Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Siri skrev:

Jepp - og det er sånt jeg er veldig i mot... eller: har ikke sansen for :P

Bortsett fra når dine venner stemmer på dine bilder fremfor konkurrentenes, kanskje? :P 

Akkurat nå, Siri skrev:

Det er vel mest fordi innlegget kunne vært lagt i det underforumet det skulle ligget i kanskje? 

Vel, hverken @Ane eller @Pippin&Symra visste at vi hadde det underforumet, så kanskje det ikke var det, kanskje? :P 

Sånn utover det, så er scrolling en funksjon som både kan og bør benyttes når man kommer over uinteressante innlegg i tråden for uinteressante innlegg :P 

--

AN ser jeg på årets første håndballkamp. "Ser", for det står på, men jeg følger ikke egentlig med. 

Jeg burde egentlig vært på butikken og handlet litt, men sånn som magen min er om dagen, så frister det ikke sånn innmari å dra ut i all offentligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Guest Klematis

Vi rakk ingen tur i dag før Tor kom og banket på, så da utgikk visst det.

Rakk en snartur på butikken da, og lagde pizza, så får Tor bare herje på alt han orker.

Vi kan kose oss inne vi, og håper på at Tor har reist i morgen, så vi kan få oss en god tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Kat84* skrev:

Når vi var uten strøm en lørdagskveld for et års tid siden fant vi fram en flaske vin og monopol :)

Koselig med sånne kvelder synes jeg :wub:

Men jeg er alene :P Og typen hater brettspill, jeg digger det. Så jeg ligger i sofaen med en masete kosekatt i armkroken heller :P

Typen ringte nå da, hjemme om ca 1time. Bestiller med pozza hjem om pizzasjappa har strøm :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Men jeg er alene :P Og typen hater brettspill, jeg digger det. Så jeg ligger i sofaen med en masete kosekatt i armkroken heller :P

Typen ringte nå da, hjemme om ca 1time. Bestiller med pozza hjem om pizzasjappa har strøm :P

 

www.brettspielwelt.de

Hva skal man med mannfolk, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:

Bortsett fra når dine venner stemmer på dine bilder fremfor konkurrentenes, kanskje? :P 

Jeg deltar ikke på slike konkurranser, så det spiller i grunnen fint lite :P

3 minutter siden, 2ne skrev:

Vel, hverken @Ane eller @Pippin&Symra visste at vi hadde det underforumet, så kanskje det ikke var det, kanskje? :P 

Sånn utover det, så er scrolling en funksjon som både kan og bør benyttes når man kommer over uinteressante innlegg i tråden for uinteressante innlegg :P 

Vel - poenget med å vise til underforum er jo at da vil jo innlegget komme som et eget innlegg ALLE her inne vil se, ikke bare dem som leser i AN-tråden, så for den som ønsker stemmer vil det jo være en stor fordel å legge det i riktig forum. DET tenkte du ikke på, tenker jeg... 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Der ble jeg fornærma på Siri sine vegne. Siri er interessert i foto, liksom. :aww:

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Vel - poenget med å vise til underforum er jo at da vil jo innlegget komme som et eget innlegg ALLE her inne vil se, ikke bare dem som leser i AN-tråden, så for den som ønsker stemmer vil det jo være en stor fordel å legge det i riktig forum. DET tenkte du ikke på, tenker jeg... 

Det høres ut som en fin teori det, men det er et underforum ikke alle veit om, så da hjelper det jo ikke å legge det i riktig forum. DET tenkte ikke DU på, tenker jeg :P 

Jeg er forøvrig aldri inne på det forumet. Jeg pleier nemlig ikke å gidde å stemme på bilder i konkurranser. Fordi jeg - i motsetning til Siri - ikke er interessert i foto, liksom. 

Det plager meg dog ikke stort at folk reklamerer for sine bilder, enten det er her eller der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor herjer gitt. 

Håper for guds skyld ikke vi mister strømmen for vi skal se Idol :P 

Har aldri fulgt med på Idol før, men  poden er hekta og det er et fint familieprogram :) Og det er kjekt å kunne streame det dagen etter siden poden garantert sovner før det er ferdig :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Det stormer litt her og :D digg! Har lyst på godteri og kake og alt mulig nå, men får nøye meg med en kopp kakao. Prøver hardt å drikke vin, men er innmari vanskelig når det er så heslig.

Men hvorfor drikker du vin når du synes det er vondt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1,5 time til det er "lov" til å finne sengen. :D

Gleder meg til i morgen jeg. Jeg og Smurfy skal på vårt første kurs. Søk i bygg. Når var jeg på kurs sist da? Husker faktisk ikke. Også skal jeg på LP kurs i slutten av februar med Talli, også tenker jeg gå ett RIK grunnkurs med Murphy når hun blir litt eldre (vår/sommer). Det er jo mer kurs på 6 mnd enn jeg har vært på 4 år tror jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, 2ne skrev:

Det høres ut som en fin teori det, men det er et underforum ikke alle veit om, så da hjelper det jo ikke å legge det i riktig forum. DET tenkte ikke DU på, tenker jeg :P 

Men det ble jo nevnt, så det burde ikke være et problem :P 

17 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg er forøvrig aldri inne på det forumet. Jeg pleier nemlig ikke å gidde å stemme på bilder i konkurranser. Fordi jeg - i motsetning til Siri - ikke er interessert i foto, liksom. 

Det er ikke jeg heller - og selv om jeg har en viss interesse for foto, så er slike fotokonkurranser ganske uinteressant... 

Er det fortsatt mørkt her.... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, simira skrev:

www.brettspielwelt.de

Hva skal man med mannfolk, liksom?

Skal huske det til vi får strøm og internett :) Krever det bra internett?

 

Typen ringte. Han fikk akkurat med seg en pizza før strømmen gikk der og. Flaks :P

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tutle skrev:

Tenkte gi deg en stemme, men når jeg trykker får jeg opp feilmelding om at linken/siden ikke eksisterer. Prøvde å fjerne m. helt i starten av linken, men fikk samme feilmelding. Kunne du sendt ny link som ikke er mobilversjon? Kanskje jeg får stemt da :) 

Jeg ler, for jeg har tydeligvis fått med meg greia, men jeg skjønner ikke helt jeg. Er det fordi man synes synd på seg selv og kan unne seg en sjokolade? Ikke blir jeg hissig/svinger i humøret, ikke blir jeg godtesyk. Jeg er i såfall et kjedelig kvinnemenneske.. 

Så spennende med intervju! Morsomt at skolen ikke kunne opplyse om det før (?) for hele klassen kom for å få beskjed om at det var bare å snu og gå ut døra igjen :lol: Jeg skulle i annen forelesning da, så jeg slapp ta en forgjeves til tur skolen :P 

Jeg, og ganske mange andre blir ganske fysne på søtsaker ihvertfall. :)  Man er jo forskjellige, men jeg som ellers ikke er veldig sjokolade glad er plutselig veldig sjokoladeglad når jeg har mensen :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Skal huske det til vi får strøm og internett :) Krever det bra internett?

 

 

 

Jeg spilte fra hotellnett i India... :P Men det er greit å ha noenlunde stabil oppkobling ja, folk blir sure om du mister nett hele tida.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Det stormer litt her og [emoji3] digg! Har lyst på godteri og kake og alt mulig nå, men får nøye meg med en kopp kakao. Prøver hardt å drikke vin, men er innmari vanskelig når det er så heslig.

Men hvorfor drikker du vin når du synes det er vondt da? 

Jeg har så lyst til å like det, så prøver å øve meg, det er så praktisk å kunne drikke vin (om man kan si det sånn[emoji38]).

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Jeg har så lyst til å like det, så prøver å øve meg, det er så praktisk å kunne drikke vin (om man kan si det sånnemoji38.png).

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Vet hva du mener! JEg tvingte meg selv til å like vin for et par år siden. Trikset mitt var å ikke puste med nesen når jeg drakk, og vent med å puste et par sekunder etterpå, da får du en mye mildere vinsmak :). Jeg gjør det fortsatt med dårlig vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Jeg har så lyst til å like det, så prøver å øve meg, det er så praktisk å kunne drikke vin (om man kan si det sånn[emoji38]).

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Vet hva du mener! JEg tvingte meg selv til å like vin for et par år siden. Trikset mitt var å ikke puste med nesen når jeg drakk, og vent med å puste et par sekunder etterpå, da får du en mye mildere vinsmak [emoji4]. Jeg gjør det fortsatt med dårlig vin.

Det var et lurt triks, prøvde det nå! Mestrer du den edle kunsten å like vin nå eller klarer du bare å drikke uten grimaser? Liker du det oppriktig nå? Er det kanskje håp for meg og da! Jeg kan ikke drikke blant folk enda, fordi vingrimasene kommer enda ufrivillig ?

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2016 at 1:01 PM, Snøfrost skrev:

 

Krysser fingra for at det går rette veien, selv om underkjeven normalt sett er den som vokser seinest. Har hørt at også underbitt kan rette seg. Er jo ikke alle som helt følger boka.
 

 

På 27.1.2016 at 3:44 PM, SFX skrev:

Åh, så kjedelig - men hun er jo enda ung, så kanskje hun bare hadde en vekstspurt i underkjeven? *tenke optimistisk* 

 

Takk dere! Jeg holder ikke pusten for jeg ser jo hvilken vei dette går :( Jeg pleier jo å si en regel til valpekjøperen at overbitt vil rette seg pga treg underkjeve men underbitt må de kontakte meg med engang, for det er som regel døfødt... Men dette er jo en annen rase, annen utvikling og lett underbitt er jo tillatt, men jeg håper så veldig det ihvertfall utvikler seg til saksebitt, jeg kan til og med leve med omvendt saksebitt enn underbitt :lol:

Jeg har ikke hatt pc på en uke pga barn som sølte brus på den, og fikk ny idag av forsikringen. SÅ happy :D 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...