Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

15 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg synes du er kjempefin på bildet jeg. Og neste gang jeg har valp skal jeg ha sånne hansker! @Wednesday se hanskene! 

De hanskene er gull verd når vi får inn villkatter som ikke setter pris på håndtering og sprøyter:sleep::lol:

8 minutter siden, Bjornal skrev:


Åherre, jeg ler så tårene triller. Var akkurat det jeg også tenkte med hanskene, evt hvor jeg kunne få kjøpt sånne. Pippipen så litt skræmt ut, da ;)

Minkhansker, og de er gull verd i blant:aww: Skræmt? neida, den smiler jo til fotografen, ser du ikke det?:teehe:
Vi er veldig forsiktige når vi får inn villdyr, rolig håndtering og minst mulig av det, samt et stille rom hvor de kan være i fred.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Guest *Kat84*
26 minutter siden, Pringlen skrev:

Ha ha, har en tidligere kompis, som ble skilt fra kjærringa si, og nå har han tydeligvis funnet den store kjærligheten. Er liksom ikke måte på klissestatuser som tyter ut - hver dag, faktisk :D Synes nesten det er litt søtt :P Men om gubben min hadde holdt på sånn, måtte jeg nok skutt ham..

:lol: 

 

14 minutter siden, Perfect Image skrev:

Haha enig. Dessuten så hadde jeg lurt på hva som hadde feilet min om han hadde plutselig begynt med noe sånt noe :aww: 

Plutselig forandring i den retning kan virkelig få en til å lure på hva som har utløst det ja. 
Hardt dunk i hodet hadde vært min første innskytelse tror jeg. 

Her en dag fikk jeg en av de mest romantiske erklæringene jeg har fått på mange år faktisk. Eksen begynte plutselig å snakke om hvor fint vi hadde det før, og avsluttet det hele med "Du er faktisk bedre enn paprikachips og sjokolade kombinert du!". 

Når det blir romantisk... Da er det et meget godt tegn på at en klissete FB status haddde vært grunn til både innleggelse på sykehus, psykiatrisk, og romstering i lommer etter tegn på at partner har vært å rota i feil rede :aww: 
 

Herregud så sliten jeg er i dag... Ikke så rart egentlig med tanke på hvordan dagen utartet seg. Nå skal jeg bare sende inn en haug med rapporter på mail, og så blir det kveld. Er alt for god på å bli distrahert for tiden kjenner jeg. Bahr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å overbevise Sara om at de må kjøpe dunker neste gang siden oppdrettterne bare vil selge til jegere. Samboen driver bare med elgjakt, men det trenger da ikke oppdretteren å få vite! Han kan kjøpe, og så kan dunkeren bo hos meg. Smart?

14658332_10154645183378817_10023046_n.png?oh=d48fc9e80a835ce69308a9c3ffd4fdf6&oe=58000DBF

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Tricolor skrev:

Itte je heller:D Jeg får også fnatt når folk legger ut bilder og skryter uhemmet av ungene sine sånn typ annenhver dag. Seee på min unge, ser dere hvor fantastisk mye søtere enn alle andre unger i verden?:no: Altså, folk får lov til å være stolte av sine barn. Men når de skriver jevnt og trutt som om alle må se at deres er de beste i verden, dah altså.

Da får jeg bare lyst til å svare "det er mine barn som er de beste i verden :aww:" :lol: 

41 minutter siden, Pringlen skrev:

Ha ha, har en tidligere kompis, som ble skilt fra kjærringa si, og nå har han tydeligvis funnet den store kjærligheten. Er liksom ikke måte på klissestatuser som tyter ut - hver dag, faktisk :D Synes nesten det er litt søtt :P Men om gubben min hadde holdt på sånn, måtte jeg nok skutt ham..

Det er ikke søtt, det er å prøve å overbevise (seg selv og) andre om at nå er han lykkelig nå - og det får meg til å tenke at han kanskje ikke er så lykkelig som han later som :aww: 

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Her en dag fikk jeg en av de mest romantiske erklæringene jeg har fått på mange år faktisk. Eksen begynte plutselig å snakke om hvor fint vi hadde det før, og avsluttet det hele med "Du er faktisk bedre enn paprikachips og sjokolade kombinert du!". 

Wow! Du må jo bare være helt føkkings fantastisk! :lol: Paprika-potetgull og sjokolade er skrekkelig godt da! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 minutter siden, 2ne skrev:

Wow! Du må jo bare være helt føkkings fantastisk! :lol: Paprika-potetgull og sjokolade er skrekkelig godt da! :D 

Aij nåååoooww!! :lol: 

Med tanke på at han glatt kan trykke i seg en 200 gram sjokoladeplate selv, og en hel pose paprikachips så tar jeg det faktisk som en romantisk gest :P Er ikke så storkrevende når det kommer til akkurat det individet der jeg :aww: 

Det var dette med å komme seg til sengs da. Kanskje jeg skulle testet det nå siden øynene antakelig ser ut som japansk anime... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Kangerlussuaq said:

Dere skulle alle bare visst hvordan det er å ha en kjæreste som IKKE har facebook! Det er jo nesten som at han ikke eksisterer! Disse kontinentale Europeerne er så rare! :lol: 

Tja, min har fb-konto, men ER der ikke likevel ... :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg prøver å overbevise Sara om at de må kjøpe dunker neste gang siden oppdrettterne bare vil selge til jegere. Samboen driver bare med elgjakt, men det trenger da ikke oppdretteren å få vite! Han kan kjøpe, og så kan dunkeren bo hos meg. Smart?

14658332_10154645183378817_10023046_n.png?oh=d48fc9e80a835ce69308a9c3ffd4fdf6&oe=58000DBF

Jo du, vi snakket jo om at dunkere ikke er så dumme som de ser ut? Jeg har ombestemt meg. Etter å ha lånt med meg en svært dunker-preget x-reg. hund nå i helga. Han var akkurat så dum som han ser ut :P Men jaget bra allikevel, så da er det jo ikke så nøye :) Veldig søt og enkel sjel, da...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, enna skrev:

Tja, min har fb-konto, men ER der ikke likevel ... :P 

 

Min og :lol: jeg gadd ikke gratulere han på fb i år engang :aww: 

 

Vet ikke helt om tven var verdt det vi betalte for den, men den funker, så da så.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Dere skulle alle bare visst hvordan det er å ha en kjæreste som IKKE har facebook! Det er jo nesten som at han ikke eksisterer! Disse kontinentale Europeerne er så rare! :lol: 

Jeg har ei venninne som er amerikansk (bor i Norge) og som ikke er der.. og det var så merkelig å spørre om tlfnr hennes for å få tak i henne istedenfor å bare bruke face :lol: 

44 minutter siden, enna skrev:

Tja, min har fb-konto, men ER der ikke likevel ... :P 

 

Samme her.. tagger jeg han i en del ting, så sjekker han etterhvert,. Men trykker ikke liker engang på ting :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, *Kat84* skrev:

Aij nåååoooww!! :lol: 

Med tanke på at han glatt kan trykke i seg en 200 gram sjokoladeplate selv, og en hel pose paprikachips så tar jeg det faktisk som en romantisk gest :P Er ikke så storkrevende når det kommer til akkurat det individet der jeg :aww: 

Noen ganger så er det de rare komplimentene som er søtest :ahappy:  Jeg ser ikke helt at det er noen big deal å få i seg 200 g sjokolade og en hel pose potetgull på en kveld da *kremt* :lol: 

Men sånn apropos kliss, jeg får noia av sånne livsmotto, livsbejaende, "nå er vi jaggu meg positive her"-greier også. Som disse:

14716144_1822584851289117_40391422027254 

14479675_686229978196469_416679745085905

14517423_10153871022332371_1233053391564

Da har jeg mest lyst til å be de som sprer sånt om å kysse meg midt i den kroppsdelen som ikke brukes til noe annet enn sitting lenger, faktisk :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 2ne skrev:

Men du er jo litt sånn glad i folk du, jeg er ikke det jeg :P 

Neeeeeeeei, jeg er jo ikke det :o Eller... bare later jeg som om jeg ikke liker folk? :o:o Er jeg skapsosial???? :o 

8 timer siden, 2ne skrev:

Jeg ser heller nesten ikke på tv lenger, og jeg syns det er digg :ahappy: Selv om tv'en står i stua jeg sitter i til og med (jeg har jo bare en :lol:

Ja, det er egentlig veldig digg! Jeg savner det jo ikke engang liksom... men jeg har jo egentlig ikke sett så mye før heller - den har jo bare stått på i bakgrunnen som støy :aww: 

8 timer siden, Tricolor skrev:

Itte je heller:D Jeg får også fnatt når folk legger ut bilder og skryter uhemmet av ungene sine sånn typ annenhver dag. Seee på min unge, ser dere hvor fantastisk mye søtere enn alle andre unger i verden?:no: Altså, folk får lov til å være stolte av sine barn. Men når de skriver jevnt og trutt som om alle må se at deres er de beste i verden, dah altså.

Ååååå... det der sliter jeg med vøtt... både når det gjelder unger og hunder. Nå har jeg ikke sååå mange venner med små unger da, og de vennene jeg har som har voksne barn, gjør liksom ikke sånn - da bare viser bilder og sånt, og det synes jeg jo bare er koselig :) 

7 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg prøver å overbevise Sara om at de må kjøpe dunker neste gang siden oppdrettterne bare vil selge til jegere. Samboen driver bare med elgjakt, men det trenger da ikke oppdretteren å få vite! Han kan kjøpe, og så kan dunkeren bo hos meg. Smart?

14658332_10154645183378817_10023046_n.png?oh=d48fc9e80a835ce69308a9c3ffd4fdf6&oe=58000DBF

:wub:

6 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg har ei venninne som er amerikansk (bor i Norge) og som ikke er der.. og det var så merkelig å spørre om tlfnr hennes for å få tak i henne istedenfor å bare bruke face :lol: 

:lol: Jeg blir jo helt handicappet når jeg skal få tak i folk som IKKE er på FB :lol: 

6 minutter siden, 2ne skrev:

Noen ganger så er det de rare komplimentene som er søtest :ahappy:  Jeg ser ikke helt at det er noen big deal å få i seg 200 g sjokolade og en hel pose potetgull på en kveld da *kremt* :lol: 

Det går jo lett som en plett det :D 

6 minutter siden, 2ne skrev:

Men sånn apropos kliss, jeg får noia av sånne livsmotto, livsbejaende, "nå er vi jaggu meg positive her"-greier også. Som disse:

:lol: Jeg har sittet og pønsket på en litt  sånn klissete status, for jeg synes jo FB er veldig underholdende og koselig, jeg da, men om jeg skriver noe sånt vil vel folk lure på om de burde få meg locked up eller noe :lol: 

Sitter jeg og venter på å dra til sykehuset - også er jeg litt spent på om jeg er frisk nok til at jeg får medisiner, eller bare blir sendt hjem igjen :aww: 

... og utenfor her har det faktisk drysset ned noen veldig små snøfjon :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siri skrev:

Neeeeeeeei, jeg er jo ikke det :o Eller... bare later jeg som om jeg ikke liker folk? :o:o Er jeg skapsosial???? :o 

Du er nok mer enn bare skapsosial :aww: Du stopper jo og SNAKKER med folk når du er på tur med hundene! :o 

6 minutter siden, Siri skrev:

Ja, det er egentlig veldig digg! Jeg savner det jo ikke engang liksom... men jeg har jo egentlig ikke sett så mye før heller - den har jo bare stått på i bakgrunnen som støy :aww: 

Ja, det er vel det det har vært mest her og, men nå så skrur vi av tv'en når ingen ser på noe, og skrur den bare på når vi skal se på noe. Jeg har funnet ut at det er ikke så veldig mye jeg syns jeg må se på altså :ahappy: 

6 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Jeg har sittet og pønsket på en litt  sånn klissete status, for jeg synes jo FB er veldig underholdende og koselig, jeg da, men om jeg skriver noe sånt vil vel folk lure på om de burde få meg locked up eller noe :lol: 

FB er underholdende, og tidvis altfor "koselig" :aww: 

6 minutter siden, Siri skrev:

... og utenfor her har det faktisk drysset ned noen veldig små snøfjon :o 

Æsj :hmm::P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, enna skrev:

Jeg hadde spydd om min bedre halvdel hadde posta klissete poster om evig kjærleik osv på face...

Får litt fnatt av de parrene jeg kjenner som hele tiden bare MÅ offentliggjøre sine intense følelser for partneren. Jeg forstår rett og slett ikke behovet for å skrive om denslags, offentlig. Jeg fortetrekker at gubben tar slikt på kammerset...det angår nå ingen andre okke som.  

Jeg hadde sendt min til psykiatrisk vurdering hvis han i det hele tatt hadde laget seg en konto på face:bye: Han er så anti-facebook som det går an å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lesedag, så nå skal jeg komme meg ut av både senga og sonen, og heller lage en skikkelig frokost før jeg setter i gang. I går dro jeg på skolen for å lese, tenkte det kunne være bedre pga færre forstyrrelser. Men liker meg faktisk bedre hjemme, for da får jeg faktisk tatt en klesvask eller to innimellom slagene, i stedet for å sitte på skolen og tenke at det må jeg gjøre når jeg kommer hjem - så ender det opp med å bli en forstyrrelse, haha:P 

Like greit at det er sånn kanskje, for det blir ikke mange timene hjemme alene for Kenzie, da. Studietida har faktisk vist seg å være den beste tiden å ha hund på for min del! Er heldigvis ikke lenge til Kenzie kommer hjem nå, jeg drar "hjem" til foreldrene mine på søndag (med buss, takk for den NSB:thumbsdown:), så tar jeg henne med meg tilbake på torsdag/fredag. Endelig blir hun sørlending igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg prøver å overbevise Sara om at de må kjøpe dunker neste gang siden oppdrettterne bare vil selge til jegere. Samboen driver bare med elgjakt, men det trenger da ikke oppdretteren å få vite! Han kan kjøpe, og så kan dunkeren bo hos meg. Smart?

14658332_10154645183378817_10023046_n.png?oh=d48fc9e80a835ce69308a9c3ffd4fdf6&oe=58000DBF

Dunker er min drømmehund også. Her er lite harer, og de håpefulle i huset er bare giret på storviltjakt, til nød andejakt. Så det blir nok bare med drømmen.

Tante og onkel hadde en hittehund som ganske sikkert må ha vært dunker. Vi to var bestevenner. Når jeg tenker på alt den hunden fant seg i... Syv-åtteåringer har ikke alltid utpreget hundevett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Neeeeeeeei, jeg er jo ikke det :o Eller... bare later jeg som om jeg ikke liker folk? :o:o Er jeg skapsosial???? :o 

Ja, det er egentlig veldig digg! Jeg savner det jo ikke engang liksom... men jeg har jo egentlig ikke sett så mye før heller - den har jo bare stått på i bakgrunnen som støy :aww: 

Ååååå... det der sliter jeg med vøtt... både når det gjelder unger og hunder. Nå har jeg ikke sååå mange venner med små unger da, og de vennene jeg har som har voksne barn, gjør liksom ikke sånn - da bare viser bilder og sånt, og det synes jeg jo bare er koselig :) 

:wub:

:lol: Jeg blir jo helt handicappet når jeg skal få tak i folk som IKKE er på FB :lol: 

Det går jo lett som en plett det :D 

:lol: Jeg har sittet og pønsket på en litt  sånn klissete status, for jeg synes jo FB er veldig underholdende og koselig, jeg da, men om jeg skriver noe sånt vil vel folk lure på om de burde få meg locked up eller noe :lol: 

Sitter jeg og venter på å dra til sykehuset - også er jeg litt spent på om jeg er frisk nok til at jeg får medisiner, eller bare blir sendt hjem igjen :aww: 

... og utenfor her har det faktisk drysset ned noen veldig små snøfjon :o 

Ja, det var så merkelig å måtte den runden "har du nummeret til xxxx" da jeg oppdaget jeg ikke hadde det og mannen hennes var på jobb (sjømann), og så ringe henne for å spørre om noe :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Turb skrev:

Jøss opphørssalg på Wassupdog.no - da ble det nonstop varmedekken på Pigg til 419 kr (+ frakt) gitt... det er billig i forhold til de 699 det koster overalt ellers! Godt jeg får lønn imorgen...

Atte ... jeg trengte egentlig ikke det jeg bestilte. Eller, jo. Jeg trengte en ny klosaks. Kjeks. En kong flyer. Også frysetørket lammelever. Hm, ja. :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...