Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

41 minutter siden, Krutsi skrev:

Vanvittig :lol: 

jeg tenker alt for ofte at det er enda godt vi ikke har presidentvalg her i Norge :lol: 

:lol: Det kunne jo blitt underholdende i det minste, men antakelig vis mest skrekkinngytende :lol: 

1 minutt siden, enna skrev:

Det pusses opp på jobb...blir GAL av during, drilling, borring og snodige pipelyder rett over hodet mitt (på kontoret)....:gaah:

Ååå, den duringa er så himla enerverende... 

Får liksom ikke helt varmen i meg. La meg i går og var litt frossen, og er fortsatt frossen... det kan muligens også henge sammen med at jeg er litt gruggete i halsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat "glad-saken" om papegøyen Jack som ble fanget nå etter å ha vært på rømmen siden i sommer. Altså, det er jo en glad-sak mtp at han ville ha frosset i hjel hvis han ikke ble fanget, men samtidig er det litt trist å se en fugl som så tydelig kan og vil fly lange avstander bli sperret inne igjen... 

Sånn ellers sitter jeg å kjenner litt på formen. Ble plutselig akutt kvalm, svimmel og litt susete i hodet. Det roa seg litt nå og jeg det roer seg helt i løpet av de 15 min jeg har før neste pasient kommer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Det kunne jo blitt underholdende i det minste, men antakelig vis mest skrekkinngytende :lol: 

Ååå, den duringa er så himla enerverende... 

Får liksom ikke helt varmen i meg. La meg i går og var litt frossen, og er fortsatt frossen... det kan muligens også henge sammen med at jeg er litt gruggete i halsen. 

Da hadde jeg i alle fall gjort som alaskas innbyggere i ødemarka, flytta til Norges svar på Alaska - fosen. Der har vi knapt fungerende Internett :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på deler av debatten fra USA nå mens jeg sitter og retter naturfagsprøver. Herregud Trump er virkelig atal... Han er også litt som en sånn barneleke som man trykker på en knapp også kommer samme lyden om igjen og om igjen... :o

Hvis han blir valgt blir jeg litt redd for verden... 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Siljus skrev:

Etter alt kjolepraten, måtte jeg inn å se om favoritten min fra Midnatt enda var der! Og det var den.... Hvis den er igjen på fredag, kommer jeg til å bestille en med underskjørt... :aww: 

Så, hva tror folk - sort eller hvitt underskjørt/midjebelte til denne?

Blått... :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, *Kat84* skrev:

Jeg prøver å planlegge morgendagens innkjøp. 
Jeg trenger ny minnekortleser som er kompatibel med USB 3.0. 
Og jeg skulle hatt kjegler til å begynne å trene inn ruta i LP1. 

Noen som vet hvor man kan finne disse tingene? 

Biltema :) Minnekortleser: elkjøp, expert og kanskje muligens clas ohlson? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, Siri skrev:

 

Tror en del sportsforretninger har enkle kjegler man kan kjøpe - billig :) 

 

Takk! 
Håper jeg finner, for da har jeg alle ting jeg trenger. Snart er hinderet ferdig også, og da har jeg omsider alt i boks :D 

52 minutter siden, rosinbolle skrev:

Biltema :) Minnekortleser: elkjøp, expert og kanskje muligens clas ohlson? 

Biltema hadde ikke den typen jeg trengte. Det er til et sikkert 15 år gammalt kamera :lol: 

Clas Ohlson kjøpte jeg fra. Det er det som ikke funker. Finner ikke på sidene til Elkjøp og Expert, men det er sikkert jeg som har brukt feil søkeord, så jeg stikker innom dem å sjekker når jeg først er ute :)  

Og nå skal jeg altså ut og handle. Bedre seint enn aldri osv :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så sulten jeg var i dag! Har egentlig bare lyst å stikke bort på butikken å kjøpe thaimat:drool: Men jeg dropper det nok, i dag skal jeg bare slappe av og gjøre minst mulig :aww:  

Har begynt å strikke på nissen min da :D Og jeg har gått litt lei allerede:teehe: Har ikke veldig mye tålmodighet nei:whistle: Jaja, så lenge de er ferdig til 1. desember så skal jeg være fornøyd :) 

Mamma skal begynne å quilte en juleløper og juletreduk til meg:ahappy: Hun er så flink! Og jeg gleder meg veldig til å se om tankene mine om hvordan juletreduken skal være , om det blir sånn som oppi hodet mitt eller om det blir noe helt annet :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, laikamor skrev:

Typisk.. Idag har de 20% rabatt der jeg bestilte kjolen igår :P

Jeg har gjort slike kjøp før og sagt at "jeg ser den nå er på tilbud. Ønsker derfor bruke angreretten min og bestille ny kjole til 20%. Hvordan går jeg fram med returen"

Det ender med at de gjerne da svarer: vi overfører blablabla beløp til deg som er 20% rabatten du hadde fått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Krutsi skrev:

Da hadde jeg bestilt en til, men brukt angreretten på den fra i går :whistle: 

 

7 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg har gjort slike kjøp før og sagt at "jeg ser den nå er på tilbud. Ønsker derfor bruke angreretten min og bestille ny kjole til 20%. Hvordan går jeg fram med returen"

Det ender med at de gjerne da svarer: vi overfører blablabla beløp til deg som er 20% rabatten du hadde fått. 

Jeg bestilte den siste de hadde i den størrelsen, så å returnere den hvis den passer er litt uaktuelt. Men jeg sendte dem en mail nå, så håper jeg får benytte meg av tilbudet :) De virker veldig greie, så jeg håper det går! 

Får med faktura, og har ikke fått melding om sendt pakke enda, så det bør vel ikke være vanskelig med tanke på betaling heller.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Turb skrev:

Hører på deler av debatten fra USA nå mens jeg sitter og retter naturfagsprøver. Herregud Trump er virkelig atal... Han er også litt som en sånn barneleke som man trykker på en knapp også kommer samme lyden om igjen og om igjen... :o

Hvis han blir valgt blir jeg litt redd for verden... 

....enig. En del av meg tenker jo at han kan jo aldri bli valgt. Samtidig.... :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å  få tak i mannen som styrer trelasten på byggern på os for å høre om de har noe fornuftige lister vi kan bruke. Det er lettere sagt enn gjort. :aww: Også begynner jeg å få heftig skallebank. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Prøver å  få tak i mannen som styrer trelasten på byggern på os for å høre om de har noe fornuftige lister vi kan bruke. Det er lettere sagt enn gjort. :aww: Også begynner jeg å få heftig skallebank. 

 

Kan du ikke ringe skurlaget i vingelen? Kanskje de har noe.. Ikke sikkert de er behandlet da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Kan du ikke ringe skurlaget i vingelen? Kanskje de har noe.. Ikke sikkert de er behandlet da.. 

Man handler da ikke i vingelen! :no: :|:lol: 

Mamma og stefar som skal kjøpe med og de kommer nordfra så de ville ha noe på "veien". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Man handler da ikke i vingelen! :no: :|:lol: 

Mamma og stefar som skal kjøpe med og de kommer nordfra så de ville ha noe på "veien". 

 

:lol: elgjakta er vel snart ferdig mange steder, så bygdene er oppe og går nå :lol: 

men hvor nordfra? Berkåk og støren har byggevare.. Evt Oppdal har hjelpsomme butikker. Tynset til nød da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutsi skrev:

:lol: elgjakta er vel snart ferdig mange steder, så bygdene er oppe og går nå :lol: 

men hvor nordfra? Berkåk og støren har byggevare.. Evt Oppdal har hjelpsomme butikker. Tynset til nød da :lol: 

Jammen, nevn å handle i Vingelen for en Hodøl og de er hakket før hjerteinfarkt :lol:  

Budal, har ringt monter på røros, men liker byggern godt, de er hyggelige og hjelpsomme, så må bare ha tak i han. Og greit om de slipper å kjøre veeeldig langt med metervis med lister på taket :lol: Men nå måå jeg snart kaste inn årene og finne senga... 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Jammen, nevn å handle i Vingelen for en Hodøl og de er hakket før hjerteinfarkt :lol:  

Budal, har ringt monter på røros, men liker byggern godt, de er hyggelige og hjelpsomme, så må bare ha tak i han. Men nå måå jeg snart kaste inn årene og finne senga...

 

 

 

 

Hahahaha du får true med det, så kanskje ha ringer selv :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man handler da ikke i vingelen! :no: [emoji52][emoji38] 
Mamma og stefar som skal kjøpe med og de kommer nordfra så de ville ha noe på "veien". 
 

Haha! Nå lo jeg godt! Satt ved siden av en kompis fra Vingelen akkurat når jeg leste det [emoji38]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:


Haha! Nå lo jeg godt! Satt ved siden av en kompis fra Vingelen akkurat når jeg leste det emoji38.png

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

:lol: !! si at jeg er samboer med en innbidt Hodøl, så skjønner han nok greia :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...