Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

....har jeg spist 1/4 vannmelon, utrolig hvor full man blir av det. 

og tissetrengt :aww: 

 

Vurderer sterkt å kjøpe nye joggesko, de jeg har er helt utslitt og sålen er brukt opp. Vond å gå i har de også blitt, enda de var himmelsk når jeg kjøpte dem :(  Tenke litt mer på det. Gubben mener jeg har nok sko (mannfolk :aww: ), men kjøper jeg nye så går faktisk to par i bosset (begge parene er overmoden for utskifting for å si det sånn). Det tipper jeg har setter pris på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Var det sprit i den :P

 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Forbered deg på noen tisseturer framover. :P

Er det fint turterreng i nærheten av nyhuset ditt? :)

 

 

 

Akkurat nå, Snoffe skrev:

og tissetrengt :aww: 

 

Ingen sprit :lol:  Eller jeg drikker prosecco akkurat nå :P 

Ja det er  vel omtrent bare skau og skogsveier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

 

 

Ingen sprit :lol:  Eller jeg drikker prosecco akkurat nå :P 

Ja det er  vel omtrent bare skau og skogsveier. 

Jeg har måtte tisse ekstremt mye den siste uke, og har lurt litt på hvorfor. Helt til jeg kom på at jeg har spist 1/4 vannmelon annen hver dag :lol: 

Kos deg med proseccoen :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagde i en planke, fikk skrubbsår på knærne.

Mann, 26, endte i dag opp med å få skrubbsår på knærne etter å ha forsøkt seg på å sage over en planke.

"Jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg fant en planke i boden og tenkte at det var på tide å gjøre noe fornuftig i hjemmet - tatt i betraktning av at jeg er 26 år og fortsatt har plakater uten rammer på veggene. Tenkte å lage et biehotell. Det er litt kult."

Hvordan skaden oppstod var mannen litt usikker på.

"Altså, jeg har jo ingenting av verktøy eller noe sånt egentlig. Gikk og kjøpte meg en håndsag tidligere på dagen, men fant ut av jeg ikke hadde noe sted å sage planken på. I lys av min modus operandi: Minst mulig energi, selv om løsningene du velger viser seg å koste mer energi enn alternativet, bestemte jeg meg for å sage planken på en sånn måte at jeg nærmest havnet opp ned attmed veggen på utsiden av tomten, inntil muren. Etter 20 minutter, som det tok for å sage planken i seks deler, skulle jeg bytte bukse - og da så jeg det. Skrubbsår."

"Å bli skadd i hjemmeoppussingsprosjekter er ikke uvanlig. Å pådra seg slike skader er derimot en prestasjon i seg selv. Vitner jo bare om at noen hører best hjemme foran TV'en og snekker på speed-dial", sier supersnekker Erik Borre Sagesen. HMS-guruen Gudrun von Schadenforhinderen bifaller, men med en kontroversiell tone: "Det er derfor man har polakker. De går heller ikke under HMS-reglene da jævlene er så hardcore at de ikke engang fester seg fast når de skal reparere bruer. Og de er dritlangt over bakken."

Tydeligvis viser det seg at det lønner seg å leie en snekker, selv om sommervarmen innbyr til enkelt trearbeid.

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Belgerpia skrev:

Arrangør eller så sender man mail til utstilling@nkk.no   Men det er jo egentlig arrangør som skal kortigere eller be om at det korrigeres.

Det er den mailadressen jeg har brukt. :)

26 minutter siden, Monab88 skrev:

Endelig hjemme!! Fryktelig sliten etter en lang og varm dag, så vi er enige om at i morgen blir vi hjemme.

I kveld skal jeg bare ligge på sofaen hele kvelden med taco, jordbær med fløte og potetgull istedet for å ordne hunder, legge meg tidlig, stå opp enda tidligere og kjøre langt bare for å stille i regnvær! Skal sove lenge :heart:

Er veldig veldig stolt av Sanna nok en gang, hun er så flink i ringen! Bare 4 måneder og løper som en proff allerede :heart:

Her er hele kritikken hennes:

"Utmerkede proposjoner i hode + kropp. Meget vakkert uttrykk. Korrekt bitt. Utmerket hals + vinkler. Velutviklet langt bryst. Korrekt hale. Lovende pels + farge. Beveger seg utmermet for sin alder. En serdeles lovende valp."

2016-06-25%2018.19.03.jpg

:wub:

Helledussen, berner valper er farlig søte! :wub: Gratulerer så mye! 

 

 

@Snoffe, qouten din ble borte! Takk for svar :ahappy:

 

......er kjøkken stort sett ferdig ryddet, hoppe i dusjen også en tur på butikken, også rydde stuen og lage paibunn. Vaske gulv kan jeg gjøre i morgen. Også skal jeg unne meg en cider ett eller annet sted i løpet av den listen.

K og naboen er ute å snekrer platting, det blir bra til fine dager :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ozzy skrev:

Har ei venninne som prøver å bli gravid, men driver og flyr på fylla hele tiden..  Hun sa hun håpet at det ikke gikk før etter sommeren fordi de hadde så mye fester og sosiale greier med alkohol i sommer..  Spurte om de ikke bare kunne vente med å prøve til etter sommeren, men det så hun ikke vitsen med, hun testet seg jo innimellom.. 

Jeg har ikke barn og skal nok ikke ha på et år eller to, men jeg tenker jo mitt om hvor klar hun kanskje er til å få en liten en,  er det normalt å drive å drikke hele tiden når man prøver å få barn?  

Jeg tror ikke det har noe særlig å si så lenge man ikke er gravid, og jeg tror ikke jeg hadde hatt dårlig samvittighet om jeg hadde drukket noen få glass i mellom syklusene. Men jeg hadde syntes det var ubehagelig dersom jeg hadde vært på fylla opptil flere ganger etter befruktning... Samtidig kan man vel ikke leve som om man er gravid når man prøver, for det kan jo fort ta lang tid! Synes likevel at det høres litt voldsomt ut og at hun godt kunne droppa prøvinga akkurat i sommer hvis det passer så dårlig. 

 

Ah, jeg er stappmett! :D Vi lagde tikka masala fra bunnen av til middag i dag, med hjemmebakt nan og alt. Det var skikkelig godt! :) 

Ble ferdig med strikkeprosjektet mitt også, så nå går jeg og beundrer verket mitt og gleder meg til å kle på litjmor noe jeg har laget selv. I størrelse 1 år, så det blir en stund til :P Hm, hva skal jeg strikke nå, mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Jeg har måtte tisse ekstremt mye den siste uke, og har lurt litt på hvorfor. Helt til jeg kom på at jeg har spist 1/4 vannmelon annen hver dag :lol: 

Kos deg med proseccoen :ahappy: 

Takk, og jeg får forberede meg på en tisse natt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Jeg tror ikke det har noe særlig å si så lenge man ikke er gravid, og jeg tror ikke jeg hadde hatt dårlig samvittighet om jeg hadde drukket noen få glass i mellom syklusene. Men jeg hadde syntes det var ubehagelig dersom jeg hadde vært på fylla opptil flere ganger etter befruktning... Samtidig kan man vel ikke leve som om man er gravid når man prøver, for det kan jo fort ta lang tid! Synes likevel at det høres litt voldsomt ut og at hun godt kunne droppa prøvinga akkurat i sommer hvis det passer så dårlig. 

Et par glass er såklart noe annet, men her er det fullt ut med høy promille hver helg, noen ganger både både fredag og lørdag, flere dager med festival om en mnd osv.  Ser den at man ikke kan leve som gravid, men jeg synes bare det virka så voldsomt..  

Jeg drikker svært sjeldent selv da, så ser kanskje litt annerledes på det enn de som fester :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dauer! Vi hadde elektriker her rett før påske. De skulle bekrefte at strømmen i boden vår belastes naboens måler (forsikringssak). De sjekket og bekreftet at det gjorde den, så skulle de sende en skriftlig bekreftelse på dette som vi trengte til forsikringsselskapet. Og siden har jeg purret og purret... I dag kom endelig papirene. Hurra....  

Så om noen trenger elektriker i Bergensområdet så har vi ihvertfall en som IKKE kan anbefales.... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Et par glass er såklart noe annet, men her er det fullt ut med høy promille hver helg, noen ganger både både fredag og lørdag, flere dager med festival om en mnd osv.  Ser den at man ikke kan leve som gravid, men jeg synes bare det virka så voldsomt..  

Jeg drikker svært sjeldent selv da, så ser kanskje litt annerledes på det enn de som fester :P  

Enig med deg, det virker både voldsomt og litt umodent. Det blir fort et annet liv så snart ungen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tommy skrev:

Sagde i en planke, fikk skrubbsår på knærne.

Mann, 26, endte i dag opp med å få skrubbsår på knærne etter å ha forsøkt seg på å sage over en planke.

"Jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg fant en planke i boden og tenkte at det var på tide å gjøre noe fornuftig i hjemmet - tatt i betraktning av at jeg er 26 år og fortsatt har plakater uten rammer på veggene. Tenkte å lage et biehotell. Det er litt kult."

Hvordan skaden oppstod var mannen litt usikker på.

"Altså, jeg har jo ingenting av verktøy eller noe sånt egentlig. Gikk og kjøpte meg en håndsag tidligere på dagen, men fant ut av jeg ikke hadde noe sted å sage planken på. I lys av min modus operandi: Minst mulig energi, selv om løsningene du velger viser seg å koste mer energi enn alternativet, bestemte jeg meg for å sage planken på en sånn måte at jeg nærmest havnet opp ned attmed veggen på utsiden av tomten, inntil muren. Etter 20 minutter, som det tok for å sage planken i seks deler, skulle jeg bytte bukse - og da så jeg det. Skrubbsår."

"Å bli skadd i hjemmeoppussingsprosjekter er ikke uvanlig. Å pådra seg slike skader er derimot en prestasjon i seg selv. Vitner jo bare om at noen hører best hjemme foran TV'en og snekker på speed-dial", sier supersnekker Erik Borre Sagesen. HMS-guruen Gudrun von Schadenforhinderen bifaller, men med en kontroversiell tone: "Det er derfor man har polakker. De går heller ikke under HMS-reglene da jævlene er så hardcore at de ikke engang fester seg fast når de skal reparere bruer. Og de er dritlangt over bakken."

Tydeligvis viser det seg at det lønner seg å leie en snekker, selv om sommervarmen innbyr til enkelt trearbeid.

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg til min glede at det som flyr inn og ut fra innunder takskjegget på huset mitt er humler, ikke veps! Humler er mye koseligere, og dessuten betyr det at de vepsene som har vært på soverommet mitt i det siste ikke kom fra det bolet, gjennom veggen. Det var liksom marerittet mitt, for jeg har panel med tusen små sprekker på veggene der.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tommy skrev:

Sagde i en planke, fikk skrubbsår på knærne.

Mann, 26, endte i dag opp med å få skrubbsår på knærne etter å ha forsøkt seg på å sage over en planke.

"Jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg fant en planke i boden og tenkte at det var på tide å gjøre noe fornuftig i hjemmet - tatt i betraktning av at jeg er 26 år og fortsatt har plakater uten rammer på veggene. Tenkte å lage et biehotell. Det er litt kult."

Hvordan skaden oppstod var mannen litt usikker på.

"Altså, jeg har jo ingenting av verktøy eller noe sånt egentlig. Gikk og kjøpte meg en håndsag tidligere på dagen, men fant ut av jeg ikke hadde noe sted å sage planken på. I lys av min modus operandi: Minst mulig energi, selv om løsningene du velger viser seg å koste mer energi enn alternativet, bestemte jeg meg for å sage planken på en sånn måte at jeg nærmest havnet opp ned attmed veggen på utsiden av tomten, inntil muren. Etter 20 minutter, som det tok for å sage planken i seks deler, skulle jeg bytte bukse - og da så jeg det. Skrubbsår."

"Å bli skadd i hjemmeoppussingsprosjekter er ikke uvanlig. Å pådra seg slike skader er derimot en prestasjon i seg selv. Vitner jo bare om at noen hører best hjemme foran TV'en og snekker på speed-dial", sier supersnekker Erik Borre Sagesen. HMS-guruen Gudrun von Schadenforhinderen bifaller, men med en kontroversiell tone: "Det er derfor man har polakker. De går heller ikke under HMS-reglene da jævlene er så hardcore at de ikke engang fester seg fast når de skal reparere bruer. Og de er dritlangt over bakken."

Tydeligvis viser det seg at det lønner seg å leie en snekker, selv om sommervarmen innbyr til enkelt trearbeid.

:lol::lol:

 

Feiret avslutningen på 5 års barnehage med tapas på by'n.  

Poden spiste og likte alt . Bortsett fra jordbærene for det visste han at han likte godt ,så det ville han ikke kaste bort mageplass på :lol:

Den ungen er fra bakvendtland. Men fornuftig på sitt eget vis da :lol:

 20160625_171202.jpg

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mud skrev:

:lol::lol:

 

Feiret avslutningen på 5 års barnehage med tapas på by'n.  

Poden spiste og likte alt . Bortsett fra jordbærene for det visste han at han likte godt ,så det ville han ikke kaste bort mageplass på :lol:

Den ungen er fra bakvendtland. Men fornuftig på sitt eget vis da :lol:

 

 

:lol::lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...