Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

45 minutter siden, laikamor skrev:

Tenker at siden det er i Spania så blir det gjerne litt varmt med en bolero over. I tillegg klarer jeg ikke å føle meg komfortabel med bolero, føler det blir som en altfor liten jakke eller noe :P Ellers inget dumt forslag altså.

Eventuelt ta en vanlig BH du har fra før av, klipp av stroppene på ryggen, og fest slik at de blir en halterneck BH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Eventuelt ta en vanlig BH du har fra før av, klipp av stroppen på ryggen, og fest slik at de blir en halterneck BH :)

Det funker kanskje, ja! 

 

Har bestilt Adams matkasse for første gang denne uken. Håper den ikke kommer så seint. Ble opplyst om at den blir levert mellom 16-22 idag. Jeg har jo ikke tenkt på middag til idag hvis denne matkassen skulle komme seint :P Jaja.. Gubben er ikke hjemme før 20-20.30, så håper den er kommet til da! Og håper vi blir fornøyd. Det er ikke noe vi kommer til å ha fast, men tenkte det var greit med litt nye ideer og nye smaker. Kodtet bare 400ognoe for første kassen i 5 dager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan prøve å få billigere hotellrom på bygda? 

Jo, lørdager og søndager tar de ikke tlf.. Og når man ringer på en mandag får man beskjed om at dette kan kun sjefen bestemme. Og når han kommer på jobb igjen? Jo, torsdagen. 

Men joda, hun skjønte at jeg gjerne ville ha svar før siden jeg planlegger en barnedåp med gjester. Så hun skulle ringe han og gi han beskjeden :lol: 

å kjære vene sier nå jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre kompisen din om han vet likheten mellom en Alvdøl og en skiftenøkkel? Begge er store i kjeften og fullstendig ubrukelige :aww: 
hilsen kviknedølen [emoji111]️

Den kan jeg faktisk forstå! Var sammen med en fra Alvdal en kort stund [emoji38]

Har jeg nevnt den gangen jeg skulle til Poznan med mellomlanding i Frankfurt? Og ble busset ut til den ytterste "nøgne ø" på flyplassen for å entre et forsjoffent, lite polsk propellfly? Jeg tenkte jo at NÅ har min siste time kommet... men makan til behagelig flytur har jeg vel aldri hatt [emoji38] 

Sånn bittelite propellfly måtte jeg opp i her i mai når jeg skulle fra Warszawa til Wroclaw. Bort sett fra litt turbulens var det veldig behagelig :)

En gang når jeg blir rik ønsker jeg meg hus med stort nok bad til både badekar og dusj. Og skikkelig hage. Og et karnappvindu jeg kan lage en comfy sitteplass i. Og kjøkken med nok skap-plass til at det ikke står kjøkkengreier overalt. Og veggplass nok til nok bokhyller til at jeg får plass til bøker også, ikke bare filmene og musikken til gubben. 


Det har jeg [emoji1] Altså badekar og dusj, ikke stort hus [emoji13]


Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polfarer skrev:


Den kan jeg faktisk forstå! Var sammen med en fra Alvdal en kort stund emoji38.png


Sånn bittelite propellfly måtte jeg opp i her i mai når jeg skulle fra Warszawa til Wroclaw. Bort sett fra litt turbulens var det veldig behagelig :)



Det har jeg emoji1.png Altså badekar og dusj, ikke stort hus emoji13.png


Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

Hvem ER du som tydeligvis roter oppi de traktene? :lol: Og så Alvdøl da! :no: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Hvem ER du som tydeligvis roter oppi de traktene? :lol: Og så Alvdøl da! :no: 

 

Haha! Tja, nei det kan du jo lure på :lol: Nå er det ikke ofte jeg er oppi der, men det blir nok oftere med åra :innocent: Har "ekstrafamilie" i Grimsbu blant annet så når jeg først drar meg opp dit er det for å besøke dem eller i forbindelse meg jobb :) 

Og du skal få svar på PM'en :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Mens jeg aldri brukte badekaret som sto i det huset jeg bor i nå og fikk det fjernet. Klarte liksom ikke å slappe av når jeg visste at jeg snart skulle reise meg opp, dusje, tørke meg, kle på meg og tørke av badegulvet. :P

Jeg brukte heller ikke badekaret mitt, så jeg bytta det ut med et deilig dusjkabinett i stedet :D 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Minnekortleseren har jeg hatt i et par måneder. Og plutselig vil det ikke funke. 
Og hos samtlige elektronikkbutikker har de minnekortlesere, men ikke som passer til CF :pinch: 
Så om jeg ikke finner det så blir det jo nytt kamera. Ekstremt irriterende og veldig unødvendig egentlig når det jeg har faktisk fungerer helt utmerket... 

Jeg har et kamera med CF-kort, men det er ikke noe problem å finne leser til det? Jeg har en slik multikortleser - den tar også DF-kort. Sjekk på Komplett.no eller noe kanskje? 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Sjef har nettopp klart det utrolige. Nemlig det å klare å tisse seg selv på hals og hake. Det er flinke gutten min det :aww: 

Ser det levende for meg.... Willy stod en gang og glodde på sin egen stråle en gang som ung... han kunne godt ha truffet hals og hake da gitt :lol: 

6 minutter siden, Polfarer skrev:

Sånn bittelite propellfly måtte jeg opp i her i mai når jeg skulle fra Warszawa til Wroclaw. Bort sett fra litt turbulens var det veldig behagelig :)

Ja, jeg var jo nesten sjokkskadd :lol: Jeg liker jo heller ikke å fly, så kombinasjonen polsk og lite propellfly var jo ikke helt bra :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Polfarer skrev:

Haha! Tja, nei det kan du jo lure på :lol: Nå er det ikke ofte jeg er oppi der, men det blir nok oftere med åra :innocent: Har "ekstrafamilie" i Grimsbu blant annet så når jeg først drar meg opp dit er det for å besøke dem eller i forbindelse meg jobb :) 

Og du skal få svar på PM'en :lol: 

Men det er jo "ingen" som bor i Grimsbu.. Jeg trodde jeg hadde kontroll :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Krutsi skrev:

Hmm.. De tror jeg ikke at jeg har vært borti, ikke som jeg husker i alle fall..

 

. @Raksha vi må nok ut på roadtrip nå! :lol: 

Jeg er med! Glatt! :ahappy: 

 

Min mor plager vettet av en stakkars på monter, ringte meg kl 5 - de stenger halv :lol: Jaja, da blir det lister hvertfall :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Polfarer skrev:

Vi blir der oppe noen uker sånn litt på sensommeren så bare å komme :) Sengeplasser og sånt har vi også om det skulle være behov ;) 

Med mindre du har lyst på besøk av en tornado av en da snart fire år gammel frøken, så spørs det om det er så aktuelt :lol: Samboer med Bonde jeg, reise bort uten barnet på sommern blir ikke veldig poppis. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Når jeg nå flytter og skal ha nytt bad (igjen) så skal jeg ha badekar og dusj. Jeg savnet badekaret mitt noe HELT vanvittig!  

Jeg forsøker å tenke ut om jeg kan ha vaskerom i kjelleren, så jeg kan ha badekar på badet oppe. Men det blir ikke noe oppussing av bad her enda, så jeg har god tid til å tenke mens jeg savner badekar. Jeg får la Glam parre en 20-30 tisper først, tenker jeg. Og melde meg ut av klubben, siden vi har avkoms-grense på 30 valper, og deretter slippes hannene fri om avkommene samlet sett er bra nok, og der er kravene høye.

Kanskje enklere å kjøpe badebalje så lenge.

1 time siden, laikamor skrev:

Mulig det funker, ja! Er dog litt redd at jeg kommer til å legge det fra meg uansett :P Jeg tror jeg skal se om jeg kan finne en Bh som funker, såfår jeg evt ha et sjal som en reserveløsning :)

 

Jeg kjøpte gjennomsiktige BH-stropper en gang jeg skulle ha en pen kjole med smale stropper, tror det var på Lindex til type 19:90 - i hvert fall det året jeg var russ, mulig konsumprisindeksen gjør at det er 29.90 nå.

Når jeg tenker meg om, må jeg jo ha kjøpt en BH også, for de færreste BH'er kan jo ta av stroppene sånn uten videre.

41 minutter siden, Siri skrev:

Jeg brukte heller ikke badekaret mitt, så jeg bytta det ut med et deilig dusjkabinett i stedet :D  

Men Willy brukte jo badekaret!

Nå er jeg trøtt, sliten, det verker i muskler jeg ikke trodde jeg hadde, og jeg vil bare dope meg ned og krølle meg sammen under dyna. Jeg var hjemme fem på fem i morges etter å ha kjørt fra Førde og slitt en del på veien. Også måtte jeg opp for tidlig for å rekke fysioterapi-time, og nå må jeg hjelpe redaksjonskomiteen med innspurten av medlemsbladet. 

Det er verdt litt tunge øyelokk og ømme muskler etter denne helga, jeg skulle bare ønske jeg kunne ta av meg tillitsvervs-hatten i dag også :P Men for Latruda har denne uka vært fantastisk - på torsdag gikk Foenix en god runde i klasse 1 LP, på lørdag gikk Glam en fantastisk MH, og etter en svipptur over Hemsedalsfjellet så kunne jeg i går ta imot 2 BHK på Glam og BIR på Foenix i Førde! Kun tre av 15 bernere fikk CK, og jeg hadde to av dem! Glam stilte i junior for siste gang, og slet med å finne fotfeste på det glatte gulvet, så han ble litt trippete og kort i steget - men det holdt til CK og klasseseier, så fikk han nøye seg med 2 BHK bak en voksen hannhund som var mer samlet i steget. Men det ble noen verdifulle poeng til mestvinnendelista, som var målet med å dra. Foenix debuterte i champion, og fikk kommentar fra dommeren om at hun var den eneste som klarte å ta ut steget og håndtere det glatte gulvet - så hun løp seg inn til BIR, og siden hun ikke er norsk champion tok vi imot certet - og hun er nå fullcertet på småcert. Det smakte godt etter at hun har vunnet altfor mange reserve-cert både på nasjonale og internasjonale utstillinger.

En venninne ble BIS2, så det var en veldig fin dag i Førde! Men en lang natt bak rattet, jeg var så trøtt at jeg stoppet omtrent hvert kvarter for en powernapp - men forsøk å sove komfortabelt i kulda i en trang bil... Jeg ble aldri uthvilt, så da ble det intervallskjøring med 15 minutter kjøring og 15 minutters rastløs søvn.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har lyst på besøk av en tornado av en da snart fire år gammel frøken, så spørs det om det er så aktuelt [emoji38] Samboer med Bonde jeg, reise bort uten barnet på sommern blir ikke veldig poppis. :aww: 

Null stress! Der er det så mye som skjer at ingen kommer til kjede seg :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laikamor skrev:

Mulig det funker, ja! Er dog litt redd at jeg kommer til å legge det fra meg uansett :P Jeg tror jeg skal se om jeg kan finne en Bh som funker, såfår jeg evt ha et sjal som en reserveløsning :)

 

En kortermet blondecardigan blir ikke varm :)

..Knoter jeg med metodekapittelet :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...