Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

12 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jepp. :) Kanskje du må ha mindre søppelbøtte så du kan bruke de posene.

Har avfallsorteings skuff  fra Huseby, på totalrenovert kjøkken så blir heller å bruke poser som fyller halve :P  Får sjekke ut de Krutsi anbefaler. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

19 minutter siden, Ozzy skrev:

Har avfallsorteings skuff  fra Huseby, på totalrenovert kjøkken så blir heller å bruke poser som fyller halve :P  Får sjekke ut de Krutsi anbefaler. 

Man skal vel ikke bruke andre poser enn de man får fra renovasjonsselskapet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

To fridager. Fordi jeg fortjener det.

25 grader i skyggen. Bizi soler seg på verandaen. Jeg trodde det var varmt nok med all den pelsen, men kanskje hun tror hun blir brun.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
37 minutter siden, Siri skrev:

Man skal vel ikke bruke andre poser enn de man får fra renovasjonsselskapet? 

Her så jeg en gang at renovasjonsfolkene satte på gul klistrelapp på kassen til noen som hadde gjort feil tydeligvis. Med trussel om at det ikke blir hentet. Det var på matavfallsdunken, så det er det tydeligvis flere som er streng på. 
Men jeg bruker selv vanlige plastposer i restavfallet, og har aldri fått kjeft for det. 

Akkurat nå har jeg vondt i hodet. Aragon har tydeligvis en dårlig dag med omtrent konstant bjeffing, og jeg tok ham på fersken i å bæsje på gulvet. For første gang på 4 år så gjør han fra seg på gulvet. Får holde øye med ham og se om han viser andre tegn til at noe er galt. 

Overskyet og det yrer her i dag. Så da skal jeg ta bilen snart og finne en større skog og ha en skikkelig lang tur med gutta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Siri skrev:

Man skal vel ikke bruke andre poser enn de man får fra renovasjonsselskapet? 

Skulle ikke være noe problem hvis de var biologiske sa de på gjenvinninga.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Kat84* skrev:

Her så jeg en gang at renovasjonsfolkene satte på gul klistrelapp på kassen til noen som hadde gjort feil tydeligvis. Med trussel om at det ikke blir hentet. Det var på matavfallsdunken, så det er det tydeligvis flere som er streng på. 
Men jeg bruker selv vanlige plastposer i restavfallet, og har aldri fått kjeft for det.  

Om de har slike automatiske sorteringsanlegg er det viktig at man bruker riktige poser slik at avfallet havner der det skal, så jeg skjønner om de er strenge på dette. Restavfall er jo restavfall, så det er jo et fett hva man bruker til det som regel :)

2 minutter siden, Ozzy skrev:

Skulle ikke være noe problem hvis de var biologiske sa de på gjenvinninga.. 

Nei da burde det vel gå greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh - "noen" feilberegnet varmen og påkledning littegranne. Så stå med rompa i været og ordne høver i solsteiken var ikke helt vellykket.  Vel vel - puselusa har fått litt pedikyr, og jeg har rømt inn. Pulsen har sluttet å dundre i hodet og svetten har sluttet å sile, så da er det håp :aww::lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått litt loco med internetthandling, så nå venter jeg 4 sykt spennende pakker til meg selv..... Det er så sykt deilig å gå og vente på å få pakker i posten, nesten som å ha bursdag :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Jeg har gått litt loco med internetthandling, så nå venter jeg 4 sykt spennende pakker til meg selv..... Det er så sykt deilig å gå og vente på å få pakker i posten, nesten som å ha bursdag :lol: 

Legg til spenningen når du har glemt at du hadde bestilt noe - og plutselig får hentemelding på posten :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt paranoid idag... Ikke fått opp noen og skal heller ikke ut og sensurere... måtte gå å få sjekket på kontoret en ekstra gang for å være sikker... luksus jo. Ikke at jeg ikke har nok å gjøre, men det pleier de jo aldri å ta hensyn til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at Gira har en grålig flekk på øyet. Skal sjekke det opp hos veterinær, men blir så bekymret.. Virker ikke som hun plages, og det renner ikke fra øyet eller noe. Vet ikke hvor lenge hun har hatt det, jeg oppdaget det tilfeldig når hun sto og tigget mat av meg. Håper det ikke er noe alvorlig, synes hun har fått nok med denne allergien sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laikamor skrev:

Oppdaget nettopp at Gira har en grålig flekk på øyet. Skal sjekke det opp hos veterinær, men blir så bekymret.. Virker ikke som hun plages, og det renner ikke fra øyet eller noe. Vet ikke hvor lenge hun har hatt det, jeg oppdaget det tilfeldig når hun sto og tigget mat av meg. Håper det ikke er noe alvorlig, synes hun har fått nok med denne allergien sin..

Kan være noe som uskyldig som bare et lite sår som gror av seg selv :) uten at jeg har sett flekken da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Haha, tusen takk, alle sammen! :banana: Veldig glad 36-åring som skal feire med å lese til muntlig i morgen. :P

Gratulerer med dagen! :D

 

 

Når man skal ta over en avdeling i høysesong i tilegg til sin egen avdeling er det litt stress. 

MEN : når det plutselig ramler inn en uventet sykemelding som gjør at man plutselig har 2 avdelinger i høysesong i tilegg til sin vanlige blir det 0 stress.  

Tilbake til hvilepuls! 

Jeg rekker jo uansett ikke å dekke 3 fulltidsstillinger og selv ledelsen skjønner at arbeidsmengden blir så umenneskelig stor at jeg blir fratatt alle arbeidsoppgaver utover det mest nødvendige.  Det er rent koselig ! 

Alle flyr rundt å synes synd på meg og er redde for å mase , i mens jeg bare koser meg :D

Det går sikkert dritt her og der da, men litt feilbestillinger må man tåle.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt oppfylte jeg en drøm jeg har hatt lenge! Så derfor skryter jeg litt av det her!!

Jeg sov under åpen himmel på mitt favorittfjell i Bergen! 

Mannevennen min timet det slik at vi var der oppe akkurat til solnedgang, så drakk vi rødvin, spiste jordbær og koblet soveposene sammen slik at vi kunne se stjenene i armkroken til hverandre! Det var rett og slett en drøm! I 4 - tiden så det slik ut

Jeg kjente faktisk jeg _nesten_ ble forelska, helt til vi våknet i dag morges og både rødvins-rusen og romantikken var vekk :lol:. Jaja, en annen gang, med en annen mann, kanskje .... Er ikke helt klar for den store kjærligheten enda, men gøy å date litt!

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg egentlig ikke er skapt til å bo i blokk, spesielt ikke når det er noen som pusser opp! Lunta mi var ganske kort når de begynte i dag, etter å holdt på i timesvis både på søndag (ja, klokka kvart over 9 på søndagsmorran begynte de å borre i betongen!) og i går! Så å våkne til at noen banker spiker inn i betong er ikke koselig, spesielt ikke når de blir sliten og bare tapper forsiktig på spikern 40 ganger før de går videre til neste! :getlost:  En time brukte de på spikrene!

Ja, jeg har kort lunte for tida, når jeg nesten ikke får sove.. Mangler valpen, og ligger å gråter meg i søvn sånn ca hver kveld, og har mareritt om både valp og drap og naturkatastrofer som jeg våkner av flere ganger om natta.. 

Neste bolig blir ei hule i fjellet i Spania! :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Timmy og Bizi synes nok at jeg er litt kjip med dem i dag. Jeg er jo hjemme, hvorfor kan vi ikke gå tur da, liksom?

De ble veeeldig skuffa når jeg dro til byen en tur uten dem.

Men, det er 23 grader i skyggen på verandaen, så vi må nok vente noen timer til..

Men, i kveld! Da blir det tur. Og hvis jeg er uvanlig flink, blir det plenklipping også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...