Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Her merker jeg stor forskjell på puddelen og wachtelhunden altså.

Med wachtelhunden må vi egentlig støvsuge daglig (men det skjer ikke :P selvom vi burde). Puddelen kan dra med seg litt kvister når hun har lang pels, men merker ikke at hun drar med seg sand og sånn.

Prøver å overtale mannen til røytefri jakthund nestegang!

Men wachtel er langhåra da :P Naboen har en sånn sak med flat langhårspels, det er jaggu meg mer hår av den ene, enn av våre 9 kort og strihårede. Riktignok har haldenen en møkkavariant av korthårspels, men det kommer ikke i nærheten av alt det som detter av en langhåret hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

 

3 timer siden, Malinka skrev:

Lady satte seg klar da jeg begynte å spise middag, for det var ris på tallerkenen min og da blir det alltid  noe på gulvet til henne :aww: Jada, jeg vet jeg bør klare å spise uten å søle når jeg er voksen, men det gjør jeg altså ikke. :aww: Men! I dag klarte jeg kunststykket å få risen i munnen mens kjøttbiten falt på gulvet! Da ble hun først veldig forvirret, litt usikker, før hun skyntet seg å spise opp :lol: Og ble om mulig enda litt mer klegg mens jeg spiste resten :aww::lol: 

:lol: 

43 minutter siden, Pringlen skrev:

Det er ikke hundehår som tyter mest ut av bikkjeburene, men sand og bøss. Og med en sånn pels som hunden deres har, vil jeg tro den drar med seg veldig mye mer enn en korthåret hund :)

Det er ikke akkurat HÅR jeg støvsuger bort fra bil og bur nei :D 

Akkurat nå, Line skrev:

Forøvrig, @Siri, anbefaler deg å bestille direkte fra Kingsmoor neste gang. Dette gikk fryktelig smertefritt, fikk maten båret inn døra for en time siden :D 

Men det gikk jo faktisk bra da jeg bestilte også da, det var bare pakkesporingsmeldingene som var veldig forvirrende og rare :D. Men maten stod på trappa da jeg kom hjem, jeg, så det gikk så fint så :D

Har jeg vært på skitur med Yasmine igjen... herregud det er så fint der oppe altså. Og DET føret... Alt er bare helt perfekt. Skulle bare ønske jeg kunne hatt med Willy også - da hadde vi brukt bare halvparten av tida på turen :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos Odins soldater, så har vi nå fått motstykket: 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/odins-soldater/islamister-mobiliserer-mot-odins-soldater/a/23624528/

Overfor VG presiserer personen som har videreformidlet uttalelsen at gruppen «er et svar på den manglende responsen fra Staten til at kjente høyreekstreme får patruljere gatene, noe som bidrar til at den muslimske minoriteten i Norge føler seg utrygge».

Nå får det vel snart ikke blitt tryggere, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 2ne skrev:

Sånn apropos Odins soldater, så har vi nå fått motstykket: 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/odins-soldater/islamister-mobiliserer-mot-odins-soldater/a/23624528/

Overfor VG presiserer personen som har videreformidlet uttalelsen at gruppen «er et svar på den manglende responsen fra Staten til at kjente høyreekstreme får patruljere gatene, noe som bidrar til at den muslimske minoriteten i Norge føler seg utrygge».

Nå får det vel snart ikke blitt tryggere, vel? 

Det hørtes jo... eh... lovende ut... *sarkasme* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I debatten stiller programlederen Ellingsen et spørsmål om hvordan hadde sett på saken dersom det var noen fra det islamistiske miljøet som hadde gått ut og sagt at de ville drive borgervern.

– I utgangspunktet synes jeg ikke noen skal gi borgervern, men hvis noen enkeltpersoner ønsker å være ute og bidra til å redusere kriminaliteten, og redusere utryggheten som borgerne føler, så er det hvor de kommer fra, etnisitet, religion, hudfarge og språk ganske uvesentlig. For min del ligger det noe prinsipielt under, nemlig at man operer innenfor loven. Og at man gjør det til beste for samfunnet, uttalte han til politisk kvarter.

Da VG ber ham kommentere om hva han mener om den nye gruppen «Allaahs soldater», gjorde han det klart i tydelige ordelag at han ikke ville uttale seg.

– Ingen kommentar, sier Ellingsen, før han legger på røret."

 

Nå ble jeg overrasket du...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Veteranprivilegier er greit, men fader da - hun kan jo bli dårlig! 

Av loff? Eller går hun på diett? Nå svikter hukommelsen meg helt.

1 time siden, Raksha skrev:

Åååh sånt er så ekkelt - godt det ikke var noe denne gangen :hug: 

Bonden har begynt å skjønne det der, jeg maser sjelden på han når han driver med ting, men blir det for sent før han kommer inn fra fjøset om kvelden så blir jeg bekymra. Sender melding - kommer det ikke svar innen rimelig tid (han hører jo ikke alltid) så ringer jeg, tar han den ikke så er det ikke mange øyeblikkene før jeg er klar for å gå opp og sjekke. Da er han kjapp med å ringe opp igjen  Heldigvis! Min skrekk er at noe skal skje og han ikke får ringt etter hjelp, og jeg går og legger meg og han blir liggende til dagen etter :no:

@Aslan, jeg hadde jo sitert deg også - i hvert fall forstår jeg deg veldig godt. Jeg har opplevd å finne type seks-syv tapte anrop på telefonen fra samme nummer, og når det familiemedlemmet ikke svarer når jeg ringer opp tenker jeg ikke rosenrøde tanker. Og jeg blir grinete når jeg etter hvert finner ut at vedkommende bare var skravlesjuk. Ingen er så skravlesjuke at de forsøker å ringe et dusin ganger. Men så har jeg vært i motsatt ende, og forsøkt å nå noen som "alltid" svarer telefonen, og etter et par timer og mange anrop uten hell, så har jeg fått nabo eller annen familie til å stikke innom og sjekke... Pappas sykdomshistorie er for broken og ekkel til at jeg er avslappet når han ikke svarer over litt tid - han pleier også å sende en sms så snart som mulig om han ikke kan svare, og når den ikke kommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Dere som anbefaler Kela-bur, vet dere noe om leveringstid? Noen som har kjøpt det selv?

Jeg solgte mitt artfex når jeg fikk to hunder og kjøpte Kelabur. Tok 2 mnder å få kelaburet, men det var fordi de som lakket for ham hadde tatt ferie (fikk mitt i august)... Tror ikke det tar så lang tid. Men bare send ham en mail å spørr... Fornøyd med kelaburet også, eneste er at det skramler en del - går greit å redusere det med sånne møbelknotter, men jeg har ikke helt klart å skjønne hvor skrammelet fra min kommer fra enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Noen har blødd litt på lakenet,og noen har gulpa litt på dyna mi. Så trivelig da. Jaja,litt må man regne med. Da blir det jo deilig å legge seg nydusja i reint sengetøy i kveld,da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Poter skrev:

Det hørtes jo... eh... lovende ut... *sarkasme* 

Veldig lovende! 

15 minutter siden, Line skrev:

"I debatten stiller programlederen Ellingsen et spørsmål om hvordan hadde sett på saken dersom det var noen fra det islamistiske miljøet som hadde gått ut og sagt at de ville drive borgervern.

– I utgangspunktet synes jeg ikke noen skal gi borgervern, men hvis noen enkeltpersoner ønsker å være ute og bidra til å redusere kriminaliteten, og redusere utryggheten som borgerne føler, så er det hvor de kommer fra, etnisitet, religion, hudfarge og språk ganske uvesentlig. For min del ligger det noe prinsipielt under, nemlig at man operer innenfor loven. Og at man gjør det til beste for samfunnet, uttalte han til politisk kvarter.

Da VG ber ham kommentere om hva han mener om den nye gruppen «Allaahs soldater», gjorde han det klart i tydelige ordelag at han ikke ville uttale seg.

– Ingen kommentar, sier Ellingsen, før han legger på røret."

 

Nå ble jeg overrasket du...

Han burde jo være for dette han, det er jo det samme hvor de kommer fra, etnisitet, religion, hudfarge og språk er jo uvesentlig, og noen borgere føler seg nok litt tryggere om vi får en motsats til OOS? 

10 minutter siden, Raksha skrev:

Thats it. Ikeahund neste. ****! :cry: 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pixie skrev:

:hug:

 

11 minutter siden, Pringlen skrev:

:hug:Mer anfall?

Ja :( Mindre og litt anderledes denne gangen. 

Skrevet opp så jeg har å vise vet. glemmer så fort detaljer. 

"Sover/slapper av i sofaen, Kasko vedsiden av. Kasta seg plutselig rundt i sofaen boffet mot "noe", ut på gulvet, virka ustø i bakparten, redd og fortumla, men bevisst - satte seg på gulvet 5 meter unna sofaen, boffa opp i lufta, så fikk hun helt kontroll igjen virket det som, går litt rundt, nekter å nærme seg sofaen igjen, men har full kontroll på kroppen." Varte kanskje 10 sek, så var hun normal igjen. 

2 minutter siden, 2ne skrev:

Veldig lovende! 

Han burde jo være for dette han, det er jo det samme hvor de kommer fra, etnisitet, religion, hudfarge og språk er jo uvesentlig, og noen borgere føler seg nok litt tryggere om vi får en motsats til OOS? 

:hug: 

 

Takk :hug:  Jeg har bare lyst til å banne og grine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Line skrev:

Loffen er jo greit nok, men hun er rabiat på ALT. Blir straks verre om hun klarer å få tak på en tyggispakke eller noe..

Ah, ja, den ser jeg. Munnkurv inne :P

19 minutter siden, Raksha skrev:

Thats it. Ikeahund neste. ****! :cry: 

 

:console: Det skal ikke være sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pixie skrev:

Dere som anbefaler Kela-bur, vet dere noe om leveringstid? Noen som har kjøpt det selv?

Jeg var nok heldig med bestillingen ifht når han sendte bur til lakkering, for jeg hadde mitt under en uke etter at jeg bestilte og det inkl en dag eller to med posten før det kom fram. Men han sier jo maks to uker ventetid (mener jeg og huske) fordi han sender inn bur til lakkering hver andre uke eller noe. Så bestiller man så man akkurat misser en lakkering så er det to uker til neste, mens om man bestiller når det er en uke siden sist så er det jo snart tid for ny runde og da får man det raskere. :) 

:console: til @Raksha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snøfrost skrev:

:hug:  hva har skjedd?

Nytt anfall på Hottie :( 

3 minutter siden, SFX skrev:

Ah, ja, den ser jeg. Munnkurv inne :P

:console: Det skal ikke være sånn...

 

Akkurat nå, Malamuten skrev:



:console: til @Raksha 

 

Takk :hug: Sonen er fin, dere vet hvor grusmot det er. :( 

 

JEg griper etter halmstrå og prøver å legge skylda på anti plack produktet vi nettopp har begynt på - men det er så far fetch at jeg ser det selv... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...