Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

5 timer siden, JeanetteH skrev:

Den der "kusinen" hennes er ikke like perfekt. Hun prøvde seg på varmeflaske trikset kl.0500. "Om jeg ligger oppå hode ditt, er det godt? Våkner du da? Ikke vær så sur da *susssssss*" Vandre nedover under dynen. "Du liker ryggmassasje?" *putte alle fire beina i ryggen og sparke litt* "Ryggvask?" *slikke ryggen fra topp til bunn*

Gretten Jeanette sto opp kl.0510 og ikke 0530..

Det høres grusomt tidlig ut.... :shocked:  Ellers så ser jeg at hun er familie med Harly, han er heller ikke noe god varmeflaske :teehe:

2 timer siden, Ganzie skrev:

Takk for klemmer og lykkeønskninger, men dessverre gikk det ikke bra. Svigerfar døde i går kveld:icon_cry:

Så tragisk på alle måter, og jeg synes så synd på svigermor som nå er alene. Hun får mye hjelp og oppfølgning om hun vil, en det er jo ikke til å komme ifra at hun er alene, uten sin livspartner. De rakk å feire 39 års bryllupsdag.

Å nei så leit! Kondolerer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Har ikke sett denne, det skal jeg jammen gjøre! Men det har vært litt triksing i Norge også. Liland-saken f.eks. Der var det press på politiet om å oppklare saken så fort som mulig, og da ble det litt hastverksarbeid, kan man si..  

Æsj, ikke si sånn'a. :P  

27 minutter siden, Aslan skrev:

Har du hørt podcasten Serial, første sesong? Anbefales! Og making a murderer skal definitivt sees!!!

Hm, kanskje jeg må sjekke den ut!

Kondolerer, Ganzie, så utrolig leit :( 

 

Etter at Musikeren og jeg fikk oss Microsoft Band 2 sammen (ganske likt fitbit) så har han blitt mye mer interessert i å bevege seg. Det betyr at han blir med på TUR :jump: Sykt koselig å ha ham med ut iblant!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Det er helt klart et nederlag å måtte ty til slike ting for å få fyr i ovnen altså.... papirkjerringer gjør jo jobben like bra - også skal man selvsagt kun bruke en fyrstikk... det er et prinsipp :aww: 

Hæ, må du liksom bruke papiiiiir, du'a? :lol: Bruker flak av barken til bjørkeveden, jeg! *strong, independent woman* 

 

Akkurat nå ser jeg på Skip og Fanny som leker sammen på stuegulvet. Fanny er ei kjempesøt strihåra vorsteher på 9 år, som jeg skal prøve å omplassere til noen på sonen. :innocent: De leker sammen som om hun skulle vært halvannet. 

 

 

Kondolerer, Ganzie! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat nå har jeg skremt meg selv ved å lese om at det er en mangedobling i influensatilfeller denne uka til sammenligning med forrige uke.... 

Og jeg er veldig glad for at nå når det er tilnærmet 10 negative ute så er det i det minste vindstille. :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Ganzie skrev:

Takk for klemmer og lykkeønskninger, men dessverre gikk det ikke bra. Svigerfar døde i går kveld:icon_cry:

Så tragisk på alle måter, og jeg synes så synd på svigermor som nå er alene. Hun får mye hjelp og oppfølgning om hun vil, en det er jo ikke til å komme ifra at hun er alene, uten sin livspartner. De rakk å feire 39 års bryllupsdag.

Så ikke dette før nå... 
Kondolere @Ganzie. Dette var veldig trist. Men godt å se at svigermor får god støtte og hjelp fremover. Ta vare på hverandre <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Startet dagen med joggetur med bikkjene. Iskaldt, så tok en lang og varm dusj etterpå. Nå ligger jeg under ullteppe i sofaen, og har fyrt opp i ovnen. Temperaturmåleren sier det er 30 grader innendørs nå, men enda så fryser jeg.. Kulden ødelegger meg helt, også får jeg så himla vondt i kroppen! Ja takk til sommer og varme :aww: Og neste gang jeg skal jogge så skal jeg huske at det bare fungerer med en hund på joggetur. Å jogge med to stk gir jo ikke noen annen trening enn balanse og å stokke bena rett. 

 

Kondolerer @Ganzie :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 11 grader her inne. Hurra! Opp fra 9, som det var da vi kom hjem i stad. :brr: Rakk ikke å fyre før jeg dro, så det sank fra 10 til 9 på noen timer. Vi ligger i en haug, inntulla i tepper alle tre :wub:, de to med pels sover. Jeg lurer på om jeg ikke må ta en lur selv, øynene har trua med å dette igjen i hele dag.  Vil helst være våken og mate ovnen, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Siri skrev:

Det minner meg egentlig på historien om en bekjent av meg som så for seg at hundene skulle pare seg under pæretreet i hagen, men undene styra fælt uten å få det helt til. De besluttet da å ta en pause og gikk inn for å drikke en kopp kaffe og skravle litt (eierne altså).... DA fikset hundene det - i sofaen i kjellerstua :lol:

Ja, der ser du, går helt fint å pare bikkjer innendørs :P 

18 timer siden, Siri skrev:

Man kommer lang med en god porsjon vranghet og jævelskap :D. Man kommer lengst, faktisk :aww: 

Skal ikke skryte av at jeg har kommet så langt, men jeg kommer sikkert i mål til slutt :lol: 

18 timer siden, Siri skrev:

Hurra for varmtvann!!!!! Her er det egentlig litt kaldt kjenner jeg... burde vel ha tent opp i ovnen i kveld like vel kanskje, men nå er det jo litt seint. 

Varmtvann i dag og! OG varme i stua! Alt er bare fryd og gammen :ahappy: 

Og siden vi er så positive i dag, så har resultatet på 3djemann kommet i dag, HD A på henne også! Fine, perfekte lakristrollene mine :heart:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2016, 02.19.14, Argyr skrev:

Har lært meg å sjekke mål og ikke lese størrelser på ebay. Kinesiske størrelser er ikke de samme som europeiske når det kommer til folk, og til hunder er det gjerne snakk om ting til småhunder, og går fra størrelse chihuahua til cavalier. :P Har blant annet klart å kjøpe potesokker i største størrelse og de passer nesten til bikkja på 20 kilo. :rofl:

 

...er det -22,5 ute og det er meldt kaldere de neste dagene. Miljøtrening i morgen er avlyst på grunn av kulda, så da får vi vel finne på noe annet. Finne frem dekken og sokker tror jeg, når det er 20 blå og nedover blir det nok minst noen kalde tær, bevegelse eller ei.

Ja men denne er fra Australia,  og mål var 58cm eller rundt der :P jaja,  30 kr så gidder ikke styre med det. De tilbyr pengene tilbake men dachsen eller bedlissen kan jo bruke den så ikke helt bortkastet. Casper må vel ha 6xl har jeg funnet ut via en annen selger.  Men gidder ikke betale 200 for en tulleting. .. Tror jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Liland sonet hele dommen på 21 år pluss sikring, før han ble frifunnet og fikk erstatning. Saken er ennå uoppklart.

Usj. :(

I den dokumentaren jeg så, så ble jo han frifunnet etter 18 år. Og mens de prøvde å finen ut om han skulle få erstatning, så ble han anklaget for et nytt mord - det var der den nøkkel-episoden dukket opp... Og da sluttet de å undersøke om erstatningen, og han måtte gå med på et settlement der han skrev under på at staten ikke hadde noen skyld, mot at han fikk nok penger til å betale advokaten sin. (De gikk da fra 36 mill $ til 200.000 $...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kokospaniel skrev: Steker rislapper, bikkja tigger på sitt verste

Hvordan lager man det?

 

5 dl risgrøtrester

1dl hvetemel

3 ss sukker

3 egg

Litt kardemomme

Blandes sammen og stekes på middels varme i steikepanne. Hver lapp med ca ei stor ss røre

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoppenCamilla skrev:

Hæ, må du liksom bruke papiiiiir, du'a? :lol: Bruker flak av barken til bjørkeveden, jeg! *strong, independent woman* 

angry-penguin-animation.gif

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, der ser du, går helt fint å pare bikkjer innendørs :P 

Pfffft.... bare pinglebikkjer som gjør sånt... :aww: 

1 time siden, 2ne skrev:

Og siden vi er så positive i dag, så har resultatet på 3djemann kommet i dag, HD A på henne også! Fine, perfekte lakristrollene mine :heart:  

Yeyyyyy!!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...