Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

@Raksha og @Th3a :console:

 

..ligger Dita i den andre sofaen og nilogrer hver gang jeg ser på henne, fordi jeg plukka på tennene til Katla og ba henne ligge stille. Det kan jo hende jeg plutselig kommer og skal klippe klørne hennes, så best å smiske litt! :ermm: Men vi har allerede klippet klør i dag, og det er bare Katla som er så kørka at hun har hår i tannkjøttet (av alle ting), så du er trygg, lille venn. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Jeg fant kodebrikken etter å ha ryddet stuebordet, så jeg skulle betale litt regninger. Spretter en konvolutt, og ser det er strømregning fra Stange Energi.

Det er jo fryktelig rart, i og med at jeg har kundeforhold hos en helt annen strømleverandør. Litt rart at det ikke kommer regning før nå heller, når jeg har bodd her siden november. Eller, det er en purring for januar og en regning for februar, uten at jeg kan huske å ha sett noen januarregning. Så nå har jeg sendt en mail og spurt om de kan oppklare forvirringen min. Og jeg vil ha svar nåååå. Jeg er ikke tålmodig nok for sånne voksenting som har kontortid :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Raksha skrev:

 

Ja :( Mindre og litt anderledes denne gangen. 

Skrevet opp så jeg har å vise vet. glemmer så fort detaljer. 

"Sover/slapper av i sofaen, Kasko vedsiden av. Kasta seg plutselig rundt i sofaen boffet mot "noe", ut på gulvet, virka ustø i bakparten, redd og fortumla, men bevisst - satte seg på gulvet 5 meter unna sofaen, boffa opp i lufta, så fikk hun helt kontroll igjen virket det som, går litt rundt, nekter å nærme seg sofaen igjen, men har full kontroll på kroppen." Varte kanskje 10 sek, så var hun normal igjen. 

 

Takk :hug:  Jeg har bare lyst til å banne og grine. 

@Raksha 

:hug::hug:

 

Trøtt . Måtte opp med bikkjer og barn i natt. Den store tissenatten tydeligvis :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg var på ei fjellhytte og der var det kjekke skigutter. Flørte flørte, helt til jeg åpner et skimagasin med masse bilder av hundevalper. Peker og viser skimannen... Så kjører vi ned trappa på ski, jeg er elegant og skal vise meg fram, går inn i stua og møter den nye leonbergeren til venninna mi. Masse hundekos, og så våkner jeg. Ok da, hjernen min, så er jeg hundegal. Hund er tydeligvis viktigere enn mannfolk :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dyr her inne bare holde seg friske og fine :no: :hug:

Stod opp halv 7 og fyret i ovnene og ga bikkjene litt mat før vi krøyp under dyna igjen :) 2 t seinere var det nesten levelig å stå opp, så nå sitter jeg under pleddet med en varm kopp pulverkaffe :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så moro å bli vekket klokka halv åtte av en hund som har det sååå travelt med å komme seg ut... for å gjøre ingenting. Ikke vil han spise maten sin i dag heller, enda han likte foret i går kveld. Han spiser vel bare han blir sulten nok...

Du vet det er tannfelling på gang når yndlingsleka har blodflekker på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Line skrev:

Ich habe kaine anung... 750,- for 12 kg pure. De bruker jo å ha stand på NKK-utstillinger, så tipper jeg kommer til å kjøpe der jeg, om det fungerer bra her :) 

Som mokken sa - det er billigere å bestille andre steder ja :) 

7 timer siden, SFX skrev:

Jeg fant kodebrikken etter å ha ryddet stuebordet, så jeg skulle betale litt regninger. Spretter en konvolutt, og ser det er strømregning fra Stange Energi.

Det er jo fryktelig rart, i og med at jeg har kundeforhold hos en helt annen strømleverandør. Litt rart at det ikke kommer regning før nå heller, når jeg har bodd her siden november. Eller, det er en purring for januar og en regning for februar, uten at jeg kan huske å ha sett noen januarregning. Så nå har jeg sendt en mail og spurt om de kan oppklare forvirringen min. Og jeg vil ha svar nåååå. Jeg er ikke tålmodig nok for sånne voksenting som har kontortid :P 

Du er sikker på at det er regning på strømmen og ikke regning for nettleie? Det kan jo være to forskjellige selskap :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det laver ned med snø her. Var litt klar for bare veier og vår jeg nå!

Holdt på å gi meg selv hjerteinfarkt i sted, stod på badet og plutselig gikk låsen på halskjedet mitt opp. Jeg har min farmors giftering hengene i det kjedet, og den holdt på å gå rett i sluket i vasken. Fikk  heldigvis tak i den, men jeg har høy puls enda kjenner jeg. Ville vært enormt trist å miste den ringen, den betyr ubeskrivelig mye for meg. Nå ligger den trygt bevart fram til jeg får skaffet nytt kjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffent å høre på radio at det er gått ras over veien hvor familien min bor og de har sendt ut bikkjer og helikoptre. Heldigvis stod det mer på nrk.no om at ingen var skadet, kun en bil som satt fast. Nuh skitur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink og avtalte møte/omvisning med to bhger denne uken. Desverre havnet begge to på onsdag og torsdag kl 10.00. Det blir litt slitsomt når du jobber netter, og har sovet under 5 timer på to døgn :yawn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffa og litt sint. Vi hadde en skikkelig prat jeg og gubben om dette med at hunden skulle være en felles greie og at jeg trengte at han engasjerte seg i den og i oss, han var helt enig i at dette skulle han prioritere fremover. Han lovte da å være med på de to valpekurskveldene han kunne være med på pga jobb. I kveld er det valpekurs. Hva får jeg melding om? Han har sagt ja til å være med på quiz han... Men han kan kjøre meg og Uno dit da! En ***** time annenhver torsdag liksom, ikke engang det gidder han. Jeg er så innmari lei av å være andrevalg!! :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Er skuffa og litt sint. Vi hadde en skikkelig prat jeg og gubben om dette med at hunden skulle være en felles greie og at jeg trengte at han engasjerte seg i den og i oss, han var helt enig i at dette skulle han prioritere fremover. Han lovte da å være med på de to valpekurskveldene han kunne være med på pga jobb. I kveld er det valpekurs. Hva får jeg melding om? Han har sagt ja til å være med på quiz han... Men han kan kjøre meg og Uno dit da! En ***** time annenhver torsdag liksom, ikke engang det gidder han. Jeg er så innmari lei av å være andrevalg!! :sint_01:

Da ville jeg sluttet å involvere han i hunden på noen som helst måte. Ikke spør han om noe når det kommer til hunden, ikke spør om han vil være med, hva han syns etc. Nå har du prøvd så mange ganger, nå kan han være andrevalget ditt etter hund en periode :) Etter en liten stund tar dere en prat igjen, hør med han hva han syns om hvordan tiden har vært uten at han er involvert. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pixie skrev:

Er skuffa og litt sint. Vi hadde en skikkelig prat jeg og gubben om dette med at hunden skulle være en felles greie og at jeg trengte at han engasjerte seg i den og i oss, han var helt enig i at dette skulle han prioritere fremover. Han lovte da å være med på de to valpekurskveldene han kunne være med på pga jobb. I kveld er det valpekurs. Hva får jeg melding om? Han har sagt ja til å være med på quiz han... Men han kan kjøre meg og Uno dit da! En ***** time annenhver torsdag liksom, ikke engang det gidder han. Jeg er så innmari lei av å være andrevalg!! :sint_01:

Skjønner godt at han ikke vil på valpekurs, jeg :) Han kan vel fint engasjere seg i hunden ellers?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det er sikkert verdt det å se mora si blamere seg på tv i beste sendetid ja. :lol:

 

Helt sikkert :lol: 

 

Hva skal jeg gjøre først da tro? Sortere og sette på klesvask, så den kan rusle og gå mens jeg støvsuger og vasker gulv.... Må fikse kontoret først kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det er sikkert verdt det å se mora si blamere seg på tv i beste sendetid ja. :lol:

 

Garantert! :lol:

 

.....er det på tide med en sen frokost. Fått unna endel småplukk og vært ute på en liten morgenlufting med hundene + frokostsøk i hagen:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger overdriver jeg innkjøpet av ting til hundene, men denne.. denne var så søt at den måtte Lita ha ? Og det er jo nødvendig når frøkna ikke har pels fra bryst og bak, samt løper så mye i skogen at hun får blemmer, sår, eksem og utslett ?

29cda73b47ed931a3194de962bac7626.jpg

Sånn som den her, som jeg ser på som veldig nødvendig. Needless to say at Lita hatet meg litt akkurat der ?

ecb01f91b63cd0b16d7380b8ebd942c5.jpg

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffent å høre på radio at det er gått ras over veien hvor familien min bor og de har sendt ut bikkjer og helikoptre. Heldigvis stod det mer på nrk.no om at ingen var skadet, kun en bil som satt fast. Nuh skitur [emoji4]

Det er så ekkelt! Bra det gikk fint med dine :) Og alle andre..

Bruker å bli passe nervøs hver gang jeg hører om bilulykke, ras osv i nord og spesielt om det er i nærheten av familien min.

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Du er sikker på at det er regning på strømmen og ikke regning for nettleie? Det kan jo være to forskjellige selskap :)

Det er det de sier i en epost nå, at det er nettleie.

Hvilket ikke forklarer hvorfor jeg betaler nettleie til Hafslund. Ny granskningsrunde, altså. Sukk...

Nå skal jeg pønske ut en to do-liste for dagen i dag, mens jeg varmer meg under ullpledd. Sto opp til 13.8 grader i stua, men det stiger fort nå som vedovnen er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...