Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

12 minutter siden, SFX skrev:

Vi har skypestyremøter, og det fungerer som regel veldig bra. I forrige styreperiode hadde vi to med dårlig nett som av og til slet med å komme seg på, men i denne styreperioden er det ingen som detter ut. Når vi har hatt problem, har noen ringt opp den det gjelder på telefon så den er med på det viset. Men møtene etter sist styremøte har fungert bra.

Hahhhh... visste jeg det ikke *ler*. Da skal jeg promotere litt mer :D 

12 minutter siden, SFX skrev:

I dag skulle X'en hatt bursdag, og den datoen sitter godt i hjertet. Jeg savner henne enda, og litt mer i dag. Hun skulle ligget i sofaen med hodet sitt på låret mitt og snorket en lur etter frokost - eller stått på gulvet og fortalt Glam og Foenix at de får se til å oppføre seg, og drite i sånn dryhumping. 

:heart:

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I beardisklubben funka det veldig bra. Vi kunne ha hyppige korte møter, dermed fikk vi unna ting etter hvert. Og så gjorde vi det sånn at vi hadde stram regi på selve møtet, og så kunne de som ville skravle videre om ditt og datt etterpå. DET er ikke lett å få til i rl!

Jessssss... keep the good news coming :D. Og det er så sant som det er sagt - alt skravlet om ditt og datt som ikke har noe med styret å gjøre, DET kan man ta etterpå - for dem som vil. Vi har jo alltid så mye på hjertet om dette og hint :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Skulle liksom være flink og disiplinert, her jeg sitter ved pulten med bøker og skrivesaker foran meg (og andre soldag ute på flere uker!!!). Skolen begynner ikke før på torsdag, og her skulle jeg tyvstarte til konteeksamen :P Men så har altså den j**** koden i boken gått ut, så må kjøpe ny tilgang. 399,- for oppgavene til boka på nett (som kosta 7-899 for to år siden) :P Jaja, ser noen selger den i papirutgave mye billigere, så får se om jeg får svar. Håper på positivt :aww: 

Men siden det ikke er mye vits i å bla i boken uten oppgavene, får jeg vel sette meg i solen da, med frokost? Ta med hunden som skal få kose seg med noen kyllingvinger :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy ****, idag skjedde det som jeg har mareritt om... Stod opp akkurat etter nattevakt og åpner utgangsdøra for bikkjene som løper ut, og der er naboens mops. Jeg kun i pysj t skjorte og hiver på meg noen slippers, men veit dere hva? Det møtet der gikk ufattelig bra!! Trym ble aldeles sjarmert og jentene brydde seg ikke så mye. Bikkja tok seg en seiersrunde inne tilogmed mens jeg heiv på meg noen bukser og fikk lempa hu over til naboen som var nok litt svett, selv om han sa hu ønska hu bare kunne fått litt juling så hu lærte. Fytti jeg skjelver enda...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Har en fryktelig tung dag i dag :(

Savner Noah så det gjør vondt langt inn i sjelen. I dag er jeg bare knust og istykker.  Hjelper ikke med fint vær heller :(

 

 

FB_IMG_1458743380650.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Hvordan fungerer det med skype for dere? Vi har en liten intern debatt hos oss - noen er nemlig veldig i mot at vi skal ha styremøter på skype, jeg synes det hadde vært genialt siden det hadde spart meg for 23 mil i bil + 234 kr i bompenger (som jeg selvsagt ikke får dekket). 

:o:o :huh: For en raring :lol: 

Vi hadde styremøter på skype da jeg satt i styret i NSBK, og avlsrådet har også det. Har fungert helt supert :D

I dag har det boblet i magen hele dagen, skikkelig ubehagelig. For å si det sånn - det blir ikke lang tur på bikkjene, og jeg skal ikke på fjelltur med elevene i morra :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Belgerpia skrev:

Har en fryktelig tung dag i dag :(

Savner Noah så det gjør vondt langt inn i sjelen. I dag er jeg bare knust og istykker.  Hjelper ikke med fint vær heller :(

FB_IMG_1458743380650.jpg

:heart:

3 minutter siden, Line skrev:

Vi hadde styremøter på skype da jeg satt i styret i NSBK, og avlsrådet har også det. Har fungert helt supert :D

Akkurat sånne tilbakemeldinger jeg liker å høre :D 

3 minutter siden, Line skrev:

I dag har det boblet i magen hele dagen, skikkelig ubehagelig. For å si det sånn - det blir ikke lang tur på bikkjene, og jeg skal ikke på fjelltur med elevene i morra :aww: 

Jeg lurte først på om det var sånne gledesbobler, men det var det da altså ikke :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Belgerpia skrev:

Har en fryktelig tung dag i dag :(

Savner Noah så det gjør vondt langt inn i sjelen. I dag er jeg bare knust og istykker.  Hjelper ikke med fint vær heller :(

 

 

FB_IMG_1458743380650.jpg

:hug:Den situasjonen der har jeg tenkt mye på i det siste, naturlig nok.

10 minutter siden, Siri skrev:

:heart:

Akkurat sånne tilbakemeldinger jeg liker å høre :D 

Jeg lurte først på om det var sånne gledesbobler, men det var det da altså ikke :lol: 

Jeg tenkte mer i retning av gassbobler jeg, og tenkte at fjelltur var vel bedre enn de fleste andre settinger.

Inntakssamtaler med nye elever hele dagen. Ganske intenst, men jeg liker å snakke med nye elever jeg. Og timeplanen min er veldig fin i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Belgerpia:hug:

 

Eier av malamutten var helt i sjokk og dypt fortvilet over at bikkja hadde klart å bryte seg ut. Stakkars. Tror det gikk bra og alt er under kontroll nå. 

Toddy blør litt på ene labben og er fortsatt litt rystet,  men det ser ut som han slapp med sjokket.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Hvordan fungerer det med skype for dere? Vi har en liten intern debatt hos oss - noen er nemlig veldig i mot at vi skal ha styremøter på skype, jeg synes det hadde vært genialt siden det hadde spart meg for 23 mil i bil + 234 kr i bompenger (som jeg selvsagt ikke får dekket). 

:o:o :huh: For en raring :lol: 

 

3 timer siden, 2ne skrev:

Tja. Det hadde sikkert vært helt genialt, om jeg fikk skype til å funke? Men jeg får ikke en versjon som kan ta gruppesamtaler, hverken på mac'en eller samsungen (jeg har ikke prøvd på iphonen jeg har nå), så det har stort sett endt opp med at lederen i klubben ringer meg, så er jeg på mobilsamtale og de andre på skype. Det irriterer meg :aww: Jeg hadde også syns det var mye greiere om vi kunne ta disse møtene skriftlig fremfor videomøter, men det kan jo ha noe med at jeg ikke får skype til å funke da :P 

 

Vi har videomøter innimellom, men bruker facetime!! Så mye enklere enn skype da, sålenge du har fb.chatten på telefon feks kan du bare bruke telefonen! Genialt! Og så supereffektivt!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har vært ute og kjøpt permer og plastlommer. 
Så får jeg oppbevart fakturaer, kvitteringer, og andre dokumenter på en oversiktlig måte. 

På sånne dager er det helt greit å være voksen. Det er tydeligvis lite som skal til for å glede voksne :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stine skrev:

Fy ****, idag skjedde det som jeg har mareritt om... Stod opp akkurat etter nattevakt og åpner utgangsdøra for bikkjene som løper ut, og der er naboens mops. Jeg kun i pysj t skjorte og hiver på meg noen slippers, men veit dere hva? Det møtet der gikk ufattelig bra!! Trym ble aldeles sjarmert og jentene brydde seg ikke så mye. Bikkja tok seg en seiersrunde inne tilogmed mens jeg heiv på meg noen bukser og fikk lempa hu over til naboen som var nok litt svett, selv om han sa hu ønska hu bare kunne fått litt juling så hu lærte. Fytti jeg skjelver enda...

Så ekkelt, men kjempebra at det gikk så fint!

 

@Belgerpia , @SFX og @Snoffe :hug:

 

Nå har jeg lest eventyr til den store gullmedalje i jakten på det siste valpenavnet. Er på plass nå, så da må jeg finne "tilnavnet" til de alle.... Det er heller ikke superenkelt men jeg kommer nok i mål til slutt :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vond i magen :( Naboen fant en hardt skadet katt og lurer på om det kan være vår... Den var såpass skadet at han avlivet den og gjemte den under noen stener et stykke herfra, så vi får ikke dratt og sett selv i dag. Kaaan være Zivapusen vår, krysser alt som er for at det ikke er det :cry:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Siste feriedag i dag :( Jeg har brukt den til en god tur med valpen, sosialisering av valp hos verdens hyggeligste veterinærkontor og handling av 100 kg v&h og 60 kg tørrfor og sykkeltur med gutta så snart det blir kaldt nok. Lurer på om jeg skal kjøpe mer tørrfor. 2 for 1 tilbud før høstjakta er ikke dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnnikenK skrev:

 

Et år hadde gubben hjemreise lille julaften. Det var skikkelig dritvær (som vanlig på de tider), så helikopteret kunne ikke lande p.g.a for mye hiv på riggen. Det hele endte med at han kom til Kristiandsund på julaften, men da gikk det ikke noe fly videre - og det gjorde det ikke på 1. dag heller. Så der satt han aleine, på et hotel som ikke hadde planlagt gjester, så de hadde ikke en surkålpakke en gang. God jul, liksom Det er da jeg lurer på hvorfor de ikke kan bruke litt mer sentrale ankomstplasser. Men så er det mye jeg ikke skjønner i den bransjen der.

Men nå hadde han for en gang skyld flaks i går. Selvom helikopteret var forsinket fra riggen, gikk resten kjapt, så med litt flaks, så kom han hjem. Ikke ofte det er den veien.

 

Nå skal jeg ut å kjøpe kjole til bryllup - og jeg gleder meg skikkelig :sleep:

Oj! Da hadde jeg blitt sur! Sånn mer sur enn da jeg ringte gubben på gråten fordi han måtte prøve og komme hjem tidligere, fordi jeg lå med lungebetennelse og hadde baby på 7 mnd alene og ingen andre til å hjelpe meg.. Han får dra hjem, blir kasta i havn i Stavanger, lagt på hotell til dagen etterpå og så sendt med fly til Trondheim. Fordi hjemreisen måtte gå igjennom et byrå og de kunne ikke bare bestille en flybillett selv.. Selv om bare flybilletten ble kostende ca 4000kr mer enn om de hadde kjøpt billetten selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å holde følge her for tiden! Er inne i min tredje arbeidsuke og koser meg veldig med jobben, fine folk og spennende prosjekter. I går deltok jeg på arrangert klatring og neste uke skal jeg på innebandy. Jeg har også meldt meg som arrangør for ungdomsgruppen i firmaet. 

Å flytte til en ny by og starte et nytt nettverk samtidig som jeg skal lære masse faglige ting på jobb, er svært tidkrevende og slitsomt. Jeg har begynt å få mørke ringer under øynene så hver dag må jeg sminke meg litt mer enn dagen før. I dag måtte jeg kapitulere, selv om solen skinte utenfor, så sov jeg etter jobb. 

Men jeg har bestemt meg for å gå all-in i nettverksbyggingen, så da får jeg bare lide meg igjennom det nå i begynnelsen, for det går jo av seg selv etterhvert... Er ufattelig glad jeg bor med en venninne da, det forhindrer mye ensomhet på kvelder og ettermiddager.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
    • At man ikke bør skaffe seg valp når man er student er en påstand helt uten hold, etter min mening. Det kommer helt an på hvert enkelt tilfelle. Det virker på meg som at dere har tatt alle de viktige faktorene i betraktning, og håper dere velger å gå for det, uavhengig av hva andre skulle ha og si om den saken!
    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
    • Synes dere de er fine?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...