Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

7 minutter siden, Wachita skrev:

Virker ikke skikkelig hos meg. Virker på telefonen da, appen altså. 

 

5 minutter siden, AnkiogBonita skrev:

Funker dårlig hos meg også :hmm:

Nå kommer jeg hvertfall innpå - fremskritt. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Jeg har gjort unna noe skrivegreier som jeg har gruet meg til en stund. Lykke! 

Det eneste som gnager meg nå er at bilverkstedet sendte meg et "tilbud" på utbedring av feilene som ble funnet på service. 18600 kr! Egentlig bare tull å bli gnagd av sånne ting, bil koster penger, biler som har passert 200 000 km koster mye penger i drift. Jeg er glad jeg har en sparekonto som heter Bil, men den ble jaggu tømt og mer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, hundefrelst skrev:

Stor klem til deg :hug:

 

12 timer siden, LØJ skrev:

Uffa @Snoffe, god bedring til deg:hug:

Straks ut for å trene litt RL med App. Han har liksom ikke fått så mye av noe i det siste, annet enn trimmen han får av å rømme unna valpen:D

 

12 timer siden, *Kat84* skrev:

God bedring @Snoffe :hug: 

Begynner å bli uthvilt igjen ser det ut som. Våknet av meg selv halv 8 i dag, så allerede har jeg tatt oppvask, gått over gulvene, og brettet klesvask som var ferdig tørket i går :) 

Tenker fortsatt å nyte at jeg ikke trenger å gjøre noe spesielt i dag, og heller ta ting litt etter litt. Og ta en lang tur i dag. Det må jeg også :)  

 

11 timer siden, Ozzy skrev:

@Snoffe :hug::hug:

 

Jeg sjekka om jeg var medlem i statskirken på nett, og det var jeg vist. Kan ikke skjønne det, er hverken døpt eller kristelig konfirmert..  Men nå er jeg utmeldt ihvertfall. :P

 

11 timer siden, Symra&Pippin skrev:

:hug:

Jeg lurer på hva som ville skjedd med en hvilken som helst annen organisasjon hvis de hadde mottatt så mye statlig støtte pga falske medlemstall som statskirka har gjort. :aww:

 

 

11 timer siden, 2ne skrev:

Jeg skal visst på styremøte i kveld jeg. Vi pleier å ha det på skype, men i dag skal vi visst ha et fysisk møte. Greit at jeg kom på det før møtet starta *kremt* 

@Snoffe :hug: 

 

9 timer siden, rosinbolle skrev:

:hug: @Snoffe Alt føles litt verre midt på natta når alle andre sover! Håper du føler deg bedre i dag, og god bedring.

 

8 timer siden, SFX skrev:

@Snoffe:console:

@Siri Vi har skypestyremøter, og det fungerer som regel veldig bra. I forrige styreperiode hadde vi to med dårlig nett som av og til slet med å komme seg på, men i denne styreperioden er det ingen som detter ut. Når vi har hatt problem, har noen ringt opp den det gjelder på telefon så den er med på det viset. Men møtene etter sist styremøte har fungert bra.

I dag skulle X'en hatt bursdag, og den datoen sitter godt i hjertet. Jeg savner henne enda, og litt mer i dag. Hun skulle ligget i sofaen med hodet sitt på låret mitt og snorket en lur etter frokost - eller stått på gulvet og fortalt Glam og Foenix at de får se til å oppføre seg, og drite i sånn dryhumping. 

 

7 timer siden, Belgerpia skrev:

Har en fryktelig tung dag i dag :(

Savner Noah så det gjør vondt langt inn i sjelen. I dag er jeg bare knust og istykker.  Hjelper ikke med fint vær heller :(

 

 

FB_IMG_1458743380650.jpg

:hug: 

4 timer siden, Snøfrost skrev:

Så ekkelt, men kjempebra at det gikk så fint!

 

@Belgerpia , @SFX og @Snoffe :hug:

 

Nå har jeg lest eventyr til den store gullmedalje i jakten på det siste valpenavnet. Er på plass nå, så da må jeg finne "tilnavnet" til de alle.... Det er heller ikke superenkelt men jeg kommer nok i mål til slutt :)

Tusen takk for klemmer folkens :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Raksha skrev:

Virker ikke FB? Like krise som at sonen er nede det. :o:aww: 

FB har kødda lenge hos meg... sikkert ei uke. Det henger veldig og er omtrent umulig å bruke. Det samme på jobb også (ehhhhh.... *host*). 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj! Autofokusen på altmuligobjektivet mitt har blitt litt snodig. :( Det lyser ikke rød i siktet når den har fått fokuset lenger, men heldigvis kjenner jeg igjen lyden når den har det. Men meh! Jaja.

Men vi fikk være ute og badet i dag, though! Eller, Pøbel fikk. Det var etterlengtet, virket det som. Han blir virkelig oppladet hver gang han får svømme. Like being reborn again! :lol:

28744110270_79c164a157_z.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 hjemme fra en herlig trening, og feiring av Prima sin bøsta(til torsdag) med hatter og muffins. Prima fikk i gave å bli lekt med, og de var utrolig gøy. Og kjekt at folk synes at gullmynten min er alle tiders:) 

Fin fin kveld. Men kjenner på lufta, kulda og mørket om kveldene at høsten nærmer seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på sjokolade og pepsi at jeg blir sprø, og jeg har nektet meg selv å gå på butikken og Esso. Skikkelige bad cravings! Forsøker meg på middag i stedet, men jeg vet jo at kotelett og hvitløksbaguett ikke er sjokolade. Jeg er faktisk ganske oppegående, og vanskelig å lures av meg selv.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Siri skrev:

FB har kødda lenge hos meg... sikkert ei uke. Det henger veldig og er omtrent umulig å bruke. Det samme på jobb også (ehhhhh.... *host*). 

Ååh trodde det var pcen min jeg, for sånn har det vært en stund her og :icon_redface::lol:  Men her i stad så fikk jeg bare feilmelding når jeg prøvde å gå inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SFX skrev:

Jeg har så lyst på sjokolade og pepsi at jeg blir sprø, og jeg har nektet meg selv å gå på butikken og Esso. Skikkelige bad cravings! Forsøker meg på middag i stedet, men jeg vet jo at kotelett og hvitløksbaguett ikke er sjokolade. Jeg er faktisk ganske oppegående, og vanskelig å lures av meg selv.

Cravings er grusomt. Jeg har endevendt kjøkkenskap og gamle vesker etter sjokolade mer enn en gang. :icon_redface: Og jeg har forsøkt krom tilskudd (det hjalp litt), pusset tennene hver gang jeg får mega-cravings (hjelper også litt) og bøttet ned på med masse krydret te (hjalp litt). Så om du finner noe som fungere veldig bra, si ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har så lyst på sjokolade og pepsi at jeg blir sprø, og jeg har nektet meg selv å gå på butikken og Esso. Skikkelige bad cravings! Forsøker meg på middag i stedet, men jeg vet jo at kotelett og hvitløksbaguett ikke er sjokolade. Jeg er faktisk ganske oppegående, og vanskelig å lures av meg selv.

Jeg tok en stor neve peanøtter fra skapet nettopp, selv om alt sånt er lov bare i helgene. Rett før gjerningsøyeblikket hadde jeg en teori om at disse peanøttene var i stedet for bønner i salaten jeg hadde til middag. Jeg er så oppegående at jeg lurer meg selv på avansert vis!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenrotte. Jeg har en nakenrotte av en border collie. Du kan bokstavelig talt se huden til Lyn. Kanskje ikke så rart etter to fulle bæreposer med pels :P Jaja, får tjoppe et dekken i gjennom vaskemaskinen og ha med oss til telting og stevne i helga :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, maysofie skrev:

Nakenrotte. Jeg har en nakenrotte av en border collie. Du kan bokstavelig talt se huden til Lyn. Kanskje ikke så rart etter to fulle bæreposer med pels :P Jaja, får tjoppe et dekken i gjennom vaskemaskinen og ha med oss til telting og stevne i helga :lol:

 

Nakenrotte her og. Lykke tar røyting på alvor altså....  :P

9 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Er det bare jeg som blir gal av å se på den hoppende åmen som betyr at noen skriver noe på Messenger og FB? JAMMEN SÅ BLI FERDIG MED DEN SETNINGEN DAH!!

Nei! Jeg og!!! 

 

 

.......underholder vi oss litt med å lese komentarfeltet i svensk nettavis om håndballkampen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lemen skrev:

Cravings er grusomt. Jeg har endevendt kjøkkenskap og gamle vesker etter sjokolade mer enn en gang. :icon_redface: Og jeg har forsøkt krom tilskudd (det hjalp litt), pusset tennene hver gang jeg får mega-cravings (hjelper også litt) og bøttet ned på med masse krydret te (hjalp litt). Så om du finner noe som fungere veldig bra, si ifra! :)

Her også, tittet i skapet ørten ganger, og endevendt fryseren enda jeg VET det er 90 prosent vom og 10 prosent kyllingfileter der. Jeg har spist så mye i dag, dette blir det fjerde måltidet, i håp om at det skal hjelpe noe. Men det gjør jo ikke det. Jeg fjerner litt sultfølelse, men ikke cravingen. Jeg liker ikke te, og forsøker å unngå kakao siden noe av poenget er å redusere søt-inntaket her... Det er vel mest psykisk - jeg vet at jeg forsøker å unngå, altså får jeg mer lyst på. Hadde jeg sagt at jeg aldri mer får spise gulrot, ville jeg trolig hatt veldig lyst på det nå.

9 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg tok en stor neve peanøtter fra skapet nettopp, selv om alt sånt er lov bare i helgene. Rett før gjerningsøyeblikket hadde jeg en teori om at disse peanøttene var i stedet for bønner i salaten jeg hadde til middag. Jeg er så oppegående at jeg lurer meg selv på avansert vis!

Form og fasong er jo veldig lik? Og nøtter er jo sunt?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nakenrotte her, men jeg kan dra løs mesteparten av underullen på frøkna allikevel. Betyr vel at jeg må belage meg på en skikkelig kammerunde en av dagene. :( Blir sliten i armene av å tenke på det. Etter hyttetur med lek og kos hver dag innser jeg og at jeg må gi tapt og klippe vekk flokene bak ørene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem i dag skulle jeg vise søster (som kjørte meg) hvor fint soverommet var blitt. Kommer inn og ser det henger en lysekrone i taket, som ikke var der da jeg dro i går. Gubben har vært på butikken å kjøpt lysekronen vi snakket om å kjøpe, og hengt den opp før jeg kom hjem :ahappy: Snille gubbemannen :wub: Og lysekronen er så fin, den passer så godt inn :D 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Raksha skrev:

Ååh trodde det var pcen min jeg, for sånn har det vært en stund her og :icon_redface::lol:  Men her i stad så fikk jeg bare feilmelding når jeg prøvde å gå inn.

Jeg trodde det var min... kanskje ikke da. Kan jo leve i håpet :aww:  (den er nemmelig treg og underlig andre steder også)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...