Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Dumminger som snakker om vafler, jeg vil ha! Har tilogmed alt jeg trenger, men! Vaffeljernet... Nei det har vel ingen sett siden mai engang :lol: Og jeg orker ikke noe storstilt leteaksjon i kald, mørk, ekkel kjeller uten annet enn hodelykt som lys. 

Moralen er? Vi spiser for sjelden vafler. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

15 minutter siden, Krutsi skrev:

Nei, jeg skal nå gå turer og kose meg med forhåpentligvis lite snø.. Og ellers kan jeg friste med fest og single gutter.. Mannfolk på din alder også! :lol: 

Men men men... i påsken skal man være på fjellet og gå på ski, da skjønner du... for tenk :aww:
Mannfolk på min egen alder du liksom... der er jo ekle gamle gubber, de :aww:

6 minutter siden, 2ne skrev:

Det er derfor man har blåser, Siri. Blåser :aww: 

Jeg nekter å bruke blåser på halvflokete, våt pels altså.... det sliter jo ekkelt mye. Takke meg til selvtørka pels - selv om det tar tid :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, JeanetteH skrev:

Da klarte jeg bestemme meg for noe tilslutt :lol: Det tok litt tid, men tror dette blir mest riktig slik jeg kjenner Similis. Også med tanke på at jeg får linjene jeg tok inn i kull V (Skessa) og en hannhund til som dessverre døde i ett uhell før jeg fikk brukt han (faktisk planlagt til Blaze en gang i tiden) 

11856461_10155907013705072_5847092624005

skovfarmens_chocolate_hothiphop02.png?w=

skovfarmens_chocolate_hothiphop01.png?w=

11823115_10155907013690072_1604701388918

 

Å, hallo, for en lekker kelpiemann!:hyper:

...lekker tispe også, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tooooddy " *hulk*

Toddy skal være borte i 2 dager og A oppfører seg som om livet er over.  

Jeg lurer på hvordan han takler det hvis en av hundene dør? Det orker jeg ikke tenke på. Det er nesten så jeg angrer på at vi har hund når jeg ser hvor vanvittig ungen har knyttet seg til bikkjene. 

Jeg forstår enda mindre av barnefamilier son kvitter seg med dyr fordi de skal på ferie e.l.. Ungene må jo bli knust. A har enda ikke kommet over at Mono døde og er helt hysterisk redd for at hundene skal få i seg noe de ikke tåler. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siri skrev:

Men men men... i påsken skal man være på fjellet og gå på ski, da skjønner du... for tenk :aww:
Mannfolk på min egen alder du liksom... der er jo ekle gamle gubber, de :aww:

Jeg nekter å bruke blåser på halvflokete, våt pels altså.... det sliter jo ekkelt mye. Takke meg til selvtørka pels - selv om det tar tid :aww:

Lei av fjell og vinter :lol: 

og jeg har yngre gutter også.. Hvis det er heller det du vil ha? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

Ah, katter ja. Marikatten røyter nesten like mye som Nora, til tross for at hun bare er en fjerdedel så stor. Jeg tror kanskje ikke jeg skal ha katt igjen, samme hvor koselig det er når de ligger å maler på fanget ditt :P 

Nå har jeg tre, og to av dem røyter som et uvær. Kattepels over alt! Jeg har tenkt tanken, slippe hår og dokasse og diverse presanger. Men så liker jeg dem så godt, og det ville blitt fryktelig tomt uten.

53 minutter siden, 2ne skrev:

Nei, jeg pleier å ha smør på vaflene mine jeg. Da er det jo nesten brødmat? :lol: 

Sleng på brunost også, så er du helt trygg!

53 minutter siden, 2ne skrev:

Rølpe? 

Ja, hundene skal rølpe, jeg skal bare gå der og oppføre meg. :aww: Disse ungjentene eier ikke manerer, hopper rundt, har drakamp, hopper opp og hilser på nesa mi, lager grimaser til hverandre og hva har man ikke. Rølpete småpiker! :rofl: :jump: :hyper::spell:

Bare se her, Katla gir Dita en skikkelig høyre, hva slags oppførsel er det? :o 

10173737_1267202256639148_39239805420850

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra kurs. Uno har vekslet mellom stående med nesa planta i gulvet, stående med forbena fektende i været med stramt bånd, eller liggende pladask på gulvet. Små glimt av fokus og kontakt innimellom som han fikk masse ros for, og en hel masse frustrasjon hos meg. Er passe svett under arma. Nå er jeg komplett tom, så det passer bra at han har sovna. Er kvalm og oppblåst men tror jeg må spise noe likevel, svimler litt når jeg reiser meg. Kakao blir det uansett :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....er jeg lat :P Orker ikke gå ut med hundene i dag, men har trent de litt inne. Men tror det vil gå bra, 1,5 uke står i hundens tegn igjen fra i morgen av :lol:  Hvordan har det seg da at jeg nesten må vurdere om jeg ikke skal gjøre noe i dag liksom. Det burde være unødvendig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Argyr skrev:

Bare se her, Katla gir Dita en skikkelig høyre, hva slags oppførsel er det? :o 

10173737_1267202256639148_39239805420850

 

Tåpelig vittig jeg fant dette :lol: 

---

Ellers har jeg vært syk. Er på bedringens vei da. Finne seg en god kopp med noe varmt i :ahappy::ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Krutsi skrev:

Lei av fjell og vinter :lol: 

Man blir  ikke lei av fjell og vinter vel? Hæhhhh? :o 

32 minutter siden, Krutsi skrev:

og jeg har yngre gutter også.. Hvis det er heller det du vil ha? :P 

Næsj... det er egentlig ikke så nøye med sånne to-beinte - foretrekker de ukompliserte med 4 bein, jeg :lol:. Der er alder uvesentlig :D

Halve Yasmine er børstet. Jeg har egentlig en plan om å få tatt sånne skrekkelig vakre oppstillingsbilder av henne, igjen, om det fortsetter å være sånn vakkert vær også i helga. Da skal vi til Rokosjøen og se om vi kan få litt fine omgivelser også. SKulle jo helst vært på fjelle da, men da blir hun jo så rotete i pelsen innen vi kommer oss til egnede steder for fotoshoot :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Da klarte jeg bestemme meg for noe tilslutt :lol: Det tok litt tid, men tror dette blir mest riktig slik jeg kjenner Similis. Også med tanke på at jeg får linjene jeg tok inn i kull V (Skessa) og en hannhund til som dessverre døde i ett uhell før jeg fikk brukt han (faktisk planlagt til Blaze en gang i tiden) 

11856461_10155907013705072_5847092624005

skovfarmens_chocolate_hothiphop02.png?w=

skovfarmens_chocolate_hothiphop01.png?w=

11823115_10155907013690072_1604701388918

 

Åh halloooo! :wub:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har gamla fått stell og raseklipp. Hun holder koken altså. Fineste gamlemoren min :wub: Klipte henne ned på senhøsten, så nå sparer vi igjen da . Får se hvor lenge det varer :P Jeg synes jo hun er lekker med skikkelig klipp, men de andre i familien liker henne best når hun ser ut som en teddybjørn. Neeee.. 

Snart 11 år altså! Synes hun er bra sprek, jeg. Litt dævvhørt bare  

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har klagd og sukket her inne over hjemmesiden min, så må jeg nå få si at jeg begynner å bli knakende godt fornøyd med det jeg har fått på nett. Det tar tid å bygge opp alt fra start, men jeg liker hva jeg får til. Det eneste jeg ikke har funnet ut hittil, er hvordan jeg kan lage stamtavle - men kjenner jeg internettet rett, så finnes det sikkert hjelpemiddel til sånt også.

Nå står det boller i ovnen, og det blir både frokost og middag, trolig kveldsmat og lunsj også.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en opprydding i klesskapet, og har nå en søppelsekk full av avlagte klær og en sekk full av sko... Noen av klærne er helt ubrukte også... burde vel bare gitt dem bort. Jeg kommer jo aldri til å bruke dem liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varga og Vims var å ble vaksinert i dag, mener og huske å ha fått beskjed om å holde dem i ro(ikke tung fysisk aktivitet) noen dager tidligere, men vet sa ikke noe om det i dag og jeg glemte å spørre. Er det noe i det? Jeg vil gå på ski(med trekkhjelp) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12744471_971817876206696_615403261590748621_n.jpg?oh=2d2550bbb59016a087fe773f6270d9a5&oe=5768E7F3

:wub::wub:

Det tok tre år, men nå har hun jammen blitt voksen:ahappy: (i kropp i allefall, mellom øra snakker vi ikke om en gang:aww::lol:)

3 år???! Det er helt sykt, det er jo ikke lenge siden du la ut valpebilder! Hadde jeg skulle gjette hadde jeg sagt 1 år. Veldig fin :D

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Jeg nekter å bruke blåser på halvflokete, våt pels altså.... det sliter jo ekkelt mye. Takke meg til selvtørka pels - selv om det tar tid :aww:

Selvtørking :o Vi puddelfolk gjør ikke sånt vi :o:P 

2 timer siden, Argyr skrev:

Nå har jeg tre, og to av dem røyter som et uvær. Kattepels over alt! Jeg har tenkt tanken, slippe hår og dokasse og diverse presanger. Men så liker jeg dem så godt, og det ville blitt fryktelig tomt uten.

Ja, jeg liker også katter, de er så befriskende ikke hunder :lol: Men jeg veit ikke helt om det blir noen katt når Marikatten blir borte. 14 år er hun snart, det begynner å bli voksent det :ahappy: 

2 timer siden, Argyr skrev:

Sleng på brunost også, så er du helt trygg!

Noooooo :o Kan ikke ha brunost på vafler! Smør, sukker eller jordbærsyltetøy går an, men ikke noe annet. 

2 timer siden, Argyr skrev:

Ja, hundene skal rølpe, jeg skal bare gå der og oppføre meg. :aww: Disse ungjentene eier ikke manerer, hopper rundt, har drakamp, hopper opp og hilser på nesa mi, lager grimaser til hverandre og hva har man ikke. Rølpete småpiker! :rofl: :jump: :hyper::spell:

Okay, da jeg rølpa en gang i forrige årtusen, så betydde det å bli motbydelig dritings :lol: Godt ikke jentene dine skal det :P 

2 timer siden, Argyr skrev:

Bare se her, Katla gir Dita en skikkelig høyre, hva slags oppførsel er det? :o 

10173737_1267202256639148_39239805420850

 

Voldelig, den der bikkja di :P Kanskje hun er motbydelig dritings? haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Malamuten skrev:

Varga og Vims var å ble vaksinert i dag, mener og huske å ha fått beskjed om å holde dem i ro(ikke tung fysisk aktivitet) noen dager tidligere, men vet sa ikke noe om det i dag og jeg glemte å spørre. Er det noe i det? Jeg vil gå på ski(med trekkhjelp) 

Det har jeg brukt å få beskjed om i hvert fall :)

6 minutter siden, 2ne skrev:

Selvtørking :o Vi puddelfolk gjør ikke sånt vi :o:P 

Dere er jo litt rare, dere puddelfolk :lol:. Jeg hadde kanskje blåst tørr hundene, jeg også, om de hadde hatt litt kortere pels, men den lange pelsen er egentlig ikke så veldig blåsevennlig. Men den snøen var jo så tørr at hun ikke ble våt av en tur ute for lek, så... ja... :D. I morgen skal hun få seg et bad - etter skitur - så blir det fotoshoot på lørdag (i dag brukte jeg faktisk Ice on Ice når jeg børsta henne - det har blitt såpass mye børsting i det siste pga selebruk, og det sliter jo på pelsen, så for å skåne den litt mer ble det gugge i pelsen i dag, men da blir hun jo så seig, og det er jo ikke pent, så da blir det bad i morgen). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløving i sofaen. Skulle liksom jobbe så mye idag, jaja... ble tur med hunder og fått kjempefine bilder av Pigg fra turen. Jeg er en sånn inkompetent fotograf at det er trivelig å få litt vettige bilder av hunden innimellom :D så var det miljøtrening på klubben på kvelden. Fikk gode vafler, men er blir litt matt av at hun jeg skulle ha treninga med ikke møtte opp eller sa ifra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...