodd eller forventet. Drev dem så fint ned til de andre og med engang en av dem prøvde seg på å løpe en annen vei så var hun på den. Vi hadde spesielt en som hele tiden stod og stirret på henne og prøvde å komme seg unna de andre og løpe tilbake igen der vi var, men hun ga seg aldri og klarte å holde dem sammen :)Hun holder enda god avstand fra dem mens hun jobbet, noe jeg var glad for siden de ikke egentlig er vandt med hund, og hun har aldri gjort noe sånt før :P Var mektig imponert, og når de var på rett sted fikk jeg henne til å hjelpe meg å jage bort de andre fra åpningen og vi fikk dem lett inn på rett side av gjerde. Kjente meg nesten på gråten etterpå av hvor fornøyd jeg var med oss begge haha! Også skal jeg fortsette å gjøre ungdyrene vandt med hunder :) Dette hadde jeg aldri aldri i verden trodd :P 

 

14522809_10154491991985256_4486263826072286083_n.jpg?oh=f736117c944d194b13b543a4c66ae003&oe=58A204EB

14680577_10154491992005256_7539400144557982558_n.jpg?oh=06c6fa2fc519fe7e7ecbe630409cb96c&oe=5866B802

14611041_10154491992045256_961244199279525560_n.jpg?oh=650a1a8a3e9a28ced0dcaea1c4c03941&oe=58AD5F65

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JeanetteH skrev:

Når jeg nå flytter og skal ha nytt bad (igjen) så skal jeg ha badekar og dusj. Jeg savnet badekaret mitt noe HELT vanvittig!  

Badekar står øverst på lista mi den gangen vi skal gjøre noe med badet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg aldri brukte badekaret som sto i det huset jeg bor i nå og fikk det fjernet. Klarte liksom ikke å slappe av når jeg visste at jeg snart skulle reise meg opp, dusje, tørke meg, kle på meg og tørke av badegulvet. :P

Ble ikke noe mer enn en rusletur i nærmiljøet i dag gitt. Gjennomfrossen og uggen. Nå skal jeg tenne opp i peisen og krype sammen i sofakroken med ullteppe på. Men i morgen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang når jeg blir rik ønsker jeg meg hus med stort nok bad til både badekar og dusj. Og skikkelig hage. Og et karnappvindu jeg kan lage en comfy sitteplass i. Og kjøkken med nok skap-plass til at det ikke står kjøkkengreier overalt. Og veggplass nok til nok bokhyller til at jeg får plass til bøker også, ikke bare filmene og musikken til gubben. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 minutter siden, rosinbolle skrev:

Mente kjegler fra Biltema :) Men bra du fant minnekortleser! 

Åja! Har de slik der? Fant spylevæske og værstasjon på Biltema da :P 
Minnekortleseren har jeg hatt i et par måneder. Og plutselig vil det ikke funke. 
Og hos samtlige elektronikkbutikker har de minnekortlesere, men ikke som passer til CF :pinch: 
Så om jeg ikke finner det så blir det jo nytt kamera. Ekstremt irriterende og veldig unødvendig egentlig når det jeg har faktisk fungerer helt utmerket... 
 

Sjef har nettopp klart det utrolige. Nemlig det å klare å tisse seg selv på hals og hake. Det er flinke gutten min det :aww: 

Om ca halvtimes tid skal jeg kjøre avgårde til huset. Ta en siste utvask, og så tekte jeg å gå tur en siste gang i turområdet der. Så blir det mye løping uten bånd også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, laikamor skrev:

 

 

Takk for tips, skal se om ikke jeg får kommet meg innom noen undertøysforretninger i løpet av uka. Har lett for å bli dyrt føler jeg, og jeg var egentlig ikke tenkt til å kjøpe meg kjole engang for bare et par dager siden :P I værste fall får det bli vanlig Bh under, selv om det ikke vil se så veldig pent ut..

Bare hopper innom. Har du vurdert bolero? Hvis den ikke er sånn superkort, dekker den bh'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SAGA skrev:

Bare hopper innom. Har du vurdert bolero? Hvis den ikke er sånn superkort, dekker den bh'n?

Tenker at siden det er i Spania så blir det gjerne litt varmt med en bolero over. I tillegg klarer jeg ikke å føle meg komfortabel med bolero, føler det blir som en altfor liten jakke eller noe :P Ellers inget dumt forslag altså.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laikamor skrev:

Tenker at siden det er i Spania så blir det gjerne litt varmt med en bolero over. I tillegg klarer jeg ikke å føle meg komfortabel med bolero, føler det blir som en altfor liten jakke eller noe :P Ellers inget dumt forslag altså.

Det var i Spania, ja. Det fikk jeg ikke med meg. Et silkesjal, kanskje?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SAGA skrev:

Det var i Spania, ja. Det fikk jeg ikke med meg. Et silkesjal, kanskje?

Mulig det funker, ja! Er dog litt redd at jeg kommer til å legge det fra meg uansett :P Jeg tror jeg skal se om jeg kan finne en Bh som funker, såfår jeg evt ha et sjal som en reserveløsning :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal levere en oppgave imorgen tidlig, så den må skrives ferdig nå idag. Så klart sitter jeg da istedet med hunderasequizer på nett. Visste dere at siden jeg liker å tusle rolig ca én times tid i hverdagen med min golden og ikke drive med noen spesiell hundesport eller trening så passer jeg ungarsk vizsla og andre jakthunder? Må bare elske amerikanske hundequizer. :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...