Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, 2ne skrev:

Skroller nedover facebook, og det popper opp den ene søtladne statusoppdateringa etter den andre, og jeg har bare lyst til å skrive: "DET VAR DA MAKAN TIL KLISSING!!!"

Bit det i deg, 2ne, bit det i deg :aww: 

*fniser*

14705741_10157584085760072_7347763806113

Var den regnet som klissete? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Just checking :lol: 

Nei, denne gangen var det noe kliss om at kona var hans beste venn blablabla vil elske henne selv etter døden fordi sjelene deres var forbundet for alltid blablabla. Jeg hæler ikke sånt jeg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Westworld :D Vil bare at det skal komme flere episoder... må sjekke ut Scandal - jeg har ikke noe liv og er ikke redd for å si det :P Også må jeg bli ferdig med genseren min så da må jeg ha noe å se på mens ermene blir til. Ja også har en kollega til blitt gravid, så nå er det ca 3 babytepper som må strikkes - folk popper jo ut unger i hytt og gevær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Nei, denne gangen var det noe kliss om at kona var hans beste venn blablabla vil elske henne selv etter døden fordi sjelene deres var forbundet for alltid blablabla. Jeg hæler ikke sånt jeg :aww: 

:lol::lol: 

Åh det fristet såååå å bare lage en sånn status ass :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol::lol:

Du slo meg!! Og her satt jeg og trodde jeg ikke hadde ett liv *fnis*

Pff.. du vet da hvor travelt det er å være småbarnsmor :P:lol: 

Utrolig hvor mange episoder man kommer igjennom når man må sitte i stolen med babyen pppå seg for at den skal sove :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SaraS skrev:

MHM! :lol:

Oh, sambo fant en ettøring med metalldetektoren nettopp. I hagen vår! :D Tror han kommer til å finne mye rart han fyren der.

Sorry :lol: 
Kult med metalldetektor da!!! Her trengte vi bare ei harv for å finne uante mengder uidentifisert metall i åkeren :o

13 minutter siden, 2ne skrev:

Skroller nedover facebook, og det popper opp den ene søtladne statusoppdateringa etter den andre, og jeg har bare lyst til å skrive: "DET VAR DA MAKAN TIL KLISSING!!!"

Bit det i deg, 2ne, bit det i deg :aww: 

:lol: Jeg synes det nesten er litt søtt med slike klissestatuser, jeg :D 

5 minutter siden, JeanetteH skrev:

Åh det fristet såååå å bare lage en sånn status ass :lol: 

Gjør det gjør det :lol: 

Etter at jeg flyttet PC'en til bordet i sommerstua, har jeg knapt nok sett på TV de siste ukene. Nå i kveld tvang jeg meg selv til å sitte en halvtime foran TV'n for å se på nyhetene... Jeg greide altså en halvtime... og holdt på å sovne, så da havna jeg på stolen ved bordet hvor PC'en står igjen :aww: Den nyoppussa stua mi blir jo knapt brukt etter "forfiningen" :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Pff.. du vet da hvor travelt det er å være småbarnsmor :P:lol: 

Utrolig hvor mange episoder man kommer igjennom når man må sitte i stolen med babyen pppå seg for at den skal sove :P 

:lol: 

Jeg fikk prøve meg på en sånn unge som ikke ville sove i dag. Og det var vist ett kompliment til meg at jeg fikk han til å sovne. Lurer nesten på om det var trøstende ord eller noe :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss opphørssalg på Wassupdog.no - da ble det nonstop varmedekken på Pigg til 419 kr (+ frakt) gitt... det er billig i forhold til de 699 det koster overalt ellers! Godt jeg får lønn imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol::lol:

Du slo meg!! Og her satt jeg og trodde jeg ikke hadde ett liv *fnis*

Pff.. du vet da hvor travelt det er å være småbarnsmor :P:lol: 

Utrolig hvor mange episoder man kommer igjennom når man må sitte i stolen med babyen pppå seg for at den skal sove :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:o Er jeg vrang???? :o 

Siden du spør sååååå........ :lol:

 

......har jeg lært å lage leke til kelpisene, ikke råflott men jeg ble veldig fornøyd altså. Kanskje prøve å lage noen flere! :) Sist kjøpte jeg en veldig solid leke i juni, i august gikk den i 2 deler.... :P

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol::lol: 

Åh det fristet såååå å bare lage en sånn status ass :lol: 

Gjør det, så er det en status jeg kan skrive "DET VAR DA VOLDSOMT TIL KLISS DA!" på :P 

42 minutter siden, Line skrev:

Slå deg løs @2ne, slå deg løs :lol: 

Jeg kan ikke det, det er jo folk jeg ikke har sett siden ungdomsskolen, eller folk som tilfeldigvis har samme rase som meg osv. Altså folk jeg knapt kjenner :lol: 

41 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Jeg synes det nesten er litt søtt med slike klissestatuser, jeg :D 

Men du er jo litt sånn glad i folk du, jeg er ikke det jeg :P 

41 minutter siden, Siri skrev:

Etter at jeg flyttet PC'en til bordet i sommerstua, har jeg knapt nok sett på TV de siste ukene. Nå i kveld tvang jeg meg selv til å sitte en halvtime foran TV'n for å se på nyhetene... Jeg greide altså en halvtime... og holdt på å sovne, så da havna jeg på stolen ved bordet hvor PC'en står igjen :aww: Den nyoppussa stua mi blir jo knapt brukt etter "forfiningen" :o

Jeg ser heller nesten ikke på tv lenger, og jeg syns det er digg :ahappy: Selv om tv'en står i stua jeg sitter i til og med (jeg har jo bare en :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud ja, jeg hater sånt kliss! Har et par på FB jeg kjente den mannlige halvdelen av for mange år siden som holder på sånn. Nå var det lenge nedtelling til bryllup med drøssevis av "verdens heldigste" og "verdens beste" og sånt møl, jeg begynte å glede meg til bryllup jeg også bare for å få dem til å holde opp. Men nei da, nå er det så og så mange dager, uker eller måneder som mann og kone, og verdens søteste og beste og elsker deg, nei elsker deg mer, nei elsker deg mest, og jeg tror jeg snart sletter dem bare for å slippe å se mer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, denne gangen var det noe kliss om at kona var hans beste venn blablabla vil elske henne selv etter døden fordi sjelene deres var forbundet for alltid blablabla. Jeg hæler ikke sånt jeg :aww: 

Itte je heller:D Jeg får også fnatt når folk legger ut bilder og skryter uhemmet av ungene sine sånn typ annenhver dag. Seee på min unge, ser dere hvor fantastisk mye søtere enn alle andre unger i verden?:no: Altså, folk får lov til å være stolte av sine barn. Men når de skriver jevnt og trutt som om alle må se at deres er de beste i verden, dah altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er kjempefin på bildet jeg. Og neste gang jeg har valp skal jeg ha sånne hansker! @Wednesday se hanskene! 

Åherre, jeg ler så tårene triller. Var akkurat det jeg også tenkte med hanskene, evt hvor jeg kunne få kjøpt sånne. Pippipen så litt skræmt ut, da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pixie skrev:

Gud ja, jeg hater sånt kliss! Har et par på FB jeg kjente den mannlige halvdelen av for mange år siden som holder på sånn. Nå var det lenge nedtelling til bryllup med drøssevis av "verdens heldigste" og "verdens beste" og sånt møl, jeg begynte å glede meg til bryllup jeg også bare for å få dem til å holde opp. Men nei da, nå er det så og så mange dager, uker eller måneder som mann og kone, og verdens søteste og beste og elsker deg, nei elsker deg mer, nei elsker deg mest, og jeg tror jeg snart sletter dem bare for å slippe å se mer. 

Ha ha, har en tidligere kompis, som ble skilt fra kjærringa si, og nå har han tydeligvis funnet den store kjærligheten. Er liksom ikke måte på klissestatuser som tyter ut - hver dag, faktisk :D Synes nesten det er litt søtt :P Men om gubben min hadde holdt på sånn, måtte jeg nok skutt ham..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

Ha ha, har en tidligere kompis, som ble skilt fra kjærringa si, og nå har han tydeligvis funnet den store kjærligheten. Er liksom ikke måte på klissestatuser som tyter ut - hver dag, faktisk :D Synes nesten det er litt søtt :P Men om gubben min hadde holdt på sånn, måtte jeg nok skutt ham..

Jeg hadde spydd om min bedre halvdel hadde posta klissete poster om evig kjærleik osv på face...

Får litt fnatt av de parrene jeg kjenner som hele tiden bare MÅ offentliggjøre sine intense følelser for partneren. Jeg forstår rett og slett ikke behovet for å skrive om denslags, offentlig. Jeg fortetrekker at gubben tar slikt på kammerset...det angår nå ingen andre okke som.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, enna skrev:

Jeg hadde spydd om min bedre halvdel hadde posta klissete poster om evig kjærleik osv på face...

Får litt fnatt av de parrene jeg kjenner som hele tiden bare MÅ offentliggjøre sine intense følelser for partneren. Jeg forstår rett og slett ikke behovet for å skrive om denslags, offentlig. Jeg fortetrekker at gubben tar slikt på kammerset...det angår nå ingen andre okke som.  

Haha enig. Dessuten så hadde jeg lurt på hva som hadde feilet min om han hadde plutselig begynt med noe sånt noe :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...