Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snusmumrikk skrev:

Neste tur på bikkkjene mine blir i mars. Kanskje ikke før i april :lol: Her sitter jeg og gleder meg over mildvær og bare - 13 grader, og så kommer jeg inn her og ser at det er livstruende kaldt :o Sorry gutter. Da blir det ikke skitur allikevel. Vi må holde oss inne to måneder til :lol: 

Hundene mine har ikke fått skikkelig tur etter at det ble over -10. Det hjelper ikke at jeg bestemmer meg for å ta meg sammen når jeg ikke klarer å dra med meg hundene. :P Pippin er tøffest i kulda, kunne vel gått et stykke med bare han, Symra vil INN. Fryser på tottelottene og blir stående paralysert hvis jeg tar på henne booties.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Guest Snusmumrikk
Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Hundene mine har ikke fått skikkelig tur etter at det ble over -10. Det hjelper ikke at jeg bestemmer meg for å ta meg sammen når jeg ikke klarer å dra med meg hundene. :P Pippin er tøffest i kulda, kunne vel gått et stykke med bare han, Symra vil INN. Fryser på tottelottene og blir stående paralysert hvis jeg tar på henne booties.

Bruk helt vanlige tynne cordurasokker istedenfor fancy booties :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noen jeg kjente (de fleste skandinaver fant seg nye jobber etter at posten norge outsourcet anbudet til west air intetnational). Spanjol og franskmann. Har styrtet i høy fart. Ufattelig nonetheless [emoji20]  Et helt vanlig fly fra Oslo til Tromsø... 

Vet de noe om årsak enda? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Om vi stenger grensene, så trenger vi ikke tenke på sånt for da angår det ikke oss. Er jo ikke vårt problem at folk blir bomba og at barn sulter ihjel :( Skjønner ikke at det går an å være så usympatisk. Lurer forresten på hvor mange av kommentarfeltfolka som hjelper de fattige i Norge eller er besøksvenn på eldrehjem. Det er jo gjerne et av hovedargumentene deres at vi skal hjelpe norske først.

Hehe, ja, det har jeg tenkt noen ganger og. Hvor mange som gidder å bidra med frivillig arbeid eller økt skatt for "å hjelpe våre egne" som det så fint heter. Jeg i min naive verden trodde vi alle var mennesker, jeg da.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har ikke nok melk til havregraut til middag idag og til frokostblandingen min imorra og jeg gidder ikke dra på butikken :P Hva skal jeg ha til middag da? Ostesmørbrød med sylte? Eneste kjøttpålegget i hus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Skal lage søtpotetfries, dødsgodt! Men hvordan få alle sprø? Sist gang ble bare de i kantene crispy, resten våte.  Men smakte nydelig likevel.

Har aldri laget selv, men ville testet varmluft de siste minuttene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått igjen bilen min, uten at det kostet med en eneste krone :ahappy: Vel hjemme så var det å slippe ut jentene. Smula har holdt seg i hele dag, så det går rett vei :D De var ute i ca fem minutter, og da haltet Freya på alle fire, mens Smula sto igjen på plena og bjeffet for å få henne til å komme ut igjen. Hun er litt sånn wannabe polarhund hun der :P 

Nå tenne opp i ovnen!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Skal lage søtpotetfries, dødsgodt! Men hvordan få alle sprø? Sist gang ble bare de i kantene crispy, resten våte.  Men smakte nydelig likevel.

maisstivelse :) og varmluft!

Fant et godt tips her

https://coop.no/extra/mat--trender/garantert-spro-sotpotetfries/

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet meg inn i varmen og sitter under pledd med hund på beina :heart:

Gikk ca 40 min tusletur i snøen og kulda, men bare -12 idag så ikke så ille som i går. Pigg løp og løp og synes verden var fin. Nå har jeg fått i meg litt mat (hekta på råkostsalat igjen) og skal se Making a murderer, strikke og spise snask GOD HELG :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk godt med ostesmørbrød med sennep og sylte :D Ruslet kveldsturen med Trym før middagen dems, så nå har jeg sofatjeneste resten av kvelden :D Blir nok til at jeg tar kvelden tidlig, for Vigdis våkner vel tidlig imorra og, og siden jeg er aleine hjemme må jeg stå opp med hu da :P Passer bra det, så kan jeg komme meg ut i skiløypene før det blir helt tjåkka med folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freedom!

blogger-image-2030398943.jpg

 

14 dager med mange timer jobb og overtid etter nattevakter, så var jeg veldig sånn i dag. Stakk på butikken med en gang, handlet for helgen og kjøpte meg take away :P Nå må jeg bare utsette turen med hundene til 8-9 slik at jeg ikke går å legger meg kl.21 som jeg har gjort hele uken siden jeg har vært oppe 5 :P  Meeeeeen fordelen: en uke turnusfri :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wednesday skrev:

Akk... Utmelding.no har laget en app som gjør det enklere å melde seg ut av kirken, og kommentarene på facebook-sida deres er priceless. Folk mener at det sikkert er muslimer som står bak for å rydde vei for at islam skal bli gjeldende religion i Norge. Folk som melder seg ut av kirken er landsforrædere og det er ikke måte på.

Trives godt som "landsforræder" vært det i mange år. Lurer på hvorfor de heller påstår de ville foretrukket et hyklersk medlemsskap i statskirken?  For hos meg finnes det ikke et snev av hverken gudstro eller åndelige tro.

 

2 timer siden, Nathalie98 skrev:

Bestod teoriprøven på bil idag! :D

Et skritt nærmere førerkort :ahappy:

Gratulerer! 

 

På jobb til midnatt er jo stas. Spesielt når det ikke ble varslet før i går kveld.  Blir fint med fri u morgen :) 

 

Har fått en storsekk med ved tilkjørt i dag. Hurra :) snille pappa og mamma betalte.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snøfrost skrev:

Trives godt som "landsforræder" vært det i mange år. Lurer på hvorfor de heller påstår de ville foretrukket et hyklersk medlemsskap i statskirken?  For hos meg finnes det ikke et snev av hverken gudstro eller åndelige tro

 

Vært landsforræder i mange år selv :) Det var til og med flere som skrev at de ikke trodde på noen gud, men ville være medlem likevel pga situasjonen Norge er i (med at islam tar over og greier).

Alle vet jo at frafalne fra kirken melder seg rett inn i den lokale moské-menigheten :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...spiser jeg restemat og ser på vofsene inne på soverommet via fjerntilgang til den gamle laptopen min.  Kameraet på den lever enda, aberet er at jeg må ha på flombelysning der inne for å se noe som helst. :lol: Kita har inntatt senga og lagt seg for å sove, ser det ut som. Katla ligger ved døra, men hun har ihvertfall lagt ned hodet i stedet for å pipe og glo på døra.

Nå skulle jeg til å poste, og så gikk hun og la seg i senga sammen med Kita, nedpå med hodet og alt. Det er første gang jeg har sett henne legge seg noe annet sted enn inntil døra. Fremgang! :thumbs:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Wednesday skrev:

Vært landsforræder i mange år selv :) Det var til og med flere som skrev at de ikke trodde på noen gud, men ville være medlem likevel pga situasjonen Norge er i (med at islam tar over og greier).

Alle vet jo at frafalne fra kirken melder seg rett inn i den lokale moské-menigheten :aww: 

Jo det er klart. Har en svoger som er muslim (uten å være moské gjenger eller medlem av noen islamsk gruppering) så jeg er vel så godt som muslim. Spesielt når jeg er ute med hundene i kulda, da har jeg jo på meg godt dekkende lue og hals. Er jo så godt som hijab det :P

For alle muslimer bruker selvsagt hijab og/eller burka om de er kvinner.  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...