Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

"Timo har det ikke bra lenger og er sytten år". Det er mantraet mitt i dag. Avtale hos vet klokka 15:00.

:console:

Jeg ble kjempeglad da jeg oppdaget at jeg har dobbeltbooket meg i morgen, for det betyr i det minste at jeg ikke hadde noen avtaler i dag likevel, så jeg kan hvile og slappe av. Jeg trengte å sove etter fjorten hektiske dager, så nå blir det frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Det er vel omtrent som å ha valp ja :lol:

Bare at det varer mye lenger :o:lol:  (Og jeg må si at jeg trives bedre med barn enn valp da, men jeg er ikke spesielt fan av valper :lol: ) 

 

Vi gikk offroadtur i finværet vi. Ikke langt, ikke i det heletatt, men med snø opp til midt på låret et par plasser i motbakke så fikk både jeg og bikkjene brukt oss litt. Endel har hodepina som dunker i takt med pulsen sluppet taket, "bare" nakken igjen. Og den har bare godt av at jeg rører på meg. Hadde jeg funnet telefonen så skulle dere fått sett bilder. Angret på at jeg ikke tok med ordentlig kamera ja... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Bare at det varer mye lenger :o:lol:  (Og jeg må si at jeg trives bedre med barn enn valp da, men jeg er ikke spesielt fan av valper :lol: ) 

 

Varer mye lenger og er mye mer intenst :P Hvertfall med basenjivalp. Med schäfervalp er det vel helt likt :P (Neida) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Varer mye lenger og er mye mer intenst :P Hvertfall med basenjivalp. Med schäfervalp er det vel helt likt :P (Neida) 

:lol: Basenjien min er jo mer valp i en alder av 6 år enn han var som 4 mnd, så er nok noe der ja. :lol: Schæfervalp har jeg ikke prøvd... Riesenvalp var 100 ganger verre, den beit nemlig :o:lol: Men jeg har bare en tobent da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: Basenjien min er jo mer valp i en alder av 6 år enn han var som 4 mnd, så er nok noe der ja. :lol: Schæfervalp har jeg ikke prøvd... Riesenvalp var 100 ganger verre, den beit nemlig :o:lol: Men jeg har bare en tobent da. 

 

Jeg formulerte meg fantastisk dårlig :lol: Jeg mente at det er mye mer langvarig og intenst enn å ha valp, hvertfall mer langvaring og intenst enn basenjivalp. Mens med schäfervalp blir det omtrent helt likt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Fikk du brev i posten? Trodde det skulle vært her, men har ikke fått noe enda.

Nei, gikk inn på skattetaten sine sider og fikk kidnr der :)

Trodde også jeg skulle fått brev, men nå ville jeg ikke vente lenger så bare fant det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paranomia skrev:

Nei, gikk inn på skattetaten sine sider og fikk kidnr der :)

Trodde også jeg skulle fått brev, men nå ville jeg ikke vente lenger så bare fant det der. 

Kjekt å vite :) Sjekka fristen nå, og trenger ikke være betalt før 21. mars, kjenner det passer meg helt utmerket å drøye det litt.

 

Vinterferie for nesten alle andre enn meg denne uka = spille musikk høyt på kontoret :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi skal bygge bar-bord til kjøkkenet selv! Så kan vi ha stoler av denne typen, bare med grå seter og microfiber/semsket skinn:

barstol-venus-svart-johanson-design.jpg

Det grå setet vil matche gulvet på kjøkkenet, og metallsokkelen både ovnen og håndtakene på skapdørene. Tror dette blir veldig bra, jeg.

Vi har nemlig spisestue som vi kan ha i stua, så da tenkte vi at det kunne være tøft å ha noe som kan være både avlastningsbenk og spisebenk på kjøkkenet. Dette blir bra. :ahappy: 

Så håper jeg vi får en sofa som dette:

 

84_821709528.jpg

 

Vi har holdt på en stund med sofavalget, altså, så den der HAR å være god å sitte i, og fortsatt være tilgjengelig når vi kan kjøpe sofa om en uke...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tinkie skrev:

Ser ut til at vi skal bygge bar-bord til kjøkkenet selv! Så kan vi ha stoler av denne typen, bare med grå seter og microfiber/semsket skinn:

barstol-venus-svart-johanson-design.jpg

Det grå setet vil matche gulvet på kjøkkenet, og metallsokkelen både ovnen og håndtakene på skapdørene. Tror dette blir veldig bra, jeg.

Vi har nemlig spisestue som vi kan ha i stua, så da tenkte vi at det kunne være tøft å ha noe som kan være både avlastningsbenk og spisebenk på kjøkkenet. Dette blir bra. :ahappy: 

Så håper jeg vi får en sofa som dette:

 

84_821709528.jpg

 

Vi har holdt på en stund med sofavalget, altså, så den der HAR å være god å sitte i, og fortsatt være tilgjengelig når vi kan kjøpe sofa om en uke...

Det er Bolia-sofa med ullstoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, puddellover skrev:

Det er Bolia-sofa med ullstoff?

Nei, en Slettvoll-sofa :) Ellers er Bolia-sofaene (særlig Sepia) veldig aktuelle etter at vi var og prøvesatt, men ikke til nypris, for å si det sånn... :lol:  Denne her er også brukt. (SÅ LIGG UNNA!! :sint_01::lol:  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En heeeeelt normal dag :P 

 

image.thumb.jpeg.87a60b53a3daab4f7fc9d4b

 

har dessuten fått oppdatering ifra de som passer hippy for å finne ut om hund er noe for dem.. Hippy hadde innlosjert seg selv i sofaen da hun kom i går, ble med i senga til en av guttene i natt og fått samlet alle putene og teppene i sofaen i en haug som hun sover i, i dag :lol: 

Hun måtte vist være verdens enkleste hund, og det er forsåvidt sant :P de kommer til å få et lite sjokk den dagen hvis de kjøper seg valp :lol: men jeg har sagt at de burde låne den yngste whippeten også bare for å teste litt mer energi :P 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done. Det gikk helt greit. Det var greit med en bekreftelse fra veterinæren på at det var riktig tidspunkt, selv om jeg visste det selv. Jeg dro rett fra veterinæren og kjøpte yndlingssjokoladen min. Kaffe og sjokolade var ikke feil nå. Sveberg dyreklinikk fikk reiseburet, så sikker er jeg på at jeg aldri skal ha katt mer. Tipper husmusene mine støtter det standpunktet.

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tinkie skrev:

Nei, en Slettvoll-sofa :) Ellers er Bolia-sofaene (særlig Sepia) veldig aktuelle etter at vi var og prøvesatt, men ikke til nypris, for å si det sånn... :lol:  Denne her er også brukt. (SÅ LIGG UNNA!! :sint_01::lol:  )

Nei, fysj, de er så dyre! Jeg prøver å overtale tanta mi til å selge meg sin Bolia-sofa som er helt gull å sitte i, for dårlig at de som leier huset hennes skal få prompe i den. 

Jeg er faktisk på utkikk etter sofa, men det blir først til sommeren!:fish:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...