Stine Skrevet 17. November 2016 Rapporter Share Skrevet 17. November 2016 Huffda, bada Tuva og da rasa all pelsen av Nå ser hu ut som en elg bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 17. November 2016 Rapporter Share Skrevet 17. November 2016 53 minutter siden, MaritaS skrev: Ah, takk! Den hadde visst havna i reklame-postkassa :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Lykke til i helgen alle som skal 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Lurer på hva jeg skal ha på meg i morra... jeg har alltid hatt på meg turbukser på utstillinger liksom, utenom på nkk-utstillinger. Da har jeg alltid sort bukse og en pen bluse/skjorte til. i morra skal jeg stille sort hund, da kan jeg jo ikke ha sort bukse hmm... ---- ellers; masse lykke til alle sammen! hvis dere spotter ei med stabijvalp eller drever er det bare å komme å hilse på! Det er kun to stabijvalper, og 4 drevere, så sjansen for at det er meg er veldig stor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Noen som tilfeldigvis har ubrukte startnummer til i morgen så jeg kan glede verdens beste foreldre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Jeg er klar og gleder meg skikkelig! Jeg rigget stand idag! Helgen blir nok både lang og litt slitsom, men jeg elsker stemningen på dogs4all! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Masse lykke til alle som skal stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 18. November 2016 Rapporter Share Skrevet 18. November 2016 Dere får ha lykke til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Endelig er alt klart. Godt det bare er en gang i året jeg bruker så enormt mye energi på en utstilling, kanskje med unntak av spesialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Lykke til til alle som skal stille eller starte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Er det jeg som er blind, eller legges ikke utstillingsresultatene ut på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 12 minutter siden, Wilhelmina skrev: Er det jeg som er blind, eller legges ikke utstillingsresultatene ut på nett? Ligger ute på staff ihvertfall Sikker på at rasen du vil se dømmes idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 3 minutter siden, Stine skrev: Ligger ute på staff ihvertfall Sikker på at rasen du vil se dømmes idag? Fant Ser flere har fått kommentar på at de er "fransk i fronten", hva betyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 6 minutter siden, Wilhelmina skrev: Fant Ser flere har fått kommentar på at de er "fransk i fronten", hva betyr det? Er ikke det at forbeina peker utover? Keiron er veldig "fransk" når han ligger, men det syns ikke noe særlig når han står eller sitter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 ****! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Myyye blått hos belgerne i dag [emoji14]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Må skriverne gjennom noe kurs før de kan ta på seg slike oppdrag? Mangler mye basic engelskkunnskaper, visst 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 21 minutter siden, maysofie skrev: Må skriverne gjennom noe kurs før de kan ta på seg slike oppdrag? Mangler mye basic engelskkunnskaper, visst Hehehe nei, som oftest ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 1 time siden, maysofie skrev: Må skriverne gjennom noe kurs før de kan ta på seg slike oppdrag? Mangler mye basic engelskkunnskaper, visst De fikk vel en instruks i dag, men mangler man engelskkunnskaper så kan jo ikke de rettes i en fei Min skriver var flink, men skrev norsk/svorsk da (svensk dommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 1 time siden, maysofie skrev: Må skriverne gjennom noe kurs før de kan ta på seg slike oppdrag? Mangler mye basic engelskkunnskaper, visst Tror det er vanskelig nok å få tak i folk som gidder å skrive, de tilbys kurs, men hadde det vært et krav å ha gjennomført noe slikt så tror jeg rett og slett det ikke hadde vært mulig å få inn nok skrivere. Men anbefaler absolutt å stille opp som skriver når man har mulighet, da får man både innblikk i hvordan den siden av ting er, samt at man bidrar til at utstillingen får nok skrivere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Trolig meg som er blind, men hvordan finner vi kritkkene? Tenkte kanskje det var link under Dogs4all........men fant ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 Tuva gjentok "bragden" fra i fjor med å vinne en sterk championklasse (12 stk) og ende med å bli 2 beste tispe av ca 80 stk... Skikkelig kjip plass Men fy søren så stolt jeg er av henne,måtte felle en liten tåre i bilen på vei hjem ja Reserve norsk vinner 2015 og 2016 Kritikken var ikke lang, men den var knall! Really exselent in type and style, moves fluently, and with good drive, exselent presented. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 VG og 2. i juniorklassen, vi er superfornøyd med det! Denne gangen ble tannstillingsfeilen bedømt slik jeg mener, det sto "ønsker renere saksebitt". Dommeren brukte skalaen og 30% av hannene fikk CK, 50% EX så det var god bruk av skalaen. Mor sin kjekkas fikk EX og 2. i bruksklassen, fornøyd med det altså selvom det endte som plassen bak CERT-vinneren. CK ble holdt tilbake da hun mente han manglet litt masse før han var av championkvalitet. Hun var altså veldig bevisst på at gir man CK sier man også at dette kvalifiserer til champion, man vet jo aldri om hunden foran er fullcertet! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 25 minutter siden, Debbie skrev: Trolig meg som er blind, men hvordan finner vi kritkkene? Tenkte kanskje det var link under Dogs4all........men fant ikke noe https://www.nkk.no/utstilling-resultatvisning/utstilling/161011?session_locale=nob 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 19. November 2016 Rapporter Share Skrevet 19. November 2016 23 minutter siden, Stine skrev: Tuva gjentok "bragden" fra i fjor med å vinne en sterk championklasse (12 stk) og ende med å bli 2 beste tispe av ca 80 stk... Skikkelig kjip plass Men fy søren så stolt jeg er av henne,måtte felle en liten tåre i bilen på vei hjem ja Reserve norsk vinner 2015 og 2016 Kritikken var ikke lang, men den var knall! Really exselent in type and style, moves fluently, and with good drive, exselent presented. Gratulerer! skjønner den er kjip, men herregud så bra alikevel da så direktesending av dere i championklassen på fb, mens jeg satt ved belgerringen 18 minutter siden, SiriEveline skrev: VG og 2. i juniorklassen, vi er superfornøyd med det! Denne gangen ble tannstillingsfeilen bedømt slik jeg mener, det sto "ønsker renere saksebitt". Dommeren brukte skalaen og 30% av hannene fikk CK, 50% EX så det var god bruk av skalaen. Mor sin kjekkas fikk EX og 2. i bruksklassen, fornøyd med det altså selvom det endte som plassen bak CERT-vinneren. CK ble holdt tilbake da hun mente han manglet litt masse før han var av championkvalitet. Hun var altså veldig bevisst på at gir man CK sier man også at dette kvalifiserer til champion, man vet jo aldri om hunden foran er fullcertet! Gratulerer ---- i dag har Skills vært i ringen. Han og en annen hannvalp i rasen. Jeg synes han tok alt bråket og hele greia veldig fint rett før vi skulle i ringen var det ett eller annet som skjedde, og han ble plutselig veldig stresset roet seg ned litt i ringen, men løp litt stressa en halv runde, så kjempefint resten av runden, osv. Fikk andreplass, og er veldig enig i det. Den andre valpen var tryggere i ringen, så synes absolutt det skal verdsettes. Hun påpekte at pelsen til Skills var helt perfekt, mens den andre hadde litt for mye bølger. Hun synes Skills var en aning for brei i fronten, så derfor falt valget slik kritikken: særdeles lovende valp. Godt hode og uttrykk, vel ansatte ører. God nakke, hals og rygg. Velutviklet kropp med gode vinkler og god beinstamme. God bredde i lår. Beveger seg bra, men en anelse ustabil i front. i morgen er det Aron sin tur 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts