Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

15 minutter siden, Siri skrev:

Pfffft.... bare pinglebikkjer som gjør sånt... :aww: 

Selskapshunder :aww: Vi veit å kose oss vi som har selskapshund :ahappy: 

15 minutter siden, Siri skrev:

Yeyyyyy!!!!

Jaaaa! Jeg har så flinke valpekjøpere, jeg :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

:lol::lol: Klart de var :lol:. Jeg solgte forresten valp til noen som hadde hatt blanding av kelpie/briard - den hunden hadde visst vært super på gjeting og sånt :). Så @JeanetteH - du kan sikkert få låne Willysvømmere til Gullefnuttet en gang i framtida :lol: 

:lol: Lurer på hvordan de hadde blitt og sett ut :P 

2 timer siden, mokken skrev:

Det høres grusomt tidlig ut.... :shocked:  Ellers så ser jeg at hun er familie med Harly, han er heller ikke noe god varmeflaske :teehe:

 

Altså denne uken har vi stått opp 0530 for å rekke tur før jobb. Men i dag mente Murphy at vi trengte kos/stå opp/plage meg kl. 0500 :P Hun glemte stille klokken tror jeg. 

...fyrer jeg i ovnen og lurer på om de lukter valpetiss her eller ikke. Klarer ikke bestemme meg. Tror jeg må finne 3-4 stk og hjelpe meg med en "dugnad" så jeg får ny/vasket platen under ovnen og lagt silikon under til sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent har en tur til syden vært så godt timet, som å dra denne uka :D Har vært -20 i Stockholmsområdet, og jeg har +24. 

Første gangen i mitt liv jeg er på Gran Canaria. Ikke mange som er født på 80-tallet kan si det i dag :lol: Det er litt som et kulturprosjekt for meg, og jeg synes det er sååååååå koselig å se slle gamlisene her nede. De nyter livet, varmt og godt - danser til livemusikk på kveldene og tar seg en liten dram. Virkelig YOLO! Så får det heller være at jeg har sett så mange gammelmannsfeite menn i bar overkropp de siste dagene, at jeg føler for å vaske øya med zalo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så ekkelt... Uno drev og klatret på meg og herjet i sofaen, så jeg skulle bare dytte ham litt unna fordi han rev sånn i håret mitt. Så hoppa han selv bakover i det jeg dytta, og endte opp med å fly ned av sofaen og lande på ryggen på gulvet :icon_cry:Er helt på grinern og har kjempedårlig samvittighet, jeg kunne jo skada ham! Har kjent over og det virker ikke som han har vondt noe sted, reagerer ikke på at jeg klemmer og stryker iallefall. Nå vil han sove på gulvet istedenfor inntil meg i sofaen, og jeg er så redd jeg har ødelagt noe av tilliten mellom oss. Vil ikke valpen vår skal være redd for meg :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kangerlussuaq er født på 80-tallet her og, forsåvidt både jeg og mannen, og vi har heller aldri vært noen plass på kanariøyene, eller noen annen plass i Spania for den saks skyld :lol: Jeg har vært i Hellas og en dagstur i Tyrkia, mannen har vært på mellomlandinger i Tyrkia, ellers er det eneste sydenlandet han har besøkt vært..vel, Afghanistan, men det telles nok ikke :lol: Så du har ikke vært ensom om det faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Ja men denne er fra Australia,  og mål var 58cm eller rundt der :P jaja,  30 kr så gidder ikke styre med det. De tilbyr pengene tilbake men dachsen eller bedlissen kan jo bruke den så ikke helt bortkastet. Casper må vel ha 6xl har jeg funnet ut via en annen selger.  Men gidder ikke betale 200 for en tulleting. .. Tror jeg :P

Er mye "kinating" fra Australia også, har jeg merket. Kanskje det er brystmål? Jeg har heller ikke giddet å sende ting i retur, ga bort to pakker med potesokker i dag fordi de var for små, de var i strl XL og S (to forskjellige merker) og kjøpt til myggen på 20kg. Forresten lurer jeg på hva de tenker med, de som lager hundedekken. De må jo tro at hunder har beina til en t-rex, så store beinreimer det er på dem. :P 

...er jeg fortsatt våken og trøtt. Ikke kald da, nå er det 13 grader og mer levelig for de bitene som stikker ut fra teppet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Hjemme, og det er kaldt :brr: 

Her også, men da jeg kom hjem satte jeg igang med å hive ut juletreet, med påfølgende støvsuging av begge stuer, så nå svetter jeg som en gris. For å overdrive litt.

Jeg tenkte å kjøpe mat på veien hjem fra jobb, men det glemte jeg faktisk. Da blir det brødskive med egg til middag, det funker det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med dusj etter en tur i 14 kalde. Ikke fordi jeg ble kald, men fordi jeg ble gjennomsvett siden huskyen ikke trekker i oppoverbakke. Så da måtte jeg prøve å hjelpe pulien etter beste evne, I mens huskyen vaset ved siden av meg.  

Late drog! 

Nå er begge hundene fornøyde,  Pulien er utslitt stakkars. 

Jeg har ikke mat i huset kom jeg på. Det er uansett etter "spisetid ". Jeg blir aldri sulten etter 17. Uansett når jeg spiste sist. Egentlig litt upraktisk,  for da glemmer jeg i hvertfall at man må spise.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Her også, men da jeg kom hjem satte jeg igang med å hive ut juletreet, med påfølgende støvsuging av begge stuer, så nå svetter jeg som en gris. For å overdrive litt.

Jeg tenkte å kjøpe mat på veien hjem fra jobb, men det glemte jeg faktisk. Da blir det brødskive med egg til middag, det funker det også.

Jeg har akkurat tent opp i ovnen, og gruer meg til å ut med hundene :P 

Få skikkelig fyr først, så er det ingen bønn. Men da er det i alle fall godt og varmt å komme inn igjen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, maysofie skrev:

Nå kan NKK skynte seg å komme à jour med røntgenresultater :D

Burde kanskje ta opp trening av Keo igjen, men det frister å ha ferie litt til...

Jeg kommer hjem siste uka i januar, så da skal du ihvertfall ha kommet i gang med treningen igjen :sleep:

Da skal du få leke ørenafse-leken igjen nemlig! Hilsen Engla ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Aslan skrev:

@Kangerlussuaq er født på 80-tallet her og, forsåvidt både jeg og mannen, og vi har heller aldri vært noen plass på kanariøyene, eller noen annen plass i Spania for den saks skyld :lol: Jeg har vært i Hellas og en dagstur i Tyrkia, mannen har vært på mellomlandinger i Tyrkia, ellers er det eneste sydenlandet han har besøkt vært..vel, Afghanistan, men det telles nok ikke :lol: Så du har ikke vært ensom om det faktisk!

Haha, takk, nå føler jeg meg ikke så unormal :P Kanskje familyen kan dra ned hit, men fåkk så mye drittale spisesteder det er her. Urgh :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Haha, takk, nå føler jeg meg ikke så unormal :P Kanskje familyen kan dra ned hit, men fåkk så mye drittale spisesteder det er her. Urgh :lol:

Ja, husker når jeg var liten og "alle" dro til Gran Canaria eller Tenerife! Men Hellas er jo kjekt, selv om jeg ikke var der før ungdomsskolen, såå seint :lol: Men tipper maten er bedre i Hellas ass :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aslan skrev:

Ja, husker når jeg var liten og "alle" dro til Gran Canaria eller Tenerife! Men Hellas er jo kjekt, selv om jeg ikke var der før ungdomsskolen, såå seint :lol: Men tipper maten er bedre i Hellas ass :aww: 

Dro til Hellas første gang i 4året av siv.ingen min :lol: Bedre sent enn aldri. Men helt enig, mye bedre mat i Hellas. Selv på Kreta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også født på 80 tallet og har aldri vært på Gran Canaria eller Tenerife :P

Det var godt vi fyra i peisen før vi gikk tur, godt og varmt å komme inn igjen da :D Jentene så ut som stappa pøsegriser med fleece og refleksdekken + knallgrønne sokker :P Trym passa peisen, han ville ikke være med han gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Selskapshunder :aww: Vi veit å kose oss vi som har selskapshund :ahappy: 

"Kose oss" du liksom... du er morsom du :lol: 

1 time siden, 2ne skrev:

Jaaaa! Jeg har så flinke valpekjøpere, jeg :ahappy: 

DET har  du :D 

1 time siden, JeanetteH skrev:

:lol: Lurer på hvordan de hadde blitt og sett ut :P 

Lurer jeg på også.... det er nok et prosjekt vi bør finne ut av :lol: 

53 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Så får det heller være at jeg har sett så mange gammelmannsfeite menn i bar overkropp de siste dagene, at jeg føler for å vaske øya med zalo. 

:x Minner meg på at jeg synes menneskekropp er litt motbydelig egentlig :lol: 

NÅ var det kaldt her, så nå har jeg tent opp i ovnen (bare ei fyrstikk ja.. :aww: ). Pelsstell står på programmet her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nathalie98 skrev:

Jeg kommer hjem siste uka i januar, så da skal du ihvertfall ha kommet i gang med treningen igjen :sleep:

Da skal du få leke ørenafse-leken igjen nemlig! Hilsen Engla ;) 

Hihihi, håpe det!

Ørenafseleken, hmmmm :shocked: Jeg er tom, hva er det jeg har gjort nå? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Hihihi, håpe det!

Ørenafseleken, hmmmm :shocked: Jeg er tom, hva er det jeg har gjort nå? :lol: 

Sånt man får fine røde, såre og vonde ører av når man først har blitt venner :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nathalie98 skrev:

Sånt man får fine røde, såre og vonde ører av når man først har blitt venner :lol: 

Engla kan få nafse så mye ører hun bare vil! Så lenge hun holder lærer seg å ikke spise både godbiten og fingrene mine :lol: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...