Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

49 minutter siden, mokken skrev:

Det er den mailadressen jeg har brukt. :)

Helledussen, berner valper er farlig søte! :wub: Gratulerer så mye! 

Jaaa, og Sanna er bittelitt søtere enn alle andre :wub::wub:  Tusen takk!

 

 

 

 

 

Får ikke bort alt under, sonen er håpløs på mobil!

49 minutter siden, mokken skrev:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
8 timer siden, Artemis skrev:

Haha, jeg tror det er ni år siden vi så hverandre sist så du er unnskyldt. :lol:  Jeg skulle på MH jeg, og ante ikke at det var agilitystevne også, så jeg ble rimelig overrasket da jeg så det yrende livet der kan du si. :P

Jo, jeg synes egentlig at MHen gikk bra, han er jo tross alt bare 14 mnd. Er jo den første og foreløpig siste MHen jeg har vært med på, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Han fikk 1 på skudd, og kjeledressen stoppet han ikke på en gang, bare løp bort for å se hva det var for noe. Dommerne ble overrasket da jeg sa at han stort sett bare ligger og sover når vi er hjemme, er den enkleste valpen jeg har hatt, og at setterne har vært mye verre. :lol: 

Skal se om jeg kan kopiere inn skjemaet hans her uten å fylle hele siden. Var artig å være med på i alle fall.

a8c6fbf6-ffda-4ac5-b22a-f6e531a084c7_zps 

image_zps9rszsxsu.jpeg

 

En veldig fin MH :D Han er en fin fyr han dærre russern :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet folk har bedre ting å gjøre en lørdagskveld enn å svare på smser fra folk som vil shoppe på finn... men jeg vil ha sånn mobil aircontion nå! :P idag! :P andre etasje er som en dårlig bastu... 

Ellers har vapsen fått trave og gå i fontene to ganger idag, og vært med på kurs hele dagen så hun er fornøyd med livet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi har fått ny Hurtta-sele i fargen kirsebær og nytt,rødt halsbånd. Blei så fin!

Biz får tørrfôr til middag mens Timmy får pølse.

Jeg har kjøpt den største Kähler-vasen i perlemor til meg selv fra meg selv i dag. Fordi jeg fortjener det.

Spist god fiskemiddag på Egon og stakk hodet innom Pride. 9-åringen synes det var en del spesielle antrekk.

Så har vi planlagt hyttetur til Skjæløy.

Snart ut på kveldstur i finværet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Siden valpeknotten min heter Puff, så tenkte jeg det var koselig å høre på barnesangen "Puff the magic dragon". Det var ingen god idé, for nå har jeg den på hjernen. Søt sang og sånn, men dog...

Versågod:

https://youtu.be/U0PI2djoA10

Trengte ikke trykke på linken en gang før den satt. Takk... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kokospaniel skrev:

@Siri Briard, beige tispe observert på Osøyro i Hordaland i dag.

 

3 timer siden, Snoffe skrev:

Tipper det er samme briard som er endel på tur i Ervikane, tviler på at det er veldig mange briard tisper i Os :P 

:o Nå ble jeg jo nysgjerrig :o:o:o 

Har vært på sommerfest hos naboen, og det var så utrolig vakkert pyntet og organisert! Sånn skikkelig sommerparty party liksom :D. Og herremin så masse deilig mat - og selv om jeg knapt kjente andre enn naboen og naboen, så fikk jeg da skravlet litt med alle sammen... forsåvidt kjente jeg vel flere også, for søstra til naboen jobber i Vegdirektoratet, og hun hadde også med en kollega som jeg kjenner fra tidligere år, også har jeg jo snakket med skotten, som er kjæreste med naboen og stilte i kilt :D. Herlig. Og det beste med det hele var at de hadde tre hunder der som alle bare tuslet rundt og kosa seg blant alle gjestene - så sivilisert og greit :). Det var også en salig blanding av nordmenn, skotter, bergensere, folk fra både Spania og Brasil :)

Menyen:
13528985_1376048069089065_34546690828860 

Også hadde noen handlet et byggesett på Etsy... 
13483021_1376048402422365_47757478763335 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

 

:o Nå ble jeg jo nysgjerrig :o:o:o 

Har vært på sommerfest hos naboen, og det var så utrolig vakkert pyntet og organisert! Sånn skikkelig sommerparty party liksom :D. Og herremin så masse deilig mat - og selv om jeg knapt kjente andre enn naboen og naboen, så fikk jeg da skravlet litt med alle sammen... forsåvidt kjente jeg vel flere også, for søstra til naboen jobber i Vegdirektoratet, og hun hadde også med en kollega som jeg kjenner fra tidligere år, også har jeg jo snakket med skotten, som er kjæreste med naboen og stilte i kilt :D. Herlig. Og det beste med det hele var at de hadde tre hunder der som alle bare tuslet rundt og kosa seg blant alle gjestene - så sivilisert og greit :). Det var også en salig blanding av nordmenn, skotter, bergensere, folk fra både Spania og Brasil :)

Menyen:
13528985_1376048069089065_34546690828860 

Også hadde noen handlet et byggesett på Etsy... 
13483021_1376048402422365_47757478763335 

Høres (og ser) ut som en herlig fest! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

 

:o Nå ble jeg jo nysgjerrig :o:o:o 

Har vært på sommerfest hos naboen, og det var så utrolig vakkert pyntet og organisert! Sånn skikkelig sommerparty party liksom :D. Og herremin så masse deilig mat - og selv om jeg knapt kjente andre enn naboen og naboen, så fikk jeg da skravlet litt med alle sammen... forsåvidt kjente jeg vel flere også, for søstra til naboen jobber i Vegdirektoratet, og hun hadde også med en kollega som jeg kjenner fra tidligere år, også har jeg jo snakket med skotten, som er kjæreste med naboen og stilte i kilt :D. Herlig. Og det beste med det hele var at de hadde tre hunder der som alle bare tuslet rundt og kosa seg blant alle gjestene - så sivilisert og greit :). Det var også en salig blanding av nordmenn, skotter, bergensere, folk fra både Spania og Brasil :)

Menyen:
13528985_1376048069089065_34546690828860 

Også hadde noen handlet et byggesett på Etsy... 
13483021_1376048402422365_47757478763335 

Næmmen.. Jeg trodde ikke de gamle sure tantene på sonen var sosial utenom andre hundefolk...? :lol: 

hørtes ut som en kjempe koselig kveld da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Høres (og ser) ut som en herlig fest! :)

Det VAR det... også var det INGEN som forsøkte seg på selskapsleker eller annet tull :lol: Også spilte de deilig kul musikk... rolig jazz som passer voksne folk :D

6 minutter siden, Krutsi skrev:

Næmmen.. Jeg trodde ikke de gamle sure tantene på sonen var sosial utenom andre hundefolk...? :lol: 

:lol: Men det var jo hunder der vøtt... da gikk det bra :P 

6 minutter siden, Krutsi skrev:

hørtes ut som en kjempe koselig kveld da :)

Veldig koselig :). Eremitter trenger litt sånn sosialisering :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh:gaah: Kjøpte chromecast i dag, og ser at man kan få 2 mnd gratis HBO når man er ny kunde. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få det tilbudet? har lastet ned chromecast på ipad og mobil (samsung) men får ikke til å validere tilbudet:gaah:

Noen glupinger her som har fått de gratismånedene som kan hjelpe en kørka nordlending?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wednesday skrev:

Vaska klærne på nytt og tørka dem uten siden det var bra vær i dag. De tørka på noen timer, men den sure lukta er jo der ennå! Bruker eddik hver gang jeg vasker, så hvordan får jeg den bort DA?

Hvor sterk eddik bruker du? Kanskje du må legge klærne litt i bløt i eddikvann for å få det bort? 

Akkurat nå, enna skrev:

Å se på maling som tørker....sånn omtrent...

:lol: Ikke mye action nei... hadde gjort seg med litt bensin på det bålet :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

List of reasons Women were admitted
to Insane Asylum for in 1864-1889

13394019_10154213495427442_8461927256144

Veldig mange gode grunner til å havne på galehus, med andre ord :lol: 

--

Ali ønsker seg et nytt hjem. Et uten dusj/badekar, blåser og helst uten kammer og karder også. Stakkars lille, blir mishandla sånn :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...