Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Snoffe skrev:

:hug: 

 

2 minutter siden, Bananen skrev:

Isj. :hug: Jeg følte det samme med den medisinen jeg også fikk, jeg fikk _mer_ smerter, ikke mindre. Men det hjalp etter et par måneder. Håper det gjør det for deg også!

Takk begge :hug: er fremdeles håp om at de kan begynne å virke, så må prøve.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Jaja, karma er noe dritt.. Jeg er tydeligvis ikke ment som hundeeier.. For i dag prøvde den ene hunden å ta selvmord :P 

hun fant ut i dag at hun ikke skulle høre etter. I dag fant også ene hesten ut at han skulle gå på den delen av beitet han sjeldent bruker, og derfor jeg lufter på akkurat det nabojordet.. Så da måtte det gå som man frykter da.. Og ene bikkja fikk seg er spark.. Og på grunn av at vi er på bygda, blir det dyrlege i ettermiddag for å få sette et par sting eller tre.. Midt i trynet selvfølgelig.. Så siden vi ikke har det travelt nok i dag, må vi også gå og passe på at det ikke blir noen særlige hevelser.. 

Tror heg skal satse på meitemarkoppdrett istedenfor jeg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Jaja, karma er noe dritt.. Jeg er tydeligvis ikke ment som hundeeier.. For i dag prøvde den ene hunden å ta selvmord :P 

hun fant ut i dag at hun ikke skulle høre etter. I dag fant også ene hesten ut at han skulle gå på den delen av beitet han sjeldent bruker, og derfor jeg lufter på akkurat det nabojordet.. Så da måtte det gå som man frykter da.. Og ene bikkja fikk seg er spark.. Og på grunn av at vi er på bygda, blir det dyrlege i ettermiddag for å få sette et par sting eller tre.. Midt i trynet selvfølgelig.. Så siden vi ikke har det travelt nok i dag, må vi også gå og passe på at det ikke blir noen særlige hevelser.. 

Tror heg skal satse på meitemarkoppdrett istedenfor jeg :aww: 

Auch! Linni? Anbefaler bananflueoppdrett, enklere enn meitemark... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bie skrev:

Jeg har aldri vært i bryllup i voksen alder før, men i helgen skal en ungdomsvennninne gifte seg. Så, jeg lurer litt på hva som er vanlig etikette her. Er det sånn at det er uhøflig å dra fra festen før brudeparet? Lokalene de skal ha festen i ligger litt avsides og siste buss hjem for min del går kl 22:30. Taxi vil bli veldig dyrt så det er ikke aktuelt. Har et stykke hjem.

Bryllupet starter kl 13:30 med vielse, så man har jo liksom holdt på hele dagen. Er det i orden å dra såpass tidlig da? 

Jeg har vært i bryllup hvor brudeparet overnatter der festen er, og da er det jo vanskelig å få dratt etter dem :D

Forklar situasjonen - i noen bryllup kommer kakene veldig sent på bordet, så det er jo greit at de vet at i hvert fall noen må dra senest sånn og slik, om de skal legge opp et program. Eller kanskje de vet om noen som har planlagt samkjøring og billigere løsninger enn taxi.

12 minutter siden, Krutsi skrev:

Jaja, karma er noe dritt.. Jeg er tydeligvis ikke ment som hundeeier.. For i dag prøvde den ene hunden å ta selvmord :P 

hun fant ut i dag at hun ikke skulle høre etter. I dag fant også ene hesten ut at han skulle gå på den delen av beitet han sjeldent bruker, og derfor jeg lufter på akkurat det nabojordet.. Så da måtte det gå som man frykter da.. Og ene bikkja fikk seg er spark.. Og på grunn av at vi er på bygda, blir det dyrlege i ettermiddag for å få sette et par sting eller tre.. Midt i trynet selvfølgelig.. Så siden vi ikke har det travelt nok i dag, må vi også gå og passe på at det ikke blir noen særlige hevelser.. 

Tror heg skal satse på meitemarkoppdrett istedenfor jeg :aww: 

Æsj, lykke til, håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Raksha skrev:

Auch! Linni? Anbefaler bananflueoppdrett, enklere enn meitemark... 

Selvfølgelig var det Linni.. *sukk*

8 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har vært i bryllup hvor brudeparet overnatter der festen er, og da er det jo vanskelig å få dratt etter dem :D

Forklar situasjonen - i noen bryllup kommer kakene veldig sent på bordet, så det er jo greit at de vet at i hvert fall noen må dra senest sånn og slik, om de skal legge opp et program. Eller kanskje de vet om noen som har planlagt samkjøring og billigere løsninger enn taxi.

Æsj, lykke til, håper det går bra!

går nok bra.. Var heldigvis ingen vital del som ble truffet på en whippet :lol: de kan jo neppe få hjernerystelse liksom :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Selvfølgelig var det Linni.. *sukk*

går nok bra.. Var heldigvis ingen vital del som ble truffet på en whippet :lol: de kan jo neppe få hjernerystelse liksom :P 

Selvfølgelig :aww:  jeg ler litt altså,  og mimrer i om da snusern og lukisen stupte ut stuevinduet for å jakte hest... Snusern kom tilbake med heftig skallebank og neseblod.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whippeten vil ikke stå opp, kanskje han ble skremt av å høre hva som har skjedd med whippeten til @Krutsi :icon_confused: Håper det går bra med henne! 

Skal sies at vi har vært å luftet oss litt i hundegården, gått på do, før vi fant sengen igjen. Når jeg begynte å bli sulten og valgte å stå opp, så nektet dyret å følge etter. Han ville ligge på to puter og en dyne i sengen, under den berømte lysekronen. Han er en prins må vite :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raksha skrev:

Selvfølgelig :aww:  jeg ler litt altså,  og mimrer i om da snusern og lukisen stupte ut stuevinduet for å jakte hest... Snusern kom tilbake med heftig skallebank og neseblod.  

Det ble litt blod og såret stolthet her ja :lol: 

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Whippeten vil ikke stå opp, kanskje han ble skremt av å høre hva som har skjedd med whippeten til @Krutsi :icon_confused: Håper det går bra med henne! 

Skal sies at vi har vært å luftet oss litt i hundegården, gått på do, før vi fant sengen igjen. Når jeg begynte å bli sulten og valgte å stå opp, så nektet dyret å følge etter. Han ville ligge på to puter og en dyne i sengen, under den berømte lysekronen. Han er en prins må vite :aww: 

:lol: er nok stoltheten det gikk hardest utover.. Men den kan være litt såret kjenner jeh.. Kanskje man lærer noe :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens plan: rydde og vaske soverommet. Ser ut som det har vært et bombeangrep eller noe der inne.

Fikk nettopp en hentemelding også, aner ikke på hva. Så skulle fått hentet den også. Er visst kommet til en nærbutikk som jeg aldri har vært på, og er litt usikker hvor er. Så blir vel noen stopp for å sjekke kartet på veien :P Også gruer jeg meg litt til jeg kommer tilbake, for det er så flaut å måtte trille scooteren opp bakken :P

Jaja, kle meg først, det kan vel være lurt. Går rundt i morgenkåpe jeg..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laikamor skrev:

Dagens plan: rydde og vaske soverommet. Ser ut som det har vært et bombeangrep eller noe der inne.

Fikk nettopp en hentemelding også, aner ikke på hva. Så skulle fått hentet den også. Er visst kommet til en nærbutikk som jeg aldri har vært på, og er litt usikker hvor er. Så blir vel noen stopp for å sjekke kartet på veien :P Også gruer jeg meg litt til jeg kommer tilbake, for det er så flaut å måtte trille scooteren opp bakken :P

Jaja, kle meg først, det kan vel være lurt. Går rundt i morgenkåpe jeg..

Hvorfor må du trille opp bakken :P ?    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom ikke noen OL titter, men mister enda mer lysten når man leser om at lag blir buet "ut" når de skårer mål, publikum mobber deltagere til gråten ved premieutdeling, fingervisning og drittslegning om andre deltagere. Aviser som slår opp gamle synder iblant rytter folk når de prøver gjøre ting riktig denne gang osv osv Har det vært slik i alle år eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutsi skrev:

Tror heg skal satse på meitemarkoppdrett istedenfor jeg :aww: 

Det tror jeg du egner deg godt som altså :aww: 

14 minutter siden, JeanetteH skrev:

Er liksom ikke noen OL titter, men mister enda mer lysten når man leser om at lag blir buet "ut" når de skårer mål, publikum mobber deltagere til gråten ved premieutdeling, fingervisning og drittslegning om andre deltagere. Aviser som slår opp gamle synder iblant rytter folk når de prøver gjøre ting riktig denne gang osv osv Har det vært slik i alle år eller er det bare meg?

Nei, det der er vel helt spesielt tror jeg. Noe kommer vel i kjølvannet av at tidligere dopere får starte i dette OL'et, men det er jo uakseptabelt uansett. 

Er jeg hjemme fra sykehuset og i dag var det riktig rolig og behagelig på dagligstua. Ingen skravlekjerringer som kjørte show, og jeg rakk til og med å få lest avisa mi :D

Også har jeg plutselig bestilt meg to turbukser på nett... også jeg som lovte meg selv at jeg ALDRI skal bestille sånt på nett for jeg får jo ikke bukser som passer til rumpa mi :aww: Men de var lilla da... da måtte man bare ha.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Siri skrev:

Det tror jeg du egner deg godt som altså :aww: 

Nei, det der er vel helt spesielt tror jeg. Noe kommer vel i kjølvannet av at tidligere dopere får starte i dette OL'et, men det er jo uakseptabelt uansett. 

Er jeg hjemme fra sykehuset og i dag var det riktig rolig og behagelig på dagligstua. Ingen skravlekjerringer som kjørte show, og jeg rakk til og med å få lest avisa mi :D

Også har jeg plutselig bestilt meg to turbukser på nett... også jeg som lovte meg selv at jeg ALDRI skal bestille sånt på nett for jeg får jo ikke bukser som passer til rumpa mi :aww: Men de var lilla da... da måtte man bare ha.... *sukk*

Dem blir i alle fall ikke truffet av hest :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...