Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

9 minutter siden, Line skrev:

En orm er vel strengt tatt bare hale med hode på? Da høres det bedre ut å si man kappen halen av den enn at man kappet hodet av den :lol: 

 

Er det vanskelig å skifte sikringer i bil?

Det var bare enden på den altså, ikke hodeenden, men den andre enden... håper den ormer seg videre og vokser ny halestuss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sett Stranger Things, hvor skummel er den? Jeg vil se den, men er superpysete og må se alene. Hva slags filmer kan man sammenligne den med f.eks? Jeg blir skada for måneder og år av enkelte filmer og serier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sett Stranger Things, hvor skummel er den? Jeg vil se den, men er superpysete og må se alene. Hva slags filmer kan man sammenligne den med f.eks? Jeg blir skada for måneder og år av enkelte filmer og serier [emoji14]

Super 8, E.T, med et snev av Stephen King? Ikke så veldig skummel :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jaja, fikk da sovet et par timer på sofaen, gått tur med Bizi, og begynt på plenklipping før det regna såpass at det bare var å kaste inn håndkleet for kvelden.

Det ble eksklusive vaktelegg fra svigerinna mi til middag, de er bittesmå, ser ut som godis, og er bedre enn vanlig egg, synes jeg.

Leste ut "Et helt halvt år" i natt, så da får jeg se om jeg får startet på "Etter deg", i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tmp skrev:

Har noen sett Portkode på NRK, svensk serie? Har ikke sett tv på mange uker, men nå sitter jeg alene hjemme og må finne noe å titte på :ahappy: Er det verdt å begynne å se?

Jeg så ved en tilfeldighet de siste episodene i sesong 2, jeg likte den :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Super 8, E.T, med et snev av Stephen King? Ikke så veldig skummel :)

Det er vel ikke så galt. :) Er den bra da?

9 minutter siden, Krutsi skrev:

Det er fordi du tenker på meg hele tiden :aww::heart: 

Helt sant :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lola Pagola skrev: Super 8, E.T, med et snev av Stephen King? Ikke så veldig skummel [emoji4]

Det er vel ikke så galt. [emoji4] Er den bra da?

9 minutter siden, Krutsi skrev: Det er fordi du tenker på meg hele tiden :aww:[emoji813] 

Helt sant [emoji38] 

Veldig bra ? tror du vil like den.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
57 minutter siden, Line skrev:

En orm er vel strengt tatt bare hale med hode på? Da høres det bedre ut å si man kappen halen av den enn at man kappet hodet av den :lol: 

 

Er det vanskelig å skifte sikringer i bil?

Skal vi være veldig pirkete, så er ikke en stålorm en orm i det hele tatt :lol:

Nå sitter jeg langt inni skogen i ei åpen koie ved finskegrensa og syns det er fryktelig moro at jeg faktisk har mobildekning her. Det hadde jeg ikke trodd :o Det ble to overnattinger her, så trasker jeg og bikkjene videre og slår opp teltet ved et vann i morgen :)

Endret av Snusmumrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene begynner i barnehagen igjen på mandag, men det er ennå 3 uker til jeg begynner på skolen! Gjett om jeg skal ligge på sofaen da. Bare at valpen kommer om rett over en uke da. Kanskje det ikke blir så mye ligging likevel :aww: 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Maffe. 
Hun er søt. 
Hun er også veldig snill. 
Hun er også bitte litt rampete. 
Slik som i dag, mens jeg stod i dusjen, hoppet hun opp mot doreullen som henger på veggen. 
Nei, sier jeg (jeg er en av de som sier Nei, fy osv til hundene mine).
Hun stopper. 
Legger seg ned. 
Ser på meg. 
Ser enda litt mer på meg. 
Reiser seg opp. 
Hopper opp mot rullen og får tak i enden. 
Og jeg, jeg står med shampoo i håret og ser dorullen på veggen bli mindre og mindre etter som Maffe forsvinner lengre vekk fra badet.

taff.jpg

  • Like 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Justisia skrev:

Dette er Maffe. 
Hun er søt. 
Hun er også veldig snill. 
Hun er også bitte litt rampete. 
Slik som i dag, mens jeg stod i dusjen, hoppet hun opp mot doreullen som henger på veggen. 
Nei, sier jeg (jeg er en av de som sier Nei, fy osv til hundene mine).
Hun stopper. 
Legger seg ned. 
Ser på meg. 
Ser enda litt mer på meg. 
Reiser seg opp. 
Hopper opp mot rullen og får tak i enden. 
Og jeg, jeg står med shampoo i håret og ser dorullen på veggen bli mindre og mindre etter som Maffe forsvinner lengre vekk fra badet.

taff.jpg

Bra jobbet Maffe :jump:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg stuptrøtt, men jeg må få inn en jobbsøknad som må inn sendes i dag. Trodde den skulle inn i august jeg, men heldigvis så dobbeltsjekket jeg datoen og det er visst i dag. Jeg er virkelig ikke med i verden for tiden. :yawn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cavalierflat skrev:

Det som er rart med ferie, er at jeg har gått rundt og trodd at det har vært lørdag i hele dag. Blir en ekstra lørdag i morgen da :ahappy:

Det som er rart med å ha lærerferie er at man går rundt og tenker: Er det torsdag? Eller kanskje lørdag? Eller er det rett og slett framdeles forrige uke?

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet over mangemange sider nå, så har helt sikkert gått glipp av kjempemasse spennende! :lol:

Ei uke i London var helt himmelsk, og jeg ble hodestups forelsket i hele byen. Vi fikk bare utforska under halve "sentrum" og noen attraksjoner, så neste gang blir det andre halvdelen! 

Her om dagen var jeg en tur til @Sanne og samboeren for å gå på Pokèmonjakt mens gubben rydda hjemme.. Lite visste jeg at det var ei felle! Ei gave-felle! Kom nemlig hjem til at gubben hadde ordna bursdagsgaven min noen dager på forhånd, en splitter ny stasjonær PC!! :wub: Jeg elsker den! Og så blir bursdagsgave nr to hentet i morgen! :bananas:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Turb skrev:

Søren, hadde håpet for oppdretter sin del at jeg fikk sendt inn veterinærregistreringene til hunddata. Måtte jo være enklest for henne å få all kullstatistikken på et og samme sted. Jeg prøver når jeg får AD resultatene og ser hva de sier.

Ja litt kjedelig, men for å være helt ærlig hadde jeg bestemt meg før jeg fikk resultatene at uansett hva han endte opp med så kom jeg til å behandle ham som om han var fri. Han er ikke en hund man begrenser, da tror jeg vi begge kommer til å gå på veggen og begynne med selvskading :P så ev litt oftere sjekker hos fysio og kiropraktor enn det jeg ellers hadde gjort, ellers kommer han til å leve normalt (ev så normalt som en kelpiegalning kan :P ). Han er ikke noen tung hund og han er godt musklet så jeg tror ikke han kommer til å få noen problemer med det. 

Behandle han som fri, men start gjerne nå med forebyggende kosttilskudd som glukosamin og grønnleppemusling. Og sørg for god muskulatur, særlig i bakparten:)
Ganzie er minst en c, muligens D med forkalkninger (uoffisielle røntgenbilder, tar nye annet hvert år for å følge med) og hun er nå 13,5 år og har hatt et særdeles aktivt liv og jeg har aldri tatt spesielt hensyn til leddene mtp aktivitet.
De siste årene har hun vært litt stiv når det er kalt eller regner, men det er lov for en gammel dame, og jeg sørger for å holde henne varm, bruker my BOT og ull når det er kaldt.
Hun er fortatt vill og gal, og det eneste hun ikke gjør mer er sykkelturer og skiturer, samt kjettingtrekk. 
Men hun er med på lange fjellturer, joggeturer (ikke så lange, eieren har for dårlig kondis:lol:) og alt annet vi finner på.
 

5 timer siden, Argyr skrev:

...har jeg delt et par håndfuller bringebær med hundene. De synes godt at jeg kan slippe dem utenfor gjerdet så de kan plukke flere selv, men jeg vet at kattene gjør fra rundt der og da ville det blitt spist noe helt annet enn bringebær, vet jeg. :pinch:

Nomnom, bær:D Ganzie elsker denne årstiden, det er mat overalt:blissysmile: Turer med henne løs kan ta veldig lang tid:lol:
Så hun er veldig furten når vi går visse strekninger, der må hun nemlig ha munnkurv:pinch: Sånn går det når man anser kattebæsj som en delikatesse:aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...