Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia
10 minutter siden, Sbtlita skrev:

Sånn som den her, som jeg ser på som veldig nødvendig. Needless to say at Lita hatet meg litt akkurat der ?

ecb01f91b63cd0b16d7380b8ebd942c5.jpg

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

 

Sånn har Malin fått også, hun syntes hun ble fin :) Fordi den var rååååååsa - puddel liker råååååsa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Time til Hottie på røros i morgen, så da får vi krysse alt som er og litt til, for at det er en bagatell som kan fikses lett og greit. Hun er helt normal, hoppet og spratt på tur i stad og ligger i sofaen og klager fordi hun ikke har teppe over seg. :wub: 

 

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

Time til Hottie på røros i morgen, så da får vi krysse alt som er og litt til, for at det er en bagatell som kan fikses lett og greit. Hun er helt normal, hoppet og spratt på tur i stad og ligger i sofaen og klager fordi hun ikke har teppe over seg. :wub: 

 

 

Selvsagt er det en bagatell :hug: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Selvsagt er det en bagatell :hug: 

Heldigvis vanskelig å tro på at det er dødsdom når hun spretter rundt som en våryr kvige ute, og sniker i søppelpose og på kjøkkenbenken bare jeg snur ryggen til. Den der kan ikke være døende liksom. :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Heldigvis vanskelig å tro på at det er dødsdom når hun spretter rundt som en våryr kvige ute, og sniker i søppelpose og på kjøkkenbenken bare jeg snur ryggen til. Den der kan ikke være døende liksom. :aww: 

Hihi, japp! Du skal jo ha henne i 10 år til, minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Raksha skrev:

Time til Hottie på røros i morgen, så da får vi krysse alt som er og litt til, for at det er en bagatell som kan fikses lett og greit. Hun er helt normal, hoppet og spratt på tur i stad og ligger i sofaen og klager fordi hun ikke har teppe over seg. :wub: 

Masse lykke til!

De hogger ved i skogen i dag, så da tenker jeg at jeg utsetter turen litt, vil ikke risikere at noen får et tre over seg. Og det minner meg på at jeg hadde lurt på å spørre naboen om tillatelse til å gå tur på jordet deres - men så er jeg litt redd for å spørre, i fall de ikke vil ha sånn trafikk på gården. Jeg kommer meg til jordet deres fra min tomt, men jordet deres går jo langsetter gården deres.

Men først mat i magen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Masse lykke til!

De hogger ved i skogen i dag, så da tenker jeg at jeg utsetter turen litt, vil ikke risikere at noen får et tre over seg. Og det minner meg på at jeg hadde lurt på å spørre naboen om tillatelse til å gå tur på jordet deres - men så er jeg litt redd for å spørre, i fall de ikke vil ha sånn trafikk på gården. Jeg kommer meg til jordet deres fra min tomt, men jordet deres går jo langsetter gården deres.

Men først mat i magen.

Hva er det verste som kan skje? At de sier nei?... :P

Jeg har ikke kommet så mye lenger enn at jeg har ryddet kontoret jeg.. Men nå, sette på en klesvask og så frem med støvsugeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Nydelig vær i dag!
Endelig er det sol. Og akkurat passe kjølig til å være vinter/tidlig vår. 
Guttene ligger og sover søtt etter 5 km skogstur i dag, som ble avrundet med løping etter pinner og en gammal, ødelagt fotball i en hundepark i utkanten av denne skogsstien. :)

På tide å komme seg i dusjen snart tenker jeg. 
Skal skrive kontrakt på ny bil en gang etter klokka 14 :)

 

IMG_20160225_124452.jpg

IMG_20160225_115613.jpg

IMG_20160225_120133.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ute idag... For halvannen uke siden fikk en frisør så seg løs i håret mitt.. Hun farget det i røde sjatteringer og noe greier. Jeg så liten men noe forskjell. Idag var jeg ute i strålende solskinn pg shit så stilig. Ser ut som håret mitt står i flammer når solen skinner på det :lol:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løypene for oss selv, møtte først folk på parkeringa, de hadde en løs feit flat. Greit nok det, til han kom løpende og bjeffende mot oss, jeg gidder ikke prøve å være hyggelig engang når jeg er sliten og svett. Så ba de om å ta bikkja i bånd, på sett og vis gjorde han det, problemet er at han brukte fleksi og hadde parkert mer eller mindre oppå bilen min som var den eneste på hele plassen! Bikkja sperra jo bakluka mi..... Så jeg sa vel i passe surt toneleie at bikkja mi liker ikke andre hunder og jeg vil gjerne inn i bilen min! Åja,hehe *prøver å snelle inn bikkja* 

IMG_20160225_121754_BURST001_COVER.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Line skrev:

Hva er det verste som kan skje? At de sier nei?... :P

Jeg vil bare ikke oppfattes som brautende nabo som forsøker å slå seg ned hvor som helst.

41 minutter siden, Synnikken skrev:

Sol ute idag... For halvannen uke siden fikk en frisør så seg løs i håret mitt.. Hun farget det i røde sjatteringer og noe greier. Jeg så liten men noe forskjell. Idag var jeg ute i strålende solskinn pg shit så stilig. Ser ut som håret mitt står i flammer når solen skinner på det :lol:

Jeg har sendt deg en mail, har du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Det er det de sier i en epost nå, at det er nettleie.

Hvilket ikke forklarer hvorfor jeg betaler nettleie til Hafslund. Ny granskningsrunde, altså. Sukk..

Skitt liksom.... 

2 timer siden, Belgerpia skrev:

Sånn har Malin fått også, hun syntes hun ble fin :) Fordi den var rååååååsa - puddel liker råååååsa :)

Jeg hadde jo kondomdress til Babs... Jeg brukte den bare en gang - hunden var jo helt tova etterpå...  håper det funker bedre på puddelpels :D

Hadde litt vel lang faglunch i dag... ikke helt beregnet, men skitt au - det er ikke sååå ofte at jeg er så sprelsk i lunchen liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vil bare ikke oppfattes som brautende nabo som forsøker å slå seg ned hvor som helst.

Du gjør jo ikke det når du spør :) Hadde du derimot tatt deg tilrette uten å spørre, så kunne du blitt oppfattet som en brautende nabo som forsøker å slå seg ned hvor som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg har også lyst på Eukanuba sin kondomdress! Settervimsen sin er den stygge typen, så vært fint med noe freshere. Men hvit hannhund folk tror er tispe og rosa dress?! :no: 

Da er konk.kurset med tervtøtta ferdig, og jeg gleder meg til videre trening! Fått løst noen småproblemer, og fått masse gode tips til videre trening. Instruktøren kalte terven "maskin", og det er et kallenavn hun fortjener :ahappy: Alltid klar for jobb, og like gira etter ørten repetisjoner. Det er det desverre ikke alle som er. Nå håper jeg det bare blir litt fint vær så vi kan trene utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en stund i vinter hatt mistanke om at Thorvald gjemmer unna snacks i hagen, i går fikk vi endelig beviset :P Slapp ut Thorvald for kveldstissing, og så ville han ikke inn igjen. Samboer gikk ut og da sto han og slafset i seg tørrfisk han tydeligvis har gjemt under snøen en plass :lol: Thorvald, din secret eater! :lol: Spent på hvor mye råtten fisk som dukker opp når snøen blir borte :teehe: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår skrubbing av bad og kjøkken, og litt fiksing her og der, så har hele leiligheten fått en shinings. Soverommet tar jeg i morra, men der er det rydding i klesskapet som står på planen. Nå skal vi imidlertid komme oss ut på tur, mens det ser tålelig greit ut ute. Bare sette på en klesvask til først, sånn at det går an å ta badet etterpå. Nå ligger alt som skal vaskes i hauger på gulvet der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

Time til Hottie på røros i morgen, så da får vi krysse alt som er og litt til, for at det er en bagatell som kan fikses lett og greit. Hun er helt normal, hoppet og spratt på tur i stad og ligger i sofaen og klager fordi hun ikke har teppe over seg. :wub: 

 

 

Husker du da Sita fikk en kul på forbeinet, og både du og jeg trodde det var beinkreft? Så var det bare en uskyldig senekul? Sånn blir det med Hottie også :ahappy: 

... venter jeg på at babyen skal våkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer jeg meg grønn over all jobben jeg ikke har fått gjort i dag p.g.a feil med dataprogrammet. Finnes nesten ikke noe mer irriterende enn å sitte å se på at arbeidsmengden øker og du ikke får gjort en dritt. Blir stressa..:vegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...