Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken nonstop er best?   

40 stemmer

1. 1. Hvilken nonstop er best?

• Sort
      8
    • Rød
      14
    • Grønn
      4
    • Brun
      8
    • Oransje
      1
    • Gul
      5
    • Synes alle er like gode.
      13

Recommended Posts

Skrevet

Liker alle jeg :D Men må ha like mangen av hver farge i hånden når jeg spiser dem :P også putter jeg dem ikkr bare i munnen, men funderer på hvilken farge som går til hverandre og legger dem sammen før jeg kan ta en i munnen :P non stop tar tid å spise :lol: jo, jeg spiser non stop bare i desember, er som en julesnop for meg :ahappy:

Skrevet
1 time siden, Malamuten skrev:

Er det forskjell på dem? :lol: 

Jepp :lol:

Bringebær (rød), ananas og eple (grønn), sitron (gul), appelsin (oransje) og vanilje (brun og svart). 

• Like 1
Skrevet
7 timer siden, Ozzy skrev:

Jepp :lol:

Bringebær (rød), ananas og eple (grønn), sitron (gul), appelsin (oransje) og vanilje (brun og svart). 

Da lærte jeg noe nytt :P Får smake skikkelig neste gang da skjønner jeg. :lol: 

Skrevet
14 minutter siden, Shlush skrev:

Hahaha. Jeg tenkte non stop som i Hundeutstyret og kunne ikke skjønne hvordan man kunne avgjøre det ut fra farge ?

Haha! Jeg også:D

Skrevet
5 timer siden, Shlush skrev:

Hahaha. Jeg tenkte non stop som i Hundeutstyret og kunne ikke skjønne hvordan man kunne avgjøre det ut fra farge ?

Haha jeg også :P Så lo jeg litt inni meg, fordi selene er jo fargekodet utifra str. 

Den aller beste er jo melkesjokoladenonstopen da.. 

• Like 1
Skrevet
6 timer siden, Shlush skrev:

Jeg også. Og lurte på om jeg hadde misforstått hva fargekodene var :lol:

Jeg ante ikke at non -stop sjokoladen smakte forskjellig jeg, men så har jeg aldri bare en i munnen av gangen :P

Skrevet

Hehe nei snakker ikke om selen! 

Selv mener jeg sort og rød er best, aller best er de to samtidig. Sitter å peller de ut :lol: Og oransje er kjedeligste, men det er jeg ikke aleine om :P