Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna
5 minutter siden, 2ne skrev:

Du, jeg har hørt om en sånn healer-dude som visstnok kunne gjøre Nora frisk fra allergien sin bare ved å snakke med meg, jeg, så alt er sikkert mulig? 

Jeg tror ikke at det er så mange som har evner man ikke kan forklare jeg, jeg har tro på placeboeffekt :P 

Min mor ble fjern-healet av en venninne flere ganger, for å ta bort smerter. Jeg kjenner at jeg dreit litt i om det funket eller ikke så lenge hun følte seg bedre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

@Snøfrost
Oppskriften er ganske enkel
500 g bokhvetemel
125 g hirseflak
125 g speltmel
1/2 pakke tørrgjær
litt salt
Nok vann til at du får en tyktflytende deig. Den skal ikke bakes ut, du bruker skje til å lage rundstykkekjeksene.

La den stå å heve litt, ta deretter en skje og lag passe store splætter med deig på en bakeplate
Stek i 20-25 min midt i ovnen på 225 grader. Jeg fikk 38 rundstykkekjeks. Tipper at du egentlig greit skal få iallefall tre brett med 12, men jeg lagde det andre brettet mitt med litt store blobber :P

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Min mor ble fjern-healet av en venninne flere ganger, for å ta bort smerter. Jeg kjenner at jeg dreit litt i om det funket eller ikke så lenge hun følte seg bedre :P 

Jeg har en venninne som har besøk av healer med ujevne mellomrom, og hun sier at det funker for henne, så da gjør det sikkert det. Jeg er dog sikker på at det ikke ville funka for meg, siden jeg ikke tror på sånt i det hele tatt selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kelpiegutt blir ganske trøtt av en dag med feltsøk og deretter en god sykkeltur på kvelden. Nå ligger han oppned og sover som en helt i sofaen :wub: også må jeg skryte litt av ham for vi klarte å passere to joggere på sykkeltur, han sa ingenting. Jeg tok ham på siden av meg også klarte han å trave forbi dem fint. Jeg slet mer med båndlogistikken ;) 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hjelpes, nå er jeg sliten av løshunder.

Gikk kveldstur med Bizi. Vi gikk langs 80-sona, selvfølgelig med bånd på henne.

Plutselig hører jeg en mann som roper Aron nei, Aron kom hit!, snur meg dit lyden kommer fra og får nesten hjertet i halsen da jeg ser en stor (og utrolig vakker) schäfer som kommer i fullt firsprang mot oss. Jeg rekker bare å tenke at hvis han der er sinna, så er vi virkelig i deep shit.

Så hører jeg at det kommer en bil, og rekker bare å tenke at jeg ikke greier å holde kontroll på min egen hund og meg selv der vi står ved den hvite stripa, og forhindre at schäferen som nå løper rett ut i veien fra andre siden blir påkjørt.

Heldigvis så oppfatter sjåføren at schäferen har tenkt å løpe ut i veien, og bråbremser.

Schäferen har kun øyne for Bizi. Jeg tenker at hvis du er sinna så skal du i hvert fall ikke ta knekken på henne uten at jeg har prøvd å gjøre noe, så jeg roper til han, prøver å dytte han vekk og stiller meg mellom han og Bizi.

Akkurat som at jeg har stort å stille opp med hvis en stor,løs schäferhann er sinna. 

Heldigvis er han ikke sinna, bare veldig interessert. Og hun skal ha løpetid snart, så jeg skjønner jo hva han har planer om, så det var ikke snakk om at han skulle få komme nærmere for å hilse heller. Men han vil ikke gi seg, han er døv på begge øra.

Fra et hus over veien kommer det en rasende mann med skinnvest og cowboyhatt løpende. Jeg forter meg videre med Bizi, og tenker at dette er ikke tiden for å ha en samtale om å ha kontroll på bikkja si. Mannen kaster seg over schäferen og dytter den ned i grøfta, så jeg ser bare rørleggersprekken på han der de ruller rundt i grøfta. 

Jeg ble så skjelven at jeg måtte stoppe og ta en liten pause da vi var kommet oss unna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg har en venninne som har besøk av healer med ujevne mellomrom, og hun sier at det funker for henne, så da gjør det sikkert det. Jeg er dog sikker på at det ikke ville funka for meg, siden jeg ikke tror på sånt i det hele tatt selv :P 

 

14 minutter siden, JeanetteH skrev:

Min mor ble fjern-healet av en venninne flere ganger, for å ta bort smerter. Jeg kjenner at jeg dreit litt i om det funket eller ikke så lenge hun følte seg bedre :P 

En venninne av meg ble påkjørt av en healer - hun fikk whiplash... det hele føltes litt vagt ironisk :P 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ozzy skrev:

Å legge seg i nyvasket sengetøy med nybarberte legger etter en bra film i armkroken på en rørlegger :wub::wub:   

Huff, nei! Det er litt som å legge seg i frottélaken, ting klistrer seg liksom til huden. :pinch: Kan ha noe å gjøre med at jeg barberer leggene omtrent en gang i måneden om sommeren og ellers aldri, så det er veldig uvant. :whistle: Jeg er en særdeles hårløs ape, så tar ikke sånt så tungt.

 

..har jeg lagt inn et helt lass fine og morsomme bilder i tråden til jentene. Bare se her! *reklamere skamløst* @Banshee har vært her med ordentlig kamera, da blir det fart i sakene!

13726849_273457626364037_202820196254201

13697176_273458106363989_256497602033778

13782224_273457343030732_102058790138538

 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Symra og jeg gått en lang tur langs stranda i solnedgang og lun kveldsluft. Etterpå gikk Pippin og jeg en annen vei der vi kom over et område med massevis av store bringebær.Nå har han lært seg å plukke selv så jeg kan få beholde de jeg plukker. Han er litt søt når han sniffer og snuser seg fram til bærene og så glupser dem i seg. Pippin er det søteste og mest uoppdragne og mest sjarmerende og mest slitsomme jeg vet. :heart:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Uno som ikke har skjønt at bær er godt? Han plukka et bringebær i dag men bare for å leke med det, ellers er vel det nærmeste han kommer å spise litt blåbærlyng og tisse på en ripsbusk (i grøftekanten, ikke noen sin hage). Plukker jeg til ham tar han imot og slipper dem på bakken. Jaja, han har mye å lære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, tutle skrev:

 

Ikke for å være negativ, men det kan hende du ikke blir frisk, så hvorfor la det stoppe deg fra å leve livet?!? :aww: 

:lol: 

Har ingen verdens tro på at jeg blir frisk :P Men syntes at jeg kan bli litt friskere enn det jeg er nå, spesielt med tanke på hvor mye hjelp jeg faktisk er avhengig av. Litt dumt å skaffe en hund til også orker ikke de som hjelper meg å ha så mange hunder :) Så er mest pga. alle hjelperne mine at det ikke blir en hund til før om endel år :) 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pixie skrev:

Er det bare Uno som ikke har skjønt at bær er godt? Han plukka et bringebær i dag men bare for å leke med det, ellers er vel det nærmeste han kommer å spise litt blåbærlyng og tisse på en ripsbusk (i grøftekanten, ikke noen sin hage). Plukker jeg til ham tar han imot og slipper dem på bakken. Jaja, han har mye å lære...

Niks, Inya er litt blond hun også:aww::lol:

 

Lurer litt på hvor mange prosent kenguru det er i disse linjene, egentlig?:aww:

13907053_1068330339888782_80869984210114

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...driver Dita og klasker meg på skulderen og seeeeeeer på meg, og når jeg ser på henne, så stuper hun halvveis kråke og vifter med tenna og er generelt tullete. Mon tro om hun prøver å hinte om at hun vil ha mat? :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud jeg har et 5km pokemonegg som er stuck på 4,99km og jeg er hjemme i stua. Så jeg går fram og tilbake, men det er liksom aldri langt nok for føkkings pokeMONGO :sint_01::rofl::fear::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

En venninne av meg ble påkjørt av en healer - hun fikk whiplash... det hele føltes litt vagt ironisk :P 

Ja, det er litt ironisk. Burde være en enkel sak å ordne opp i da :P 

52 minutter siden, Line skrev:

Sånn campingvogn vil jeg ha :D 

campigne.jpg

I alle fall sånn som den ser ut inni

Det er visst ****** mye jobb å bygge om en campingvogn sånn, sier pappaen min (og han veit jo alt! :D ), men det blir veldig stilig når noen gidder å ta den jobben :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siljus skrev:

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat :wub:

 

Så skjønn! Gratulerer med dagen og Goliat!

 

Jeg har plaget hund i dag. Når man er drektig innevoff må man nemlig ha litt labbe pedikyr, og det var ikke noe moro synes Naisha. Ble fort tilgitt når hun fikk premie i from av litt hvitløsbrød da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, tmp skrev:

 

Er det noen som har en bra film å anbefale på Netflix eller som ligger på NRK nett-tv? :)

Akkurat nå ser jeg Hush å Netflix. Spennende og nervepirrende. Akkurat slik jeg liker dem :D

1 time siden, Ganzie skrev:

Lurer litt på hvor mange prosent kenguru det er i disse linjene, egentlig?:aww:

13907053_1068330339888782_80869984210114

Herlig bilde :wub:

I den heftigste unghundperioden har jeg lurt på om det er slik at det er kenguru hunder stammer fra og ikke ulv som først antatt. :pinch:

Generelt tror jeg noen bare er slik :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JeanetteH skrev:

ikke helt vellykket første forsøk, må feste kamera bedre og en annen vinkel :P

 

 

Gøy å se, og for et turterreng du har, litt misunnlig. 

Utslitt matmor og hund, så nå får vi finne Agnes. Ferie er gøy, men veldig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Kat84* skrev:

Akkurat nå ser jeg Hush å Netflix. Spennende og nervepirrende. Akkurat slik jeg liker dem :D

Herlig bilde :wub:

I den heftigste unghundperioden har jeg lurt på om det er slik at det er kenguru hunder stammer fra og ikke ulv som først antatt. :pinch:

Generelt tror jeg noen bare er slik :P 

Tror i blant at den ulven er veldig uskyldig:aww: For Inyas del tror jeg det er mer kenguru, bever og tasmansk djevel inne i bildet:aww:
(og denne "valpen" er 3,5 år:pinch::lol:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 minutter siden, Ganzie skrev:

Tror i blant at den ulven er veldig uskyldig:aww: For Inyas del tror jeg det er mer kenguru, bever og tasmansk djevel inne i bildet:aww:
(og denne "valpen" er 3,5 år:pinch::lol:)

Helt ærlig er det ikke mye jeg kan skylde på ulven her heller med unntak av reserverthet, kroppsholdning, og størrelse. 

Slåing, hopping, og tenner alle veier har helt andre forklaringer :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, *Kat84* skrev:

Helt ærlig er det ikke mye jeg kan skylde på ulven her heller med unntak av reserverthet, kroppsholdning, og størrelse. 

Slåing, hopping, og tenner alle veier har helt andre forklaringer :teehe:

Jepp, det er farens feil:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...